Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/12, 2013 kl. 21:56, av Melini

På jakt i Paris

Nadia funderar på vad hon kan göra en ensam kväll i Paris. Kanske gå på jakt efter något roligt...?

Det är lördag kväll och jag är rastlös. Jag har inte varit länge i Paris så bristen på vänner blir påtaglig just en lördag – som är den bästa festdagen enligt mig. De två tjejerna jag har lärt känna lite under veckan ska båda på dejt och är inte lediga. Men något måste väl finnas att göra i en av Europas vackraste städer?

Jag tar av mig sommarklänningen och ställer mig i duschen. Jag känner med händerna lätt över benen och på venusberget – Nej just det, behöver inte raka mig eftersom jag fick i princip hela kroppen vaxad  för två dagar sedan. Log åt minnet när jag låg och skrevade framför en maskulin, grovt byggd, fransk kvinna som inte talade ett enda ord engelska. Det kändes märkligt att inte kunna framföra önskemål. Vanligtvis lät jag könshåret bilda en mal mörkbrun sträng ovanför härligheten, men nu lyckades jag inte förmedla just den ”frisyren” med teckenspråk, så den tysta kvinnan hade helt enkelt tagit bort minsta hårstrå på min kropp... Men jag ska inte klaga, fick hela behandlingen gratis och därefter tjänade jag på några timmar ett antal tusenlappar på att posera iklädd underkläder med ett stort löjligt leende. Bilderna som tas till billiga kataloger för medelklasskvinnor är verkligen trista och intetsägande, men man tjänar faktiskt bättre på dem än på många andra modelluppdrag.

Jag blev ur duschen och började omsorgsfullt smörja in mig och sedan sminka mig. Hotellrummet jag blivit tilldelad vad inte direkt lyxigt, men just badrummet var helt okej, med stor spegel och mycket plats. Jag granskade mitt ansikte och log lite. Snygg du är! Tänkte jag och fnissade lite åt mig själv. Höga kindben, sommarfräsch solbränna, väldigt fylliga läppar, mörkblå ögon och markerade käkben. Den tjocka mörkbruna luggen ramade fint in ansiktet.

Blicken gled nedåt. Avundsjuka tjejer hade under skoltiden frågat om jag inte fick mat hemma eller om jag var dotter till skelettet i biologisalen. Jävla töntar, tänkte jag irriterat. Vem är det som tjänar över 10 000 kr på en enda dag idag, och vilka är det som sitter i kassan på Ica? Jag vred lite på kroppen och granskade de bred, lite beniga, höfterna. Mellan låren fanns ett litet mellanrum och jag tyckte det såg spännande ut att för första gången vara så hårlös. Så porrigt! Just porrig såg jag väl ofta ut att vara, men detta var något mer... Fittan pirrade till.

Jag tittade på min kropp och föreställde mig att jag var en heterosexuell man som tittade. Jag tyckte om den tanken. Att gå in i rollen som man. En man som står framför just mig och ska få sätta kuken i den nakna fittan. Hur hårt är hans stånd? Hur känns min nakna, våta, villiga fitta som omsluter hans kuk?

Fittan började sava av dessa fantasier... Jag lät ett finger gleda ner i skåran. Den var varm, naken, inbjudande, fuktig... Nej, inte ikväll igen! Nu vill jag ha kuk, tänkte jag övertygat. Eftersom jag inte kände några män i Paris fanns det bara en sak att göra – gå på jakt efter kuk!

Jag tog på mig tunna svarta stringtrosor, lätt genomskinliga. BH använde jag sällan, utan jag drog bara den mörkblå klänningen över huvudet och poserade igen framför spegeln. Klänningen satt åt om min kropp. Sexig, tänkte jag fortfarande kåt av de tidigare fantasierna. Min smala kropp framhävdes, likaså de stora fasta brösten. Bröstvårtorna var som vanligt styva och de avtecknade sig mot det mörkblå ganska tunna tyget. Kan jag gå ut såhär eller är det kanske farligt? Tänkte jag plötsligt. Äh jag håller mig i trakterna kring hotellet...

