Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2013 kl. 12:12, av Melini

Se, men inte röra.

Om Nadia som provar på att vara monogam och upptäcker att det är svårt när brorsans kompis tillfälligt bor i samma hus.

Jag visste inte riktigt hur det hade gått till, men helt plötsligt var jag i ett förhållande. Jag var någons flickvän. Det kändes väldigt skrämmande för mig eftersom jag i grunden är självständig och av vänner beskrivs som känslokall. Och helt ärligt så är jag en sexgalning som gärna provar ny kuk ganska ofta. Ett tag hade jag en knullkompis i ungefär två år och det är väl det närmsta ett ”förhållande” jag har kommit i mitt 25- åriga liv!

Mmm nu när jag tänker på den där KK:n blir jag lite sugen på att ringa honom... Men det går inte. Han gjorde som så många andra och avbröt det vilda knullandet med mig, för att istället fria till en knubbig bibliotekarie. Men de är säkert lyckliga idag och jag missunnar ingen lycka- Hon borde i alla fall vara glad med tanke på hans förmågor i sängen... Den kuken! Wow. Stor, ådrig, alltid vackert ansad, kunde stå hårt till och med så länge att jag kunde bli mätt på kuk... Vi hade prövat i princip allting ihop. Analsex (oj vi tog det låååångsamt med tanke på den bamsen), trekant, gruppsex, bondage, utomhus, sexgunga, på stranden, minst 20 olika ställningar (vissa mer praktiska än andra)...

Det stack till i mig. Skulle JAG vara i ett monogamt förhållande? Den tanken hade slagit mig flera gånger sedan vi officiellt blivit tillsammans, men samtidigt så var jag faktiskt lycklig de gånger vi spenderade tid ihop. Jaja, man kan ju faktiskt göra slut om paniken slår till, tänkte jag och mina tankar avbröts plötsligt på ett väldigt passande sätt, med tanke på mina fantasier om min före detta KK...

- Hej Nadia! Hur är läget med dig? Sa Marcus och log stort.

Precis som jag var han klädd i badkläder. Marcus bodde tillfälligt hos mina föräldrar eftersom hans föräldrar slängt ut honom nyligen och min 18-åriga bror var hans bästa vän som känt honom i evigheter. Mina föräldrar sket i vad deras barn höll på med och de hade nog inte märkt att Marcus bott där i nästan två månader redan... De var oftast bortresta så vi hade det stora huset med pool för oss själva för det mesta. Just nu var det jag, brorsan och Marcus som bodde där.

Jag hade själv släpat dit min stora resväska under gårdagen. Efter att ha flängt runt i Frankrike i två år hade Sverige känts lockande igen, jag behövde lugnet och en paus från allt festande och galenskaper. I brist på egen lägenhet så fick detta duga. Jag funderade på att dra till USA snart så det kändes onödigt att skaffa eget boende.

Jag lät blicken längtansfullt svepa över Marcus muskulösa bringa. Han var brun, nästan som en pepparkaka, sommaren hade varit bra i Sverige förstod jag. Jag hade inte träffat honom på nästan två år och var förvånad över hur han hade mognat. Fast det är nog många killar som förändras just i tonåren, som 16-åring hade Marcus sett ut som en vanlig spinkig kille, men nu var det andra bullar... Hans käkben var mer framträdande, musklerna spelade på kroppen, hans blå ögon tittade självsäkert omkring sig, och han hade blivit lite länge. Läckert!

- Det är bara bra! Oj vad du ser hmm annorlunda ut! Sa jag och kramade honom lätt.
- Det var så länge sedan ju, log han. Du ser lika fantastisk ut som vanligt dock, sa han och blinkade med ena ögat mot mig.

Jag skrattade och slog till honom skämtsamt på armen. Jag visste att alla brorsans vänner hade haft mig som runkobjekt under vår uppväxt. Mamma hade varit fotomodell under flera år och jag hade dragit turlotten och ärvt hennes utseende. Långa smala ben, höga kindben, breda höfter och fylliga läppar. Men visst hade vi båda fuskat till det... Båda hade vi låtit förstora brösten, dock på ett ganska smakfullt sätt, inget Pam Andersson-stuk liksom. Redan som 19-åring hade jag älskat tanken på att göra män upphetsade, och jag tände själv på runda vackra bröst, så då hade jag letat upp Sveriges bästa kirurg och bett om en perfekt byst á la D-kupor. De matchade mina höfter vackert och jag såg till att ofta ha på mig åtsittande klänningar för att framhäva timglasfiguren.

