Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/12, 2013 kl. 14:14, av Melini

Se men inte röra, del 2.

Nadia fortsätter sukta efter Marcus och när pojkvännen är bortrest blir hon bekymrad; hur ska hon nu lyckas hålla sig i närheten av en sådan frestelse?

Det var fredag, strax efter lunch, och jag vinkade av Jonas på flyplatsen.

- Åh hur ska jag klara mig utan din sköna kuk i en hel vecka, suckade jag missnöjt medan vi kramades.
- Men Nadia, det är bara en vecka och jag har ju knullat dig så ordentligt imorse så du borde vara nöjd för minst två veckor framåt, viskade du roat i mitt öra. Vi hade inte varit tillsammans så länge men han visste redan att jag var omättlig när det gällde sex.
- Men för att göra dig glad så har jag lämnat ett litet paket under din säng, ta en titt när du börjar sakna mig, sa han glatt och lite lurigt. Men du, kommer du inte sakna mig också, inte bara kuken? Sa han och drog sig ur kramen och la huvudet på sned.
- Jag förstår inte vad du menar, skulle din personlighet få mig att komma eller? Sa jag retsamt. Jaja, jag kommer sakna dig, Jonas! Utbrast jag för att göra honom nöjd. Det där med känslor var verkligen inte min grej...

Jag åkte hem och nyfiken som jag är bar det av mot mitt rum. Under sängen låg ett paket som skramlade lite när jag skakade på det. Jag öppnade det och skrattade lite åt innehållet, men blev faktiskt lite glad på riktigt också. I paketet låg nämligen en stor hudfärgad dildo som såg rätt verklig ut, en lila analplugg av medelstorlek, och en svart stor dildo med sugpropp.

- Detta ska jag nog kunna ha skoj med i en vecka, tänkte jag och såg fram mot att leka lite senare på kvällen. Jonas hade fyllt min fitta tre gånger den morgonen så jag var nöjd för stunden... Jag la leksakerna i paketet och grävde runt i garderoben. Solen gassade på rejält efter en rätt molnig vecka så jag ville passa på att jobba på brännan när det äntligen hade vänt. Min kropp var fint brun efter många soltimmar, men sommaren gick mot sitt slut så det var lika bra att underhålla sommar-looken när det fortfarande gick. Jag fick fram min favorit-underdel som egentligen inte var särskilt fin eller speciell – men den var bäst att sola i! Jag tyckte om att få min snygga, välformade, kropp att se ännu lite sexigare ut, så pricken över i:et brukade vara en string-solbränna. Jag tyckte det såg läckert och porrigt ut, även om det kanske har blivit en smula omodernt. Poolen hade jag för mig själv idag så behövde inte dölja kroppen för brorsan som ju inte var särskilt intresserad av att se syrrans silikontuttar.

Jag tog på mig de vita stringtrosorna och gick ut till poolen. Efter ett snabbt dopp la jag mig i solstolen och njöt. Jag slumrade till och vaknade ett tag senare av att altandörren öppnades.

- Ooops bäst att täcka brösten, tänkte jag och la mig på mage i tron att brorsan kommit hem.
- Umm hej hej! Sa en glad men lite blyg mansröst.

Jag tittade upp och såg Marcus stå i badkläder några meter framför mig. Jag hade inte sett honom på över en vecka, och det sista jag såg av honom var när han stått utanför fönstret och sett Jonas knulla mig hårt. Jag blev genast lite pirrig i kroppen. Det hade varit väldigt upphetsande att ha honom som publik och jag undrade om han uppskattat showen...?

- Jamen hej igen! Hur var Norrland? Sa jag glatt och steg upp. Han hade redan sett mig naken så jag sket i att täcka brösten, utan gick rakt fram och kramade honom. Han drog mig intill sig och jag njöt av hans hårda muskler och varma kropp så nära.

Vi satt oss bredvid varandra vid poolen och han började berätta om Norrland. Nu kom det fram att han hade en flickvän som var 17 och jag började nyfiket fråga om deras relation, sådär som man gör när man är storasyster till kompisen! Han sa att han tyckte mycket om henne, men att de kanske var ganska olika ändå. Han blev lite svävande i sitt svar och jag blev ännu mer nyfiken men kände inte det var läge att vara pushig.

- Hörrö, jag hämtar lite champagne, det är ändå fredag! Utbrast jag och han nickade gillande. Vilken 18-åring säger nej till alkohol som inte är häxblandning eller trist öl liksom?