På med svarta höga märkesklackar och ut i den mörka natten. Bara en bit bort låg en klubb jag besökt med en bekant förra helgen och dit styrde jag stegen. Klubben hade känts lyxig och människorna där hade varit vackra. Det var ingen kö in, kanske för att kvällen fortfarande var väldigt ung. Dörrvakten granskade mig uppifrån och ner och nickade gillande. Jag klev självsäkert in och hann på bara några meter tänka ”För kort, för skallig, för gammal, för white trash...” om killarna jag passerade. Klubbvärlden är ytlig, eller hur? När det gällde one night stands gick jag alltid på två saker: utseende och kukstorlek.
Egentligen är det riskfyllt att leta kuk på klubbar. Man går ofta på nitar tyvärr. Jag hade mött otroligt snygga killar, med muskulös kropp och stor kuk, men som hade lämnat mig besviken. Hur säger man nu igen? Två juck och en suck? Slöseri med tid och upphetsning är vad det är...

Jag ställde mig i baren och beställde en mojito med hallonsmak. Jag hade bara ätit frukt under dagen så jag visste att alkoholen riskerade att slå till rejält och tog bara små klunkar. Under tiden granskade jag de dansande människorna på dansgolvet som låg intill bardisken. Tjejerna var riktigt snygga noterade jag snabbt. Smala, långa, många blondiner, med åtsittande, avslöjande kläder... Det är vackert att se tjejer dansa. Många kastade blickar omkring sig och putade extra med rumpan om de såg att en snygg man fanns nära. Var de kanske också ute på kukjakt ikväll? Funderade jag.

Där!

Där stod han. Mannen med stort M. Solbränd, mörkblond, blå ögon, muskulös kropp och med exklusiva kläder på sig. Han stod bredvid dansgolvet och tittade ointresserat på de dansande kropparna, medan han drack ett glas vitt vin och pratade med en kort äldre man. Honom vill jag ha, kände jag instinktivt och det sög till i underlivet. Det låter märkligt men jag fick direkt en känsla av att han var svensk. Det var något med ansiktsdragen som gav mig den tanken... Det blir en bra öppningsfras, tänkte jag och började gå mot honom.

Den äldre mannen hade plötsligt fått syn på en bekant och avlägsnade sig i precis rätt ögonblick.

- Hej, kan det vara så att du är svensk? Sa jag prövande och ställde mig framför mig den snygge mannen.
- Öh hej, jo det är jag. Hur visste du det? Henrik heter jag, sa han och sträckte fram handen. Jag tog den och slängde en snabb blick på handen – vacker. Rejäl hand, men mjuk och fin samtidigt.
- Nadia. Hmm jag vet faktiskt inte, men det kändes så, sa jag och skrattade lite.
- Ja, jag ser väl i och för sig ganska svensk ut, skrattade han. Och själv ser du ut som om du är i Paris för att modella, har jag rätt eller har jag rätt? Sa han charmigt och flirtigt.
- Ja, okej, du har helt rätt! Erkände jag lite generat.

Vi småpratade en stund. Henrik var i Paris för att hälsa på sin bror som bodde där, men han hade råkat tappa bort sitt festgäng för kvällen och väntade på att de skulle ringa honom och berättade vart de tagit vägen. Jag sa att jag gärna höll honom sällskap ett tag och drog ut honom på dansgolvet.

Vi dansade nära varandra och jag blev kåtare för varje minut som gick. Henrik luktade gott. En svag doft av parfym, frisk luft och vin. Musiken var ganska långsam hiphop och det passade bra tyckte jag, eftersom dansen blev intim och sexig. Finns inget värre än att försöka ragga på ett dansgolv där de enbart spelar Swedish House Mafia...

Efter två låtar blev jag mer erotisk i mina rörelser. Jag vände mig långsamt om och dansade med ryggen mot Henrik. Jag tryckte min bak mot honom och hans händer gled fram och hamnade på min platta mage.

- Mmm vad vacker du är, sa han och passade på att lätt kyssa mitt högra öra samtidigt.
- Tack detsamma, sa jag och lät mina händer lägga sig över hans.

