Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/12, 2013 kl. 00:10, av Melini

Från början...

Del 1 av 2 i serien Ungdomssynder

Vi färdas tillbaks några år i tiden när Nadia var några år yngre och höll på att upptäcka sig själv...

Jag klickade på ”bekräfta köp” och log nöjt. Den där tavlan skulle verkligen se läcker ut i vardagsrummet! Jag tittade på väggen där den skulle hänga och log ännu större.  Åh vad det var härligt med en egen lägenhet! Ni kan nog förstå min lycka när jag säger att jag är 17 år och går på gymnasiet. Då är det inte många som har sin egen 2:a mitt i stan...

För några månader sedan hade jag blivit less på mina föräldrars enorma hus i ett överklassområde utanför stan. Så jag gick helt enkelt in till pappa och frågade om jag kunde flytta ut till en egen lägenhet. Han undrade förstås varför jag ville det, men nickade frånvarande medan han mumlade ”Jaja, säg till när du hittat ett lämpligt ställe så får vi se.”

Låter det konstigt? Det tycker nog många. Men jag har inte haft en helt vanlig uppväxt tror jag. Mina föräldrar är märkliga människor. De är besatta av pengar och status, och min mamma även av skönhet. Varför de skaffade barn förstår jag inte, för de har aldrig tyckt om oss. De anlitade alltid barnflickor och när vi velat ha uppmärksamhet har de helt enkelt viftat med en sedelbunt istället för att ge en kram. Visst är det sorgligt men som tonåring måste jag erkänna att jag levde ett drömliv! Jag pekade ut en lägenhet och pappsen pungade ut som vanligt. Säkerligen nöjd med att slippa höra min favoritmusik i sovrummet bredvid de få dagar han var hemma från sina viktiga utlandsresor...

På tal om mina föräldrar så var det just de två som väckte min sexualitet. Absolut inte på ett incestuöst sätt, utan på grund av att de knappast har varit diskreta med sitt sexliv. Jag misstänker att ingen av dem har särskilt stor moral, så säkert knullade pappa rundor när han åkte på möten och konferenser över hela världen, ibland flera veckor i sträck... Men trots detta var han alltid kåt som ett djur när han kom hem igen. Kanske för att min mammas dagliga yoga och raw food-diet (och en och annan plastikoperation...) gör att hon fortfarande vid 45 ser fantastisk ut?

Jag var tretton år första gången jag hörde och såg dem knulla. Det var i alla fall första gången jag förstod vad de höll på med... Samma dag hade jag och mina kompisar fått tag på en porrtidning och pratat sex. Min vän Louise visste otroligt mycket och delade med sig av sin kunskap, som fick det att rinna till lite i mina trosor där vi satt utanför skolan och viskade. Jag förstod inte varför det  pirrade mellan benen, men njöt av känslan som var ny och spännande.

På kvällen hörde jag pappa komma hem medan mamma skötte om växterna i gästrummet, som låg precis bredvid mitt rum. Han gick in till henne och de pratade och skrattade. Det var sent och de trodde förmodligen att jag sov, men jag hade dörren på glänt just den kvällen och mitt intresse fångades när jag hörde pappa mumla ”Mmm vad jag saknat din våta lilla fitta”. Herregud, kunde det vara så att de skulle ha sex nu? Det där spännande som fått MIN lilla fitta att bli våt i skolan tidigare under dagen? Jag var så nyfiken så det var inte klokt! Jag la örat mot väggen och lyssnade fokuserat.

”Tycker du om att ha mina tre fingrar i fittan? Har du saknat att få den uppfylld va?” sa han dovt.
”Åh du ska vara veta. Jag har legat och smekt mig själv varje dag sedan du åkte, jag har fantiserat om din stora kuk... Mmm, ja hårdare!... Jag har saknat att ha den hårt upptryckt i mig, att känna den spruta mig helt full mmm...” stönade mamma fram.
”Din kåta lilla slampa... Kan inte vara utan kuk i sju dagar!” morrade han fram och jag hörde ett blixtlås gå upp.

