Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2013 kl. 12:58, av Jesper

Henrikssons mekaniska

Annelie blir tilldelad en praktikplats på en mekanisk verkstad av Arbetsförmedlingen. Något som inte alls blir som hon förväntat sig...

Annelies nya praktikplats hade hittills varit över all förväntan. När handläggaren på Arbetsförmedlingen hade föreslagit att hon skulle försöka sig på ett verkstadsjobb hade hon protesterat högljutt och näst intill tvärvägrat. Handläggaren hade dock varit väldigt bestämd och klargjort för henne att det inte var någon förhandlingsfråga, utan ett krav om hon skulle få fortsatt A-kassa. Alltså hade hon egentligen inte något val, utan tvingades acceptera jobbet och gick från Arbetsförmedlingens kontor med gråten i halsen. Maskinoperatör... inte lät det som hennes första val av yrkestitel efter att ha pluggat media- och kommunikation i tre år på universitetet. Hon såg ett skitigt och smutsigt jobb framför sig istället för glitter och glamour.

När hon mötte barnen efter skolan och berättade om sitt nya jobb så smittade dock deras entusiasm inför hennes nya annorlunda jobb av sig. Hon tänkte för sig själv att hon måste i alla fall ge det en ärlig chans. En helg hade hon kvar innan det började och mot all förväntan blev hon mer och mer förväntansfull. Annelie var frånskild och hade de två barnen på halvtid. Denna vecka var barnen hos henne och de bidrog på ett underbart sätt till att förhöja hennes dystra sinnesstämning efter mötet hos Arbetsförmedlingen. De frågade en massa om vad hon skulle göra, vilka maskiner hon skulle använda, vad hennes arbetskompisar hette och Annelie insåg att hon nästan inte visste något om sitt nya arbete.

Måndagen kom och hon skulle vara på plats redan klockan 7.00 på morgonen. Hon hade lämnat barnen hos sin pappa på söndagkvällen och klivit upp kl 6 för att hinna ta en dusch och fixa till sig lite grann. Eftersom det var ett verkstadsjobb lade hon inte ner mycket tid på smink och kläder, men hon ville i alla fall se okej ut. När hon såg sig i spegeln såg hon en välbevarad kvinna på 35 år med långt mörkt hår. Hennes kropp var smal, nätt, kort och muskulös. I ungdomen hade hon tränat friidrott och den möda hon lagt ner på den tiden i otaliga träningstimmar bar fortfarande frukt. Hon hade gärna velat ha lite större bröst, men många 20-åringar hade begått mord för att få en lika vältränad och fast mage och rumpa som hon hade. Annelie snurrade ett varv framför helkroppsspegeln och gav sin jeansbeklädda stjärt en ljudlig dask med handen. Hon skrattade till och drog på sig en proper blus på överkroppen.

"Henrikssons Mekaniska", läste hon på taket av den fula industribyggnaden. Det var försommar och trots den tidiga morgonen riktigt skönt och varmt i luften. Hon var tidigt ute och hade ingen brådska att gå in, så hon stannade till någon minut i solljuset på parkeringsplatsen. Under helgen hade hon sökt på nätet efter information om företaget och hittat att det ägdes av Karl och Sofia Henriksson. Företaget var ett familjeföretag som funnits i 40 år och hade 20 anställda. Annelie antog att ägarna var ett gift par där mannen var född på 40-talet och frun mest var delaktig på pappret. Tillverkningen handlade till största delen om att producera olika delar i metall till ortens stora företag i bilbranschen. Hon hade inte den minsta lust att kliva in genom den tråkiga slitna metalldörren och ställa sig vid en maskin i åtta timmar, men tog ett sista djupt andetag av den ljumma luften och steg in.

Inne i den dunkla lokalen hade verksamheten vaknat och det var några verkstadsarbetare som hade startat sitt pass. Det slamrade av metall och bullrande maskiner. Plötsligt lystes väggen upp i ett hörn när ett fyrverkeri av gnistor sprutade iväg från en slipmaskin. Annelie såg sig förvirrat omkring och kände sig ordentligt bortkommen. Ingen hade lagt märke till henne ännu. Då såg hon att det fanns en ståltrappa upp längs väggen av lokalen och däruppe låg några upplysta rum som måste vara kontoren. Hon gick bort till trappan och började klättringen mot den andra våningen. På vägen upp blickade hon ut över det nedanliggande verkstadsgolvet. Det kändes mycket främmande att hon snart skulle ta plats där nere och arbeta med att tillverka de odefinerbara metallföremål som låg i högar här och var. Ovanifrån såg lokalen mindre ut och hon kunde urskilja ett antal avgränsade arbetsstationer.

På toppen av trappan blickade hon istället ut över den andra våningen. Det hon såg var inget annat än en rad kontor, fyra stycken, som var avskilda med väggar av glas. Gången utanför som band samman kontoren var i samma metallkonstruktion som trappan och med utsikt över verkstadslokalen. Annelie lät handen följa ledstången från trappan och som ledde vidare längs det räcke som avgränsade gången. Första kontoret var mörkt och tomt. Det satt en namnskylt på väggen där det stod "Karl Henriksson". Hon gick vidare. I nästa kontor lyste det och det stod "Sofia Henriksson" på skylten. Annelie släppte taget om ledstången och gick mot dörröppningen. Med en nervös ilning i kroppen knackade hon på den stängda dörren.

"Kom in!", ropade en ljust kvinnlig, men bestämd röst.

Annelie fattade dörrhandtaget och klev in. Sofia Henriksson såg inte alls ut som hon hade förväntat sig. För det första var den här kvinnan ung, Annelie gissade på 25 år ungefär, och för det andra märktes det direkt att hon utstrålade en naturlig pondus. Det var något hon hade tänkt sig att Karl Henriksson, som hon trodde var i dryga 60-årsåldern, skulle besitta, men inte den hon trodde var hans fru. Eller kanske hans dotter, korrigerade hon sina tankar. Sofia hade blont hår som var stramt uppsatt i en tofs i nacken. Hon hade glasögon med svarta ramar, blå ögon och var lätt sminkad med framträdande röda läppar. När Sofia ställde sig upp lade Annelie märke till hur lång hon var. Säkert 180 cm och med ett par högklackade skor förstärkte hon ytterligare sin längd. Den svarta kavajen med likaledes svarta byxor framhävde intrycket av en strikt affärskvinna. Under kavajen skymtade en vit skjorta och det var tydligt att Sofia var betydligt mer fyllig än Annelie på överkroppen. Annelie tyckte att det såg ut som att skjortknapparna var tvungna att göra sitt yttersta för att hålla ihop och hon kunde se konturerna av en vit spets-bh under det tunna tyget.

"Jaha?", sa Sofia uppfordrande.

"Ähhh...", mumlade Annelie och harklade sig. Faan också, nu hade hon stirrat på chefens bröst istället för att presentera sig. Bäst att låtsas som ingenting.

"Jo..., jag skulle börja här idag. Annelie...", fick hon ur sig.

Sofia granskade henne.

"Just det, du är den nya! Förlåt, men jag var helt inne i mitt arbete. Välkommen!"

Hon gick fram till Annelie och sträckte fram en hand till hälsning. De skakade hand och Annelie kände hur hon hälsade med ett bestämt men ändå behagligt mjukt grepp.

"Tack!"

"Vi börjar med att hämta en kopp kaffe. Jag tänkte själv visa dig runt och introducera dig till arbetet, men tyvärr har jag bara tid i ett par timmar. Sedan måste jag på ett möte hos ett annat företag som vi är underleverantörer till. Prisförhandlingar igen..."

Sofia suckade teatraliskt samtidigt som hon styrde ut Annelie på gången utanför kontoren med ena handen mot hennes armbåge. Hennes kontakt var naturligt och bestämd. Annelie kände sig som en liten flicka i hennes sällskap, vilket delvis hade att göra med att hon var mycket kortare och i övrigt mindre kroppsligt men också att Sofia hade en ovanlig ton på rösten. En ledare - tänkte Annelie. Trots att hon var ungefär tio år äldre hade Sofia helt naturligt tagit ledningen över henne och Annelie kände sig som en prao-elev på besök.

