Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/11, 2013 kl. 12:44, av KåtErik

Jonas tittade på

En gammal novell som jag hoppas står sig än idag.
Berättelsen handlar om EVA, 38 år, och hennes man JONAS.
Efter en långdag på ett nakenbad känner båda att de måste lätta på trycket, knulla alltså.
De försöker ta en genväg genom en f

Eva är 164 lång med 68 välplacerade kilon, stora och tunga bröst, en smal midja, en ganska bred rumpa och en hårig fitta. Jonas är några år äldre med en muskulös och skapligt vältränad kropp.

Det var en varm och solig sommardag när Jonas och hans fru Eva var på väg från nakenbadet. De hade legat på var sin strandmadrass och delat på en grillad kyckling och druckit vin. 

Flera nakna tonårsflickor hade satt sig rakt framför Jonas som snart tvingats inta magläge.

Eva hade för sin del njutit av att kolla in alla välhängda killar som passerat. Tre storkukade grabbar i 20-årsåldern hade stannat och lagt sig några meter framför henne.

Hon hade legat med särade ben och visat grabbarna sin håriga bullfitta. Allt eftersom hon hade fantiserat om att alla tre skulle knulla henne hade hon blivit blötare och blötare.

Hon hade hört att en av grabbarna hade stönat högt när hon dragit ett finger i fittskåran och sedan slickat av det.

 

Grabbarna hade givetvis fått stånd men de hade inte följt Jonas exempel utan legat kvar på rygg. Helt oblygt hade de visat upp sina stora ståkukar. Det hade väl bara varit Jonas närvaro som hindrat grabbarna att flytta sig närmare Eva.

 - Jag klarar mig inte till hotellet, det värker i pungen, flämtade Jonas då en av tjejerna ställt sig på knä med rumpan mot honom

 

- Jag förstår att du vill lätta på trycket i den där trånga tonårsfittan, sa Eva som var minst lika kåt viskat

- Du nöjer dig inte med mindre än att de där tre grabbarna sätter på dig

- I morgon delar vi på oss så kanske det händer nåt spännande

Nu var som sagt Eva och Jonas på väg mot lägenheten de hyrde. Eva var endast klädd i Jonas stora t-shirt som precis täckte rumpan, Jonas i badshorts. Under armen hade de var sin strandmadrass.

Jonas hade fortfarande ett nästan värkande stånd och inte blev det bättre av att Eva då och då stannade och smekte honom på kuken.

- Vi genar genom parken, där verkar det vara ganska lummigt så vi kan säkert skymma oss

 

- Bra idé, men hur ska vi komma över staketet, flinade Eva

Jonas hade inte sett att slottsträdgården omgärdades av ett minst tre meter högt stängsel. De gick vidare och kom till en liten grind som stod lite på glänt.

 

Trots att det stod ”Enskillt område” drog Eva snabbt med sig sin man in i den lummiga trädgården.

Direkt hittade de en undanskymd plats och rullade ut strandmadrasserna.

- Skynda dig, vi tar en liten snabbis, sa Eva och satte sig på en madrass och drog av sig t-shirten.

 

- Hoppas ingen kommer

- Det hoppas jag, ju fler desto bättre, svarade Eva med kåtheten lysande ur ögonen

- Vänta det kommer någon, viskade Jonas

 

De skymtade två män som pratade med varandra på andra sidan buskaget men de försvann bort. Eva låg utsträckt på madrassen och smekte sina stora bröst och väntade med glänsande ögon. Jonas slet av sig shortsen och kröp ner mellan Evas ben.

 

Han kysste och sög på hennes ena bröst en stund för att sen fortsätta med det andra. Eva hade bråttom och tog tag i hans hår och tryckte honom neråt.

Han kysste och smekte magen, bet lite i busken innan han nådde hennes blöta fittskåra.

Hon drog upp sina ben så att han skulle komma åt lättare. Han drog tungan upp och ner mellan hennes feta fittläppar innan han med ett sörplande sög in klittan.

 

Eva upphetsning ökade när hon på nytt hörde röster som närmade sig. Hon stönade och kved högre och hoppades att de skulle bli upptäcka.

Jonas reste sig snabbt och hade just fått på sig shortsen när två man kom fram.

Av brickan på deras vita kortärmade skjortor framgick det att de var vakter.

 

- Har ni passersedlar, frågade den ena vakten medan han stirrade på Eva som försökte skyla sig med t-shirten

- Vet ni inte att slottsparken är privat område, sa den andre

- Hej ……. vi tänkte bara…..vi skulle….. , stammade Jonas

- Jaha och du tänkte passa på och knulla din fru på privat område

- Jag är inte hans fru, flinade Eva och blinkade åt sin man

Vakterna tittade på Jonas innan de fortsatte att stirra på Eva som satt kvar och försökte skyla sig.