Vi satte oss vid poolen och började småprata. Han bad mig direkt berätta om Paris och mina äventyr där. Jag fick hålla det snaskigaste för mig själv för att inte göra honom generad, och undvek de sorgliga berättelserna om 18-åriga anorektiker som söps ner och utnyttjades av feta äckliga ”managers”... Han skrattade åt allt sjukt jag berättade och undrade varför jag var i Sverige när Paris verkade ha så mycket mer drag i sig.

- Äsch alltså jag... Jag träffade en kille i Paris och han skulle flytta tillbaks till Stockholm och ja, jag antar att han lyckades övertala mig, sa jag svävande.
- En kille? Nämen! Är det så att Nadia har skaffat pojkvän?! Han såg chockad ut.

Även om jag aldrig knullat brorsans vänner så hade de förmodligen hört ett och annat från mitt sovrum in till gästrummet. Och det kan vara så att jag någon gång hade retat den snyggaste av brorsans polare genom att visa brösten och min vaxade fitta  när jag förlorat ett vad på fyllan... Och tonåringar snackar ju. Oops! Men äsch, titta är inte samma som att göra något eller hur? Men ja, Marcus visste förmodligen att jag inte direkt var ”girlfriend material” enligt de flesta.

- Jaja, vi får se hur länge det varar! Fnissade jag och rodnade lite. Förhållanden och känslor kändes verkligen pinsammare att prata om än snusk och fylla för mig...

Han hummade bara och vi la oss bredvid varandra och solade tyst. Jag tog på mig solglasögonen och slappnade av. Efter en kort stund kände jag en brännande blick på mig och tittade diskret mot Marcus. Hans ögon var fastnaglade vid mina bröst och jag skrattade inombords. Typiskt unga killar att jämt stirra på bröst! Sedan kom jag på att jag ju hade på mig en ganska utmanande bikini på mig. Jag hade fått den gratis efter en fotografering för något billigt franskt badklädesmärke. Delarna var rätt små och tunna, glittriga och vita med smala band. Jag gillade inte bikinin egentligen, men just nu tyckte jag det var kul att visa upp mig lite. Hmm kanske kan det vara ännu roligare, tänkte jag och satte mig plötsligt upp.

- Ursäkta Marcus men jag ska fotograferas snart igen så kan inte ha massa fula ränder på brösten, sa jag nonchalant och slängde av mig överdelen.
- Ööh nej det är lugnt alltså, sa han och försökte låta cool.

Jag la mig ner igen och smygtittade igen på vart hans blick befann sig. Den drogs direkt till mina fasta bröst. Jag sträckte upp armarna över huvudet och såg hur min smala kropp blev mer kattlik och hur de perfekta brösten framhävdes av rörelsen. Marcus tog av sig sina solglasögon, flackade med blicken och la solglasögonen i sitt knä med en hand över. Jag förstod att han ville dölja en bula som nog börjat växa där...

Jag kände hur mina bröstvårtor drog ihop sig i vinden och förbannade återigen det där jävla förhållandet jag var i... Hade detta varit en vanlig dag hade jag spanat in Marcus, försäkrat mig om att han hade en rejäl kuk, och sedan ridit honom hårt där han låg i solstolen. Det brann till i fittan och jag slickade mig om läpparna och tittade längtansfullt på den där muskulösa bringan.

Det plingade till i mobilen och det var pojkvännen, Jonas, som skrev att han stod vid ytterdörren nu. Jag skrev tillbaks att jag skulle öppna och ställde mig sedan upp.

- Marcus, det var kul att snacka lite. Men vi bor ju båda här så vi får väl se till att sola ihop lite mer snart, sa jag glatt. Han ställde sig upp och berättade att han skulle iväg till Norrland för att vandra i en vecka, men efter det var han så klart sugen på att snacka lite mer. Jag log, jag visste vad han egentligen var sugen på...

- Jaja, men då får det bli om en vecka då, ingen fara, sa jag och kramade honom. Han la fumligt sina armar runt min midja, säkert förvånad av att få mina nakna bröst tryckta mot sig. Hans hand gled ner till min svank, men där stannade han till och backade. Det brann till igen i fittan och jag gick iväg mot framsidan av huset.

