Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1, 2014 kl. 00:43, av Deep

Robin kom tillbaka

Del 2 av 3 i serien Robin

Den ringande telefonen fick mig ur sängen och Robins ilskna röst väckte mig. Jag hade smitit som en strykrädd hund från Robin och hennes mamma men inte kommit undan. Gårdagens händelser var inte glömda och det var dags att stå till svars...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Nils

Det är andra gången som jag läser den här underbara berättelsen.Hade väldigt gärna varit med där.

8/3, 2014 kl. 16:47

#5

Ronneby

WOW

Nu blir det till att läsa del 3 med en gång.

12/2, 2014 kl. 00:57

#4

Huldran

Bra skrivet, Deep. Kan bara hålla med Bess. Lämnar åtminstone inte mig oberörd. Precis innan Du träffar Robins mamma på nytt, fladdrar Du lite i tempus under några meningar, troligen helt omedvetet.
Du ser, att besöka en ensam mor kan få sina konsekvenser...

4/2, 2014 kl. 22:36

#3

Nils

Helt underbart först mamman & sedan direkt dottern vad mer kan man begära.Att man varit i den sköna sitsen själv.Att få knulla mamman som var rymlig men ändå skön som kunde sin sak.Ock direkt få knulla dottern som var så trång som en oskuld måste vara en önskedröm att sedan få fylla henne med sperman som var kvar är helt otroligt.Och sedan ovanpå det få slicka den ljuva jucen direkt från källan mums.Ett fel med det här är att jag gärna hade velat vara med på ett hörn.Men det var väl inte slut med det här.Det har ju precis börjat.Berätta vidare blev det ett barn efter ditt sköna skott i henne?Eller blev det 2 ett i mamman & ett i dottern?

27/1, 2014 kl. 19:29

#2

Bess

Bra skrivet, Deep, riktigt bra!

27/1, 2014 kl. 15:33

#1

Venture

Kanonbra

24/1, 2014 kl. 14:52