I altanfönstrenas spegelbild såg jag att han kastade lång blickar efter mig när jag gick mot huset. Jag såg till att vicka lite extra på höfterna. Åh detta var farligt, insåg jag... Jag och läckra Marcus själva i huset! Men jag var fast besluten att inte låta det gå för långt. Jag ville ge mitt och Jonas förhållande ett ärligt försök, så det var inte läge att klanta sig bara för att en läcker, muskulös, man dykt upp framför mina ögon. Och vadå, Jonas borde väl ändå vara bättre på att knulla än Marcus? Marcus var bara tonåring, Jonas däremot hade många års erfarenhet av sex då han var snygg, välbärgad och snart 31. Jag tog fram en flaska Möet, två glas, cigg och gick ut, lugnad av mina tankar.

Jag tände en cigg och vi började sippa på första glaset medan vi småpratade. En lätt bris fick mina bröstvårtor att knottra sig, de stod styva, och Marcus ögon tittade intensivt på dem. Jag njöt av uppmärksamheten och kunde inte låta bli att titta lite mot hans skrev. En tydlig bula syntes där och jag var nöjd med att ha hetsat upp honom. Han lär väl ha knullat som en kanin med flickvännen, som bodde i Uppsala så de sågs rätt sällan, den senaste veckan. Champagnen gick snabbt till huvudet och jag kunde inte låta bli att vädra mina funderingar.

- Men Marcus... Jag ser att du är lite ”spänd”, har inte flickvännen sugit musten ur dig under veckan i Norrland? Fnissade jag flirtigt.
- Alltså... Nää... mumlade Marcus och rodnade. Det blev tyst.
- Inte? Du som är så läcker, klart hon måste ha tagit sig en ordentlig ridtur när ni hade en stuga för er själva i flera dagar... Eller du kanske är som jag och inte blir mätt på sex? Sa jag och slickade mig långsamt om överläppen. Jag tyckte det var kul att retas lite med honom!
- Nej, vi låg inte... Alltså, detta är pinsamt, men vi har inte gjort det där ännu, sa han och tittade ner i marken. Jag stirrade förvånat på honom och tog på mig en liten strandklänning som legat på solstolen sedan igår. Var han oskuld? Hade han en minisnopp som han inte vågade använda? Mina tankar snurrade runt.
- Du behöver inte skämmas Marcus, sa jag lugnande. Men varför har ni inte haft sex? Jag var om möjligt ännu kåtare när jag var 17 än nu, sa jag och log å minnena...
- Hehe jo, kåt är man ju... Nej, alltså grejen är att Linn är rädd för min kuk... Hon är inte oskuld, men verkar inte ha haft bra sex innan, så hon blir inte så kåt och då funkar det inte att få in den, sa han och tittade fortfarande ner i marken.

Jag hällde upp mer champagne och tyckte synd om Marcus. En 18-årig kille som inte får komma till: snacka om blue balls!

- Alltså, jag är inte oskuld! Jag har faktiskt haft sex förra året. Det var ett one night stand och hon var tillräckligt våt för att få in den. Men det var lite synd att hon inte vågade ha sex bakifrån, det tycker jag verkar så hett, sa han längtande. Alkoholen hade lättat lite på hans hämningar och jag tyckte om att höra honom prata om sex.
- Jag gillar att få kuk i mig bakifrån, sa jag utmanande och tittade in i hans ögon.

Nu var vi ute på farlig mark igen kände jag... Tanken på Marcus stora händer på mina bröst, på hans kuk uppkörd i mig bakifrån, på mig vilt svankande på golvet... Wow. Det sög till i fittan och jag förstod att en liten blöt fläck nog började dyka upp i trosorna. Men vadå? Man får väl prata? Otrohet är att ha sex, inte att prata. Jag kände mig lite lugnare av den tanken.

- Även en stor kuk då? Sa han lite utmanande.
- Haha! Ja så klart! Vad menar du? Har du aldrig hört att tjejer gillar stor kuk eller? Tror du vi vill ha minipittar som knappt syns? Sa jag och skrattade. Nu spelade han bara dum ju, tänkte jag och skakade på huvudet...
- Ja, ni säger alla att ni gillar stora kukar, men sedan funkar inte sexet ändå ju...

