Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/12, 2013 kl. 21:56, av Klara

En snickare i huset

Del 5 av 12 i serien Klaras äventyr

Hon stod lutad mot dörrkarmen och tittade in i köket. Det började verkligen bli färdigt nu. Hon var glad för det, skulle bli skönt att få ett helt nytt och fräscht kök. Men samtidigt, så önskade hon att renoveringen skulle pågå i evighet

Ända sen snickaren kom in i hennes radhus hade hon varit hopplöst förlorad. Hon var som så många andra kvinnor svag för alla sorters hantverkare, hon älskade deras kläder, deras verktyg, deras lite råbarkade manlighet. Men den här killen var något utöver det vanliga. Han var så perfekt, exakt så som hon ville att en man skulle se ut. Han var ganska lång, han hade blåa ögon och mörkt kortklippt hår. Han var muskulös och riktigt manlig och med ett underbart leende. Han var det sexigaste hon sett i hela sitt liv. Hon kunde bara inte slita ögonen ifrån honom, hon tog varje chans att få njuta av synen när han arbetade med kökets nya skåpinredning. Han hade hållit på några dagar och hon såg honom en stund på morgnarna innan hon gick till jobbet och en stund på eftermiddag, om hon tog hem allt arbete och satt hemma och rättade och planerade undervisningen. Hon hade precis kommit hem från jobbet och av vad hon såg, skulle han inte bli kvar särskilt länge till. De hade pratat en del dessa dagar, medan han jobbade och hon visste att han var gift, var runt 40 år, bodde strax utanför Uppsala och hade två barn. 

”Visst blir det rätt bra?” Hon ryckte till lite, hade inte hört när han kom gåendes. Hon vände sig mot honom, såg rakt in i hans klarblå ögon. Ett litet leende lekte i hans mungipor. ”Det blir förbaskat bra faktiskt, precis som jag ville ha det.” Han trängde sig förbi henne in i köket, hon kände hans kropp mot sin, hans doft, hon trodde att hon skulle bli galen av åtrå. Och hon misstänkte att han anade det…

”Då ska jag bara göra klart det sista" Han log mot henne och hon stod kvar där lutat mot dörrposten och njöt av att titta på honom när han fortsatte jobba. ”Sådär, nu är ditt kök klart. Och det blev riktigt snyggt om jag får säga det själv. Kom och kolla om det är något mer jag ska göra? ”Jag kan hjälpa dig att hänga upp den där hyllan också om du vill.” Han pekade på den nya hyllan hon köpt som hon ville ha på väggen. Det verkade som om han inte heller ville att det skulle ta slut redan nu. ”Ja, det skulle vara toppen om du ville det.”, svarade hon. ”Inga problem, bara visa var du vill ha den.” Hon pekade på en plats ovanför handukshängaren. ”Där blir bra tror jag.”

”Ok, du kan väl hålla den mot väggen så ska jag markera var jag ska borra.” Hon tog hyllan och höll den mot väggen där hon ville ha den. Så kände hon hur han ställde sig bakom henne. Han sträckte fram en hand och gjorde en markering på väggen. Han var så nära henne att hon kände hans kropp tryckas mot hennes rygg. Han gjorde en markering på andra sidan också, tryckte sig lite mer mot henne. Hon kände sig lite yr, definitivt började hon bli ordentligt kåt nu. Hon lyfte ner hyllan och han borrade två hål. ”Du kanske kan hålla hyllan när jag skruvar i skruvarna. Jag föredrar att skruva med vanlig skruvmejsel, det känns bättre.” Hon smålog lite, åt att han som använt skruvdragare hela veckan, helt plötsligt skulle ha en vanlig mejsel, det var nog inte bara hon som ville att något skulle hända nu.

Hon höll återigen hyllan mot väggen och han stod tätt, tätt bakom henne. Han började skruva, väldigt långsamt. Hon kände hans andedräkt mot örat och hans ljuvliga doft. Hon kände hur blöt hon blev av att vara så nära honom. Han tryckte sig ännu lite mer mot henne och då kände hon något hårt mot rumpan. Det var tydligen inte bara hon som var kåt. Han flyttade sig litegrann för att skruva i skruven på andra sidan. Då kände hon tydligt den hårda bulan som gneds mot hennes rumpa. ”Alldeles strax färdig” viskade han i hennes öra. Hon kände hur hennes bröstvårtor styvnade när hans varma andedräkt träffade hennes öra. ”Ingen brådska för min skull.” Han skrattade till lite och flyttade sej sen bort en bit. ”Nu så är det klart.” Hon släppte hyllan och vände sig mot honom.