"Vi kallar den bryggan.", sa Sofia och pekade på stålkonstruktionen utanför kontoren. "Här uppe sitter jag och en ekonomiassistent som heter Gudrun. Kontoret längst in i hörnet är ett mötesrum för tillfället."

Annelie tyckte att det var märkligt att hon inte nämnde Karl överhuvudtaget. Bara henne själv och Gudrun. De tittade hastigt in i Gudruns kontor och sade hej. Gudrun var i 60-årsåldern och såg ut som en liten grå gumma. Kort, diskret eller till och med tråkigt klädd, grått kort hår, uttråkad blick och ett slappt handslag.

"Hon är inte något energiknippe, men det finns ingen som vet så mycket om hur det här företaget ska skötas!", viskade Sofie till henne när de fortsatte mot kaffeautomaten.

De hämtade kaffet och fortsatte inne på Sofies kontor med en genomgång av allt som Annelie möjligen kunde behöva veta. Arbetstider, arbetsmiljö, diskrimineringspolicy, inloggning till hennes egna e-postkonto i företaget, med mera. Efter en dryg timme fullspäckad med information kände Annelie hur det snurrade runt i huvudet. Sofie tittade på klockan och konstaterade att det redan gått 1,5 timmar.

"Vi måste ju få igång dig innan jag går! Här gör du ingen nytta!!", sa Sofia och följde henne ner på verkstadsgolvet.

De tog en promenad runt i lokalen och Sofia presenterade henne för alla medarbetare de passerade. Alla de träffade var män och de verkade glada att se en kvinna "på golvet". Annelie konstaterade att några av dem granskade henne med uppenbart gillande blickar, vilket inte var obehagligt alls. Hon tyckte om att bli betraktad och många av hennes hemliga drömmar handlade om att vara i blickfånget för män, gärna många samtidigt. Slutligen träffade de förmannen Tobias som skulle vara Annelies arbetsledare. Tobias var runt 40 år och såg väldigt bra ut. Han var lång, hade bruna ögon och ett mörkt välvårdat hår, samt en tredagars skäggstubb. Annelie gillade att han såg lite skitig ut i sitt blåställ och han var uppenbart muskulös, trots att den hängiga overallen gjorde sitt bästa för att dölja den saken. Tyvärr glittrade en guldring runt hans vänstra ringfinger, vilket fick Annelie att svära inombords. Det var visserligen ingen bra idé att få ihop det med någon på jobbet, men det hade gått så länge sedan hon fick till något i sängen att hon ibland blev nästan desperat. Hon intalade sig att hålla sig ifrån en upptagen man i alla fall.

"Då så...", sa Sofia. "...snart måste jag gå, men jag tänkte bara följa med dig in i omklädningsrummet och visa dig ditt skåp."

Annelie tog rygg på Sofia och följde den långa blondinen ner till en dörr i änden av lokalen.

"Killarna har ett eget omklädningsrum och det här är vårt.", förklarade Sofia. "Dörren ut i verkstaden går att låsa om du vill. Tyvärr finns inget lås upp till bryggan, men där uppe sitter ju bara jag och Gudrun som du vet."

Omklädningsrummet var stort med ett tiotal skåp längs ena väggen. Mitt på golvet stod en stor träbänk att sitta på och längs andra väggen en rad med krokar. På krokarna hängde diverse blåställ som samtliga såg nytvättade och ganska oanvända ut. I andra änden av rummet fanns ingången till ett duschrum med fyra duschar till vänster. Till höger fanns en brant spiraltrappa som ledde upp till våningen över, upp på bryggan.

"Det var ett tag sedan någon använde våra blåställ för kvinnor och du är ju inte så stor...", sa Sofia och granskade dem. Hon fingrade på storlekslapparna. "Den här borde nog fungera!"

Hon höll fram en modell som verkligen såg ut att passa. Annelie hade aldrig funderat över arbetskläderna, men hon var tacksam över att det fanns något i hennes storlek. Det hade inte varit roligt att tvingas jobba i en överdimensionerad overall.

"Prova!", uppmanade Sofia.

Normalt hade Annelie inga problem alls att klä av sig. Inför barnen, på badhuset, eller inför en älskare för den delen. Men det var något som var annorlunda. Kanske var det Sofias röst, som lät mer som en befallning än som en uppmaning. Det var inte obehagligt, nästan tvärtom, men hon reagerade trots allt. Möjligen kändes det som att någon gick en aning för fort fram under en sexakt. Sedan bet hon sig i kinden för att säga till sig själv att skärpa sig. Det var ingen sexuell situation och det var klart att hon måste prova overallen. Annelie krängde av sig sina jeans och drog blusen över huvudet. Hon hade bara på sig ett par vita bomullstrosor och en vit spets-bh. Samtidigt som hon sträckte sig efter overallen fick hon känslan av att Sofia granskade hennes kropp, men hon vågade inte möta hennes blick för att konstatera om det var så. Och varför skulle hon göra det förresten?

"Den passar fint!", sa Annelie när hon klivit i overallen och dragit upp dragkedjan.

Sofia visade henne raskt vilket skåp hon kunde ta och pekade ut var skyddsskorna stod, sedan rusade hon iväg till sitt inbokade möte. Annelie såg efter henne med en varm känsla inombords. Hon var verkligen en snygg tjej och att hon var så bestämd, trots sin unga ålder, var spännande. Att klä av sig till underkläder inför henne hade varit oväntat spännande och nervöst. Hon kände igen känslan och visste att det var en nyväckt kåthet. Annelie hade varit tillsammans med ett par tjejer innan hon gifte sig med sin ex-man, men det hade varit mest som experiment och alltid under påverkan av alkohol. Trots det mindes hon sina äventyr som lyckade och de hade gett mersmak, även om hon inte haft tillfälle att uppleva något sådant under sitt äktenskap. Hon drömde sig bort under en kort stund, men ruskade sedan på huvudet och återgick till nuet. Vad höll hon på med? Fantiserade om sin chef redan första dagen på jobbet... nej, det var omöjligt och dessutom var det dags att gå ut och börja jobba!

---

De första veckorna på verkstaden gick undan och Annelie trivdes verkligen bra. Killarna på golvet hjälpte henne att komma in i arbetsuppgifterna och gav henne samtidigt precis lagom med uppmärksamhet. Hon märkte deras diskreta blickar och hade inget emot det alls. Vissa dagar när det var väldigt varmt i verkstan hade hon till och med öppnat upp overallen lite mer än vad som var absolut nödvändigt. Hon var ständigt omsvärmad vid rasterna och fick efterlängtade kommentarer om både sitt jobb och sitt utseende. Av Sofia såg hon inte så mycket, annat än när hon var nere på golvet och pratade med sina medarbetare. När hon fick en glimt av Sofia gick det en ilning genom Annelies kropp. Hon var alltid strikt klädd i kostym eller kavaj med kjol. Nästan alltid i svart och vitt. Bäst gillade Annelie när hon hade kjol på sig och hon följde de långa strumpbyxbeklädda benen när de gick uppför trappan till bryggan. Hon önskade sig att få en glimt av vad som fanns under den där kjolen, men det förblev bara fantasier.

Av sina medarbetare på verkstadsgolvet hade hon så småningom fått reda på att Sofias pappa varit den som startat, byggt upp och förvaltat företaget ända tills han för ett par år sedan hade gått bort väldigt hastigt i en hjärtattack. Verkstaden hade ärvts av hans båda barn, Sofia och Karl, som båda studerade på annan ort och som båda var strax över 20 år gamla. Alla hade förväntat sig att de skulle sälja verksamheten, men Sofia hade flyttat hem till staden igen och tagit vid där hennes pappa slutat. Trots att hon bara var 23 år gammal. Karl var visserligen hälftenägare, men han hade knappt varit synlig alls utan fortsatte sina studier i storstaden enligt plan. I praktiken var det Sofia som skötte allt med ovärderlig administrativ hjälp av Gudrun. Tillsammans hade de två kvinnorna inte bara drivit verkstaden vidare, utan även kunnat nå sådan framgång att de nyanställt tre personer under det gångna året.

