Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2014 kl. 21:46, av Bess

Ibland borde det sägas

Två personer ensamma med varandra.
Nakna fast de inte borde vara det.
Och tankarna vandrar.
Ibland möts de, ibland inte.
Ibland sägs de, ibland inte.
Ibland borde de sägas, men gör det inte.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

kattt

Så underbar! Hoppas på fler noveller från dig.

5/2, 2014 kl. 11:02

#7

Bess

Tack, Morgonrodnad, för orden! Jag hoppades att det skulle finnas en och annan som uppskattar en annorlunda och inte helt lättläst novell som denna. Och där dök du upp! Det betyder att den var värd att publicera!
Och Huldran, måste tacka för att du tog dig ÄNNU MER tid. Det uppskattar jag lika mycket!

Om den är bra eller inte är upp till var och en att tycka, men håller man koll på vem som tänker och säger vad, så bjuder novellen på en annorlunda läsupplevelse.

18/1, 2014 kl. 11:40

#6

Huldran

Oh Herranen aika! Nu har jag läst din text en gång till. Tidigare missade jag ju hela den avslutande delen. Jag såg det endast från en praktisk vy. Nu fattar jag! Måste ha varit väl trött när jag läste.
Kram /Huldran.

18/1, 2014 kl. 01:34

#5

Morgonrodnad

Det här var riktigt, riktigt bra! Eggande, rolig och framför allt riktigt välskriven. Det "lät" verkligen som riktiga tankar - och framåt slutet förstår man ju varför... :) Full pott från mig!

16/1, 2014 kl. 17:45

#4

Bess

Blyg!
Nähä, du gick inte på den, Deepen.
Klantig?
...
Åh, tack för den!

16/1, 2014 kl. 00:42

#3

Deep

Så där kan du ju inte göra!

Kan ju inte missa i novellen OCH där efter. Nu måste du bums lägga på ett lager till och, ja, få till/rätta till det så att säga...

15/1, 2014 kl. 20:09

#2

Bess

:-D
Ja, du kanske har rätt, Huldran!
Och tack för att du tog dig tid med en väldigt annorlunda novell!

15/1, 2014 kl. 10:05

#1

Huldran

Bess, din fegis. Kvinnan var inte purung. Hon hade inte gjort någon stor grej av det, om Du försökt. Fortfarande uppskattat att någon ville försöka. I värsta fall hade Du fått en klatsch på handen och en tillsägelse. So what? Det är ju bara sex! Ni två och dessutom mörkt. Ha ett öppet sinne, livet är så kort.
//Huldran

15/1, 2014 kl. 06:29