Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/1, 2014 kl. 22:26, av Melini

Se men inte röra del 3.

Det är dags för pojkvännen Jonas att komma tillbaks till Sverige. Har han fått veta något om Nadias suktande efter Marcus?

~~Veckan fortlöpte utan att jag och Marcus kunde skaka av oss den tunga sexuella stämningen som vibrerade mellan våra kroppar. Det hände fler gånger att han knullade mig med den stora svarta dildon, medan jag stönande berättade för honom hur jag önskade det var hans stora kuk som plöjde in och ut. I gengäld runkade jag hans stora kuk åt honom. Vi valde att inte se det som otrohet för vi hade ju inte haft ”riktigt” sex. Givetvis var vi inte villiga att berätta om vår relation för våra respektive... Gråzon eller?

Vi hade det trevligt i övrigt också. Jag var ju några år äldre än Marcus och kunde ge honom lite tips när det gällde de förvirrade tankar man ofta har som 18-åring, när man står där på gränsen till att bli vuxen på riktigt. Jag undvek dock att ge honom råd om hans förhållande med Linn, tjejen som inte vågade knulla på grund av att hon var rädd att hans väldigt stora kuk skulle göra ont. Jag märkte att Marcus var väldigt frustrerad. Han tyckte om Linn men han ville så gärna få knulla regelbundet. Det var ändå skönt att veta att hans ”känslor” för mig handlade om sex och inget djupare. Man vill inte råka såra en tonåring, eller hur?

En vecka passerade alltså och plötsligt var Jonas tillbaks. Han hann knappt krama mig hej förrän jag hetsigt drog in honom på mitt rum och började knäppa upp hans gylf. Gud vad jag var kåt! Jag var så otroligt sugen på äkta kuk! Ville bli knullad hårt på alla tänkbara sätt och vis. Var så kåt att jag till och med var sugen på analsex, något som hände ganska sällan eftersom det kräver en hel del förberedelser...

- Nej, Nadia, vänta! Stopp stopp stopp! Vi måste prata! Sa Jonas högt och bestämt.

Jag kände hur jag bleknade. Shit, vadå prata? Hade han fått reda på något om mig och Marcus? Men vem hade skvallrat? Jonas såg lika blek ut som jag och satte sig tungt på sängen.

- Nadia. Jag tycker så mycket om dig. Och vi har det så bra... Men jag kan inte ljuga för människor, utan jag måste berätta en sak för dig...
- Okej, berätta då, sa jag tveksamt och la armarna i kors.
- Jag var otrogen i London. Förlåt! Herregud förlåt! Han tittade mig rakt i ögonen och såg helt förtvivlad ut.
- Va? Men... Hur? Med vem? Berätta allt nu... Stammade jag förvånat fram.

Att jag var lite av en nymfoman som många nog skulle tippa på inte kan hantera monogami, det visste jag, men Jonas var verkligen en schysst kille som alltid var snäll och ansvarsfull! Hur det kändes att höra detta? Jag vet inte. Jag kände mig faktiskt rätt tom. Sviken, men ändå okej... Jag hade ju själv inte varit Guds bästa barn medan Jonas varit bortrest. Och jag visste inte ens om jag hade fått några riktiga kärlekskänslor för honom under de veckor vi varit tillsammans... Så kanske spelade det ingen roll att han varit otrogen? Jag har heller aldrig varit svartsjuk av mig, kanske påverkade det mitt inre och förlamade det istället för att explodera i vrede...

- Jag vet inte vad som hände... Alltså jag sprang på mitt ex, Jenny, hon bor tydligen fortfarande i London... Jag var väldigt full, hon också, och vi började snacka minnen över några drinkar och plötsligt var jag i hennes säng och hon red mig... Men jag vill inte ha henne! Hon såg ut att ha åldrats minst 10 år! Och hade gått upp i vikt och var sleten hela hon, luktade sprit och bara nää... Du är verkligen en gudinna bredvid henne Nadia! Jag fattar inte hur jag kunde vara så dum!