Givetvis skvallrades det en del om chefen även på denna arbetsplats, men respekten för Sofia lyste alltid igenom allt "skitprat" och dämpade alltför negativa tongångar. Trots allt var hon chef och det var aldrig någon tvekan om vem det var som bestämde. Några rykten kring Sofia som fick Annelie att spetsa öronen lite extra var när det på en fikapaus berättades att hon för drygt ett år sedan börjat dejta en av killarna i verkstaden. Enligt killen "släppte hon aldrig till" och efter flera dejter var han nära att göra slut på deras förhållande. Plötsligt kom killen till verkstaden en morgon, var väldigt tystlåten och vägrade säga ett ord om vad som hänt eller sitt förhållande till Sofia. En månad senare hade han fått nytt jobb och sade upp sig. Spekulationerna hade tagit fart och någon hävdade att killen försökt tvinga sig på Sofia, men att hon gjort motstånd och såg till att han sade upp sig utan att ställa till något större liv. En annan källa hävdade att det var Sofia som bundit fast killen, gett honom smisk och sedan nästan våldtagit honom med olika leksaker. Den senare källan uppgav också att han sett en BDSM-hemsida där en profil var misstänkt lik Sofias. När källan pressades mer på vilken hemsida det handlade om och hur det kommit sig att han varit inne på den så avtog viljan att bidra mer till spekulationerna. Trots allt kände Annelie sig mer än en aning upprymd av de senare teorierna och fantiserade allt oftare om Sofia som BDSM-utövare.

Det skvallrades också en hel del om hennes arbetsledare Tobias. Hon blev inte helt förvånad när det berättades vilken kvinnokarl han var och trots att han var gift så hade han alltid nya kontakter på gång. Ibland hade han till och med mött upp dem direkt efter jobbet och helt obekymrat låtit sina arbetskamrater se på när han dragit iväg med någon älskarinna. Diskretion var uppenbarligen inte hans bästa gren, men han verkade inte bry sig om det heller. Någon på verkstaden hävdade bestämt att hans fru gjorde precis likadant, men som vanligt var det obekräftade rykten att Tobias hade ett öppet förhållande.

Några gånger om dagen kollade Annelie sin e-post från jobbet. Hon hade synkroniserat den med mobilen, så det brukade gå snabbt. Oftast var det nyheter från Sofia, men ibland kunde det vara något från Gudrun eller från någon av arbetsledarna. På fredagarna dök det titt som tätt upp några roliga mail av varierande humornivå för att lätta upp stämningen. Efter några veckor började det dyka upp en del enstaka mail från en okänd avsändare. De var väldigt kortfattade och innehöll bara några omdömen: "Söt klänning!", "Läckert brunbränd idag!", "Vilken pussmun du har...!". Först blev Annelie mest förvånad och nyfiken över mailen. De var uppenbarligen interna från någon på företaget, men de kom hela tiden från olika påhittade avsändare. Efter ett tag blev det en spänning att läsa mailen och hon fantiserade mycket över vem den hemlige avsändaren var. Någon gång funderade hon över om det kunde handla om trakasserier, men samtidigt kände hon mest upprymdhet över kommentarerna.

Hon svarade aldrig på de anonyma mailen tills det kom ett med innehållet: "Sluta? Gillar?". Det kändes hänsynsfullt att den hemlige avsändaren frågade. Undrade om hon var med på noterna. Annelie tänkte efter ett kort ögonblick innan hon svarade "Gillar :-)". Hon ville absolut inte att de spännande mailen skulle upphöra och efter hennes godkännande blev kommentarerna allt mer närgångna. "Fast härlig rumpa du har tjejen!!", "Trosor på dig idag? Säkert sexiga!", "Tänker på dina härliga små bröst!", "Längtar efter att se din våta fitta!", "Smisk borde du ha!". Så fortsatte det och Annelie blev alltmer upphetsad över att någon fantiserade så intimt om henne. Någon som var nära, men som hon inte visste vem det var. Det var en pirrig väntan och spänning att alltid vänta på nästa meddelande. Ibland kom det ett par varje dag och ibland gick flera dagar emellan. Hon undrade om den hemlige avsändaren någon gång skulle göra sig till känna.

---

Mitt i sommaren, under industrisemestern, var det lågtryck på tillverkningen och det var inte många som jobbade på verkstaden. Annelie fortsatte som vanligt och slet nere i den varma lokalen. Ibland när temperaturen var uppåt 30 grader ute blev det olidligt varmt och hon ägnade nästan alla raster åt att ställa sig i en iskall dusch. Därför blev hon glad när Sofia undrade om hon kunde vikariera för Gudrun under två veckor när hon skulle ha semester. Hon såg fram emot att kunna ha på sig tunnare sommarkläder istället för den tjocka overallen och att njuta av kontorens svalkande AC-klimat. Att vara nära Sofia var dessutom ytterligare en bonus. Innan Gudrun lämnade över gav hon Annelie noggranna instruktioner om vad som skulle göras och hon förstod att det gällde att sköta sig. Gudrun hade verkligen järnkoll på allt pappersarbete, men de uppgifter som hon lämnat ifrån sig under semestern kändes inte som alltför svårbemästrade.

Första dagen på Gudruns kontor kändes lite långtråkig. Hon städade undan uppgifterna redan under de första timmarna och av Sofia såg hon knappt röken. Hon hade bara varit inne och vänt tidigt på morgonen. "Kundmöte", stod det i kalendern och Annelie misstänkte att det skulle dröja till efter lunch innan hon dök upp igen. Hon satt vid sitt skrivbord och stirrade rakt fram mot Sofias skrivbord. Det var vänt mot hennes och var inte mer än 6-7 meter bort på andra sidan glasväggen. Hon förundrades över att Sofia och Gudrun hade så öppet mellan dem. Det hade varit en lätt sak att bara ställa en bokhylla ivägen för att skymma sikten, men kanske hade det någon funktion i arbetet att de kunde se varandra. När Sofia väl dök upp skulle utsikten definitivt förbättras påminde hon sig själv. I väntan på det gick hon ner i verkstaden och åt lunch med de få som arbetade. De hade en trevlig lunch och Annelie märkte att killarna uppmärksammade henne extra mycket när hon hade mer kvinnliga kläder istället för blåstället. Ändå hade hon bara sina vanliga jeans och en munktröja på sig. Full med ny energi tog hon trappan med lätta steg upp till kontoret igen.

"Lydig?", stod det i mailet från den okände avsändaren. Annelie flämtade till. Vad skulle det betyda? Lydig angående vad? Hon vägde olika alternativ fram och tillbaka, men kom fram till att det knappast kunde skada att svara ja. När hon skickat svaret hade hon svårt att sitta still och hon kontrollerade sin mail var och varannan minut. Efter en dryg halvtimme kom ett nytt mail. "Fin idag!! Imorgon: kort kjol och urringat." Hon kände hur värmen spred sig i kroppen. Någon som sett henne idag. Antagligen någon av killarna på lunchen. Kanske Sofia, men hon var ju inte här nu och hade knappt tagit någon notis om henne imorse. Men omöjligt var det inte. Hur som helst så bestämde hon sig där och då att leka med i spelet som den okände avsändaren bedrev.

---

"Duktig flicka!! Sära på benen!!". Annelie läste den korta texten på datorskärmen, svalde och förde isär sina lår. Den korta svarta kjolen hon valt imorse var ordentligt upphissad och hon kände sig väldigt naken utan trosor. Den vita skjortan var också uppknäppt och hon visade generöst upp den lilla urringning hon kunde åstadkomma. Samtidigt som hon kände sig utlämnad var hon kåtare och våtare än hon varit på mycket länge. Dagen hade knappt börjat och redan satt hon på detta sätt och visade upp sig. Hur skulle det här sluta? Hon tänkte tillbaka på morgonen där hon mötts av uppskattande blickar av samtlig personal i verkstaden. När hon gick genom lokalen och uppför trappan hade verksamheten i stort sett avstannat och hon hade känt blickarna bränna mot hennes hud. Redan där hade hon blivit upphetsad och förväntansfull inför vad dagen skulle föra med sig. En röd ros på hennes skrivbord gjorde inte förväntningarna lägre. Det skulle visa sig att den kommande tiden skulle överträffa alla hennes fantasier.