 

 

- Jaha och var är din fru, sa de långe vakten

- Hon är inte….hon är på hotellet, stammade Jonas som började nu förstå vad hans hustru hade i kikaren

- Och då tänkte du passa på och få ett extra nummer

- Det här kommer att kosta er böter, klä på er och följ med oss, sa den andre vakten som var ganska kort och tjock

- Om hans fru är på hotellet och var är din man då, undrade den långe

- Han är inne i stan tror jag, sa Eva och lutade sig bakåt stödd på ena armbågen

 

Hon särade lite på benen så att de såg rakt in i hennes håriga fitta när hon lyfte t-shirten för att skyla brösten. De kunde inte släppa henne med blicken även om de kastade en blick på Jonas för att kolla att han inte stack.

 

- Äh, lägg av nu, jag skulle bara ha lite skoj med den här gubben, skrattade Eva

- Kanske det, men nu blir det böter och ni får faktiskt följa med upp till kontoret, pressade den långe fram med tveksam röst

- Ni är bra taskiga, komma och avbryta just när han ska till, sa hon och flinade mot sin man

 

Vakterna tittade på varandra och sedan på Eva igen som helt avsiktligt misslyckades med att skyla sig. När hon täckte brösten såg de fittan och när hon sänkte t-shirten blottades hennes stora bröst, nu med styva vårtor.

 

- Ja ja men här är det förbjuden mark, sa den långe med grötig röst

- Jag har alltid sån otur som nu när jag lyckades få med den här gubben så hinner vi knappt börja innan ni avbryter oss

- Jag tror du hittade en riktig kåt kärring eller hur, flinade den tjocke och tittade på Jonas

- Jaa, när jag kom från stranden kom hon fram och började prata med mig

- Jaha och du hängde förståss på

- Javisst, hon föreslog att vi kunde gå in här och efter några timmar på nakenbadet behövde jag ett skjut, sa Jonas och spelade med till Evas förtjusning

 

De både vakterna tittade nu med kåta blickar mot Eva som nu gett upp att skyla sig. Den långe polisen som enligt namnbrickan hette Stig såg ut att vara max 30 år, minst 190 lång och mycket vältränad.

Den andra som hette Göran var säkert 50+, ganska kort och med en tydlig ölmage.

 

Eva hade vid det här laget slutat tänka några förnuftiga tankar. Hon visste precis vad hon ville, hon ville att båda vakterna skulle knulla henne medan Jonas tittade på.

- Det är klart att man blir frustrerad, när jag äntligen ser ut att få någonting i mig kommer ni och avbryter

 

- Klarar inte din gubbe att ge dig tillräckligt, undrade Stig

- Är ni gifta, frågade Eva och snurrade på den ena bröstvårtan

- Jaa, svarade båda efter lite tvekan

- Får ni nog av era fruar eller hur gör ni, flinade hon

Vakterna fick bråttom förklara att de båda två lite då och då behövde lite mer än vad deras fruar bjöd på. Deras blickar var fastnaglade vid Evas kropp när hon lutade sig bakåt och stödde sig på armbågarna med särade ben.

 

Vid det här laget hade Eva släppt sin t-shirt till marken. Vakterna stirrade rakt in i hennes öppna fitta och tittade sen undrande på varandra. 

De såg hur hennes feta och svullna fittläppar blänkte av kåtsafter och nickade åt varandra.

Eva flämtade till när hennes blick fastnade på bulan i Stigs byxor. Hon vägde sina tunga bröst i händerna och skruvade på vårtorna. Händerna fortsatte vidare ner över magen innan hon drog ett finger i fittskåran.

 

- Jaa, jag gör vad som helst bara ni släpper mig sen, sa hon och drog upp ena benet så att fittskåran öppnade sig

 

- Vi har nog lite tid eller vad säger du Göran, frågade Stig

- Jodå, en liten paus kan vi alltid ta, vi har en dryg halvtimme innan vaktavbytet

- Ni ser väl att kärringen lider, ge henne ett rejält skott i fittan, skrattade Jonas rått mot sin fru

- Lägg dig inte i vårt jobb, dig ska vi ta hand om sen, fräste Göran

- Vakta gubben du Göran så ska hon få kuk, flinade Stig som börjat knäppa upp sin gylf.