Plötsligt förstod jag. Marcus hade alltså en riktigt stor kuk som hans unga ragg och flickvänner inte kunde hantera. Det pirrade till i min fitta och jag blev oerhört nyfiken på vad som gömde sig i hans badshorts... Jag gick ut i köket och hämtade en flaska vitt vin. Medan jag stod där och kämpade med korken kunde jag inte släppa tanken på Marcus kuk. Var den sådär grov och ådrig som jag gillar? Som töjer ut fittan exakt så mycket att det räcker med ett juck för att jag ska komma med ett tjut... Vid några få tillfällen hade jag fått fontänorgasm och det var just med en kille som hade haft ett rejält don mellan benen. Det bästa var en grov kuk, men inte överdrivet lång, max sådär 20 cm. Jag log åt mina egna tankar - Nadia, vad är du egentligen? Professor i kukvetenskap eller?

Jag tog med mig flaskan ut igen och hällde upp lite mer. Jag hade ett mission – få se kuken! Nyfikenheten var för stor. Och hallå, att bara titta är inte otrohet! Marcus verkade dock ha komplex över kuken så det var bäst att gå varsamt fram och få i honom lite mer vin först... Vi pratade vidare om förhållanden, sex och berättade för varandra om första gången. Kåtheten la sig dock för en stund eftersom första gången ofta är mer komisk än sexig... Det började skymma och jag rös till av en vind.

- Lite kyligt nu! Mina nipplar blir helt hårda! Skrattade jag fram.
- Det har de varit hela dagen ju, sa Marcus med mörk röst och stirrade på mina bröst. Genom den tunna beige klänningen såg man tydligt mina hårda bröstvårtor.

Det pirrade till i bröstvårtorna och jag lät ena handen långsamt glida över bröstet.

- Jaså, du har märkt det va? Tycker du de är läckra? Sa jag och nöp till i bröstvårtan. Vet du Marcus? Du har ju fått se rätt mycket av min kropp här vid poolen, och jag är rätt nyfiken på den där kuken du gömmer... Så vad sägs om att göra det rättvist och du visar den? Sa jag och masserade lätt mitt bröst.
- Ööh jag vet inte, stammade han fram.
Han såg så nervös ut! Men plötsligt kom något retsamt fram i hans vackra blå ögon.
- Nadia, jag förstår din tanke! Men om du ska se min kuk så vill jag se hmm mellan dina ben, sa han lågmält.
- Visst, inga problem, sa jag till hans stora förvåning. Men jag är inte så sugen på kall luft i fittan så vi kan väl gå in? Fnissade jag och började gå. Han följde ivrigt efter med handen tryckt mot skrevet, för att inte avslöja det förmodligen stenhårda ståndet. Som tidigare nämnt så hade brorsans vänner förmodligen runkat till olika fantasier som involverade mig under många år, så han gick nog ordentligt igång på tanken att få se mig helt naken.

Jag slängde av mig klänningen och sedan trosan medan Marcus satte sig i soffan och nervöst tog tre snabba klunkar vin. Jag satte mig på armstödet tillbakalutad med benen mot hans håll och höll retsamt ihop dem. Jag masserade mina bröst lite lätt och njöt av att se honom tappa hakan medan jag långsamt särade på benen. Till slut var de vidöppna. Jag visste precis hur fittan såg ut nu. De små inre blygdläpparna var svullna, hala, och retsamt lite särade.

- Vad tycker du? Är hon fin? Tycker du om att jag är vaxad? Sa jag lekfullt och lät ett finger smeka min högra yttre blygdläpp. Jag hade vaxat mig för några dagar sedan och låtit lämna en smal ”landing strip” som framhävde mitt nakna underliv.
- Åh alltså... Så jävla fin fitta, sa han med mörk röst och smekte den stora bulan i badshortsen.
- Tack... Så, det var min del av vår överenskommelse, eller hur? Fram med den, sa jag och blinkade flirtigt mot honom. Jag var spänd. Nyfiken på om kuken var så stor som tjejerna tyckt, eller om den tvärtom var helt normal men tjejerna varit oerfarna bara? Alla 17-åringar hade inte direkt den ”naturliga kontakten” med kuk som jag hade haft i den åldern...

Marcus tog av shortsen och stod plötsligt framför soffan med ett vajande stånd. Jag drog efter andan. Den var stor! Den var inte skrämmande stor, ja enligt mig då, utan bara ordentligt grov, ganska lång och med ett stort härligt ollon. Men helt klart en av de största jag har sett! Det bultade till i fittan, jag blev genast sugen på att prova denna bamse! Den påminde mycket om en välutrustad partner jag tidigare haft som hade sänt mig till himlen med sin kuk...