- Hej älskling, sa jag och kramade Jonas. Han tittade förvånat på mig, högröd i ansiktet.
- Men Nadia... In med dig, vi kan inte stå här, du är ju naken! Sa han och puttade milt mig inåt.
- Äsch här kan väl ingen störa sig på lite nakenhet, fnissade jag, och tryckte mig mot honom i en intim kram.
- Mmm kan vi inte knulla, viskade jag i hans öra. Jag kände hur hans kuk började resa sig och han smekte min röv som bara täcktes delvis av en liten glittrig tygbit.

Vi gick snabbt mot mitt flickrum och så fort vi stängt dörren om oss gick jag ner på knä. Jag kände att fittan nu svämmade över och ville ha kuk i mig NU NU NU. Jonas slängde snabbt av sig kläderna och jag tog tag runt kuken.

- Varför skulle jag behöva Marcus kuk egentligen? Frågade jag mig själv medan jag lät min tunga leka runt det känsliga ollonet. Jonas kuk var verkligen läcker. Den var stor, rak, ådrig och underbart skön. Vanligtvis föredrog jag liiite grövre kukar, men Jonas var verkligen ett bra knull så jag hängde inte upp mig på den detaljen.

Jonas stönade nöjt och log mot mig. Jag började suga kuken ordentligt och lät den glida ner i halsen. Alla killar älskar att få ner kuken i halsen, hur obekvämt det än må vara för oss tjejer... Men jag tänder på att se mina sexpartners njuta. Och jag ser till att alltid träffa män som är lika intresserade av att jag njuter!

Jonas ansikte hade HIMMEL skrivet över sig så jag lät honom munknulla mig milt en stund. Tankarna for iväg till Marcus brunbrända muskulösa mage. Hur ser hans kuk ut? Stor? Grov? Jag gillade att slå vad med mig själv hur främmande mäns kukar såg ut. Ibland på fyllan smekte jag män jag dansade med på klubbar över bulan på jeansen, mitt på dansgolvet. Det var sexigt att göra det bland folk, och så var det skoj att se dem bli än mer kåta. Undra om de med små mesiga kukar förstod varför jag fort avlägsnade mig efter den smekningen? Förmodligen. Alla vet att vackra kvinnor kan välja och vraka ute på krogen...

Jag ställde mig upp och slängde av mig de små bikinitrosorna. Jag kände att de var ordentligt våta och la dem i Jonas hand.

- Haha vad har du egentligen funderat på när du solat?! Sa han och gick fram till mig, han började smeka och slicka på mina bröst. Jag stönade högt och rös i hela kroppen. Vissa förlorar tydligen känseln i brösten efter en operation. Men inte jag. Jag hade vid några tillfällen fått orgasm enbart av att få brösten smekta och slickade.
- Mmm en härlig kuk som tillfredställer mig kanske, mumlade jag och tryckte mig mot honom.

Han lyfte mig och satte mig på skrivbordet. Det var nog en av mina favoritställningar – så enkel men så skön! Att sitta på ett bord och ha killen stående mellan mina ben. Det är som om kuken hamnar i precis den position som får min fitta att komma lättast.

Jonas ollon gled mot blygdläpparna och jag skakade av kåthet. Mina lår var fuktiga av all fittsaft som hamnat där. Jag älskar när fittan är just så kåt – det bara rann om henne, blygdläpparna var mörkröda, svullna, fittan var lite öppen och inbjudande.

- Åh min lilla kåta slampa, mumlade Jonas medan han väldigt långsamt matade fittan med sin stora sköna kuk. Jag rev honom lätt på skulderbladen och stönade bara till svar. Han gled retsamt längre in och jag gnydde, nästan lite missnöjt. Jag ville ju ha allt NU! Jag ville desperat låta fittan komma runt hans kuk, jag var redo för det.

Han bottnade och började sedan långsamt dra ut kuken. Sedan fortsatte han knulla i ett långsamt tempo. Även om jag älskar hårt sex så älskar jag även att bli retad! Att dra ut på det sköna, få känna varje ådra på kuken, skaka av all kåthet, och verkligen njuta av stunden innan hela kroppen exploderar.