Vi gungade rytmiskt mot varandra och för en sekund blev jag besviken. Hallå, jag skulle ju ut och jaga? Detta liknade mer bärplockning, fanns ingen utmaning i att direkt få napp, kände jag... Jag glömde de tankarna när Henrik långsamt gled med vänstra handen ner mot min höft och smekte den, samtidigt som hans högra hand långsamt gled mot mitt högra bröst. Den var precis under bröstet och med pekfingret smekte han lätt över nedre delen av bröstet. Jag stönade till.

Jag hade jobbat mycket på sistone och hade varken haft tid för män eller mina egna fingrar under de senaste två veckorna. Nu gick jag igång orimligt fort på Henriks lilla smekning. Det var blött mellan benen, det visste jag. Min kala fitta verkligen skrek efter att få kuk. Det var som om den krävde det, för att få visa upp den nya porrfrisyren...

Jag tryckte min bak hårdare mot Henrik och kände plötsligt en hård bula mot mina skinkor. Jag vände mig igen och direkt drogs mina läppar mot hans. Mina armar la sig runt hans hals och han tryckte mig mot sig. Tungorna lekte med varandra och jag önskade intensivt att vi hade befunnit oss i rummet ensamma. Hans händer gled ner mot min röv och han greppade mina skinkor utan blyghet.

- Mmm små stringtrosor och ingen BH... Tycker du om att visa upp din heta kropp, Nadia? Viskade han hest i mitt öra.
- Självklart, sa jag kaxigt. Det är ju snygg eller hur? Jag tänder på att män vrider nacken ur led när jag går förbi. Tänder på tanken att de blir styva av att se mina bröstvårtor genom tyget... sa jag och slickade sedan hans öronsnibb. Jag hörde hur han stönade till av mina kåta ord, eller var det min tunga? Eller kanske både och...
- Och din tighta röv, jävlar... Du är ett konstverk ska du veta, sa han och nafsade i min öronsnibb.

Jag kunde inte hålla mig längre. Jag tog Henriks hans och började bestämt gå mot utgången. Vi promenerade ut från klubben hand i hand och jag kände att fittans juice hade börjat vandra neråt.

- Kom vi tar denna vägen, parken här är fin, sa jag ivrigt och ledde Henrik i riktning mot hotellet. Jag skulle aldrig ha gått själv i den här parken, men just nu passade den perfekt... Jag visste nämligen att flera lampor var sönder så det var nattsvart i den lilla parken. När vi kommit till det mörkaste stället stannade jag upp.

- Du... Mina trosor känns så våta, så de liksom skaver. Tror jag måste ta av dem, sa jag utmanande och fick fort av mig dem. Jag la dem i min handväska och på en röd sekund hade jag blivit upptryckt mot en skrovlig trädstam. Henrik kysste mig ivrigt och tryckte sin muskulösa kropp mot mig. Jag drog ner klänningens främre del och gav honom tillgång till mina perfekta D-kupor. Bröstvårtorna stod styva och villiga. Henrik stönade till och började direkt massera och kyssa mina bröst. Små elektriska stötar skickades ut från brösten till hela kroppen och jag stönade tyst.

Han fortsatte massera brösten och nypa i bröstvårtorna, men lät ena handen vandra neråt. Den hittade snabbt mina såphala, spända, välkomnande blygdläppar. Henrik stannade upp och stönade till.

- Jävlar vad hett det var här nere då... Shit du är ju helt vaxad och genomkåt! Morrade han fram.
- Jag vet, jag måste verkligen bli ordentligt jävla genomknullad, sa jag med rösten mörk av kåthet. Hans hand var så skön och jag ville inte annat än få fittan fylld av fingrar, kuk, tunga, ja det spelade ingen roll längre!

Henrik knäppte upp byxorna medan hans långfinger långsamt gled in i mig. Jag gnydde till och ville bara ha mer, mer, mer...

