Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/12, 2013 kl. 10:12, av Lorden

Hypnotisören Praktikantens dröm

Del 14 av 16 i serien Hypnotisören

Maria bjuder hem praktikanten Fredrik och förför honom, allt enligt Professorns order.

~~För er läsare som råkar trilla in i handlingen utan att ha läst serien ifrån början, så är Maria Zorn oförmögen att neka något som Professor Peter Arvidsson beordrar henne att göra pga hypnos. För att få en bättre bild av deras relation, så rekommenderar jag att ni läser serien ifrån början.
Mvh Lorden.

 

Hypnotisören del 14 - Praktikantens dröm.

Maria lade sig på sängen och grät när Professorn hade gått. Hennes Tommy hade fallit för Lin. 22 åriga blondinen Lin. Den spännande långbenta snygga Lin. Och Professorn hade fixat så hon blev tvungen att slicka Lins fitta, mitt bland en massa folk. Så jävla förnedrande! Och vad han måste ha tyckt det var roligt den lilla masken! Och sen få henne och agera piga! Och snart är han hemma och sitter där med kuken i handen och tittar på mig via dom där kamerorna. Maria gömde sig under täcket.

Professorn vaknade tidigt och gick med sitt morgonkaffe och satte sig vid sin dator och tittade på Maria. Hon hade precis vaknat och steg upp ur sängen. Hon slängde en blick mot honom i kameran, och gick in på toaletten. Han såg inte när hon satt på toan, det gjorde inget, det privata kunde han bjuda på. Efter att hon satt igång bryggaren så gick hon in i duschen och drog för draperiet. Han såg bara siluetten av henne igenom draperiet, men han kunde urskilja vad hon gjorde. Han tyckte om att se på henne.

När alla morgonbestyr var avklarade och hon var redo att åka till jobbet, ringde mobilen, hans mobil. ”Ja?” svarade hon med en irriterad röst. ”Du kommer ihåg praktikanten Fredrik, han som tycker du är hans drömkvinna. Du ska bjuda hem honom ikväll och förföra honom. Kom ihåg att han gillar att andra talar om vad han ska göra, du får styra och berätta vad och hur han ska göra. Töm han helt! Så länge han kan få upp den, så tar du emot han.” Samtalet bröts. Nej,nej, nej. Fredrik, han är ju inte mer än 18 år. Tänk om dom på kliniken får reda på det! Tänk om han skulle skryta om att ha satt på VD:n. Alla skulle prata bakom ryggen på henne. Skratta åt henne, säga – titta, där är hon som tänder på småkillar -. Fy fan. Maria åkte till jobbet.


På kafferasten gick Maria till fikarummet för att hämta en kopp kaffe. Ensam i fikarummet satt praktikanten Fredrik, dom andra satt ute i solen och njöt. Maria tog en kopp kaffe vid automaten och satte sig vid Fredrik. ”Hej Fredrik.” Fredrik pillade på sin kopp och sa, ”hej.”  Maria drack en klunk, ”jag brukar vilja träffa min personal lite utanför jobbet, för att lära känna dom lite bättre. Skulle du kunna tänka dig det?” Fredrik pillade på sin kopp, ”Ja, det kan jag väl.” Maria drack en klunk till, ”bra! Du kan väl komma hem till mig ikväll vid 20:00 så kan vi prata lite, och så.” Fredrik pillade på sin kopp, ”ok.” Maria reste sig, ”men vi behöver inte tala om det för någon va? Det är ingen annan jag har bjudit hem förstår du.” Fredrik pillade på sin kopp, ”Ok.” Maria gick tillbaka till sitt kontor med sin kaffekopp. 18 år, jämfört med honom är jag som en tant! Tänkte hon.