- Shit Marcus... Den är ju underbar! Mm kan tänka mig hur härligt den töjer ut fittan... sa jag och bet mig i underläppen.
- Tycker du om den? Sa han och log stort. Han tog tag om kuken med högra handen och tittade ner på den. Är den inte läskig tycker du? Mumlade han förvånat.
- Nej, jag älskar stora kukar har jag ju sagt! Okej Marcus, vi ska inte vara otrogna mot våra respektive, eller hur? Men... Man får ju titta? Sa jag tveksamt. Han nickade lätt. Förmodligen var han villig att slänga bort sin frigida flickvän för att få knulla mig hårt, men jag ville ändå att vi skulle försöka sköta oss.

Jag bad Marcus vänta där han var och sprang och hämtade paketet jag fått av Jonas. Jag tog fram den svarta, stora, dildon och satte mig igen på det breda armstödet. Jag sög längtansfullt på dildon och tittade Marcus i ögonen tiden.

- Du hade gärna gjort samma som Jonas för en veckan sedan va? Knulla mig hårt och sedan spruta mig full av sperma, eller hur?
- Åh såg du? Oj... Alltså förlåt men ni hördes lång väg ut och jag kunde inte låta bli att titta lite! Jävlar var det var sexigt! Sa han längtande medan han långsamt runkade sin stora kuk. Jag tittade hypnotiserat på det stora ollonet som lockande var vänt mot mig, bara någon meter ifrån min genomblöta fitta. Jag lät dildon glida in i mig halvvägs, vilket den gjorde ganska lätt då det var såphalt, och stönade till. Jag lät den glida in och ut några gånger och la den sedan åt sidan.
- Knulla mig Marcus, knulla mig med denna, den är väl ungefär som din kuk? Du ska få se att det finns tjejer som kan njuta till max av din fina jättekuk. Sa jag och räckte fram den stora svarta dildon.

Marcus tog emot dildon med darrig hand och stönade till av ren upphetsning. Medan han runkade sin kuk så lät han den svarta dildon nosa på min öppna såphala fitta. Långsamt lät han den glida in och jag drog efter andan. Situationen var så förbjuden och galet upphetsande. Jag älskar att vara lite olydig...

Marcus satte sig på knä framför mig och lät dildon glida in nästan hela vägen. Jag blundade och njöt. Jag försökte hålla igen orgasmen lite, dra ut på denna sexiga stund. Marcus började långsamt låta dildon jucka in och ut och började slicka på min bröstvårta, vilket bara gjorde mig ännu kåtare.

- Mmm Marcus, se du nu? Ser du nu att kuken passar perfekt i min kåta fitta? Den älskar att bli uttöjd och knullad av dig, viskade jag fram för att hetsa upp honom ännu mer. Han stönade till svar och tittade storögt på min fitta som blev knullad av dildon.

Jag tog tag i hans hand och tog dildon ifrån honom, drog ut den ur min fitta som var en hårsmån från orgasm.

- Marcus, jag ska visa dig hur jag hade knullat din kuk om jag kunde nu, sa jag och satte mig på knä precis framför honom. Här, håll dildon, sa jag och han höll den nere medan jag grenslade den. Jag stönade medan den gled in i mig och jag kunde inte hålla mig från att ta tag i Marcus stora kuk. Den var varm, stenhård, bultade i min hand... Jag började rida dildon hetsigt, men saktade ner och lät den glida in långt in i fittan. Jag började gunga med höfterna och njöt.

- Såhär vill jag ha din kuk Marcus. Den ska bara långt inne i mig, medan min fitta kramar och mjölkar den till max. Snart kommer jag. Mm snart kommer jag runt din stora bamsekuk, mumlade jag och ökade tempot lite. Marcus började göra små sköna motjuck med dildon och då exploderade jag i en intensiv orgasm. Min kropp skakade, fittan krampade, och jag tjöt av njutning medan jag la ena armen om Marcus och tryckte mig mot honom. Hans kuk gnuggades mot mitt lår och mitt kåta prat och runkande gav resultat: Marcus sprutade över hela mitt låt. Tjocka spermastrålar blötte ner min svettiga mage och mina lår.

- Åh wow... Ser du nu Marcus? Det finns fittor som finfint kan ta hand om den där, sa jag leende, utmattad, medan jag kramade om hans nu slaknande kuk.
- Det där var fantastiskt,  mumlade Marcus och kramade mig med ena armen.