 

Eva flämtade till vid synen av hans långa kuk som stod styv snett upp. Han smetade ut en seg kåtdroppe över kukhuvudet medan han kröp ner och särade ännu mera på hennes ben.

Känslan av att hon snart skulle få en helt främmande kuk i fittan sände rysning efter rysning längs hennes ryggrad och fick henne att sava så det rann en rännil av kåtsaft ur fittan ner i stjärtskåran.

Direkt började Stig suga på hennes svullna bröstvårtor. Tungan virvlade växelvis runt på de styva vårtorna.

- Slicka fittan ….. fittan nu, stönade Eva och tryckte hans huvud neråt

 

- Fy fan vilken hårig fitta, flåsade Stig när han dök ner mellan låren

Hans tunga spelade över de feta och svullna fittläpparna. Han diade fittan så det sörplade när han sög i sig kåtsaften. Evas ögon var glansiga av upphetsning. Hon höll i hans huvud och tryckte det hårdare mot sin fitta när han tungknullade henne.

 

 

- Är hon våt, frågade Göran

- Nää hon blöt som en vårbäck, flåsade Stig och tittade upp alldeles glansig i ansiktet av fittsaft

- Sätt på henne, sen är det min tur, stönade Göran med grötig röst

- Jaa kom med kuken, väste hon

- Skynda er jag ska också knulla henne, flinade Jonas mot sin fru

- Tig med dig, skrek Göran

 

Stig ställde sig på knä och Eva tog tag om hans kuk och förde den upp och ner i fittskåran. I nästa sekund grymtande han till och tryckte in kuken i fitthålet, ända in till roten.

Eva flämtade högt när han började knulla med långa drag.

Hennes uppdämda kåthet och hennes mans blickar skickade henne nästan direkt in i en skakande orgasm. Hon ylade hest när fittan drog ihop sig runt Stig styva kuk.

 

- Satan vilken kåt kärring, hon kom innan jag hann börja, stönade Stig

- Smörj upp henne med en stor sats i fittan så ska hon få känna på en riktig batong, skrattade Göran samtidigt som han sparkade av sig skor och byxor.

Eva höll ett krampaktigt tag om Stigs rumpa när han dunkade på och råknullade med långa drag utan att hålla igen. Hennes mogna fitta som mjölkade hans kuk närmare och närmare orgasmen.

 

Hon kände hur kuken bultade och svällde. Gjorde allt häftigare och häftigare motjuck för att hjälpa till.

 

- Kom då… spruta i fittan……nuuuu ……satsen i fittan ………..nuuuuuu … , fräste hon

 

Eva kastade med huvudet från sida till sida och saxade sina kraftiga ben runt Stigs höfter för att trycka in honom ännu längre. Hon kände att hans kuk blev grövre och att han närmade sig sin utlösning.

Hans tunga pungkulor dunkade i takt med hans juck som blev snabbare och snabbare.

 

Och då, med ett våldsamt bröl körde han in kuken till roten. Med ett djuriskt rosslande brände han av satsen. Eva kände som om en varm flodvåg träffade längst in i fitthålet när kuksåsen sprutade i långa hårda strålar.

Stig grimaserade och blundade av njutning när han stötte in de sista dropparna i Evas mogna fitta.

 

Samtidigt tryckte honom mot sig med sina kraftiga ben medan hon skakade frenetiskt och kom i en ny orgasm. Hon ylade utdraget innan hon bet honom i axeln för att dämpa sitt ylande.

 

Stig låg tungt på Eva en kort stund och efterjuckade medan de hämtade andan.

 

Jonas stirrade på Göran som tagit av allt utom kalsongerna och väntade på sin tur. Eva följde sin mans blick och såg belåtet på den enorma bulan i Görans boxershorts. Hon slickade sig om munnen när hon såg den blöta fläcken av försats som trängt igenom tyget.

 

När Stig lämnade sin plats drog Göran ner shortsen så att kuken följde med och fjädrade upp mot hans håriga ölmage.

 

- Herrejävlar vilken bamse, väste hon fram

 

Eva darrade till och kände hur fittan drog ihop sig av tanken på att den enormt grova porrfilmskuken snart skulle borra sig in i hennes nysprutade fitta.

Långa blåa ådror pulserade i det spända i skinnet längs skaftet upp mot det mörkröda huvudet som dröp av försats. Det rann kåtdroppar längs kukskaftet ner till hans stora och håriga pung.