 På vägen hem köpte Maria mat och vin till kvällen. Hon visste inte om han drack vin, men hon tänkte iallafall göra det, många glas. Hon köpte läsk också, ifall att. Hon förberedde maten och hoppade in i en dusch, väl medveten om att Professorn tittade på henne. Förmodligen med sin satans kuk i handen. Hon tog på sig en tunn kort sommarklänning och struntade i underkläder. Hon tänkte av misstag visa Fredrik att hon inte hade något under, för att väcka hans intresse. Sminket kom på och det sista med maten var klart, så nu kunde han komma.

Dörrklockan ringde och Maria öppnade, ”Hej Fredrik, välkommen!” Fredrik räckte fram en bukett blommor och stammade, ”Tatatack. Vavarsågod.” Maria blev rörd, nästan tårögd. Det var det första snälla någon hade gjort för henne på flera veckor. Hon slängde sig om hans hals och sa ”Tack Fredrik!” Fredrik kramade henne lite tafatt tillbaka. ”Kom in, snälla.” Fredrik hängde av sig jackan och tog av sig skorna, och följde sen Maria ut i köket. ”Vi får sitta här, jag har inget bra bord i vardagsrummet. Vill du ha lite vin?” Fredrik sa, ”Ja tack.” Han hade hoppats att hon skulle bjuda på det, för han var så nervös så han höll på att spricka. Hennes doft när hon hade kramat honom hade gjort han yr, och hennes mjuka kropp mot hans var rena tändvätskan för hans nu halvstyva kuk. Hon var så vacker, och han var nästan säker på att hon inte hade någon BH på sig.

Fredrik fick ett glas och Maria sa, ”Skål och välkommen Fredrik. Det ska bli kul att lära känna dig lite bättre.” Dom skålade och drack upp halva sina glas direkt båda två. ”Oj, vi är nog lite nervösa båda två.” sa Maria och fyllde på deras glas. Fredrik satte sig vid bordet och Maria satte sig mitt emot. Dom småpratade lite om ditt och datt och väder och vind, Marias ena fot envisades med att råka komma åt hans fot, och han flyttade aldrig på den. ”Är vi hungriga nu? Frågade Maria och väntade inte på hans svar, utan reste sig för att plocka ut köttet ur ugnen. Hon tog på sig en ugnsvante och öppnade luckan, böjde sig framåt och tog ut plåten. Hon var helt säker på att den korta klänningen hade glidit upp och blottat hennes troslösa fitta när hon böjde sig fram. När hon vände sig om och såg den röda färgen på Fredriks kinder, var hon absolut säker på att han hade sett. Dom åt och drack lite mer vin, och samtalen började flyta på mer och mer. Marias fot rörde vid Fredriks fot oftare och oftare, och hon var nästan säker på att han flyttade den närmare hennes fot.

”Ska vi gå in till soffan istället, det är bekvämare att sitta där.” sa Maria och reste sig, tog en vinflaska till med sig och väntade på Fredrik. Han svepte sitt vin och reste sig, Maria såg bulan i hans skrev. Fredrik satte sig i soffa med korsade ben och Maria fyllde på deras glas, och satte sig bredvid Fredrik, ganska tätt bredvid honom. ”Så Fredrik, hur trivs du på jobbet? Det är ju mest kvinnor som jobbar där.” Fredrik snurrade på sitt glas och sa, ”det är bra, jag trivs med kvinnor.” Maria drack en stor klunk av sitt vin och sneglade upp mot kameran, la sedan handen försiktigt på Fredriks knä och frågade, ”finns det någon tjej i ditt liv? Fredrik skruvade på sig, ”nä.” sa han och drack en stor klunk.

Maria förde sakta, sakta sin hand uppför hans lår, ”om jag sa att jag kunde vara din tjej ikväll, skulle du säga ja då?” Marias hand var nästan upp vid hans bula, som han desperat försökte dölja med sina korsade ben. ”Ja!” svarade han kort, och svepte sitt glas. Maria tryckte lätt med handen på hans bula, och tog sen bort den och sträckte sig efter flaskan. Hon fyllde på hans glas med det sista i flaskan och sa, ”jag ska bara hämta en flaska till, gå ingenstans!” sa hon och pussade honom på kinden, reste sig och gick ut i köket efter en flaska till. Där ute tittade hon upp mot kameran och gjorde en grimas. Men hon var tvungen att erkänna att hon faktiskt var lite tänd på Fredrik, nästan kåt. Kanske berodde på hans vänlighet.

