Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2014 kl. 21:47, av Deep

Robins mamma

Del 1 av 3 i serien Robin

Även åren efter grundskolans slut, höll vi i det gamla gänget ihop. Vi träffades fortfarande hemma hos någon av oss. Ibland bara för att hänga, ibland för lite mer, som denna fredag, då det var öl med p-rulle, när Robins mamma kom hem...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Nils

Otroligt skön hon visste vad hon ville ha.Hon ville något ungt som kunde ge henne en skön orgasm.& som hon kom det var det hon längtat efter att ge sig hän & att få fittan full av varm sperma.Hon visste att när hon fick munnen att där fanns mer som räckte till att fylla hennes fitta & fick känna spruten långt inne i fittan.Var själv med om något liknande men vågade inte för hennes gubbe var lite på lyran & kunde komma in när det var som skönast så det blev om intet.

27/1, 2014 kl. 18:02

#4

Huldran

Deep. Till vissa delar håller jag med Saltie, men jag tolkar detta som en ung Deep - novell. (Språk och liknande har vi ju talat om förut). Något som emellertid stör mig mycket, är Robins attityd mot sin mor. Så mycket att det nästan påverkar mitt läsande. Blir ilsken! Dessutom, Robin tolkade jag ända till slutet som en manlig figur! Stycket med mamman är däremot väldigt bra.
Frågan är; vad hade hon svarat, om 'Jag' hade frågat om en fortsättning? Det kan man fundera över.

22/1, 2014 kl. 14:49

#3

valfrid

Mycket välskrivet. Härligt snuskigt. Hoppas på att få läsa mer från dig. Nog en av de bästa novellerna jag last på mycket länge. Fem stjärnor!!!

18/1, 2014 kl. 10:31

#2

Ronneby

Riktigt bra. Hoppas att du har mera på lager.

15/1, 2014 kl. 22:38

#1

lordcom

Bra berättat! En klar femma!

15/1, 2014 kl. 02:18