 

- Stig nu är det din tur att vakta gubben, flinade Göran

- Du stannar här, vi ska ta hand om dig när vi knullat kärringen, sa Stig när Jonas backade lite mot grinden

- Fan ta dig om du vågar sticka, fängsla honom runt trädet, skrattade Göran
- Du kommer inte undan böterna, sa Stig

 

Han drog upp ett handfängsel från bältet på Görans byxor och gick fram till Jonas.

 

- Jag fängslar dig runt trädet så får du titta på medan vi knullar kärringen

 

Jonas fick ställa sig med ryggen mot trädet när Stig knäppte ihop händerna bakom ryggen och runt trädet. Nu satt Jonas fast en och en halv meter från sin fru medan Göran gjorde sig beredd att knulla henne.

 

- Jag vill också sätta på henne, försökte Jonas

- Glöm det, var det enda han fick till svar

- Jag ska fan i mig sätta på henne en gång till, sa Stig och tog tag i sin kladdiga kuk

- Jaa tack, skrattade Eva när hon såg att han hade halvstånd trots att han sprutat så mycket att han borde vara helt tom

 

Göran ställde sig på knä mellan hennes lår och greppade vant sin tjocka kuk med självsäkert flin.

 

- Vänta, lägg dig ner, jag vill rida din feta gubbkuk

- Bra då kan du suga upp min kuk samtidigt, sa Stig

 

Göran tittade på Stig och la sig ner på madrassen och väntade. Eva böjde sig fram och tog tag i kuken. Med tungan fångade hon upp en lång sträng kukslem som hängde ur ögat.

 

- Ojdå, hur orkar du bära den här, frågade Eva och lyfte Görans stora pung

- Nu ska jag tömma den tills din fitta svämmar över, stönade han alldeles röd i ansiktet

- Bra, nu ska min kåta bullfitta få rida på en riktigt fet gubbkuk, frustade hon medan hon grenslade honom

 

När Eva riktade in kuken mellan sina svullna fittläppar såg Jonas hur hans fru krystade så att Stigs kuksås flödade ur fittan och smorde Görans feta kuk.

Hon sänkte sig långsamt på Görans vitslemmiga kuk som sakta gled upp i fittan.

Fascinerat tittade Jonas på hur Görans enorma påle spände ut hennes svullna fittläppar och trängde undan Stigs kuksås när hon mycket sakta började röra sig upp och ner.

 

Stig ställde sig på knä vid sidan och utan att stoppa ritten tog Eva tag i hans kuk. Hon böjde upp kuken och började slicka hans håriga pung med långa, blöta drag. Han flämtade till när hon sög in en av pungkulorna i munnen. Kuken styvnade rejält i hennes hand när hon sög in den andra kulan.  

 

Hon spottade ut pungkulan och slickade uppför det långa kukskaftet tills hon nådde strängen med tungan. Sen tog hon ett rejält grepp om kuken, sträckte kukskinnet. En vit såsdroppe trängde ut ur ögat och snabbt böjde hon sig fram och slickade upp den. Hon lekte med tungan runt flänsen och försökte trycka ner tungspetsen i kukögat.

 

- Rid för helvete, fräste Göran alldeles röd i ansiktet av kåthet

- Lugn, du ska få ditt men jag måste hjälpa den här kåtbocken lite till, menade Eva som satt djup nere på Görans feta kuk

 

Så slöt hon munnen runt Stigs saftiga kukhuvud och började suga med djupa, blöta tag så att saliven rann ner längs skaftet. Till sin oerhörda förtjusning kände hon det växa ännu mera i munnen. Jonas tittade fascinerat på sin fru när hon bearbetade Stigs kuk som snart var redo.

 

Jonas kuk kämpade för att spränga shortsen och hans sprängfyllda pung gjorde det svårt för honom att stå rak.

 

- Titta på gubben, han verkar jävligt kåt, flåsade Stig plötsligt

- Dra ner shortsen så jag får se, bad Eva och flinade rått mot sin man

 

Jonas tittade hjälplöst på sin fru när Stig sträckte ut handen och drog ner hans shorts till knäna. Eva såg att hennes man var kåtare än på många år.

 

- Blir du så kåt av att se andra knulla, frågade hon

 

Det värkte i Jonas pung så att han knappt kunde stå rak längre. Han hade aldrig varit så kåt i hela sitt liv och fick en känsla av overklighet när han såg sin fru rida Görans feta kuk samtidigt som hon sög på Stigs kuk. Jonas försökte men hur han än vred sig kunde han inte nå kuken med en av de fängslade händerna.

Jonas såg hur hans frus feta fittläppar stramade runt vaktens grova kukskaft.