- Får jag knulla dig? Kved han fram.
- Knulla mig nu, Henrik, ge mig kuk, bara ge mig! Mumlade jag hetsigt.

Det kändes som om min kropp inte längre var min. Jag hade tappat kontrollen och visste inte hur jag skulle lyckas vara tillräckligt tyst för att vi inte skulle bli arresterade ikväll... Mina höfter juckade okontrollerat mot Henriks skrev.

Plötsligt kände jag ett halt, stort, ollon gnida sig på min kala fitta. Långsamt vidgades de inre blygdläpparna av Henriks kuk och jag stönade lättat. Äntligen kuk i mig!

Henrik gled plågsamt långsamt in i fittan. Hans kuk var ganska grov. Jag kände tydligt hur den tog sig fram in i mitt allra heligaste och skönaste. Han bottnade och var helt stilla.

- Vilken fitta du har Nadia, den kramar mig så hårt, stönade han tyst fram.
- Mm tack... Den verkligen mjölkar och suger din kuk just nu va? Mm din stora kuk. Härligt ådrig är den, Henrik, mumlade jag fram. Orden bara kom utan någon tanke eller kontroll.

Henrik började försiktigt jucka i mig och vi fick båda påminna varandra om att inte bli för högljudda. Efter en stund knullade han mig hårt och jag mumlade fram att det inte skulle gå att hålla sig länge till. Henrik bara fortsatte i samma tempo. Ollonet gned mot min g-punkt och hans kropp var så nära min att min klitoris gneds mot hans kukrot. Jag exploderade i en orgasm som fick hela kroppen att skaka. Jag satt hårt mellan trädet och Henriks kropp och för en stund kände jag hur orgasmen startade om och plötsligt flödade i mig utan att den första orgasmen hade avslutats! Jag gnydde, vibrerade och tryckte mig mot mannen med denna fantastiska kuk.

Vi blev helt stilla och bara flåsade.
- Jävlar Henrik... Tror jag dog för en stund där, gnydde jag fram och skrattade lite.
- Mm jag vet, sa han stolt och drog ur kuken och knäppte byxorna. Sperman forsade ur min fitta och jag drog klänningen på plats igen.
- Kom nu, jag behöver mer kuk, sa jag bestämt och tog hans hand. Jag såg förvåningen i hans blick som övergick till ett stort leende och han följde lydigt med mig.

På mitt hotellrum slängde jag direkt av mig skor och klänning. Henrik stirrade hypnotiserat på mig i någon minut innan han hajjade till och började slänga av sig sina kläder också. Kuken gungade fram ur kalsongerna och jag var nöjd att se att han återhämtat sig så fort. Jag gick ner på knä och började slicka på det fina ollonet. Det var upphetsande att se kuken i lampsken och inte bara beckmörker... Den var vacker. Grov, hård och lite böjd uppåt. Jag lät den glida ner i min hals och Henrik suckade nöjt. Den smakade salt och sött på samma gång. Jag masserade hans pung med ena handen och med tungan masserade jag hans stora ollon.

- Åh nej, inte mer, jag vill hålla mig nu, stönade Henrik fram och knuffade försiktigt bort mitt huvud. Jag log och ställde mig upp. Jag styrde stegen mot sängen och la mig ner på rygg med särade ben. Henrik tog direkt plats mellan mina ben.

- Din lilla porrstjärna... Så jävla sexigt, sa han medan hans fingrar började gnida min fitta. Sperman och kåtheten höll henne smörjd och redo. Han började pulla mig med tre fingrar och jag njöt. Han visste vad han höll på med, det märktes. Plötsligt började han massera min g-punkt och mina stön blev högre. Hans tunga nuddade min klitta och utan förvarning kom orgasmen och tog över min kropp. Jag skakade och ropade rakt ut. Det svartnade för ögonen innan ett fyrverkeri uppenbarade sig framför mina slutna ögon.

När jag ”vaknade till” från min kraftiga orgasm låg Henrik bredvid och flinade nöjt.

- Jävlar vilken liten kåting du är, sa han upphetsat. Jag log bara.