Efter en knapp timme på kontoret hade Sofia dykt upp. Hon tittade hastigt in genom kontorsdörren och sa hej till Annelie, men sedan gav hon sig ut i verkstaden för att prata med någon i personalen. Sedan var hon försvunnen igen. "Gillar! Inspektion i mötesrummet! NU!", dök det upp i mailboxen. Herregud! Nu skulle det alltså ske! Hon skulle få veta vem avsändaren var. Tankarna och känslorna svärmade runt i hennes huvud, samtidigt som hjärtat bultade och värmen spred sig i kroppen. Hennes händer skakade av nervositet och hon greppade karmarna på kontorsstolen för att få kontroll över sig. Det lugnade ner henne lite och hon hann tänka igenom situationen. Egentligen hade hon väl inget att förlora på att ta reda på vem det var? Bara titta in. Hon visste inom sig att hon redan bestämt sig, men hon försökte ändå komma på några bra anledningar. På darrande ben ställde hon sig upp och gick ut på bryggan. Nere i verkstaden pågick arbetet som vanligt och när hon tittade bort mot mötesrummet var gardinerna fördragna. Annelie gick dit.

I bortre änden av mötesrummet stod Sofia. Det var hon!! Hon tecknade åt Annelie att stänga dörren och komma in. Med hjärtat bultande så högt att hon knappt hörde något annat gjorde hon som hon blev tillsagd. Visst hade Annelie misstänkt och hoppats, men inte riktigt vågat tro på det. Som vanligt var Sofia strikt klädd i kavaj och vit skjorta. Nedtill hade hon en svart kjol som gick halvvägs ner på låren, ett par svarta strumpbyxor och höga skinnstovlar. De mörka glasögonbågarna och det stramt uppsatta blonda håret gjorde henne ändå mer respektingivande. Annelie var 12 år äldre, men kände sig som en liten flicka i Sofias sällskap. Hon visste instinktivt att det var Sofia som skulle ta nästa initiativ och kände sig väldigt tillfreds med det. Det var bara att vänta... vara lydig...

Sofia gick fram mot henne med bestämda steg. Närmare och närmare tills hon stog bara några decimeter meter framför. Klart innanför "komfortzonen". Annelie kände lukten av hennes parfym och noterade det fysiska underläget ännu tydligare. Hon kom på sig själv med att stirra rakt på Sofias stora bröst och slog förläget ner blicken. Varken hon eller Sofia sade ett ljud. Det var dödstyst i mötesrummet. Sofia tog ett steg åt sidan och rörde sig runt henne. Granskade henne ur alla vinklar, medan Annelie stirrade ner i golvet. När Sofia gått runt henne ett fullt varv tog hon plötsligt ett fast tag med ena handen i hennes långa hår. Hon drog huvudet lite bakåt, så att Annelie inte kunde undvika att få ögonkontakt med henne. Hon tittade rakt in i Sofias blixtrande blå ögon.

"Jag förväntar mig att du är en lydig flicka! Förstått?"

Annelie försökte nicka, men huvudet satt fast i Sofias grepp. På något sätt förstod hon att hon inte förväntades prata.

"Idag har du skött dig bra, men det här är bara början. Du ska inte tro att du får komma innanför mina trosor eller få din lilla fitta smekt innan du visat vad du går för!"

Annelie flämtade till. Mest av förvåning över det språk Sofia använde sig av. Hon hade aldrig trott att hon kunde vara så grov i munnen.

"Du ska få en liten belöning för att du varit duktig idag. När jag gått vill jag att du tar av dig dina onödiga trosor och ger mig något att se på under resten av dagen."

När hon sagt det kysste hon Annelie på den blottade halsen. Trots att hon varit med om att bli kysst på halsen massor av gånger tidigare var det helt unikt denna gång. Hela situationen gjorde att hela hon var hyperkänslig och att halsens känselkroppar hade en koppling direkt ner till fittan. Det var inte långt ifrån att hon fick en omedelbar orgasm.

---

Några minuter senare satt hon på kontorsstolen och visade upp sin nakna våta fitta för Sofia som satt på andra sidan glasväggen. Trosorna låg i hennes väska. Det var en märklig känsla, men också enormt upphetsande. Tiden gick och hon försökte sköta sina arbetsuppgifter, trots allt. Sofia verkade inte ha några problem med situationen och jobbade på som vanligt. När hon pratade i telefon, vilket var en stor del av tiden, satt hon sig ibland ner i sin kontorsstol och tecknade åt Annelie att visa mer. Annelie ville vara lydig och gjorde precis som hon blev tillsagd. Hon särade villigt på benen och hade den redan korta kjolen nästan uppe vid midjan. Hennes fitta var så våt och svullen att hon var övertygad om att den skulle explodera vid minsta beröring. Hon vågade dock inte röra sig själv utan tillåtelse och det var på ett märkligt sätt väldigt uppiggande att vara så kåt. Som tur var så avtog känsligheten något under lunchen. De flesta i verkstaden hade förvunnit ut för att äta och Annelie hamnade vid ett bord med några gamla stötar som mest snackade trav och spel. Välbehövligt avtändande intalade hon sig.

Sofia var som bortblåst igen och under eftermiddagen lyckades Annelie faktiskt avverka några inkomna fakturor utan att tankarna och kåtheten gjorde arbetet omöjligt. När Sofia stormade in runt klockan 15 kände hon återigen hettan stiga och hon satte sig lydigt med kjolen högt upp i midjan och benen särade. Sofia ringde några samtal och studerade då och då Annelie på andra sidan glasväggen. Det var varmt även inomhus idag och Sofia krängde av sig kavajen och slängde ifrån sig den på en besöksstol under tiden som hon pratade. Annelie suckade till för sig själv när hon såg hur väl hon fyllde ut den tunna skjortan. Hennes byst var rejäl och den vita bh:n lyste igenom. Tänk att få klä av henne och känna på de mjuka brösten! Annelie suckade av kåthet igen, men väcktes ur sina dagdrömmar av att Sofia teckade åt henne att möta henne ute på bryggan. Annelie reste sig upp, drog ner kjolen och följde Sofias initiativ. De hamnade återigen i mötesrummet där Annelie ställde sig i mitten av rummet.

"Vet du var jag varit?", väste Sofia i hennes öra. Annelie svarade inte utan stod alldeles stilla. Hon darrade av spänning.

"Tack vare dig var jag tvungen att åka hem över lunchen. Vet du vad jag gjorde där?" Annelie skakade sakta på huvudet och kände en stor klump i halsen.

"Klart du inte vet!! Du är ju en fin flicka, eller hur? En sådan som sköter sig och är lydig."

Sofia tog ett fast tag i Annelies hår igen och viskade ännu närmare hennes öra.

"Jag ska lära dig ett och annat, ska du få se!! Uppfostra dig ordentligt!! Du är en lydig flicka, men det är inte jag!!"

Annelie flämtade till. Hon var mycket närvarande och hörde varje ljud, kände varje lukt och varje beröring mycket tydligare än normalt.

"När jag kom hem var jag riktigt jävla kåt! Så kåt att det måste fixas! Förstår du!?" Sofia andades ut i hennes öra. "Vad gör en stygg flicka då? Jo, hon tar fram en stor dildo och kör den rakt in i sin våta fitta... det gör hon... Sedan knullar hon sig själv tills hon kommer!!"

Bilderna flimrade förbi inne i Annelies huvud.

"Vill du veta mer vad en stygg flicka gör?" Annelie hann inte svara innan Sofia fortsatte. "Hon ser till att hennes lilla lydiga flicka ska få smaka på kuk! En riktigt stor kuk! Inte idag och inte imorgon, men om du sköter dig så blir det snart!"

Det snurrade runt i hennes huvud och Annelie kände sig alldeles vimmelkantig.

"Seså, nu är det dags att sluta för idag! Vi ses imorgon och ta på dig lika fina kläder som idag!!"

Sofia lämnade Annelie i mötesrummet. På darrande ben samlade Annelie ihop sina saker och skyndade hemåt. Hon tackade gudarna för att barnen var hos sin pappa för så fort hon kommit innanför dörren hemma så kastade hon av sig sina kläder och smekte sig själv till en dundrande orgasm. Hon var så fruktansvärt kåt av dagens händelser!

