Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/11, 2013 kl. 12:30, av Lorden

Hypnotisören Porrklubb och rollspel

Del 13 av 16 i serien Hypnotisören

Maria säger upp Professorn ifrån sitt arbete. Hon har dock inte riktigt räknat med hans motdrag.

~~Hypnotisören del 13 Porrklubb och rollspel.

Maria hade precis skickat iväg ett mejl där hon sagt upp Professor Peter Arvidsson. Hon var så arg trött och frustrerad, hon ville bara bli av med honom. Samarbetssvårigheter och svårt att passa tider hade hon uppgivit som skäl. Mejlet hade gått till honom och till hennes chefer. Han var uppsagd med omedelbar verkan. Hon hade skickat mejlen hemifrån, för hon vågade inte vara på kontoret när han läste sin uppsägning. Så, nu slipper jag se honom på jobbet i alla fall.


Professorn hade läst mejlet, och han var förvånad. Hon hade vågat sparka honom. Modigt gjort av henne, men dumt. Han funderade på om han skulle skvallra för hennes chefer om hennes vindrickande, eller om han skulle skicka filmen där hon blev påsatt av Kalle och Micke samtidigt till hennes man. Han skickade filmen. Sen tog han sina personliga saker och gick ut ifrån kliniken för sista gången, nu skulle han få starta privatmottagning i sin källare istället. Det var ändå mer utmanande och intressant, förmodligen även mer lönsamt.


Tommy kom hem och var rasande. Han hade en bild i handen som han slängde på bordet framför Maria. ”Vad fan är detta?  Går du och är otrogen mot mig! Du blir ju fan påsatt både fram och bak, samtidigt! Jävla luder!” Maria glodde på bilden och insåg att hon hade gjort ett stort misstag när hon avskedade Professorn. Hon hade inte trott att han skulle våga skvallra för Tommy! Hennes chefer, ja. Men inte Tommy. ”Tommy, jag.” ”Tyst, allt snack om ringar och piskor, hur du tänder på att ha hårdare sex med mig! Det spelar tydligen ingen roll vem som sätter på dig, du tänder ändå! Packa dina grejer och dra. Ut!!” Maria tänkte febrilt hur hon skulle kunna förklara för Tommy, hur alltsammans var Professorns fel, hur han tvingade henne till allt. Men han hade blockerat hennes förmåga att berätta om deras relation, hon försökte men inga ljud kom ut ur hennes mun, den bara gapade. ”Du försöker inte förklara dig en gång! Ut, ut härifrån! Ta dina grejer och stick, jävla hora!” Tommy vände på klacken och gick ut, slängde igen dörren, och Maria hörde hur han startade bilen och körde iväg med en rivstart.


Ett par veckor gick. Maria hade hittat en egen lägenhet och Professorn hade öppnat sin privatmottagning i källaren. Dom hade inte haft någon kontakt alls under denna tid. Maria började hoppas att han hade gett upp och skulle lämna henne ifred. Fredag eftermiddag, Maria är klar för att gå hem och går ut till sin bil. Lutad mot bilen står Professor Peter Arvidsson och väntar på henne. ”Vad vill du?” frågar Maria oroligt. ”Ge dig den här.” Han gav henne en påse, hon tittade i den och såg 5 webbkameror. ”Sätt en i varje rum i din lägenhet, den sista i badrummet.” Professorn började gå mot sin bil och svarade inte när hon skrek, ”din sjuka jävel!” efter honom.


När Maria kom hem tog hon fram webbkamerorna och började sätta upp dom. En i sovrummet, en i vardagsrummet, en i köket, en i hallen och en i badrummet. Den i badrummet satte hon så att den inte såg toaletten, på den ville hon fan gå ifred. Hon kopplade in kamerorna till sin dator och hade nätet igång, så nu är han väl nöjd. Nu kan han se mig precis överallt när han känner för det, utom toastolen. Maria trodde han hade gett upp, men hon hade fel.