Hon tänkte ”Det är nu eller aldrig” och utan ett ljud drog hon av sig sin klänning, så han kunde se hennes stora bröst i bara behån, med de styva bröstvårtorna. Hon hade trosor på sej och hennes fitta kändes alldeles våt och svullen. Som hon längtade efter honom. Han tog ett enda kliv framåt och drog henne intill sej. Han knäppte vant upp hennes behå, kupade händerna om hennes bröst och smekte över hennes bröstvårtor. Han såg in i hennes ögon och kysste henne. Hon älskade verkligen känslan av hans tunga mot sin. Sen började han slicka på hennes ena bröst, slickade och sög glupskt på bröstvårtan. Hans hand förde trosan lite åt sidan så han kom åt fittan, fingrarna utforskade henne. Hennes hand gled till hans skrev, kände på kuken, hård och stor verkade den vara. Hon ville bara få se den, känna på den, smaka på den. Så hon ställde sig ner på huk framför honom. Knäppte upp hans hantverksbyxor, fick ut kuken. Fan vilken härlig kuk, stor, grov, ådrig och riktigt hård. Hon runkade den, tittade upp mot hans ansikte, log mot honom och slickade på ollonet. Hon sög in den i munnen, sög den hårt in och ut, sörplade och lät kuken glida in och ut ur munnen. Tog den in igen, åh så härlig att suga. Hans hand smekte hennes hår och det kom några flämtande ljud från hans mun. ”Vill inte komma än” sa han och drog upp henne från golvet. Hon vände sig om och vilade handflatorna mot väggen. Han drog av henne trosorna, så han kom åt att smeka hennes blöta fitta. Han tryckte in ett finger i henne och drog det sen över hennes hårda klitta. Det kändes som om det skulle gå för henne direkt. ”Snälla, bara knulla mig!” Hon särade lite mer på benen så att han skulle komma åt. Hon kände hans hårda kuk tryckas mot hennes rumpa. Han drog den över hennes fitta några gånger för att blöta ner den lite. Sen tog han tag om hennes höfter med båda händerna och körde in kuken i henne. Hon stönade till, det var så förbannat skönt. Hon ville bara bli tagen av denna vackra man, ville att han skulle knulla henne riktigt ordentligt.

Han började knulla henne långsamt, sakta körde han kuken in och ut i henne. Hans grova kuk fyllde upp henne så skönt. Sen stötte han kuken lite snabbare in i henne, hon kände hur den trängde djupt in i henne. Han släppte hennes höfter och la istället händerna runt hennes bröst. Smekte hennes bröstvårtor samtidigt som han knullade henne hårt bakifrån. Hon släppte väggen med ena handen och började smeka klittan. Drog fingret fram och tillbaka över den hårda, blöta klittan. Hon kände att hon var nära att komma….hon kände den hårda kuken komma in och ut ur henne i snabba tag nu. Han rullade bröstvårtorna mellan sina fingrar. ”Jag kommer nu…” fick hon fram mellan stönanden. ”Bara kom du…kom.” När han sa det så kom hon, kom i en sådan skön orgasm att hon skakade i hela kroppen. Orgasmen kändes ända från tårna och upp över hela hennes kropp. Hon bara skrek rakt ut när hon kom och han fortsatte hela tiden att knulla henne. Det svartnade för ögonen på henne.......och så  gled han ur henne för att inte komma han också.

Han förde henne till köksbordet, tryckta mot köksbordet stod de och kysstes hett, saliven smetades ut kring läpparna. Hans händer smekte hennes stora bröst och ned mot hennes fitta, kom runt till rumpan och lyfte upp henne på köksbordet så hon blev sittandes där. Perfekt höjd för hans kuk. Han klädde av sig helt och hans stora muskulösa kropp syntes. Han tryckte ned henne liggandes på bordet och trängde in i henne igen. Hon fick hålla i sig i bordet för att inte hasa bort från honom när han satte igång och knullade henne riktigt hårt. Hans grova kuk verkligen plöjde in i henne. Hon särade villigt på sina ben för honom. Bordet gungade märkbart av deras knullande.  ”Mmmm vad skönt” stönande hon fram. Han drog sig ur henne igen. Han hade verkligen bestämt sig för att få njuta av henne länge. Han gick ned på knä och började slicka. Slickade först hennes fitta, letade upp klitorisen. Gled sedan ned med sin tunga mot hennes bak, slickade runt analen. Hans fingrar letade sig in i hennes bak, smorde upp baken, och töjde det. Så drog han sig upp igen, tryckte in kuken i henne igen. Knullade hårdare nu än innan. Som den snickare han var, verkligen hamrade han in kuken i hennes fitta. ”Ahhhh” stönade hon. För är det något hon älskar så är det att bli tagen hårt.

Han drog henne upp, hennes ben tog han om sina armar så hon blev hängandes på hans kuk. Han bar henne till sovrummet, där han lade ner henne på hennes säng och lade sig ovanpå. Hennes ben på hans axlar, så hans kuk kom långt in i henne och satte igång att knulla i ett hårt tempo. Så hårt att hon var orolig att inte sängen skulle hålla. Den knakade och knirrade. ”Knulla mig”, stönade hon när hennes andra orgasm kom över henne och hela hennes kropp vibrerade... ”Ahhhh ”skrek hon rakt ut, hans kuk fortsatte att pumpa in och ut i henne. Han lugnade ner tempot lite och lät kuken glida sakta ut och in. Hans händer letar sig ned under hennes rumpa. ”Knulla mig bakifrån, snälla” gnydde hon, ”Jag älskar att bli tagen hårt bakifrån”. Han drog sig ur henne, så hon kunde vända på sig, när hon stod redo på knä så kände hon hans stora ollon mot sin fitta. Kuken trängde in i hennes såphala, våta fitta. Han trängde in djupare. ”Ja”, skrek hon. Hoppas inte grannarna hör mig tänkte hon.