Kvällens aktiviteter som matlagning och TV-tittande gick som i trans. Tankarna var på ett helt annat håll och hon hade aldrig upplevt sig så besatt av sex och sin egen kåthet som nu. Tre gånger till smekte hon sig den kvällen och hon fortsatte att gå runt utan trosor hemma. Den torftiga tiden efter äktenskapet och i slutet av äktenskapet verkade nu ha fått sitt slut och det var som att öppna samtliga dammluckor på en gång. Hon ville verkligen att det skulle bli morgon igen snart!

---

Det dröjde ända till eftermiddagen innan hon såg till Sofia igen. Många olidligt långa timmar vid skrivbordet, stirrande på den tomma kontorsstolen mitt emot henne. Annelie hade en kort röd kjol på sig och trosorna hade hon tagit av sig under lunchen. Hon hade valt ett par sexiga svarta stringtrosor, men de var plaskvåta redan efter någon timme. När Sofia dykt upp så hade hon skymtat en kostymklädd man i sällskap med henne, men de försvann nästan direkt de kommit. Efter ytterligare en timmes väntan kallade Sofia in Annelie i mötesrummet.

Annelie flämtade till. Hon kände igen mannen i den dyra kostymen. Det var Anton Grönfeldt, ägare till en av stadens mest välmående företag och en erkänt hårdför affärsman. Han var i 50-årsåldern och hade gråsprängt hår och stålblå ögon. När Annelie stigit in i mötesrummet stängde Sofia dörren om dem och vred om låset.

"Anton och jag har haft väldigt givande förhandlingar... som alltid...", inledde Sofia. "Han är mycket mån om att våra avtal sköts konfidentiellt och att inga detaljer i våra överenskommelser blir kända. Jag har lovat honom att du går att lita på och att du är en lydig medarbetare, stämmer det?"

Sofia spände ögonen i Annelie som nickade försiktigt. Hon hann tänka: lydig medarbetare... märkligt sammanträffande av ordval.

"Bra! Jag har tänkt mig ett möte imorgon då den första delen i avtalet uppfylls. Anton och jag inleder klockan 10 och sedan kallar jag in dig Annelie. Efter 15 minuter ungefär. Jag räknar med att mötet tar ungefär en timme. Okej?"

Annelie nickade igen.

"Då vill jag att vi går igenom lite detaljer inför imorgon. Anton...drar du ner byxorna!"

Plötsligt fick den självsäkre affärsmannen en flackande blick och svalde nervöst. Han började fumla med byxorna och medan han klädde av sig förstod Annelie att Sofia hade full kontroll över denne äldre herre också.

"Så... då kan du se här Annelie..." Sofia lyfte på Antons skjorta så att hans kuk blev helt synlig. "Ditt arbete imorgon blir att raka av Anton allt hår här nere. Gör du det bra så får du en belöning!"

Annelie stirrade storögt på den stora halvstyva kuken. Den var verkligen hårig, men såg ändå lockande ut.

"Apropå dig...", fortsatte Sofia, "... så måste jag säga att du har en väldigt fin fitta, men jag vill ha dig helt slät imorgon också. Jag räknar dock med att du ordnar det på egen hand! Dessutom en mycket kort kjol. Några frågor?"

Varken Annelie eller Anton sade något och Sofia avslutade mötet. Anton krängde hastigt på sig sina byxor och gjorde sig klar för att gå.

"Vi ses imorgon då och ingen lek på egen hand ikväll! Inte för någon av er!!"

Sofia följde Anton till ytterdörren och Annelie lämnades kvar med bultande hjärta. Herregud, skulle hon raka en mans kuk imorgon?! Det var som en drömsekvens alltihop som hänt de senaste dagarna. Hon kände sig mer upprymd och levande än på mycket länge. Till sist lyckades hon få ihop tankarna så mycket att hon förmådde sig att styra hennes kropp tillbaka till kontoret och samla ihop sakerna för att bege sig hemåt. Hon var alldeles febrig av kåthet och när hon mötte Sofia på vägen ut så kände hon hur hon rodnade och slog ner blicken i fabriksgolvet.

Kvällen blev en lång prövning och hon var flera gånger på väg att strunta i Sofias order att inte leka med sig själv. Inte minst sedan hon rakat sig helt slät och gick runt hemma och kände sig våt mest hela tiden. Det var länge sedan hon provat att raka bort allt hår, men nu kändes det väldigt sexigt och som en extra krydda i den lek hon gett sig in i. Hon fantiserade om hur det skulle bli att raka Antons stora kuk. Med den bilden på näthinnan gick hon till slut och lade sig, men hade förtvivlat svårt att somna. Hon skulle verkligen ha behövt en orgasm för att slappna av!

---

Morgontimmarna gick långsamt. Trots att hon somnat så sent var hon uppe före ringklockan. Hon hade valt ett par nästan genomskinliga vita spetstrosor och en kort svart kjol. Till det en ljusrosa blus som också den var ganska genomskinlig. Konturerna av den vita bh:n skymtade genom det tunna tyget. Hon kände sig snygg och sexig och överkåt. Safterna hade börjat flöda redan i morgonduschen och det ville inte sluta. När hon satt och väntade på att minuterna skulle passera på kontoret gick det inte att få något vettigt gjort, utan spänningen och upphetsningen bara stegrades. Strax före kl 10 dök Sofia upp. Hon vinkade snabbt till Annelie och passerade in på sitt kontor. Prick kl. 10 kom Anton uppför trappan. Han var iklädd en väldigt snygg skräddarsydd kostym och han avslöjade inte med en min att han var på väg till något annat än ett vanligt affärssammanträde. Han nickade igenkännande till Annelie och följde sedan efter Sofia längre bort över bryggan.

När telefonen ringde efter 15 minuter hoppade Annelie till på sin kontorsstol. Nu var det dags! Med en skakig hand tog hon telefonluren och fick instruktioner att gå ner till damernas omklädningsrum via bryggan. Alltså inte till konferensrummet som hon trott. På darriga ben gick hon ut på bryggan och bort mot spiraltrappan längst bort. Det kändes som att pulsen ökade för varje steg och hon sneglade ner i verkstan. Hon hade nästan förväntat sig att alla där nere visste vad som skulle hända. Att det var någon slags practical joke, men allt såg ut som vanligt där nere.

I damernas omklädningsrum var allt däremot inte som vanligt. På bänken mitt i rummet låg Anton på rygg. Han var helt naken och hans ben var fastbundna i bänkens respektive ben. Armarna var bundna utefter sidorna och fastsatta i bänkens spjälor. Dessutom hade han ögonbindel på sig. Ett litet bord med rakattiraljer stod placerat i höjd med hans ben och på andra sidan Anton stod Sofia. Hon hade tagit av sig på överkroppen och hade på sig en stadig, stram men snygg svart bh. Annars hade hon sin vanliga klädsel, svart kjol med svarta strumpbyxor och svarta klackskor. Hon såg läckert dominant ut. Sofia betraktade nöjt sitt "offer" och vinkade Annelie till sig.

"Varsågod och sätt igång, flicka lilla! Jag gillar inte långa utdragna möten!"

Aldrig förut hade hon rakat en man, varken i ansiktet eller någon annanstans. Hon betraktade den halvstyva håriga kuken och den likaledes håriga pungen. Antons kuk var stor, till och med mycket stor, trots att den ännu inte var i fullt stånd. Den vilade upp över hans mage och Annelie lade nöjt märke till att han var väldigt vältränad. Kroppen såg ut att tillhöra en betydligt yngre man. Med darriga händer tog hon en trimmer från bordet som Sofia ställt fram och började arbeta. Surret från trimmern bröt tystnaden och Annelie tyckte på sätt och vis att det var skönt att veta vad hon skulle göra. Hon började putsa bort det mesta av håret och var då tvungen att lyfta både den stora kuken och Antons pung för att komma åt. Beröringen hade omedelbar effekt och den stora kuken reste sig till ännu större proportioner. Snart var Annelie helt inne i sitt arbete med rakningen och såg förhäxat på hur Antons kuk blev allt hårdare. När hon bytte verktyg till rakhyvel och lödder kände hon hur safterna fullkomligt flödade ur henne. Hon var sjöblöt och hade utan problem kunnat grensla den stora kuken på en gång.