Långsamt ställde jag mig på alla fyra och behövde inte säga ett ord. Henrik for upp och tog plats bakom mig. Han gned ollonet några gånger i skåran och gled sedan med lätthet fort in i mig. Jag kramade kuken med fittmusklerna och njöt av att vara så uppfylld. Jag lät armarna falla ner på armbågarna och bjöd nu verkligen ut mig, som en löpsk katta. Hans kuk fick hela mitt inre att jubla och hans pung slog skönt mot min svullna klitta. Jag började göra små motjuck och kände nöjt att orgasmen inte var långt bort... Plötsligt kände jag Henriks långfinger leka mellan mina skinkor. Det kändes skönt, kittlade till ordentligt och jag juckade emot ännu mer. När jag är såhär kåt har jag inget emot lite pill på förbjudna ställen.

- Vänta! Sa jag högt och sträckte mig fram till nattduksbordet. Jag öppnade lådan och fick tag på precis det jag ville ha: en analplug. Den var silvrig och av medelstorlek. Jag vände mig mot Henrik och log.

Han tog buttpluggen med darriga händer och jag gick tillbaks till min kåta position med röven i vädret. Henrik blötte ner analplugen genom att doppa den i min kåta fitta och började sedan långsamt trycka in den i analen. Jag njöt, stönade och gnydde. När det tjockaste partiet kom höll jag andan och kände för en sekund smärta i ringmuskeln. Analplugen gled in och all smärta försvann. Jag ryste till i hela kroppen av välbehag.

- Henrik, är du sugen på att fylla upp mig ordentligt nu då? Kved jag fram och vickade med röven. Min fitta var våt, villig, öppen för hans stora kuk. Henrik stönade högt när hans ollon gled in i fittan, som nu kändes lite tightare. Jag kramade till med fittmusklerna och njöt av att höra Henrik rycka till och stöna riktigt högt. Han lät sin kuk glida inåt och till slut bottnade den. Åh så uppfylld jag är, tänkte jag kåtrusigt...

- Knulla mig! Nu! Snälla! Bönade jag och juckade emot Henriks ådriga kuk. Han ökade direkt tempot och det tog inte ens fem sekunder innan jag tjöt ut en till orgasm. Min kropp krampade och skakade och det var underbart skönt att känna njutningen  även i analen.

Henrik stannade upp i sina rörelser och pustade ut medan min orgasm lugnade ner sig. Sedan började han jucka i min våta fitta igen och långsamt stegrade han tempot. Efter en stund knullade han mig ursinnigt och jag var i himlen. Fittan mjölkade hans stora kuk ordentligt och jag fick extra njutning av analplugen som trycktes in en bit varje gång Henriks kropp slog emot min. Jag började gny och kvida igen, och fattade inte att en till orgasm kunde vara på väg! Orgasmen stormade inuti mig och samtidigt avlossade Henrik en stor sats varm salt säd i min hårt sugande fitta. Flåsande föll vi ihop på sängen och frustade av njutning.

Precis rätt aktivitet för en lördag kväll...

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Sixten

Det är verkligen härliga noveller du skriver. Nu har du gjort mig kåt två gånger i dag. Jag har alltså läst två av dina noveller
Sixten

8/3, 2018 kl. 19:45

#4

Melini

Tack för kommentarerna Baluns, Citrontjejen och Deep! :) Kul att ni tyckte om novellen! Kram!

9/12, 2013 kl. 15:47

#3

Deep

Hon visste vem hon var, vad hon ville och vad hon behövde! (Var hittar man henne, sa du?)

Det gör att novellen blir fyllig och kompakt, på ett positivt sätt. Du har lyckats få in både huvudhistoria och massa extra, i kortnovellform. Det händer eller berättas något hela tiden. Jag tyckte om både form och innehåll.

Tack tör en bra novell!
/Deep

8/12, 2013 kl. 12:01

#2

Citrontjejen

Välskriven och upphetsande!

8/12, 2013 kl. 01:57

#1

Baluns

Härligt bra skrivet, det pirrade till ordentligt ;-)

7/12, 2013 kl. 11:48