Hon knäppte upp två knappar i klänningen och gick in till Fredrik, böjde sig fram och fyllde på sitt glas på bordet. Fredrik såg hennes bröst när hon böjde sig fram och hans kuk blev ännu styvare. Maria satte sig vänd mot honom i soffan, ena handen upp på ryggstödet, bakom hans nacke och den andra la hon på hans lår igen. Den ena benet böjde hon under sig, och det andra var i golvet. Fredrik sneglade och kunde nästan, men inte riktigt se hennes fitta när klänningen drog upp en bit på låren. Han visste inte vad han skulle göra eller ta vägen. Maria smekte han lite i nacken och sa, ”Har du haft någon tjej förut, Fredrik?” Fredrik var pionröd, ”Ja.” Maria fortsatte att smeka honom i nacken och frågade, ”sög hon dig?” Fredrik började bli svettig, ”Nä, det gjorde hon inte.” svarade han snabbt. Maria förde sin hand upp mot hans bula och frågade, ”vill du att jag befriar den här och suger på den?” Fredrik svalde, två gånger och svarade med knappt hörbar röst, ”Ja!” Maria pussade honom på kinden och knäppte upp hans byxor, ”då får du ta av dom här.” sa hon och ryckte i hans byxor. Fredrik lyfte på rumpan och drog av sig byxor o kalsonger på en gång, hans kuk var stenhård och försatsen rann ner för ollonet.

Maria sjönk ner mellan hans ben och såg upp på honom, ”luta dig tillbaka och njut nu.” Hon sneglade upp mot kameran och tog Fredriks kuk in i sin mun, han stönade, ”ja,ja,ja,ja.” Maria sög långsamt på hans kuk, han skulle nog inte hålla sig så länge misstänkte hon. Hon rörde sin tunga runt hans ollon i sin mun och såg upp på honom, han stirrade ner på henne, och hon tog hela hans kuk in i sin mun, han slöt sina ögon och hans kuk ryckte till och spröt ner i hennes hals. Hon höll honom kvar i munnen tills han började slaka och släppte då kuken. ”Jag behöver skölja med lite vin.” sa hon och drack ur sitt glas. ”Vill du ta av mig klänningen Fredrik?” Fredrik lutade sig framåt och började fumla  med knapparna. Maria skrattade lite tyst åt honom, men lät han hållas. Hennes klänning var öppen och han drog den över hennes axlar, den föll till golvet. Han stirrade på hennes bröst och sänkte blicken, hans blick fastnade mellan benen på henne. ”Har du slickat en fitta förut Fredrik?” Med blicken fastnaglad mot hennes skrev svarade han, ”Nä.” Maria förde ner sin hand mot sin fitta och sa ”vill du slicka min fitta Fredrik?” Fredriks kuk började svälla igen, ”Ja.” Maria tog han i handen, ”kom, vi går in i sovrummet.”

Dom gick in i hennes sovrum och Fredrik tog av sig tröjan och stod vid fotändan och bara stod. Han kuk hade börjat resa sig igen. Maria lade sig på rygg i sängen och böjde på benen, och särade dom framför Fredriks uppspärrade ögon. Han kuk svällde ännu mer, Maria skrattade lite, ”den där var inte svårväckt. Kom nu, lägg dig mellan mina ben, var inte nervös, jag ska tala om hur du ska göra.” Fredrik lade sig tillrätta mellan hennes ben och bara tittade på hennes fitta. ”Slicka nu upp och ner längs skåran med din tungspets, lugnt och mjukt.” Fredrik gjorde som hon sa och Maria slöt ögonen, hon var kåt. ”Känn hur våt du gör mig. Slicka nu på min klitoris, uppe där dom inre och yttre blygdläpparna möts, ohh, precis där. Bra Fredrik, just så.” Han hittade rätt direkt. ”Och så ner med tungspetsen igen och sen upp och runt klitoris, ohh, ohh,ohh.” Maria rullade med höfterna och hade inte haft så här skönt på länge. Fredrik lärde sig fort. ”Stick in din tunga i mig nu, så långt du kan och böj den fram och tillbaka. Yes, yes, precis, oh va skönt.”