Efter det sista handlaget med hyveln och en avtorkning med handduk betraktade hon sitt "verk". Det var så enormt sexigt med den stora renrakade kuken och den släta runda pungen. Dessutom var Antons kuk så hård som hon trodde att en kuk kunde bli. Trots storleken trotsade den nästan tyngdkraften och pekade snett uppåt. Ollonet var blodfyllt och stort. Hon hade känt och klämt lite extra runt skaftet under rakningen och önskade att hon skulle få smeka och suga den åtminstone, men allra helst hade hon velat haft den djupt inne i sig.

"Bra jobbat! Jag gillar verkligen hur resultatet blev!", berömde Sofia.

I handen hade hon en smal svart plastpinne med silverknoppar i ändarna som påminde lite om en magikers trollstav. Hon använde den när hon inspekterade rakningen. Med pinnen petade hon på och lyfte Antons stora kuk.

"Mycket fint... se hur hård han är också!"

Sofia petade på kuken med staven och strök med den längs undersidan. Anton stönade ljudigt.

"Nu vill jag se hur du lyckats själv!"

Annelie förstod att Sofia menade hennes egen rakning och tog genast av sig kjolen.

"Ge mig trosorna!", beordrade Sofia.

Hon tog emot de fuktiga trosorna, luktade snabbt på dem och log.

"Här!", sa hon till Anton och lade dem rakt över hans ansikte. "Känn hur det luktar av en kåt fitta!"

Anton andades in djupt.

"Jag kan tro att du gärna vill smaka en riktig fitta istället, eller hur? Du ska veta att den fittan du känner lukten av står alldeles bredvid dig. Slätrakad och fin, precis som du!"

Sofia lät staven glida in mellan Annelies lår och en flämtning slank ur Annelies mun när den svala silverknoppen rörde vid hennes svullna klitoris.

"Ser man på... två kåtbockar i samma rum!!", hånlog Sofia. "Så härligt för er..."

Retfullt gned hon knoppen återigen över det känsliga området och lät sedan Anton smaka på den. Med en snärt slängde hon sedan iväg trosorna från hans ansikte och pekade åt Annelie att hon skulle ställa sig ovanför Antons huvud. Själv knäppte hon av sig sin bh och Annelie fick äntligen se de underbara brösten i frihet. Trots storleken var de ungdomligt spänstiga och i båda bröstvårtorna glimmade en stav i guld. Sofia var piercad och Annelie tyckte att det såg jätteläckert ut. Medan hon följde hennes gungande bröst tog Sofia på sig ett par handskar i latex och tog fram en flaska massageolja. Med ett tryck sprutade hon en riklig mängd över Antons nakna kropp och framförallt över hans hårda kuk. Hon smörjde in oljan så att huden blev alldeles glansig, men undvek att röra kuken.

"Se på den här...", hon strök med staven över det ådriga skaftet. "Så stor och hård...! Seså, ställ dig över honom nu!"

Bänken var precis lagom hög och bred för att Annelie skulle kunna stå med ett ben på vardera sida om den och att Antons tunga nästan skulle nå upp. Nu var han så nära att han kände doften av hennes fitta, men hon behövde sänka sig lite grann för att han skulle nå. Hon väntade på Sofias order.

Sofia fortsatte att smörja in olja på Antons kuk och pung. Hennes vänsterhand sökte sig allt längre ned in under pungen. Från sin position kunde Annelie inte helt säkert se, men hon kunde ana att ett av Sofias fingrar först smekte men sedan arbetade sig allt djupare in i Antons stjärt. Efter ett djupt stön förstod hon att det var så och hon såg också att Sofia sakta började fingerknulla hans bakre hål. Den redan spränghårda kuken ryckte till varje gång hon tryckte till mot hans prostata och det sipprade rikligt med försats ur det blålila ollonet. Hon kunde knappt tro vad hon såg, men hennes chef hade en av stadens mest respekterade män helt i sitt våld!

"Låt honom slicka dig!", beordrade Sofia.

Annelie behövde inte uppmanas två gånger, utan sänkte sig ner över Antons mun. Genast började han slicka och suga hennes svullna renrakade fittläppar. Glupskt lapade han hennes safter och hon kände hur hans tunga borrade sig in i henne. Han var ivrig av kåthet och normalt tog det ett tag innan Annelie var redo för en sådan intensiv behandling, men inte idag. Hon var så kåt själv att hon tryckte sig ännu hårdare mot hans ansikte. Det var inte långt ifrån att hon skulle få en omedelbar orgasm.

"Fortsätt så Anton!! Snart kommer hon att komma i din mun! Jobba med tungan om du vill ha din belöning!"

Anton frustade. Samtidigt kände Annelie hur en våg av känslor började byggas upp inom henne. All sexuell spänning som byggts upp de senaste veckorna var på väg att få sin utlösning och hon lutade sig fram över bänken och tog tag med händerna på varsin sida av Anton. Hans tunga kom då att behandla precis det område som var känsligast och klitorisen var stenhård och lätt för honom att reta.

"Ohhhhh!!!!", kved Annelie och kom i en skakande underbar orgasm. Allt medvetande om omvärlden försvann och det var bara den fantastiska känslan av sexuell tillfredsställelse som sköljde över henne.

"Duktig flicka!", kommenterade Sofia. "Du var riktigt laddad för det här, men det är inte slut ännu!!"

Innan hon hann hämta andan riktigt efter utlösningen så hade Sofia lett henne runt bänken och fått henne att ställa sig gränsle över Anton. Hon såg ner på hans maskerade ansikte och den röda flammande huden på hans hals och bröst som var resultat av upphetsningen. Hans kuk petade uppmanande mot insidan av hennes lår och hon undrade hur hon skulle kunna klara att starta om en ny omgång. Hon hade alltid nöjt sig med en orgasm och sedan ägnat sig åt sin partner efter det. Oftast med hjälp av munnen. Nu skulle hon dock ta emot den här stora kuken precis efter en enorm urladdning!

"Uhhhhh....", flämtade hon när hon sjönk ner över Antons kuk. Den borrade sig in i hennes djup och till sist kände hon hur deras rakade blygdben möttes. Det var otroligt sexigt och hon stannade så ett tag. Lät sina fittmuskler arbeta runt kuken och började sakta sakta att röra sig upp och ner. Till en början var hennes fitta känslig och nästan öm efter orgasmen, men inom en kort stund så upplevde hon en ny pirrande känsla. Kåthet på nytt! Lite mer avslappnad, långsam och otroligt skön!! Det hade hon aldrig upplevt förut.

"Ni är så fina tillsammans!!", kommenterade Sofia. "Mina små leksaker..."

Sofia hade tagit av sig kjolen under tiden och Annelie såg att hon hade ett par strumpbyxor med öppning i grenen, inga trosor och bara ett smalt streck av hår över fittan. Annelie blev överraskande kåt av att bli studerad av Sofia när hon knullade och hon kände hur det blev allt blötare mellan benen. Herregud, vad är det som händer? Det plaskande ljudet blev allt tydligare och det kändes som att det fullkomligt rann safter ur henne. Hon tittade ner och såg att de två könen var alldeles indränkta i en vit kräm som uppenbarligen kom ifrån henne. I vanliga fall hade hon kanske blivit skrämd av denna nya upplevelse, men nu var hon så upphetsad att det tände henne ännu mera.

Medan Annelie red Antons kuk så gick Sofia runt och ställde sig bakom dem. Hon tryckte bestämt ner Annelis överkropp mot Antons bröst och böjde sig fram och kysste hennes rygg. Sedan fortsatte hon att smeka och kyssa hennes rygg och, allt längre och längre ner. Snart var hennes kyssar och händer över de vältränade stjärthalvorna. Vad gör hon?

Aldrig i sitt liv hade Annelie tänkt sig gå med på att någon slickade hennes stjärt, men nu var det så underbart skönt att hon inte visste var hon skulle ta vägen. Sofia slickade överallt där hon kom åt, inklusive hennes stjärthål som hittills varit ett helt förbjudet område. Det blev alldeles för mycket för Annelie och den andra orgasmen, som hon aldrig framkallat förut, byggdes upp i henne.