 

Eva tittade ner på Göran, hans ansikte var alldeles spänt och glänste av svett, han andades våldsamt tungt. Han smekte och skruvade på hennes styva bröstvårtor med ena handen, med den andra smekte han hennes rumpa och lät handen glida längs stjärtskåran.

 

Hon såg hur han stirrade vildsint, att senorna på halsen var spända och att hans tjocka mage spände sig.  Nu hade han inte långt kvar förstod hon när hans grepp om hennes ena bröst hårdnade.

 

Eva släppte Stigs kuk och började rida snabbare. Hennes tunga bröst guppade i takt med hennes desperata ritt. Hon frustade av njutning med vidöppen mun. När Göran nådde stjärthålet och pressade in halva pekfingret i en enda stöt tappade hon plötsligt fattningen och greps av rena kåtraseriet och började rida som en furie.

 

Nu kunde inte Göran hålla emot. Med ett djup rosslande avlossade han satsen. Det spände i ryggraden upp till huvudet som om det var ryggmärgen som sprutade ut ur kuken. Hon kände det som om en vulkan exploderade djupt inne i fittan när han fortsatte att pumpa våg efter våg av kuksås rakt upp i fittan.

 

Jonas kände igen sin frus gnyenden som signalerade att hon åter var på väg in i dimman. Mycket riktigt, plötsligt ylade hon gällt och sjönk ner till roten på Görans sprutande kuk. Hon skakade våldsamt och kastade med huvudet när orgasmen träffade henne med full kraft och löpte som en blixt i hennes kropp.

 

Orgasmen klingade av men för att njuta så länge som möjligt fortsatte Eva att sakta rida på Görans feta kuk som började slakna.

Nu tog hon åter tag i Stigs kuk och sög och virvlade runt med tungan med halva kuken inne i munnen. Samtidigt masserade hon pungen med ena handen. Stig flåsade och stönade när han kände att satsen började tränga på.

 

Eva sneglade på sin mans kuk som var nästan svart i huvudet av plågsam kåthet. I samma ögonblick styvnade Stigs kuk ännu mera i Evas mun och började pulsera. Ett första sprut träffade längst bak i gommen, sen ett till och ett till.

Trots att hon svalde så fort hon kunde räckte det inte till. Kuksåsen rann ut ur munnen, nerför hakan och ner på brösten. Hon hostade till så att kuken ploppade ut men hans kuk bara fortsatte att spruta sats efter sats. De sista stänken träffade henne mellan ögonen och på näsan och såsen strömmade nerför ansiktet.

Eva tittade ner på Göran som var alldeles blöt av svett i ansiktet och såg nästan avsvimmad ut. Med ett belåtet leende vände hon sig sen mot sin man och svalde det sista av Stigs sås och slickade sig kring läpparna.

Det ryckte i Jonas kuk när hans fru reste sig. Han såg hur knullsåsen rann längs låren och droppade ner på Görans håriga ölmage.

 

- Ska vi förbarma oss över gubben innan han får kåtslag, undrade Stig

- Kanske men låt honom sitta fast lite till, tyckte Eva

- Du kan väl runka av honom, tyckte Göran

- Nää, jag vet, sa Eva vände ryggen mot sin man.

 

Hon böjde sig lite framåt och vickade förföriskt på rumpan medan hon backade sakta mot sin man.

 

- Kan du inte hjälp till att rikta in gubbkuken, sa hon i riktning mot Stig och backade ett steg närmare

 

Just när Stig sträckte fram handen sprutade Jonas kuk som en fontän i långa stänk på Evas rygg och rumpa.

 

- Fy fan är du bög, frågade Stig

- Va…nää., stönade Jonas medan han stirrade med förvåning ner på sin kuk

- Ja men det räckte tydligen att du såg ett rövhål

- Vilken jäkla nit, raggade du upp en bög, flinade Göran mot Eva

- Fan, vilket äckel, tyckte Eva

- Tyvärr är vi redan sena till vaktombytet så du kan sticka, sa Stig till Eva och tittade på sin klocka

- Du kan gärna komma hit igen i morgon vid samma tid, fortsatte Göran medan torkade av sin kladdiga kuk på Evas t-shirt

- Tack för inbjudan, svarade hon leende och gav dem var sin tungkyss

- Nu vet du var vi finns om du behöver påfyllning, svarade Stig

- Hej då men vänta ett par minuter med att släppa loss bögen, sa Eva och drog på sig den kladdiga t-shirten och skyndade sig ut genom grinden

- Ingen risk, han ska få betala din böter också, ropade Göran efter henne

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Ja så kan det om inte locket ligger på.

12/2, 2014 kl. 17:45