Fredrik lärde sig fort och hans tunga for fram och tillbaka i hennes fitta. Maria kände orgasmen byggas upp, ”upp mot klittan nu, och tryck in två fingrar i mig. Så, ja, så, ja,ja, på klittan, på klittan, på klittan, nu.nu.nu.” Hon spände sig tog tag i Fredriks huvud, Tryckte ner han mot sin fitta och klitta och orgasmen ville inte ta slut. ”Kom, tryck in din kuk i mig nu, så kommer jag att komma igen, kom, kom, skynda dig.” Fredrik kröp upp på hennes och tryckte in sin kuk i henne och började stöta, Maria kom igen, hennes fittmuskler krampade runt Fredriks kuk som for in och ut i hennes våta grotta, orgasmen ville inte ta slut och hennes händer som hon höll runt hans armar grävde sig i hans seniga muskler och hon kända att han inte kunde inte hålla sig, utan spröt rakt upp i hennes fitta. Hennes fittmuskler kramade ur han säden och han vrålade rakt ut, och kollapsade uppå hennes bröst.


Dom bara låg helt stilla och andades, andades häftigt. Maria såg upp mot kameran och tänkte, du tror du förnedrar mig med detta, men jag njuter, njuter av detta, din lilla mask. Fredriks kuk gled ur henne och han rullade av och lade sig på rygg bredvid. ”Oj, jag har aldrig varit med om nått sånt förut.” sa han. Maria pussade han på munnen och sa, ”du var superduktig!” Hon klev upp och hämtade deras glas, och gav ett till honom. Han satte sig upp och lutade sig mot väggen och smuttade på vinet. Hon satte sig på sängkanten och smuttade på sitt vin, och smekte hans kuk mjukt. ”Du har en skön kuk Fredrik, tro du vi kan få upp den en gång till?” Fredrik skakade på huvudet, ”nä, jag tror den är trött.” Maria log mot honom och fortsatte att smeka kuken, ”ska vi slå vad.” hon ställde ner sitt glas och böjde sig fram, drog tillbaka förhuden ner mot roten och tog hans kuk i munnen. Hon sög och slickade på den och snart började den svälla. Hon smekte hans kulor och retade hans ollonsträng, förde sin tunga över hans kukskaft och gned sin tunga mot hans ollon, hans kuk stod igen. Maria ställde sig i sängen på alla fyra och sa till han, ”knulla mig nu, hårt. Stöt in din sköna kuk långt upp i min fitta.”
Fredrik ställde sig bakom henne och drev sin kuk ända in till roten och stötte hårt. Marias bröst gungade fram och tillbaka, Fredrik höll om hennes höfter och drog henne mot sig varje gång han stötte in kuken, han var så skön inne i henne. Hans stönade gjorde att hon bara ville ha mer av honom, mer av hans hårda kuk i sig, mer av hans varma sperma upp i sin fitta, känna hur han kom, kom långt inne i henne. Han kom, och hon försökte krama hans kuk med sin fitta så gott hon kunde. Dom sjönk ihop och nu var han tömd, tänkte hon. Han började klä på sig och Maria svepte om sig sin morgonrock. Ute i hallen gav hon honom en kram och sa, ”tack Fredrik, du var skön. Men vi säger inget om detta, ok?” Fredrik tog på sig skorna och sa ”jag är tyst.” Hon pussade honom och han gick ut, hon stängde dörren.


Fortsättning följer.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.