Samtidigt hörde hon hur Anton började flämta allt tyngre och drog spastiskt i sina bojor. När hon försvann ut i en omvälvande orgasm så kände hon hur hennes egna rikliga safter blandades ut med strålar av varm kladdig sperma. En sammanblandning av vätskor, stön, svett, skrik och flämtningar fyllde omklädningsrummet och fick det kala rummet att för ett kort tillfälle fyllas av sexuell lust.

Annelie kom sakta till sans igen, kände hur hon låg på Antons bröst och hur hans kuk fortfarande sög sig fast inne i henne. Hon tittade yrvaket upp och mötte Sofias blick. Den var uppskattande, men samtidigt fanns en glimt av beslutsamhet kvar. Som om hon nått ett av sina mål, men inte riktigt alla. Annelie insåg att Sofia var otillfredsställd sexuellt. Hon själv och Anton hade fått utlösning, men inte Sofia. Kanske var det det som hon såg i hennes ögon? Tillfredsställd, men ändå inte? Samtidigt så orkade hon inte mer. Hon ville bara vila nu...

"Upp med er!", beordrade Sofia. "Vi har inte hela dagen på oss!"

Motvilligt reste sig Annelie upp och hjälpte Sofia att befria Anton ifrån sina rep. Hon såg fram emot en dusch, att klä på sig, åka hem och lägga sig i soffan. Hon kände sig helt utmattad.

"Varsågod att klä på dig och gå hem!", sa Sofia till Anton. "Du och jag hörs imorgon angående de sista detaljerna i kontraktet!"

Anton började klä på sig och Annelie tog några steg mot duschen.

"Inte du!!!", sa Sofia bestämt. "Du stannar här!!"

"Jag är helt slut...!", pep Annelie.

"Vänta här!"

Hon såg till att Anton kom iväg upp genom trappan och sedan kom hon ner igen. Hon tog ett stadigt tag i Annelies hår och viskade i hennes öra.

"Tror du att jag arrangerat allt det här för dig utan att få ut något av det?", fräste hon anklagande.

Annelie skakade ångerfullt på huvudet så gott hon kunde.

"Du behöver uppfostras rejält min lilla flicka!! Ställ dig på knä!"

Spak av tillrättavisningen så ställde sig Annelie omedelbart på knä och försökte förtränga sin matthet efter de två orgasmerna.

"Jag tror allt att du gillade att få något i stjärten? Var det inte så, min vän? Jag har något som du kan få smaka på!"

Ur ett skåp plockade Sofia fram en analplugg med en svans. Den såg bisarr ut och Annelie skulle just till att protestera när hon tystades av Sofias iskalla blick.

"En liten hynda är vad du är! En riktigt kåt löpande tik!"

Snart så hade hon smörjt in analpluggen med glidmedel och började arbeta in den i Annelies stjärt. Steg för steg så skjöts den allt längre in i henne och snart kände hon hur den tjockaste delen passerade hennes ringmuskel, gled in och pluggen satt på plats. Trots allt kändes det inte så obekvämt, utan tvärtom lite sexigt. Hon kunde inte tro att det var sant, men hon var faktiskt på väg att bli kåt igen!

"Följ pinnen!", beordrade Sofia och gick med den silverbeklädda staven framför Annelie. Hon kröp efter på alla fyra och kände sig verkligen som ett underlägset djur. Sofia var hennes ägare och svansen som hängde mellan hennes ben påminde om pluggen som satt i hennes stjärt. Det var förnedrande och samtidigt enormt upphetsande. Hon levde sig in i leken och skulle göra allt för sin matte!

Sofia ledde henne ett varv runt omklädningsrummet och beordrade henne sedan att lägga sig på rygg.

"Valpar behöver dia...", sa Sofia som plötsligt blivit grötig på rösten.

Hon ställde sig över Annelie och lät de stora brösten hänga ner över hennes ansikte. Med stor aptit tog Annelie ett bröst i taget i munnen och sög och slickade. Hon lekte med de piercade stavarna och uppmuntrades av den snabba responsen från Sofia. Andhämtningen blev tyngre och bröstvårtorna drog ihop sig till stenhårda toppar. Annelie sög allt intensivare och kände hur hon själv blev mer och mer kåt.

Sofia reste sig till sist upp på knä och Annelie kunde konstatera att hon var rödflammig över halsen och brösten. Nöjt insåg hon att hon kåtat upp den bestämda unga damen ordentligt.

"Upp på knä igen!", väste Sofia.

När hon ställt sig i position igen så vände Sofia sig om och ställde sig på knä framför henne. Annelie stirrade rakt fram på Sofias runda stjärt, den inbjudande rosa fittspringan och det söta lilla stjärthålet. Hon kände sig som en hanhund redo att bestiga tiken framför sig tänkte Annelie ett ögonblick.

"Nosa på mig då!", harklade Sofia fram.

Annelie var inte sen att krypa fram mot den lockande baken. När hon kom nära så kände hon tydligt doften av Sofias unga våta fitta och det blev startskottet för en primitiv lust att slicka denna underbara tjej precis överallt. Hon hade inte upplevt en så stark lust till en annan människa tidigare.

Det började med att hon kysste stjärthalvorna i tur och ordning. Sedan borrade hon in ansiktet mellan dem, sträckte fram tungan och smakade på de slätrakade blygdläpparna. De var varma och våta. Med tungspetsen utforskade hon fittans hudveck och sökte till sist upp den hårda knappen. Sedan borrade hon in ansiktet mer och mer och använde hela munnen, sög och slickade samtidigt. Hon blev blöt i hela ansiktet av Sofias safter. Stönen från tjejen framför henne blev allt intensivare och när hon hörde att Sofia var alltför nära att komma så drog hon ut på det lite mera. Slickade utefter låren och lät klitoris vila några ögonblick.

Hennes kyssar sökte sig så småningom uppåt och när hon såg det fina lilla stjärthålet så flög djävulen i henne. Aldrig hade hon provat det förut, men nu var hon så full av lust att det kändes helt naturligt. Att det kunde vara så häftigt att slicka en stjärt hade Annelie aldrig kunna drömma om. Det var förbjudet, snuskigt och tände henne på alla cylindrar. I sitt huvud såg hon sig själv utifrån: stående på knä med en plugg i stjärten, svansen som hängde ner mellan hennes ben, slickandes en annan kvinna bakifrån och dessutom i stjärten. Hon - Annelie!!

Sofia gnydde allt otåligare av stjärtslickningarna och Annelie bestämde sig för att det var dags att ge henne det hon mest av allt ville ha. Hon gick över till att slicka hennes fitta och med ett prövande finger så masserade hon stjärthålet.

"Guuuud!!", flämtade Sofia.

Exalterad över responsen så slickade Annelie allt hårdare runt och över Sofias stenhårda klitoris samtidigt som hon lät fingret sjunka allt djupare in i hennes rumpa. Andhämtningen blev allt häftigare och inom några sekunder så exploderade orgasmen.

"Uuuuaaaahhhhh!!!", tjöt Sofia och den unga tjejen skakade våldsamt av kroppens muskelsammandragningar.

Annelie fortsatte att slicka försiktigt tills skakningarna nästan ebbat ut helt. Hon drog långsamt ut fingret som varit i Sofias stjärt och som kramats av de starka sammandragningarna. Ansiktet var alldeles blött och kladdigt av fittsafter.Sofia lade sig ner på sidan och spände ögonen i Annelie.

"Smek dig!", väste hon fram. "Jag vill se dig komma en gång till!"

Det hade inte varit möjligt att föreställa sig mer än en orgasm i Annelies liv, men nu kunde hon utan minsta problem framkalla sin tredje på kort tid. Med van hand så sökte hennes fingrar upp den våta slätrakade fittan och hittade direkt hennes svullna klitoris. Hon ryckte till av den intensiva känslan som uppstod när klitoris återigen blev berörd, en snart byggdes en ny våg av kåthet och orgasm upp i henne. Så obeskrivligt skönt det var!!

Efter explosionen föll hon ihop på golvet som en urvriden trasa. Hon uppfattade vagt att Sofia reste sig och snabbt drog på sig sina kläder igen. Innan hon gick uppför trappan igen så böjde hon sig ner och gav Annelie en puss på kinden.

"Tack för idag! Möte imorgon kl. 10 på mitt kontor!"