Jag var nu så nyfiken så jag höll på att spricka. Jag var bara tvungen att titta in! Jag smög fram, vilket var lätt på den mjuka heltäckningsmattan, och till min stora lycka såg jag att dörren var lite öppen, ca 15 cm. Jag ställde mig vid dörren och började titta in. Mitt hjärta bankade hårt. Synen mina oskyldiga ögon mötte var mer än jag kunnat fantisera ihop. Mamma satt på huk framför pappa och hade hans kuk i munnen. Hon smaskade och sög medan han stönade. Jag stirrade hypnotiserat på kuken. ”Herregud! Är de SÅ stora? Hur kan den där få plats i någon kvinna?” tänkte jag. Hennes hand nådde knappt runt kuken och hon fick kämpa med att få in den i munnen. Min blick gick ner mot mammas fitta. Den var nästan helt bar. En tunn ljusbrun strimma fanns kvar på venusberget annars var fittan helt naken. Jag var inte många meter ifrån dem där jag gömde mig, så jag såg tydligt att hennes inre blygdläppar kikade ut och glänste förföriskt. Min hand gled ner i mina trosor. ”Undra om min fitta också glänser sådär?” tänkte jag och förstod att den nog gjorde det, eftersom min hand blev helt blöt av sin upptäcktsfärd där nere.

”Såja älskling, nu ska du få kuk!” sa pappa bestämt och mamma for upp och ställde sig framför skrivbordet. Hon lutade sig framåt och svankade ivrigt. Hennes blick var mörk och våt när hon vände blicken mot honom. ”Fyll mig snälla, jag har längtat efter kuk! Åh shit jag kommer nog direkt idag...” suckade hon lågt. Jag såg inte längre pappas ansikte men tänkte mig att han log stort åt denna sexiga scen framför sig. Han tog tag i den stora kuken och lät det stora ollonet glida mellan hennes klibbiga blygdläppar. Mamma spände kroppen och såg ut att trycka sig mot honom. ”Tålamod min lilla slampa...” mumlade han men lät ändå toppen långsamt glida in i henne. Han rörde sig mycket långsamt in i den våta fittan och det var så upphetsande att höra mammas desperata stön. Till slut var hela kuken inne i henne, till min stora förundran, och han böjde sig framåt och började smeka hennes bröst. Han juckade med små juck, långsamma och djupa, och nu verkade det som att mamma höll andan.

”Mmm visst är det skönt? Ja, nu njuter du allt av kuken... Mmm ja, du kramar om den ordentligt känner jag. Snart kommer din lilla fitta explodera av njutning, eller hur? Jag känner hur den försöker suga in hela kuken.” sa han lågmält mellan sammanbitna tänder.

De hade nog inte knullat mer än 3-4 minuter men det var visst allt som krävdes. Jag visste inte vad orgasm var men när mamma spände hela kroppen och varje kroppsdel började vibrera så förstod jag att hon var i himmelriket. Pappa satte snabbt en hand framför hennes mun och när orgasmen nådde sin topp kunde han på så sätt tysta hennes djuriska tjut. Det såg ut som om hon kom länge, kroppen fortsatte vibrera och det såg nästan ut som om pappa fick kämpa för att ha kvar kuken djupt inne i henne.

Hennes vibrerande kropp började lugna ner sig och pappa tog ny sats och började pumpa fittan rejält. De stönade ikapp och mina kinder blev rödare för varje sekund jag stod där. Mamma blev nu hårt påsatt och jag fick ett infall att jag önskade att det var jag som hade stått där, framåtlutad, spetsad på den stora kuken. En märklig önskan tycker jag, eftersom jag inte visste hur det kändes att ha något i min fitta.

Pappa drog ut sin kuk och blixtsnabbt vände sig mamma om och satt återigen på huk. Hon drog några snabba runktag och sedan sprutade pappas säd över hennes ansikte. Hon slickade i sig lite av sperman men lät resten rinna nerför hennes smala hals, ner på de spända, runda, silikonbrösten. Jag förstod att showen var över och sprang snabbt och tyst in på mitt rum igen. Jag låste dörren och slängde mig ner på sängen. På näthinnan hade jag den sexigaste scenen jag hittills sett i livet: pappa pumpande bakom mamma, med sin stora kuk i stolt givakt och mammas glänsande underliv som tacksamt tog emot den ordentliga behandlingen. Prövande stack jag in ett finger i min våta fitta. Det kändes lite konstigt, men skönt.