Förvånat såg jag en tår rinna nerför hans kind. Jag gick fram till sängen och satte mig bredvid honom, la armarna om honom och lutade huvudet mot hans huvud. Jag ville inte att han skulle ha ont, för trots det han gjort så var han en genuint snäll kille. Jag bestämde mig för att vara ärlig tillbaks, ehh om det mesta i alla fall, och berättade hur jag tvivlat på om jag hade känslor för honom och därför gjorde det inget att han råkat ligga med exet. Vi pratade en stund och när han reste sig verkade han må bättre.

- Avskedsknull? Sa jag försiktigt och slickade mig om läpparna.
- Haha du är ju helt otrolig! Flinade han men skakade på huvudet efter en stund. Sedan gick han.

Jag stod kvar och suckade frustrerat. Vad fan?! Här hade jag hållt mig från att knulla en fantastisk kuk en hel vecka, sett fram mot att knulla skallen av Jonas när han väl var tillbaks... Och så står jag här SJÄLV?!

Jag ska inte ljuga, direkt poppade bilden av Marcus stora, hårda kuk fram i mina tankar. Mums, nu var det ju fritt fram? Eller ja, han hade ju den där Linn som flickvän... Jag suckade och förbannade den här trendiga monogamin alla höll på med plötsligt. Monogami är slöseri med vackra människor, tänkte jag roat och lite besviket. Men jag ville inte förstöra för dem så jag höll tyst om att jag blivit singel.

Nästa dag kom brorsan hem från Skåne där han hade varit på fotbollsträning i några dagar. Plötsligt kändes huset lite trångt, fastän det var enormt stort, och jag var irriterad över att inte kunna leka som vanligt med Marcus. Hade inte varit populärt att runka Marcus kuk med brorsan i närheten kanske... Jag höll mig undan lite och fixade med mitt istället, beslutade att semestern var över och sa till min modellagentur att försöka boka in mig någonstans.

Några dagar senare kom en ny vän över till mig, Andrea. Vi hade träffats i Spanien och festat ihop. Eftersom hon och jag var enda svenskarna i gänget där så drogs vi direkt till varandra. Hon var yngre än jag, 19, och väldigt sexig. Många modeller är beniga och svala, men precis som jag arbetade Andrea mest med mainstream reklam typ badkläder och underkläder, så hon hade härliga kurvor och fylliga läppar. Hon var trött på sin hemstad Östersund och kom därför och ville se huvudstaden och ta del av vår härliga pool.

Kvällen kom och Andrea bytte om till tight linne och hipstertrosor. Jag körde på kort spetsnattlinne bara. Hade precis kommit ur duschen och tänkte torka lite till innan jag tog på trosor. Andrea skrattade högt åt min sexuella frustration när jag berättade att det var ett dåligt val att ha spets eftersom det rev lite i bröstvårtorna och därför gjorde mig kåt direkt.

- Du är nymfoman alltså! Nadia, det är INTE att vara länge utan sex för att man inte har legat på lite mer än en vecka, okej?
- Jooo när man är såhär sugen så ÄR det länge... suckade jag.

Det knackade på dörren och brorsan kom in. Han sa att vi var välkomna att se film med honom, Marcus och en till vän, om vi hade lust. De skulle sätta igång den om 10 minuter. Vi tackade ja och sedan gick han ut.

- Din brorsas kompis vi såg innan var ju riktigt läcker... Kan du inte lägra honom? Sa Andrea och blinkade med ena ögat.
- Vi har flirtat en hel del ett tag, sa jag tveksamt. Men alltså, han har flickvän så det blir inget mer tror jag.
- Jaha, synd... sa Andrea och reste sig från sängen. Kom nu, knull eller inte så är det kul med sällskap och film! Jag bara skrattade... Tycker om kvinnor som vågar ha lite ”fult” språk och vara lite kaxiga sådär!