---------

Epilog

Med en nervös och förväntansfull känsla så öppnade Annelie Sofias kontorsdörr kl. 10 dagen efter det omvälvande äventyret. Hon var inställd på att något nytt spännande skulle hända och hade sett till att klä sig i en tight vit kjol med en halvt genomskinlig svart blus. Under hade hon sitt allra sexigaste raff-set med svart spets-bh, genomskinliga svarta stringtrosor och en strumpebandshållare till de mörka nylonstumporna. Hon kände sig som att hon formligen skrek ut : TA MIG!, till Sofia och det var vad hon också gjorde. Det var redan vått mellan benen på henne!

Sofia kom inte till kontoret förrän strax innan kl. 10 och vinkade in Annelie nästan på en gång. Hon uppförde sig strikt som vanligt och på ytan såg hon helt oberörd ut av gårdagens händelser. Med en gest så visades Annelie ner på en av gästernas stolar.

"Hmmm...", harklade sig Sofia.

Denna harkling var något ovanligt för henne. Annelie såg att Sofias blick för en ögonblicks stund flackade ner över hennes strumpbeklädda ben. Något var inte som vanligt och hon fick en föraning om att Sofia våndades över något.

"Det är så här...", hon pausade kort. "...att jag har gjort upp de sista detaljerna i kontraktet med Anton idag och vi har båda skrivit under. Konkret så innebär det att firmans framtid är säkrad för de närmaste 5 åren och vi kommer att behöva nyanställa 3-4 personer."

Sofia pausade.

"Grattis!", sa Annelie pliktskyldigt. Hon väntade, eftersom det var tydligt att det inte var allt som Sofia skulle säga.

"Dessutom så ingår du i affären!", hasplade Sofia ur sig.

Det kom så oväntat att Annelie inte visste vad hon skulle säga.

"Ehhh...", var det enda hon fick ur sig.

Sofia drog in luft i ett djupt andetag och samlade sig.

"Jo... Som du märkte igår så har Anton behov av att få känna sig behandlad...underlägsen...uppfostrad...ibland. Han har haft mig i den rollen under några år nu, men jag har lärt upp honom så väl att det inte längre är någon utmaning för mig. Jag har några andra som kräver min tid och uppmärksamhet. Samtidigt vill jag inte lämna Anton i sticket och jag tror att det är du som är lösningen!"

Annelie höll på att ramla av stolen av förvåning.

"Vad...", fick hon ur sig, sedan knöt det sig i halsen. Hon stirrade på Sofia och väntade på en utförligare förklaring.

"Det är säkert inte något som du tänkt så mycket över själv, men jag är van vid sådant här och märker på dig att du har en alltför stark vilja för att vara helt undergiven. Ibland passar det dig utmärkt, som igår, men du skulle njuta minst lika mycket av att vara den som bestämmer. Särskilt över en man tror jag. Därför vill jag ge dig Anton!"

"Men jag kan inte...jag har aldrig...", pep Annelie.

"Du får självklart hjälp i början. Jag kommer att vara med de första gångerna och se till att Anton får en fin överlämning. Han betyder faktiskt mycket för mig och en finare kuk är svår att få tag i!"

Annelie rodnade av Sofias språk, men kände hur tankarna började snurra i huvudet och fantasierna om vad hon kunde göra med Anton fick den inledande chocken att sakta förbytas till upphetsning.

"Så jag kommer att sluta här?", undrade Annelie.

"Ja, du får ett nytt jobb som inköpare på Antons företag. Därifrån kan du hålla koll på honom och se till att han följer dina anvisningar. Allt är tillåtet som inte syns utåt bland hans anställda eller företagskontakter. Du kan ge honom order om att vara naken under kostymen, att fota sin kuk och skicka till dig, att ha en plugg i stjärten under ett möte och så vidare... Sedan kan ni utöva mer avancerade lekar hemma."

Det blev tyst en stund.

"Vi då...?", mumlade Annelie.

Frågan bara ramlade ur hennes mun. Hon hade inte tänkt ställa den. Det lät som ett bittert avslut på en relation. En relation som egentligen aldrig inletts. Annelie ångrade sig innan frågan ens var uttalad, men då var det försent. Hon hade funderat mycket på sin relation till Sofia efter gårdagen och motvilligt kommit fram till att hon faktiskt blivit förälskad. Samtidigt hade hon bestämt sig för att hålla det för sig själv. Trots allt var det en omöjlig relation, men nu hade hon med bara två små ord avslöjat sig. Förbannat också!!

Till hennes förvåning så blev Sofia tyst. Hon stirrade på Annelie, men sade ingenting på en lång stund.

"Jag ska berätta en sak för dig Annelie!", sa Sofia till slut. "Igår var första gången på länge jag var med en tjej. Det var första gången jag var dominant mot en tjej och det var första gången jag lät en av mina leksaker få smeka min fitta."

Hon pausade och granskade Annelie ännu mer intensivt.

"Du gjorde något som ingen annan fått göra på länge och du gjorde så att jag fick orgasm. Det har ingen gjort förut..."

Annelies hjärta dunkade allt hårdare.

"Faaan ta dig om du sviker mig!!"

Sofias röst bröts när hon uttalade den sista meningen. Hon tog ett snabbt kliv framåt, böjde sig ner och kysste Annelie. Kyssen var varm och öm och det svepte en våg av välbehaglig värme genom Annelies kropp.

"Vi blir ett bra team du och jag!", viskade Sofia i hennes öra. "Männen i stan får passa sig!"

"Mmmm....", instämde Annelie.

De såg varandra i ögonen och log.

"Är du kåt?", väste Sofia.

"Du får väl känna efter..."

Annelie särade på sina ben, drog upp kjolen lite och lät Sofia se de nakna innanlåren efter strumpbyxornas kant. Hennes genomskinliga trosor dolde inte mycket av hennes renrakade springa och de kändes ordentligt våta.

"Plaskblöt!", myste Sofia när hon fingrat henne under trosorna. "Vi tar ett möte på en gång i konferensrummet! Du är inte den enda som behöver få behandling och kom ihåg att jag fortfarande är din chef!"

Annelie log upprymt mot Sofia och de höll varandra diskret i handen när de nyförälskat skyndade över bryggan på väg mot mötesrummet.

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Ronneby

WOW vilken otroligt häftigt novell. Varför finns det inte någon fortsättning?

8/2 kl. 01:05

#8

MartinL

Mycket fint skrivet, sensuellt och fräckt.

20/10, 2019 kl. 22:19

#7

blåögd

Den här slår an flera strängar och de ljuder ljuvligt. Du skriver väl och fängslande, det är som att vika upp en spännande bok, glömma världen omkring och bli förvånad när slutet kommer. Apråpå kommer... ;)

13/1, 2016 kl. 15:59

#6

Nosey

Missat denna tidigare, härligt uppbyggd med en skön överraskning i slutet!

18/4, 2015 kl. 05:36

#5

briggs

Du har skrivit en riktigt bra novell. Jag älskar den, hoppas du skriver mer. Det skulle var underbart att få var med.......

Stor kram till dig

7/3, 2014 kl. 09:55

#4

Ulla Sand

Mycket bra. Bra språk och flyt i historien....Slutet lite oväntat men upphettsande. Tack för denna

18/11, 2013 kl. 16:15

#3

kentsune

Bra språk i en spännande berättelse som flöt på utan hack. Ser fram emot och hoppas på mer äventyr om Annelie!

17/11, 2013 kl. 19:26

#2

Mrs_Robinson

Jesper... det här var alldeles underbart. Så extremt i min smak att det är kusligt. Rackans så bra du skriver. Du har bra flyt i din penna, rätt tempo och jag måste säga att jag ser fram emot fortsättning på denna story. Hoppas att du är upplagd för fortsättning?
Var kan man hitta en egen Sofia, det är frågan. Heh heh.
Fortsätt att skriva, mer åt folket!

17/11, 2013 kl. 15:40

#1

Deep

Inte illa alls!
Ett riktigt bra språk i en genomtänkt historia som flöt på lika bra. Du visade att bara för att det är dominant måste det inte vara elakt. Tvärt om var det fint, nästan snällt. Jag gillade det.
Tack!

15/11, 2013 kl. 09:42