Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3, 2014 kl. 09:24, av Kriste

Den tråkiga systern gjorde mig kåt!

Hon var tråkig och grå men ingen gör mig så kåt!

Jag är 31 år. Min fru är 29. Vi hetter Mats och Sofia. Sedan tre år tillbaka är vi gifta.

Vi träffades på en fest och det var kärlek nästan omgående. Sofia är ca 1.55 cm med långt brunt hår, markerade höfter och vackra små fasta bröst! Hennes bruna ögon förtrollar mig fortfarande och jag älskar att se rakt in i dem när hon kommer! Den glöden som finns i dem då gör att jag älskar henne mer för varje dag! Själv ser jag ganska normal ut. Har rakat hår, blåa ögon, är ganska tränad men kan nog ses som smal. Vi är lyckliga och jag skulle aldrig ha en tanke på att vara otrogen mot henne men var det ändå.

Sofia har en syster om heter Kerstin och är äldre än mig. Kerstin är 53 år och lever med sin man Björn och deras dotter Lisa. Kerstin jobbar som skatte handläggare och har en personlighet som passar till det. Hon är sträng,bestämd och ganska tråkig. Redan i sin ålder har det kortklippta håtet blivit grått. Hon är precis som Sofia kort ca 1.55. Samma markerade höfter men lite större bröst. Hon ser bra ut men inte alls lika vacker som Sofia.

Nu finns det ett problem, hon gör mig otroligt kåt!

Varje gång jag ser henne så reser sig min kuk och jag får problem att dölja det för alla i rummet. Vi träffas bara på släktträffar vilket gör det jobbigt. Jag har förstått att Kerstin har snappat upp vad hon gör med mig men har tydligt visat hur äckligt hon tycker det är. Sofia har tyckt att det är lite konstigt att vi har varat bästa sex efter släktträffarna men hon klagar inte!

Detta hände för ett par veckor sedan.
Vi hade haft en parmiddag tillsammans med Kerstin och Björn. Spriten hade flödat och Björn och Sofia hade gått och lagt sig. Jag och Kerstin började plocka undan för att slipa ta allt dagen efter. när jag kom ut i köket stod Kerstin och diskade. Synen av henne fick det att börja styvna i byxorna. Kerstin hade en blommig klänning på sig. Den var som resten av hennes kläder ganska tantig. Jag närmade mig bakifrån och kännde hennes parfym som var en av grejorna som varje gång gjorde mig kåt! När jag sträckte mig runt henne för att ställa ner tallrikarna så känner jag hur min nu ganska styva kuk tryckte mot hennes rumpa. Lite berusad som jag var så flyttade jag inte på mig utan tryckte istället lite extra mot rumpa. Kerstin stelnade till och jag han tänka att nu så tar det hus i helvete! Ingenting hände. Vi stod så i säkert trettio sekunder. Tillslut känner jag att hon började gnida rumpan mot mitt stånd!

Hela min mage knöt sig och jag blev om möjligt ännu hårdare. Jag smög runt mina armar och fångade upp hennes fantastiska bröst i mina händer. Jag kunde känna hennes bröst vårtor styvna och ett lätt stön lämnade hennes läppar. Vi stod så en stund, jag med mitt stånd mot hennes rumpa och hennes bröst i mina händer.

- Kerstin jag är så kåt på dig fick jag meningslöst fram.
- Håll käften var svaret. Kerstin vände sig om och lät klänningen falla till golvet. Under hade hon sexiga svarta underkläder. Hon drog av mig tröjan och öppnade mina jeans och tog av mig dem. Nu stod vi bara i underkläderna och min kuk tittade fram över kanten på kalsongerna. Kerstin tog mitt ansikte mellan sina händer och kysste mig djupt. Efter det började hon arbeta sig nedåt. Hon slickade och bet i mina bröstvårtor, hon använde sin tunga ned över min mage och när tungan nuddade mitt ollon trodde jag det skulle gå för mig med en gång!
Hon tog av mig kalsongerna och tog mig i munnen. Det var något av det skönaste jag känt!
Hon slickade och sög som hon aldrig gjort något annat. När hon tog min kuk hela vägen ner till roten var jag tvungen att dra mig ur annars hade hela satsen hamnat i hennes hals! Det var inget snack om vem som hade makten.