Klockan blev mycket och Maria gick och lade sig. Hon släckte sin lampa, då mobilen ringde, hans mobil. Hon tittade på den och svarade, ”Ja?” Hon hörde Professorns röst, ”smek dig själv inför kameran, jag vill se hur du ger dig själv en orgasm.” samtalet bröts. Maria svor för sig själv och tände lampan, drog undan sitt täcke och särade på sina ben. Hon förde ner en hand mellan sina ben och började smeka sig själv. Hon försökte fantisera om nått upphetsande, men det var svårt när hon visste att hans blickar just nu stirrade rakt på hennes fitta. Hon förde ett finger ner och upp mellan sina blygdläppar, runt sin klitoris och sen ner igen, långsamt och mjukt. Hon fantiserade om Tommy och hur han brukade göra det skönt för henne med sin tunga. Hur skönt han hade gjort det för henne på semestern, hur han hade fått henne att komma över orgasmtröskeln flera gånger med hjälp av sin tunga, där i stugan på Öland. Hennes fitta började bli våt och hon ökade tempot lite. Runt, runt sin klitoris och ner och in i fittan med ett finger och sen upp igen, runt. Hennes höfter började röra sig rytmiskt och hon kunde nästan känna Tommys mun mot sin svullna klitoris. Hennes puls dunkade och snabbare och snabbare smekte hon sig. Hon förde sitt bäcken uppåt och lyfte rumpan ifrån sängen. Två fingrar på klitoris som for fram och tillbaka och några av den andra handens fingrar djupt instuckna i fittan gjorde så hon fick sin orgasm och hon sjönk ner i sängen igen. Hon såg upp mot kameran, sträckte ut handen mot lampan och släckte.


Professorn hade kollat upp vad Tommy hade för sig, och han hade blivit förvånad när han märkt att en ny kvinna redan hade flyttat in hos honom, nämligen Lin Gustavsson, den dominanta blondinen. Undra om Maria visste det? Han hade även kommit på att Tommy och Lin brukade gå på sexklubb ihop. Förmodligen Lin som lockat med Tommy. En BDSM klubb, och Professorn hade blivit medlem där, och nu tänkte han ta med sig Maria dit, i koppel. Det kunde ju tänkas vara så att dom sprang på Lin och Tommy där, det hade ju varit intressant. Professorns leende blev bredare och bredare när han tänkte på det. Gud vad Maria skulle skämmas, och bli förnedrad.


När Maria lämnade kliniken ringde mobilen, hans mobil. ”Ja?” svarade hon med trött ton. ”Jag hämtar dig kl 21:00. Du ska vara nyduschad, men kläder har jag med mig till dig.” Samtalet bröts.
Prick klockan 21:00 ringde det på Marias dörr, hon öppnade den och tog emot Professorn iklädd sin morgonrock. ”Här, ta på dig det här.” sa Professorn och gav henne en påse med kläder. Maria gick och tömde påsen på sängen, och såg ogillande på klädhögen. Det första hon lade märket till var hundkopplet och halsbandet, det fick henne att minnas kvällen med Lin och Tommy. Hon tog på sig dom vita genomskinliga strumporna som gick upp på låren, höfthållare i samma färg och en vit nättopp med hål för hennes bröst som fick hänga fritt. Hon satte på sig halsbandet och tog på sig dom röda högklackade skorna som också legat i påsen. ”Här, häng dom på sin plats.” sa Professorn och gav henne dom två tunga kulorna i kedjor som dom köpt under tjänsteresan. Maria tog ett djupt andetag och hängde den ena kulan i en av ringarna i bröstvårtan. Bröstvårtan drog ner lite av kulans tyngd, och det stramade i den. Hon gjorde likadant med den andra kulan, i sin andra ring. ”Så, snyggt, och så lite rött läppstift som matchar skorna.” sa han, Maria gick och målade sina läppar röda. ”Du bör nog ta på dig den här.” sa han och höll fram hennes långa kappa till henne. ”Ska vi gå ut?” Maria blev orolig, ska han tvinga mig att gå ut så här! Professorn öppnade dörren, ”kom, nu går vi.”


”Vi låter bilen stå, det är inte så långt dit vi ska.” sa Professorn och började gå gatan fram. Maria följde med honom och undrade ”vart ska vi?” Professorn svarade inte. Vinden drog kallt upp mellan hennes ben och fick huden att knottra sig. Hon var tacksam mot honom att han hade låtit henne ha sin långa kappa på sig, men hon kände sig ändå helt naken.  Dom vek av ett par gånger och kom in på en smal gata med gula gatlampor. Professorn tog fram en röd huva och satte den över Marias huvud. Hennes ögon och mun syntes, men inget mer av henne ansikte. Han knackade på en dörr, och en läderklädd stor kille öppnade. Maria såg att Professorn visade fram nått kort, och killen släppte in dom. Innanför dörren tog Professorn av Maria kappan och gav till killen. Maria stelnade till och kände sig ännu mera naken, men killen verkade inte bry sig speciellt, han bara såg på henne och log. Var är vi, undrade hon för sig själv. Framför dom gick en lång smal trappa neråt med mörkröda sammetstapeter på väggarna, och små lampor som gav ett dunkelt ljus. Dunkande musik hördes nedifrån trappan och Professorn tog tag i Marias koppel och började gå nedför trappan. ”Kom ihåg, slavar går allt ett steg bakom.” det hade han hört Lin säga till Maria, och han gillade det. Ju längre ned dom kom i den smala trappan, desto högre blev musiken, och Maria började hör ett sorl av röster. Det lät som om det var många där ner. Hon gillade inte detta, hon gillade inte detta alls.