En plötslig rörelse i fönstret fångade min uppmärksamhet. Där stod någon! Jag var nära på att skrika när jag i min kåta dimma insåg att det var Marcus. Han stod och tittade på när vi knullade! Fönstret satt precis så det täckte hans kuk men jag såg att hans hand bearbetade den.

Så fort jag förstod att vi hade publik så insåg jag att jag skulle få orgasm riktigt snart. Jag älskade att bli tittad på! Jag hade ofta varit på sexklubbar i Europa, exklusiva sådana, där vackra människor kunde titta på varandra när man knullade som djur. Jag hade haft tankar på att fotograferas för ”herrtidningar” men hade aldrig vågat. Men tanken var så otroligt upphetsande. Att veta att flera hundra män runkade till min kropp...

Fönstret stod öppet och det eggade mig ännu mer att veta att Marcus kunde höra mina kåta stön, pungens smiskande mot mig, mina kåta ord...

- Åh! Knulla mig hårt snälla! Ge mig kuk! Mer kuk! Skrek jag ut och visste att Marcus hörde.

Jonas blev så klart helt till sig av min upphetsning och matade på ordentligt. Han bottnade i fittan vid varje juck och knullade nu hårt och skoningslöst. Jag älskade det. Hans kuk nådde alla inre vråer av fittan. Jag kände hur blygdläpparna tacksamt omslöt den stora kuken och nu var det inte långt kvar till den efterlängtade orgasmen... Jag kände fittmusklerna pirra och dra ihop sig runt den ivriga kuken.

- Åh ja! Kom i mig, fyll min fitta, ja! Ropade jag ut innan orgasmen helt tog över mitt inre. Fittan låste sig runt Jonas kuk som vibrerade till och sprutade ut flera strålar av tjock säd i mig. Jag gnydde och gnuggade både fittan och min kroppen mot Jonas svettiga kropp. Jag skakade okontrollerat och det svartnade nästan för ögonen.

Vi blev helt stilla och tysta, förutom våra tunga andetag, och jag lät fittan krama om Jonas kuk en extra gång medan han kysste mina bröst.

- Mmm älskar du inte dagens första orgasm? Sa jag hest till Jonas och fnissade.
-Låter på dig som om du vill ha mer kuk idag snart alltså? Jonas log och kysste mig på axlarna.
- Jaa, älskar ju att få kuk, sa jag och tittade försiktigt mot fönstret under luggen. Marcus stod kvar där, men hade böjt sig ner lite så han inte syntes lika bra.
- Jonas, titta på min kladdiga fitta! Sa jag och knuffade honom milt ifrån mig.

Jag älskar att få fittan nerkladdad av sperma och även Jonas tände på det. Han ställde sig någon meter ifrån mig och jag slickade mig på fingrarna och förde ner dem mot fittan. Våt, svullen, rodnane och nöjd. Fingrarna särade långsamt på blygdläpparna och plötsligt kom ett litet vulkanutbrott med sperma ut. Jag stönade och smekte långsamt den kladdiga fittan medan jag tittade mot fönstret. Jag såg Marcus slicka sig om läpparna och sedan långsamt gå från fönstret. Jag hoppas han hade fått en lika skön stund som jag.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Sixten

Alla dina noveller är underbara.
Sixten

16/3, 2018 kl. 10:07

#5

Sixten

Så härliga känslor du beskriver i din novell. T. ex. " Hans kuk nådde alla inre vrår av fittan. "
Dina noveller tilltalar mig mer och mer.
Kram
Sixten

9/3, 2018 kl. 16:11

#4

denglade

Bra :)
Kommer o läsa med förväntan!

9/2, 2014 kl. 16:55

#3

KåtErik

Bra men varför körde du inte iväg Jonas.
Stackars Marcus fick nöja sig med att runka.

Hoppas på fortsättning med båda grabbarna samtidigt,
Hoppas du får båda kukarna i fittan samtidigt

1/12, 2013 kl. 23:09

#2

Melini

Tack för din kommentar Nils! :) Det kommer en fortsättning på historien ja... Kram Nadia

1/12, 2013 kl. 20:36

#1

Nils

Ja det var ju en skön stund.Men du kunde ju kört iväg killen så fönstertittaren också fått sitt & även du kunde fått påfyllning i fittan.Men det kommer väl fler avsnitt?

1/12, 2013 kl. 14:26