Brorsans vänner rodnade lite när de såg oss komma ut. Två fotomodeller i små sovkläder liksom. Det var en kylig kväll så vi hade båda styva bröstvårtor som syntes genom de tunna kläderna. Andrea satte sig mellan Marcus och brorsan medan jag plockade fram vin och chips. Det var trångt i soffan eftersom brorsans vän Patrik satt ytterst på ena sidan och Andrea bredde ut sig med stor filt. Jag plockade också fram en filt och trängde sedan ner mig längst till vänster mellan Marcus och armstödet. Han log välkomnande och delade gärna filt med mig.

Filmen började och det var mysigt att sitta nära Marcus muskulösa kropp. Hans hand hade hamnat på mitt ena lår och det tog inte en lång stund förrän jag kände att fittan pirrade lite. Jag klagade lite på att det var trångt och la sedan mitt vänstra ben över Marcus ben, för att sära lite extra på benen, och tycker det var kul att retas lite. Det var mörkt i rummet så jag såg inte om han rodnade eller log, men efter en stund började hans hand smeka mitt lår upp och ner. Det var så skönt och upphetsande. Jag njöt av hans stora, varma, hand och av det riviga spetstyget mot mina bröst.

Försiktiga lät jag min högra hand vandra nerför Marcus mage och åh! Där var kuken! Hård, styv, ivrig och försökte borra sig ut från hans grå mjukisbyxor... Jag masserade den lätt utanpå byxorna och han rörde lite nervöst på sig. Oj hade jag gått för långt?

Nej då, för plötsligt stötte hans pek- och långfinger emot min svullna, våta, hårlösa fitta. En stöt flög igenom kroppen och jag var glad att vi hade på ljudet högt för ett litet stön kom ur min mun... Oops!

Han vände sig mot mig och log nöjt, med blöta kåta ögon. Jag log tillbaks och särade ännu lite mer på benen. Han smekte fjäderlätt över mina blygdläppar och jag trodde jag skulle dö av kåtslag! Ville inget mer än att få fingrarna i mig, eller ännu hellre en kuk i mig... Med en snabb rörelse lät jag min hand vandra in under hans byxor och suckade nöjt när handen tog tag runt hans ådriga kuk. Underbara jättekuk! Jag kunde för mitt liv inte förstå hur hans flickvän inte red den här kuken hårt och djupt dygnet runt typ...

Marcus andades lite snabbare nu och plötsligt gled de två fingrarna in i min sugande fitta. Långsamt masserade han mitt inre och jag var livrädd för att komma! Man kan ju inte få orgasm i samma soffa ens kompis och bror sitter!

- Nå? Nadia? Jag väcktes ur det sköna tillståndet av att brorsan hade ställt en fråga och Marcus fingrar gled ur mig och hans hand la sig över min savande bultande fitta.
- Ööh? Va? Hehe umm ursäkta somnade kanske till... sa jag undvikande.
- Ja, vart är Jonas? Trodde han skulle vara här jämt efter Londonresan?
- Jaha... Alltså, nej vi har gjort slut. Det blev lite klydd där i London och mina känslor var liksom inte där så äsch, det är över. Men det känns okej så tänk inte på det! Svarade jag lättsamt och var nöjd att ha fått den nyheten överstökad nu. De beklagade det som hänt och sedan fortsatte vi titta på filmen.

- Vad ironiskt, igår ringde Linn mig och gjorde slut... viskade Marcus i mitt öra.

Mitt kåtslag sköt upp genom taket och jag kände hur mina käkar spändes, hjärtat bankade och fittan bultade till extra. Äntligen kunde vi knulla ostört!!! tänkte jag lättat. Marcus fingrar lekte återigen fjäderlätt över min svullna fitta och jag försökte desperat komma på hur jag snabbast kunde få hans kuk i mig.

