Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/2, 2014 kl. 16:32, av Huldran

Födelsedagen

Del 2 av 9 i serien Mardrömmen

Frida såg aldrig mannen som dök upp bakom henne. Hon var i sin egen värld. Tänkte på hur överraskad Håkan hade blivit, när hon naken klivit in i hans badrum. Han naken i duschen och hur tungt arbetskamraten hade andats något senare.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Tack, LX för att Du läst.

Samband? Njaa? "Rövaren?" Hm... Inte säkert. Kommer inte ihåg... tror jag? Nej, det finns inte någon tidsaspekt markerad. Det framkommer nog längre fram - om Du som läsare är uthållig!

28/12, 2016 kl. 12:10

#5

LX

Spännande igen tycker jag.

Om detta var del 2 så kanske lite mer om sambandet mellan delarna. Jag gissar att "rövaren" i slutet är samme som i del 1? Hur lång tid har isåfall passerat mellan delarna.

27/12, 2016 kl. 19:23

#4

Huldran

Tack för era kommentarer, Deep, Oddball och Nils. Visst, från början sött och romantiskt. Sedan den andra verkligheten också. Som ett slag i magen var det tänkt...

6/3, 2014 kl. 11:32

#3

Deep

Omtumlande, historia. Skickligt målad, minst sagt. Får mig att befinna mig i en evigt lycklig bubbla, tills en annan del av verkligheten slår till...
Tryggt att veta att del tre vänt på mig i kväll.

6/3, 2014 kl. 08:02

#2

Huldran

Visst, Nils. det var synd!

6/2, 2014 kl. 21:41

#1

Nils

Härligt.Men synd att hon inte stannade hos sin sköna arbetskompis på natten.

6/2, 2014 kl. 17:43