Jag satte mig på golvet, svettig och lycklig och pustade ut. Marcus satt bredvid mig och log lite lurigt.

- Nadia... Du tog på min kuk. Det är liksom lite orättvist... mumlade han. Jag förstod direkt vart han ville komma med den kommentaren.
- Vill du känna lite? Vill du känna på min kåta fitta? Sa jag lockande och särade lite mer på benen. Han stirrade som besatt mellan mina ben och ögonen var vidöppna och fuktiga.
- Mmmm... sa han och närmade sig fittan med sin högra hand.

Marcus lät två fingerspetsar smeka de yttre blygdläpparna och jag hummade nöjt. Han flyttade fingrarna ifrån fittan och små trådar av hal fittsaft följde med. Jag var verkligen kåt nu! Genast kände jag att en till orgasm inte skulle vara helt fel... Marcus närmade sig fittan igen och började smeka den på utsidan med sin varma, stora, hand. Fingrarna gled lätt och plötsligt gled två fingrar in i mitt inre. Jag stönade till och började ge honom lite instruktioner.

- Marcus, om du vill lära dig ett bra trick så gnid fingrar uppåt, där sitter min g-punkt...

Försiktigt följde Marcus instruktionerna och fick fort resultat. Hans fingrar gled över g-punkten och jag började stöna högre och högre. Det var bara när jag var såhär otroligt kåt som jag bad om att få g-punkten ordentligt masserad, då var det som skönast med sådan behandling...

- Åh den är så trång och fin... Det hade varit så skönt att ha kuken i dig. Tror du du hade gillat det lika mycket som du gillar fingrarna? Tror du att du hade kunnat komma? Sa han fort och upphetsat medan han fortsatte pulla mig hårt och skönt.
- Marcus jag hade kommit som en galning runt din heta kuk om den var i mig just nu. Fittan hade krampat och mjölkat musten ur dig, stönade jag fram och började mjukt motjucka hans fingrar.

Jag började känna det speciella pirret som uppstod när g-punkten blev smekt på precis rätt sätt. Långsamt spred sig pirret och plötsligt var som om en varm bomb exploderade inuti i mig.

- Shit shit shit ja! JA! Ropade jag högt rakt ut och skakade i hela kroppen. Marcus stirrade som förhäxat på min fitta och fick se hur klar vätska kom ut i tre ganska svaga men tydliga strålar. Fittan krampade hejvilt och till slut var hans fingrar helt stilla djupt i mig.

Långsamt klingade orgasmen ut och min puls började lugna ner sig. Jag tittade ner och såg att golvet hade blivit blött.

- Oj jäklar, du fick mig att komma i en fontänorgasm, sa jag förvånat. Det har hänt mig förut, men är inte jättevanligt, fortsatte jag glatt. Måste vara den upphetsande känslan av att ta en tugga av förbjuden frukt, eller vad tror du?
- Mmm kan nog vara så, sa Marcus med rodnande kinder. Han slickade sina fingrar omsorgsfullt medan jag tog på mig klänningen igen och med en duns satte mig tungt i soffan. Jag var helt slut nu!

Vi sa god natt och gick in till varsitt sovrum. Jag var nöjd med att ha varit en duktig flicka hela dagen... Nåja, nästan hela dagen!

 

.....................

Blev du sugen på en egen leksak med sugkopp för 'handsfree' lek? Besök Bubblans lilla shop - www.fybubblan.nu

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Sixten

Just nu är jag kåt. Det blir jag oftast efter två glas vin och då händer det att jag börjar skriva en novell. Nu tog jag ett avbrott för att söka upp en inspirerande novell. Jag fann en som jag läst med förtjusning. Din novell. Toppenbra. Novellen får tankar att känslor att flyga, gör mig än mer kåt.

Du har verkligen förmåga att finna ord för det skönaste en man och kvinna kan göra tillsammans.

En fråga: är du kåt när du skriver dina noveller?
Sixtenj

13/3, 2019 kl. 13:56

#3

denglade

Precis lika bra som del 1 :)

9/2, 2014 kl. 17:06

#2

Lilo

Stackars Marcus.

Stor dildo eller stor kuk. Då väljer jag kuken :)

12/12, 2013 kl. 13:02

#1

Nils

Ja men vad är det för trams.Dildon var ju lika stor som Marcus kuk så nog är det skönare med äkta vara i fittan+ att den kan fylla den med skön säd?

4/12, 2013 kl. 16:18