- Marcus, ska vi inte hämta lite nötter och mer vin? Jag är inte sugen på chips längre, sa jag lätt stammande och ställde mig försiktigt upp medan jag drog ner nattlinnet lite. Var inte direkt läge att råka flasha min överkåta fitta för alla i soffan...
- Ööh, visst, sa han och jag noterade att han med en diskret rörelse stoppade ner sin stora kuk i byxorna igen. Tur han hade en rätt lång bullig tröja på sig annars hade alla fattat att han var stenhård...

Jag gick ivrigt mot köket, men stannade inte där, utan fortsatte rakt igenom till en hall där några dörrar fanns. Jag gick in till tvättrummet och slängde av mig nattlinnet. Direkt efter mig gick Marcus som snabbt stängde dörren efter oss och med blossande kinder drog av sig alla kläder.

- Åh äntligen! Äntligen ska min fitta få suga musten ur din jättekuk, morrade jag fram och vi slängde oss i varandras armar. Detta var ren djurisk lust! Vi ville bara knulla skiten ur varandra nu nu nu!

Min såphala fitta gneds mot det kraftiga ståndet och vi stönade ikapp. Marcus satte sig ner på en stol och jag hamnade gränsle över honom. Han sög och slickade mina bröst medan jag runkade kuken och gned fittan mot den. Herregud, detta kommer bli så otroligt skönt, tänkte jag i kåtdimman.

Jag lät mina benen ta i marken och satte mig i rätt positivt – med Marcus stora ollon pekande in mot min fitta som pulserade av kåthet. Långsamt lät jag det stora ollonet glida in och jag kunde nästan inte andas av njutning. Fittan vidgade sig medgörligt och våra blickar möttes.

- Fy fan din fitta är magisk, Nadia... Den är magisk, stönade Marcus fram och jag förstod att han fick anstränga sig för att spruta mig full redan.

Själv orkade jag inte hålla mig längre! Jag hade hållt igen orgasmen under en timme i soffan och nu hade jag inte längre någon kontroll. När jag glidit ner nästan hela vägen exploderade mitt inre runt Marcus kuk. Jag skakade, vibrerade, tryckte mig mot Marcus i en kraftig orgasm – nog min kraftigaste någonsin... Han höll fast mig och stönade medan han prövande juckade uppåt i min kramande och krampande fitta.

Orgasmen varade länge och när den började klinga av snyftade jag till, njutningen hade varit helt otrolig! Jag gungade långsamt djupt nere på den stora kuken och mumlade fram att jag höll på att dö. Marcus höll om mig hårt och vi satt nästan still en stund.

- Vilken drömkuk du har! Lyckades jag stöna ur mig.
- Nadia, fy fan du fattar inte hur skönt det att ha en fitta kramande runt kuken... Shit! Mumlade han nöjt.

Jag reste mig skakigt och fittsafterna gled långsamt ner en bit för mina lår. Jävlar vad våt jag var!

- Din tur att njuta sötnos, sa jag grötigt och lutade mig över torktumlaren. Jag svankade rejält och väntade ivrigt på att få mer kuk. Marcus hade ju berättat för mig att han drömde om att få knulla en tjej bakifrån, så jag bjöd på denna...

- Detta är för jävla bra, stönade han fram medan han gned det svullna ollonet mot min fitta. Han gled långsamt in i mitt varma inre och stannade till halvvägs.

- Känns det bra? Du tycker inte den är för stor? Frågade han bekymrat.
- Lägg av, den är perfekt! Stönade jag fram.

Han började jucka in och ut långsamt och retsamt och lät sina händer massera mina skinkor. Det var underbart att vara så uppfylld av kuk. Det var som om jag kände varje ådra, varje liten böj, varje millimeter av hans stora kuk i mig. Kåtheten idag hade verkligen byggt upp en viss känslighet i min fitta.