Kuken kom längre in i henne bakifrån, trängde in djupare, verkligen särade på hela henne. Så skönt! Så drog han ut den för att sedan trycka in den igen, knullade henne nu sakta men hårt. Bådas kroppar var alldeles blöta av svett. Han stod med sina fötter framför hennes knän och verkligen kunde trycka in hela sin kuk i henne. Han fick upp farten nu, knullade henne med långa tag och hon njöt av hans grova kuk som verkade orka hur länge som helst. Han var så oerhört vältränad och uthållig. Så efter ett bra tag drog han sig ur henne. Lyfte upp henne som en liten docka, snurrade runt henne och la henne på rygg. Drog upp hennes ben på hans axlar, vispade runt lite med ollonet i skåran och tryckte sin kuk återigen in i hennes fitta. Nu kunde hon se honom djupt i ögonen medan han fortsatte att pumpa in och ut ur henne. Hon smekte sin klitta med sina fingrar samtidigt och gnuggade tummen upp och ner på kukroten, som gled in och ut ur hennes kropp. Hon ville bara bli tagen av denna vackra man, ville att han skulle fortsätta knulla henne hur länge som helst.

Han knullade henne riktigt hårt nu, hon flämtade och hennes fitta klämde åt om hans kuk, hon kände en riktigt skön molande känsla i underlivet igen och hennes kropp vibrerade återigen och sprutade ut en riktig blöt fontänorgasm. Hon kände hans kuk, hur den gled in och ut ur, hur han flämtade och hur hans kuk svullnade upp än mer i henne. ”Nu…nu…nu….jag kommer!” Hon kände hur han sprutade djupt inne i henne. Kände hur han i flera hårda stötar tömde sej i henne, gav henne hela satsen, tryckte kuken djupt in och sprutade, samtidigt som hennes orgasm mynnade ut. Han fortsatte att köra kuken ut och in i hennes fitta, allt långsammare medan han böjde sig ner och kysste henne. ”Fy fan vad trång och skön du är, underbara, sexiga kvinna”. Så gled han ned liggandes bredvid henne, de båda låg och pustade ett bra tag efter den enorma explosionen, svettiga, kletiga, flämtande och helt tömda på energi. Han reste på sig först. Ställde sig upp bredvid sängen och sa med ett leende ”Ja då har jag väl gjort rätt för mig i det här huset då, det sista betalar du inte för, men för köket kommer det en faktura så småningom”. Han klädde på sig, plockade ihop sina verktyg och försvann ut till sin firmabil.

 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Sixten

Mening efter mening som jag läser blir jag kåtare och kåtare. Du skriver bra. Du får mig med i den sköna handlingen. När jag färdigt var min kuk stenhård och jag önskade då att jag hade haft en så sexig och kärlekshungrig kvinna intill mig.
Sixten

22/12, 2016 kl. 18:29

#6

Huldran

Oj, Klara. Så här detaljerat får Du inte skriva. Jag känner ju av det! Enkelt och pang på. Jag behövde verkligen inte tvivla på vad det handlade om. Åh resultatet? Det törs jag inte skriva om här, men det kändes direkt där det brukar! Skitbra!
// Huldran.

8/9, 2014 kl. 21:19

#5

KåtErik

Efter flera års hårt jobb hade jag 12 veckor sparad semester. Inget annat än att ta drygt två månader.
Åter hemma efter tre veckors solsemester frågade grannfrun, 26 år, om jag kunde hjälpa henne att renovera sommarstället då hon visste att jag var ganska händig och hennes man hade tummen mitt i handen.

Efter några dagar förförde hon mig.
Inte svårt då jag inte fått fitta de senaste månaderna.

Jag fick alltså betalt in natura.
Tre gånger varje dag tömde jag mig i hennes trånga fitta, morgonsatsen, lunchen och till eftermiddagsfikat.

23/1, 2014 kl. 12:46

#4

KåtErik

Kommentaren raderad av användaren.

23/1, 2014 kl. 12:41

#3

Deep

En kort och koncis novell om en snickare som kom, och sedan gick. En hyfsat omhändertagande karl så att säga.

Skämt åt sido. Historien var helt okej. Tack god läsning.

9/12, 2013 kl. 17:04

#2

Nils

En skön avslutning på bra jobb.Men behöver du inte mer renovering på ditt hus?Han passade ju så bra i dej också?Han fyllde ju så bra ut + att han fyllde dej där du ville bli fylld för jämnan. Berätta gärna mer om dina renoveringsobjekt.

8/12, 2013 kl. 15:43

#1

erosvän

Snickare skulle man vara!

7/12, 2013 kl. 06:58