Kerstin hoppade upp på köksbordet och tog av de svarta trosorna. Hennes fitta var så vacker!.

- Slicka mig sa hon vilket jag snabbt gjorde.
Kerstin smakade så gott och jag tryckte in min tunga så långt jag kunde och knullande henne en stund med den. Kerstin var otålig och tog mitt huvud och förde mig till sin knopp. Jag slickade och sög henne som det gällde livet! Kerstin stön blev högre och högre
- Kom igen slicka mig, tryck in dina fingrar i mig, stönade Kerstin.

Jag kände att hon började att komma men då tryckte hon bort mig!
- Jag vill ha din kuk. - Jag vill att du knullar mig hårt nu. Jag tog tag i min kuk och satte den mot hennes sköna håll. Sakta sakta tryckte jag in den hela vägen till roten. Det var så skönt att jag var tvungen att stanna.
- Jaaa din kuk är skön! Knulla mig hårt med den nästan skrek Kerstin. Jag la upp hennes ben på mina axlar så jag skulle komma så djupt som möjligt i henne.
- Vad väntar du på? Är det inte detta du väntat på? Har du inte väntat på att få begrava din stora kuk i mig? Alla blickar du gett mig över åren har iallafall fått mig att tro det! Nu står du där med din kuk långt inne i min fitta och gör ingenting som en jävla mes! Är du en mes? Min fitta vill bli knullar hårt! Fattar du det? KNULLA MIG skrek hon.

Jag hade aldrig hört Kerstin ha det tonfallet eller språket förut och chocken gjorde mig paralyserad en liten stund men sedan tog kåtheten över. Jag tittade henne djupt in i ögonen och drog sakta kuken hela vägen ut och med ett vrål begravde jag den djupt inne i Kerstin igen! Hennes ögon var nu så dimmiga av kåthet att jag höll på att komma med en gång! Bordet svajade för varje stött och Kerstin gav upp små kåta skrik varje gång jag bottnade! Jag hade glömt allt runt mig och pumpade så hårt jag kunde! Jag böjde mig fram och började slicka hennes bröst samtidigt som jag märkte att Kerstin började smeka sin klitta.
Med jämna mellanrum sa hon till mig att knulla henne hårdare! Ilningarna i ljumskarna till tog och jag kände att jag snart skulle spruta.

- Jag kommer skrek Kerstin. Jag kommer!
Jag känner hur hennes fitta började krampa runt min kuk och med ett vrål sprutade jag hela Kerstin full med min sats!

Jag föll ihop ovanpå Kerstin med ett av brösten i min mun och kuken fortfarande begravd i henne!
- Din kuk duger sa hon lite arrogant i mitt öra. Om det här någonsin händer igen så för du ta i lite!

Det hade inte tagit lång tid men det var det skönaste knull jag haft och jag kände mig helt utpumpad! När jag drog mig ur och vände migom såg jag Sofie stå naken i köksdörren. Tårarna rullade ner för hennes kinder men samtidigt såg jag att hon hade tre fingrar som snabbt åkte ut och in ur hennes fitta...

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

En trevlig liten novell. Hade hoppats på en del till.

4/2 kl. 11:38

#4

AnneLisen

Mycket bra! Inte för kort om man hade fått en fortsättning. För man blir ju nyfiken på vad som hände sen.

24/11, 2021 kl. 19:44

#3

Mangan

Vågar man hoppas på en fortsättning ?!

11/3, 2019 kl. 21:44

#2

KåtErik

Bra men alltför kort.
Vi gubbar är inte snabba som i unga dar.

25/10, 2014 kl. 09:58

#1

Nils

Den var kort men där hände ju så mycket skönt att du är förlåten.

9/3, 2014 kl. 16:10