Dom stod i ett stort dunkelt källarrum, som var fullt med folk. Några var klädda som vanligt, några var klädda i lustiga kläder och några var helt nakna. Maria såg flera stycken som hade koppel, precis som hon, och dom gick alla ett steg bakom någon. Det fanns en stor bar, men hennes blick fastnade på en scen längst bort där en kille stod fastbunden vid en påle och blev piskad av en kvinna. Maria vill gå hem. Professorn drog med henne i kopplet mot baren, där han beställde två öl. ”Varsågod.” sa han och gav henne den ena flaskan. Maria upptäckte att killen bredvid henne precis håll på att få sin kuk sugen av en kvinna, hon hade också koppel. Maria tittade snabbt bort. Hon kände sig väldigt obekväm här.
Professorn fick se Lin och Tommy längre bort i lokalen, och dom var på väg mot baren. Maria fick syn på dom precis innan dom kom fram till bardisken. Hennes hjärta höll på att stanna. Tommy, och han var tillsammans med Lin! Nej, jag måste härifrån, tänkte hon. Professorn måste ha vetat att dom skulle vara här, att dom var ihop. Bara dom inte känner igen mig, tänkte hon. Lin tittade snabbt åt Marias håll och slängde ett gillande öga på Marias kropp, fastnade vid hennes skrev och tittade sen stint in i Marias ögon. Maria förstod att hon känt igen henne, hon hade sett tatueringen. Lin log och vände sig mot Tommy och sa något, Tommy nickade och gick mot andra delen av lokalen, Lin gick mot Maria.


”Hej. Din slav är väldigt sexig! Gör det nått ifall jag bekantar mig med henne en stund?” frågade Lin Professorn. ”Nej då, det gör inget, varsågod.” svarade Professorn och log mot Lin. Professorn bubblade inombords. Han kunde nästan känna hur förödmjukad Maria kände sig. Lin ställde sig nära Maria och kysste henne och förde ner en hand mellan Marias ben. ”Snygg tatuering.” sa hon och tryckte hårt mot Marias klitoris. Maria ryckte till. ”Din slav har en väldigt vacker mun, får hon slicka mig, snälla?” frågade Lin Professorn. ”Hon är en riktig fittslickare, varsågod.” svarade Professorn och lånade ur kopplet till Lin. Lin tog kopplet och drog Marias huvud mot sitt och viskade, ”Tommy är lycklig nu, han har fått denna.” hon drog kopplet neråt och Marias huvud hamnade mitt framför Lins skrev, ”slicka!” Maria började slicka Lins fitta. Hon hade väldigt svårt att hålla tillbaka tårarna. Hon hade aldrig känt sig förödmjukad förut. Här stod hon bland en massa folk, och var tvungen att slicka kvinnan som hade tagit hennes man. Plötsligt hörde hon Tommys röst. ”Jag ser att du har gjort det skönt för dig älskling.” Älskling! Han kallade henne älskling! Maria kände sig plötsligt värdelös. Hoppas han inte känner igen mig, hoppas, hoppas. Där Tommy stod såg han inte tatueringen, och han verkade inte bry sig speciellt mycket om slaven som var mellan Lins ben. ”Jag går en sväng medan du roar dig.” sa han och nickade mot Maria, sen var han borta. Tack Gud! Tack snälla Gud! Tänkte maria. Lin drog upp Maria och gav kopplet till Professorn. ”Tack, hon är verkligen en riktig liten fittslickare. Min älskade man får slicka färdigt när vi kommer hem” Sen vände Lin på klacken och gick. Maria stod och kände hur klumpen i halsen av gråt växte och växte. ”Nu går vi hem till dig.” sa Professorn och drog med henne i kopplet. Hon var inte sen med att följa med. Hon ville härifrån så fort som möjligt. Upp för trappan, på med kappan och av med huvan. ”Välkomna tillbaka.” sa killen, och dom gick ut.


