Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/11, 2013 kl. 09:34, av Klara

Hemma på terassen

Del 3 av 12 i serien Klaras äventyr

Klaras äventyr fortsätter, det var första veckan på sommarlovsledigheten, från hennes arbete som lärare i en skola i Uppsala. Det var två veckor kvar till midsommar och hennes båda döttrar var på semestervecka i Grekland tillsammans med der

Klara trivdes med sin tillvaro som singel och njöt av att göra det som föll henne in och nu utan barn i huset behövdes det knappt städas eller kläder tvättas. Vädret gjorde inte saken sämre, det gick åt lite kläder eftersom hon passade på att njuta av solen i bikini i trädgården om dagarna. Första sommaren i radhuset krävde lite pysslande i rabatter och kul att sätta lite egen prägel på blomsterprakten.

Hon hade varit till hennes bortresta grannar på morgonen och vattnat blommorna både inne i deras hus och ute i deras trädgård. Sedan hade hon klippt det lilla gräset hon har på sin radhustäppa och rensat lite ogräs, vattnat blommor och grönsaker, men nu tycker hon att hon är förtjänt av en paus. Hon hämtar lite pastasallad, bröd och en flaska med vatten ifrån köket och sätter sig ute och äter en lätt lunch medan hon förstrött bläddrar genom dagens morgontidning. När hon är klar lägger hon sig på en solstol som hon har på terrassen. Hon har bara en bikini på sig och den har hon gått i hela förmiddagen. Hon ligger och njuter av solens strålar som smeker hennes kropp och läser en novell ur veckotidningen. Hon stryker med händerna förstrött över sin kropp och känner sig iakttagen, men hon har bara ett par grannar som kan se in i hennes trädgård och hon vet ju att de är på semester, då de i lördags bad henne hålla ett öga på deras hus och det har hon har gjord hela veckan och det varit tomt där inne varje gång hon varit in och senast var hon ju in bara för någon timma sedan. Inbillning, tänker Klara.

Så Klara fortsätter att smeka sin kropp och låter händerna länge stryka ovanpå bikiniöverdelen och känner att bröstvårtorna styvnar under henne, det pirrar i kroppen och hon njuter av känslan. Hon rättar till solsängen så hon har fötterna mot solen och då hamnar fötterna även mot grannens köksfönster, de har satt en häck där som ska växa upp så att det inte blir insyn, dem emellan, men häcken är fortfarande bara ca 50 cm. Klara passar på att ta av sig bikinin när hon ändå är uppe, vill passa på att slippa få vita bikiniränder och lägger sig tillrätta igen. Klara känner sig pirrig och kåt i hela kroppen, solens strålar känns så smekande. Hon låter händerna smeka sina bröst, gnuggade de styva bröstvårtorna med fingrarna och fortsätter ner över magen ner på yttersidan av låret och sedan över insidan in mot skåran i skrevet. Hon njöt av känslan av att känna sig iakttagen, fast hon visste att ingen kunde vara där, men det kändes så underbart förbjudet på något sätt. Hon låg och kände sig så fruktansvärt sexig och kåt, det pirrade så underbart i kroppen och dunkade i hela underlivet. Hon gnuggade sin klitta med ena handen och stoppade in, först ett och sedan två fingrar i musen och kände hur våt hon var, hon tog med lite safter ut som hon gnuggade in i klitoris och hon fantiserade om att det stod någon där och tittade på henne......

Hon öppnade bara en liten skåra i ena ögat för att nyfiken titta mot grannens hus. Och där i fönstret i terrassdörren såg hon en MAN............! En man hon aldrig sätt tidigare.......! Hon gnuggade ögonen och tittade igen. Men där står han, stor, grov och axelbred med ett grovt och mycket manligt ansikte. Han står där med världens bamse till kuk i handen. Klara öppnade ögonen helt och stirrade honom i ögonen och såg att han blev alldeles röd i ansiktet, som om han kände sig ertappad, men han fortsatte att runka sin stora grova kuk och hand ögon vilade på hennes kropp. Det dunkade nu våldsamt i Klaras fitta, det kändes overkligt, det måste vara en dröm.