- Du får pilla där också om du vill, sa jag när jag märkte att hans fingrar började närma sig den bakre ingången. Marcus grymtade till svar och lät ena fingret gnida rosetten där bak. Jag stönade till högt. Tyckte om att bli stimulerad på flera ställen. Jag hade en hemlig fantasi om att bli tagen i fittan och analen samtidigt, men visste att Marcus med sin jättekuk kanske inte var den bästa kandidaten för just det...

Marcus juckade intensivare och pirret steg i mig igen. Det var otroligt eggande att känna hans pung daska till mig varje gång kuken var djupt i mig. Han blev modigare och plötsligt gled ett finger in i min anal.

- Jaaaa! Tjöt jag och kom utan förvarning.

Kroppen skakade och vibrerade. Min krampande fitta tog Marcus över gränsen och plötsligt ropade han till. Kuken svullnade upp en liten bit till och värmen sprids inuti mig när han spruta mig full. Jag stod svettig, svankande och lycklig lutad över torktumlaren.

Långsamt fortsatte han jucka inuti mig och mumlade fram hur skönt det var. Jag gjorde små motjuck och ville inte att det skulle ta slut. Jag vill ha mer av denna fantastiska kuk...

På darriga ben ställde jag mig upprätt och knuffade ner Marcus på stolen igen. Jag satte mig gränsle och lät kuken glida in igen. Den hade minskat något i storlek men stod fortfarande förvånansvärt hård. Mycket långtsamt och sensuellt lät jag kuken glida in och ut ur mig. Jag gnuggade min kroppen, min platta mage och mina fasta stora bröst mot Marcus härliga muskulösa kropp. Jag lät mina händer smeka över hans armar, hans nacke, hans breda rygg. Lät till slut mina juck bli djupare, gnuggade min fitta mot hans kuk som svällt upp igen.

- Älskar du att jag har den så djupt i mig? Att jag njuter sååå av att få hela fittan fylld? Mumlade jag i Marcus öra och fortsatte gnida mig mot honom med kuken djupt inuti mig. Han bara hummade nöjt, oförmögen att få ur sig något vettigt..

Jag lutade mig lite bakåt och vi tittade båda ner mellan mina ben. Den tjocka kuken begraven i min svullna fitta, med fittsaft och hans safter glänsande mellan våra ben. Jag gned och juckade om vartannat, nu lite hårdare och intensivare och kände att jag snart skulle få resultat... Pirret befann sig djupare i mig och njutningen kändes mer på djupet. Marcus lät sina händer smeka mina lår, nudda mina blygdläppar, snudda vid min svullna kåta klitta... Jag lutade mig lite längre bak och där! Där nuddade han min inre känsligaste punkt och det kändes som om min kropp kom till himlen helt plötsligt. Marcus höll fast min kropp hårt medan jag vibrerade av njutning, han förde mig upp och ner på kuken och det förlängde min orgasm ännu mer. En orgasm som inte var av denna värld.

När jag långsamt återvände till verkligheten, fortfarande med Marcus kuk djupt i mig och en ny laddning som avfyrats i mig, kände jag hur hela benen var blöta och förstod att jag fått en fontänorgasm av denna underbara kuk.

Vi var genomsvettiga och satt bara och flåsade en stund medan Marcus kuk äntligen började slakna på riktigt. Utan ett ord slängde jag en handduk till Marcus och torkade mig själv med en annan. Vi behövde inte säga något, våra kroppar hade redan fått tala nog med varandra.

De andra tittade storögt på oss när vi kom tillbaks, men jag orkade inte ens hitta på en ursäkt för vad vi egentlige gjort när vi varit borta så länge... Andreas min sa mig att hon förstod precis vad mitt gigantiska leende betydde...

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nils

Ja här var det rakt på.Men vad fan är man kåt så är man då kan stor kuk lätta på kåtheten.

12/2, 2014 kl. 18:07

#1

denglade

Gillar! O mycket :)

9/2, 2014 kl. 17:42