Ett till finger gled in och jag pullade långsamt min fitta medan jag föreställde mig en kuk lika vacker som pappas i mig. Prövande drog jag ut fingrarna och började känna runt fittan. Ett finger snuddade vid min klitoris och utan förvarning exploderade ett fyrverkeri i min kropp. Jag stönade, gnydde och fittan krampade febrilt mellan benen. Vilken upptäckt! Jag spenderade flera dagar med att i smyg leka med fittan och få nya orgasmer. Någon moralpredikan hade inte existerat i hemmet så skam kände jag inte. Bara lycka!

Några dagar senare träffade jag Louise på ett kafé. Dagen innan hade jag fyllt 14 och fått en och annan hundralapp så jag bjöd på fika och hade planer på att ge en present också... Jag berättade äntligen för Louise om vad jag sett mina föräldrar göra och hon lyssnade rodnande och nyfiket. Hennes ljusblå ögon var uppspärrade och hon fnissade nervöst.

”Tror du det var skönt med en eeh såndär mellan benen...?” frågade hon högröd i ansiktet när jag berättat klart, där jag avslutade med en beskrivning av mammas orgasm.

”Ja, annars hade hon inte låtit så nöjd! Kolla här, jag har liksom... Smekt mig själv de senaste dagarna... Och också känt hur kroppen darrar och njuter av det. Men jag tror det är ännu bättre med en kuk i sig!” sa jag oblygt.

”Funderar du på att ligga med någon? Men killarna är ju sååå efterblivna på vår skola”, suckade Louise irriterat.

”Ja, jag vet, jag tror förresten inte killarna i klassen skulle fatta vad de skulle göra med oss nakna...”, jag skrattade roat. ”Men du, jag har en plan. Kom, vi går in på toa så ska jag styla oss båda lite!”

Vi gick in på toaletten och jag satte igång och sminka Louises vackra ansikte. Hon var en typisk svensk skönhet! Lång, smal, blont hår, ljus hy, en liten uppnäsa och söta fräknar. Medan jag sotade hennes ögon började jag berätta om min plan – att shoppa loss sexleksaker!

”Men Nadia! Vi är ju inte ens 15! Ingen säljer till oss förstår du väl!” utbrast Louise.

”Pucko, varför tror du jag sminkar dig? Vi ser båda ut att vara minst 17 när vi har smink och höga skor, så tro mig, detta kommer gå superbra” sa jag lugnande. Louise tittade tveksamt på mig men jag visste att hon skulle hänga med. Hon såg upp till mig och helt ärligt tror jag att hon var lika nyfiken som jag på leksakerna...

När vi kom ut från toaletten visste jag att vi såg minst 2-3 år äldre ut. Jag hade kollat upp en sexleksaksbutiks adress på nätet och vi gick självsäkert in. Som tur var så stämde min teori om att vi såg äldre ut och ingen verkade reagera på att vi stod där och fnissade och klämde på dildos.

Jag valde ut två liknande. En hudfärgad och en rosa. De var inte så stora, eftersom jag var rädd att de inte skulle få plats i en 14-årig tjejs fitta annars, och jag blev lite våt bara av att klämma på dem i affären. ”En till dig och en till mig!” sa jag glatt och struntade i att Louise påstod att hon inte behövde någon.

Vi gick hem till Louise och satt en lång stund och bara kände på dildosarna och snackade om killar, utseende och sex. Jag började igen prata om min mammas njutning av att ha kuk i sig och såg plötsligt att det glittrade i Louise ögon. Var hon kåt kanske?

Louise berättade generat om att hon tyckte det var skönt att smeka sina egna bröst men att hon inte vågat ta sig mellan benen riktigt. Jag uppmuntrade henne att visa mig, och låtsades att jag inte visste hur jag skulle smeka mina bröst. Tveksamt tog hon av sig sin tröja och små, fasta, bröst med rosa vårtgård tittade fram. Jag kände att fittan pirrade till. Louise började smeka brösten sensuellt och berättade att det var skönt.