Hon lyfte höger pekfinger mot mannen och vinkade honom till sig. Dörren öppnades och ut genom grannens terrassdörr kom han, som om han bara väntat på att få en signal av henne. Han hade bara en vit T-shirt på sig, på tröjan var det reklam på vänster bröstsida för en välkänd vitvarukedja. Han drog förhuden fram och tillbaka långsamt medan han sakta gick steg för steg närmare mot Klara, som om han var lite tveksam. Klara låg fortfarande med fingrarna i musen men blicken var helt fokuserad på mannens lem. Klara hade aldrig sätt någon så stor kuk någonsin, den sträckte sig en bit upp på magen i en tydlig böj. Ollonet var sprängfyllt av blod och rödlila och riktigt, riktigt stort. Ådrorna syntes tydligt på kukroten och han stod där på trallgolvet framför henne och drog förhuden fram och tillbaka och bara granskade hennes kropp. Klara kände hur det rann ur henne av kåthet och hon var helt fixerad av mannen som stod där, så märkbart påverkad av henne. Det var så oerhört spännande upplevelse, en helt okänd man stod där och var stenhård och kåt på henne....!

Nu på nära håll, såg man tydligt att han var i 55-60 årsåldern, grov och kompakt i kroppen, men med en helt underbart grov och stor kuk. Klara låg ju redan helt naken med särande ben och utan att säga något tog han av sig sin T-shirt och lade sig tillrätta mellan hennes särade ben. Han tog tag i sin stora grova kuk och vispade lite med den i hennes skåra och kände att där var det riktigt blött och så sakta, sakta, kom han in en centimeter i taget tills pungen klatschade emot henne och hon kände honom ända inne mot livmodern. Klara har aldrig i hela mitt liv känt sig så trång och så våt, det riktigt rann safter ur henne när han sakta tryckte in sin grova härlighet i henne. Klara kunde knappt andas, hon njöt fruktansvärt mycket av situationen. Han var riktigt, riktigt kåt och frustade och pustade medan han förde den stora grova kuken in och ut. Klara bara låg och njöt av varenda millimeter av den och juckade med i hans takt.

Så fruktansvärt jävla underbart.....!Han hade vanan inne och pumpade på riktigt länge inne i henne. Klara höll sina händer över hans grovhuggna stjärt och ville verkligen fortsätta bli spetsad av denna stora underbara kuk vars ådror kändes inne mot slidväggen. Klara vibrerade i orgasm två gånger medan han pumpade och det blev bara våtare och våtare inne i hennes inre. Det smackade ordentligt när han körde kuken in och ut.......Klara bet honom i axeln för att inte skrika ut sitt välbehag över hela grannskapet och så kände hon hans lem bli ännu större och han med ett brunstvrål tömde det som kändes som floder av sperma i hennes våta, nöjda mus. Båda var blöta av svett och hade klibbats fast vid varandras magar. Han lutade sig fram och kysste henne passionerat över munnen och mumlade:

- Tack, underbara kåta kvinna, det här får jag inte så ofta hemma längre.

Sedan reste han sig upp tog tröjan i högerhanden och sedan gick han, utan att säga något mer in i grannhuset och stängde terrassdörren efter sig.

Klara smet snabbt in och duschade och funderade över om det var en dröm eller verkligen, kunde detta verkligen ha hänt, och vem var det som var hos grannen, men med en fitta som var riktigt öm, som om den haft en ovanligt stor kuk i sig måste det vara sant. Hon kände sig öm i hela sitt inre, så hon insåg att det verkligen hade hänt och smålog över hela situationen och tänkte på vem han var och vad gjorde han där. På kvällen gick hon runt grannens hus på utsidan, men alla dörrar var låsta, alla fönster var hela och stängda och hon såg inga tecken på inbrott. Lite brydd kände hon sig allt, hon skulle ju ha koll på huset hade hon lovat. Dagen efter regnade det, så Klara tyckte inte att hon behövde vattna hos grannarna och dessutom kände hon sig lite rädd och orolig över vem som varit där och varför och skrämdes av att gå in. Dagen därefter kom grannarna hem och då fick hon svar på sina frågor. Hon stod ute och plockade av lite jordgubbar som hon hade i sin lilla täppa under söndags eftermiddagen, när grannarna Sara och Peter, klev ut genom terrassdörren. Sara var bubblande nöjd och berättade att de hade haft en underbar segelsemester i skärgården och att alla blommor såg nöjda och glada ut och tackade Klara för hjälpen med en flaska vin. Efter en stunds bubblande berättade hon också att de hade givit nyckeln till hennes farbror Kent, som har en Vitvarukedja och han hade bytt både spis, fläkt och diskmaskin under veckan som de varit borta och det blev såå fint såå.....!

- Honom kan du ringa, när du behöver nya vitvaror, sa Sara. Jag gick med in och tittade hur fint de hade fått det med nya stålgråa vitvaror i köket och tänkte med ett leende på mina läppar, kanske det kanske.....!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

långeman

Först blir hon säkert tagen ett par gånger på raken i hans fantasi, och sedan en gång på riktigt. Vad jag njuter av att läsa denna!

6/11, 2013 kl. 22:16