Uppe i lägenheten tog Maria av sig sin kappa och Professorn gick och satte sig i hennes soffa. ”Du är vacker och sexig i den klädseln, ser nästan ut som en liten piga.” Klädsel? tänkte hon, så lite och tunt tyg kallas inte klädsel Jävla pervo! ”Maria, du får vara en piga nu och göra vad pigor brukar göra, piggöra. Och piggöra utför man sexigt, så husbonden blir nöjd, kåt och tillfredsställd.” Professorn flinade åt henne. Maria flinade inte åt honom, den här pigan ville sparka husbonden på pungen, då skulle den här pigan flina. Maria gick och hämtade en dammvippa hon hade i städskåpet och började damma i vardagsrummet. Då och då slängde hon lockande blickar över axeln på sin husbonde och vickade på sin bara ända. När hon gick bakom honom råkade hon stryka sitt ena bröst mot hans nacke och. ”Oj, jag råkade tappa den.” sa husbonden och slängde en kudde på golvet framför honom. Hon gick fram och ställde sig med ryggen mot honom och särade lätt på benen, tittade bak mot honom och böjde sig fram med raka ben och tog upp kudden, tappade den, ”oj.” och plockade upp den igen, långsamt. Hon tog sin hand och lade den över sin fitta och drog den långsamt upp mot magen, innan hon reste sig upp. ”Sitter husbonden bekvämt, det ser lite trångt ut?” sa hon och pekade på hans kuk som spände ut byxan. ”Vill husbonden att jag gör det bekvämare för honom?” Han såg gillande på henne, ”Ja.” Hon böjde sig fram och hennes bröst hängde tunga, hon knäppte upp hans byxor och drog av dom, hans kuk fick sig en klapp innan hon fortsatte damma taklampan, stående på ett ben och ena armen uppsträckt för att nå. ”Glöm inte golvet, piga!” Hon hämtade en trasa och ställde sig på alla fyra och började torka golvet, hennes rumpa vickade i takt med torkningen och hon såg bak mot honom med kåt blick. Han reste sig, ställde sig bakom henne och smekte henne över rumpan. ”Men husbonden då! Ajabaja!” sa hon och fortsatte torka och vicka på rumpan. Fy fan vad detta är pinsamt, tänkte hon. Och han höll säkert på att spela in allt med sina jävla kameror! Han förde ner sin hand mot hennes fitta och drog fingret över den. ”Men husbonden då! Så du gör! Fy på dig!” sa hon och sneglade bak mot honom och såg hur hans kuk stod och vajade upp mot hans mage. ”Jag börjar bli hungrig. Pigan kan väl ordna nått att äta åt husbonden.” Hon reste och vände sig mot honom, tog tag i hans kuk och smekte honom över ollonet. ”Javisst kära husbonde.” Du behöver inte mer mat med den kulmagen, tänkte hon när hon gick mot köket med svängande höfter, och husbonden tassande efter. Hon ställde sig och tittade in i kylskåpet med pekfingret sensuellt instoppad i sin mun. ”Får se, vad ska husbonden få?”  hon tog fram smör, ost och bröd och började göra en smörgås, med rumpan demonstrativt putande. Husbonden ställde sig bakom henne och kramade hennes stora bröst. ”Men husbonden då!” Han pressade sin hårda kuk mot hennes rumpa. ”Men husbonden då, var är det du har där, en falukorv?” Hon vände sig om höll upp smörgåsen. ”Ska jag mata husbonden? Eller ska pigan kolla att inte falukorven har blivit för gammal?” Han flinade och sa, ”Falukorven behöver nog kontrolleras, noga.” Hoppas du sätter mackan i halsen och kvävs, tänkte hon och sjönk ner på knä medan han tog en tugga av sin smörgås. Hon slickade runt på underkanten av hans ollon och retade honom med att killa honom med tungan på olllonsträngen, hans kuk svällde ännu mer och försatsen som sipprade ut fångade hon upp med tungan. ”Mmm,.” sa hon och tog hans ollon i sin mun. Hon höll hans ollon stilla i sin mun och sög hårt samtidigt som hon gned sin tunga mot hans ollonsträng. ”Pigan är duktig på att tjäna sin husbonde” stönade han. Maria fortsatte att suga på hans ollon och drog sina naglar lätt över hans pung. ”Hon har snart förtjänat en liten belöning. Tjänstefolk ska belönas när dom utfört sin uppgifter till belåtenhet.”  sa han och drog ut sin kuk, hon insåg snabbt vad han tänkte göra och blundade, satsen landade rakt i hennes ansikte och han sa, ”smörj  in dej, pigan har gjort sig förtjänt av lite ansiktskräm, för väl utfört hushållsarbete.” Hon tog sina händer och smörjde in hans sperma i sitt ansikte. ”Och vad säger man då Piga lilla?” Hon pussade han på ollonet och sa, ”tack för krämen, husbonden.” Han skrattade och gick för att ta på sig sina byxor. Han gick ut i hallen och öppnade dörren och sa, ”Mitt hus skulle behöva städas någon gång, Vi hörs.” sen stängde han dörren.
Fortsättning följer.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

bengthson

härlig!

28/11, 2013 kl. 15:05