Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2013 kl. 16:37, av Deep

En stuga för sex

Bidrag i Bubblans novellutmaning

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

blåögd

Jag älskar noveller med titlar som har lite dubbla budskap. Välskrivet, kittlande och underhållande. Tack för mycket god läsning!

15/9, 2021 kl. 11:20

#6

Nils

Vilken skön sexig helg.Så synd skulle gärna varit med & delat på godiset.När jag tänker tillbaka på novellens sköna början så blir jag hård.Att få knulla i alla hål & med 2 sköna kvinnor det är så man ryser av välbehag.Sedan att barnen ser lika ut som syskon är ju inte så konstigt ni blandade ju sperma flera gånger & båda paren ville ju ha barn.Var för sej hade ni försökt men inte lyckats.Nu kunde ni ju prova själv genom att tänka tillbaka & knulla så ursinnigt som ni gjorde då så kan er son få ett syskon.& ni ha det underbart i sängen ni 2.Om ni undrar så är det bara ett prov som ger svaret om de är syskon.Det är kanske så att deras dotter & er son redan börjat undersöka varann sexuellt?Berätta mer Snälla. M.V.H. Nils.

11/1, 2014 kl. 16:59

#5

Deep

Kul att ni tyckte om den!

Det här var en historia som bara dök upp som färdig i mitt huvud när jag läste om utmaningen. Det var bara att skriva ner den och det var klar på ett par dagar. Den fick sedan vila lite och putsades ren från de värsta grodorna innan den skickades in.

Var historien nu än kom ifrån och hur den hamnade i mitt huvud, det vet jag inte men det får gärna hända igen.

17/11, 2013 kl. 23:17

#4

Huldran

Du får en påse stjärnor av mig också, Deep. Välskrivet var ordet.

14/11, 2013 kl. 15:47

#3

knassus

Shit, jäklar så bra!
5/5 från mej!

12/11, 2013 kl. 10:56

#2

Mrs_Robinson

Mums :) Jag gillar detta alldeles förträffligt mycket. Välskrivet är det också. 5 Points.

9/11, 2013 kl. 19:11

#1

Mollegubben

Mycket trevlig historia. Bra skrivet!

7/11, 2013 kl. 16:48