Jag tog av mig min egen tröja och började smeka mina bröst på samma sätt. Det var upphetsande att Louise tittade på, och oblygt tog jag även av mig strumpbyxor och kjol. Jag lät ena handen smeka fittan ovanpå mina vita trosor och njöt.

Louise tog efter mig och plötsligt satt vi båda i trosor och tittade försiktigt på varandra. Jag böjde mig ner och tog fram påsen från sexleksaksaffären. Jag räckte den rosa dildon till Louise och hon tog emot den med darrande hand.

”Men är jag inte en oskuld sedan, om jag kör in denna i mig?” sa Louise tveksamt.

”Ingen aning? Men vem bryr sig? Vad ska du med oskulden till? Lika bra att tänja lite innan vi får tag på snygga killar, annars gör det ont har jag hört”, sa jag nonchalant och började smeka fittan med dildon innanför trosorna.

Louise nickade instämmande och tog plötsligt av sig sina trosor. Hennes fitta var fin. Jag såg de små inre blygdläpparna sticka fram mellan benen där hon satt framför mig på knä, med knäna isär. Till skillnad från mig hade hon ljust fjun som matchade hennes nordiska färger. Det såg sexigt ut när hon vickade på höfterna mot dildon medan hon lät den glida mellan hennes blygdläppar.

Jag slängde fort av mig trosorna och satte mig likadant framför Louise. Nu var hon så kåt att även hon släppte lite på hämningarna. Hon började berätta om att hon fantiserade om en kille i klassen ovan oss. Hon berättade om att hon drömde att han skulle kasta av henne kläderna och börja suga på hennes bröstvårtor.

Jag berättade också om vilka killar jag fantiserat om och plötsligt kunde jag inte hålla mig utan lät dildon glida upp i min trånga oerfarna fitta. Louise stirrade på min fitta och fick själv mod att föra upp dildon i sig. Hon lät den ta lite längre tid på sig och spände ansiktet, som om det gjorde lite ont. Själv kände jag inget obehag. Försiktigt lät jag dildon åka in och ut och det kändes skönt.

”Mm Louise, det är väldigt skönt att smeka här” sa jag och lät andra handens långfinger smeka över min klitta. Jag stönade till när jag kände hur det pirrade till mellan benen. Hon tittade storögt på mig men fortsatte bara föra dildon in och ut.

Jag gick in i min drömvärld. Såg pappas bamsekuk framför mig. Föreställde mig hur den tänjde ut min lilla fitta och hur jag juckade mot hans tunga pung. Plötsligt fick jag orgasm och upplevde hur mycket skönare den blev när fittan fick något att krama om! Jag stönade och suckade njutningsfullt.

Långsamt kom jag tillbaks till verkligheten och log nöjt mot Louise.

”Åh jag vill också uppleva det där” stönade hon fram.

”Vill du ha hjälp” sa jag försiktigt och hon nickade efter en sekunds tvekan.

Jag flyttade mig framåt och hamnade vid hennes sida. Jag tog hennes söta rosa bröstvårta i munnen och lät ena handen glida nerför hennes platta mage. Hon stönade upphetsat. Min hand kom ner till hennes fitta och jag njöt av att känna dildon tänja ut henne lite och åka in och ut. Jag tog lite fittjuice på fingret och lät sedan fingertoppen försiktigt måla cirklar på hennes klitta. Louise började  stöna hetsigt och det tog inte lång tid förrän även hennes fitta kramade om dildon och hon fick sin första orgasm med något som fyllde upp henne.

Vi föll ihop i sängen och fnissade. En stund senare började vi smida planer om hur vi skulle få smaka på äkta kuk...

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

svaellkroppen

Gillade moderns och faderns lilla stund skarpt och även tjejsexet på slutet var trevligt. Kanske ville jag få veta lite mer om av vad fadern sa och modern hörde medan de höll på. Gillade också att allt speglades i den unga flickans ögon.

Jag är kanske simpel, men sen gillar jag det att det inte finns någon dold handling och är förhållandevis lättläst!

8/1, 2014 kl. 20:43