Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/2, 2014 kl. 16:31, av Melini

Fantasi blir verklighet.

Del 2 av 2 i serien Sexklubb i Paris

Nadias ovanliga jobbkväll fortsätter och hon märker att hon trivs bra och hämningarna släpper mer och mer...

Henrik försvann vidare och jag kände mig tillfälligt nöjd och lugn av den starka orgasmen. Nu skulle jag nog stå ut i tre timmar till utan en riktig kuk i fittan... Jag hade redan bestämt mig för att jag skulle ha kuk när mitt arbetspass var över. Fittan längtade efter en ådrig, varm kuk och ett varmt sprut... Henrik, Will, någon av gästerna? Det spelade ingen roll, bara jag fick kuk senare. Jag rodnade av mina egna tankar. Nog för att jag haft olika KK:s och ett antal one night stands, men att vara på en sexklubb och känna all rå kåthet pulsera runt en – det var verkligen en speciell upplevelse som fick fram en totalt ohämmad kåthet... Jag började förstå varför gästerna tyckte det var värt så mycket pengar att få komma in här.

Jag smekte min kropp, poserade utmanande och lät blicken vandra över rummet. Det var just nu lite tommare, då många hade gått vidare till rum där det stod sängar och vissa till ”speciella rum”. T.ex fanns det ett rum för de som gillar BDSM, ett för homosexuella, och ja jag visste inte riktigt vad mer. Men det fanns något för alla gäster.

Juliette svankade över det låga ryggstödet och lät ett finger leka runt fittan och analen, medan Elena lät dildon knulla hennes våta fitta. Den svarthåriga tjejen verkade lite lugnare än vi andra och nöjde sig med att försiktigt smeka sin fitta och mest koncentrera sig på att posera utmanande. Kanske var hon inte lika kåt av klubben som vi andra tre?

Jag vände baken mot gästerna och andades ut medan jag lutade mig på ryggstödet av soffan. Jag kände att lite dricksvatten inte hade suttit helt fel och som genom ett trollslag fanns plötsligt Wills vackra ljusbruna lår framför mig. Min blick vandrade blixtsnabbt till hans skrev och jag bet mig instinktivt i underläppen när jag såg de vackra bulan bara 20 cm framför mig. Will harklade sig och tog ett steg bakåt.

”Eh hej... Jag tänkte du behövde något att dricka. Det är ju rätt hett härinne...” mumlade han nästan lite blygt och höll fram ett glas. ”Det är en rätt svag Caipirinha”. Jag lutade mig lite bakåt och mötte hans varma blå ögon.

”Tack, vad snällt! Åh jag är sååå varm... Will, kan inte du ta en isbit och gnugga mot min rygg?” sa jag och lät ögonfransarna fladdra.

”Åh öh jag vet inte... Henrik kanske inte tycker det är okej, jag är liksom bartender och eeh...” stammade han med blossande kinder. Alltså hjälp, en skitsnygg man med jättekuk som jobbar på sexklubb men blir blyg så lätt?! Vilken paradox.

”Snäääälla Will? Henrik är ju inte här nu!” jag övertygande och tittade mig omkring.

Han nickade försiktigt och fiskade upp en isbit ur glaset. Han ställde glaset på bordet bredvid oss och lät sedan sin hand hamna på min rygg. Det var underbart skönt, och lite stickande, att få en kall isbit på ryggen. Hans stora härliga hand vandrade upp och ner för min slanka svettiga rygg. Jag hörde gillande hummanden från gästerna och antog att det såg rätt sexigt ut när vattnet blötte ner mig och långsamt rann ner mot min putande rumpa och ner i skåran...

Trots den starka orgasmen jag hade fått så vaknade min fitta snabbt till liv. Särskilt när min blick hade Wills stora kuk framför sig. Jag såg hur den långsamt växte sig ordentligt styv igen och jag kunde inte hjälpa det – instinkterna tog över och snabbt drog min ena hand ner hans kalsonger och utan att blinka lät jag den styva stora kuken komma in i min mun. Jag har många års "sugträning" bakom mig så trots att den var otroligt stor fick jag in ett rejält antal cm i min hals. Jag hörde Will stöna till och hans hand rörde sig ryckigt över min rygg. Isbiten hade nästan smält och en elektrisk stöt for genom mig när Wills finger tog sig långt ner och snuddade vid min anusrosett. Han tog sedan blixtsnabbt bort sin hand från min rygg och rätade på sig. Den härliga kuken försvann ur min mun och jag tittade besviket på honom.

”Fan vad du är underbar..” stönade han fram. ”Det var nära att jag sprutade i din mun, fy fan vad du är bra” sa han och jag log nöjt.

”Okej då, spara dig så vill jag ha ett ordentligt sprut i mig senare.” morrade jag fram och hans våta blick avslöjade att han var mer än villig att ställa upp på det.

Tiden gick fort och jag njöt av att se snygga par knulla framför mig, men längtade så klart till att själv få kuk. Mot slutet av passet var jag otroligt sugen på att få orgasm, men lät fittan hålla sig... Jag slängde en blick mot Juliettes håll och blev förvånad av att se henne suga av en man! Vi skulle ju inte delta i gästernas aktiviteter förrän arbetspasset var slut?!

Mannen var mörkhyad, riktigt mörk, och hela han var stor och grov. Hans kuk matchade resten av kroppen... Juliette var som sagt smal och blond, så det såg otroligt porrigt ut när hon villigt tog jättekuken i hans mun. Kontrasterna mellan dem var så upphetsande... Och hon sög som en sann porrstjärna, djupt och proffsigt.

Han stod på kortsidan av soffan och innan jag hunnit blinka hade Juliette vänt sig åt andra hållet och hennes rumpa var nu vänd mot den stora mörka kuken. Hade hon helt enkelt blivit så kåt att hon inte kunde stå emot mer och struntande i Henriks regler?

”Juliette har jobbat här så mycket så hon kör en liten specialare för gästerna” sa Henrik nöjt. Han hade smugit upp bredvid mig och jag nickade förstående. Ja shit vilken show hon bjöd på...

Sofforna låg inte så långt ifrån varandra så trots musiken och sorlet så hörde jag hur Juliette njutningsfullt stönade högt när den mörka kuken började penetrera henne. Det var som att se en porrfilm live! De var båda duktiga på att positionera sig så att publiken såg allt... Jag såg tydligt hur de kala blygdläpparna kavlades mot den grova kuken när han började stöta den ut och in. Min kåthet hade återigen stigit till galna nivåer och jag önskade att Henrik ville köra in sin kuk i mig. Han stod bredvid, fortfarande iklädd byxor och tittade med kåt blick på det knullade paret.

”Jag måste iväg och fixa en sak... Men jag är tillbaks om en timme, okej?” blinkade han mot mig. ”Det är bara fem minuter kvar av ditt pass så du kan sluta nu om du vill. Bra jobbat!” sa han och stack iväg innan jag hann säga något.

Jag reste mig och gick fram till Juliette och den mörkhyade mannen. Jävlar vad hon njöt! Juliette gjorde vilda motjuck mot den stora kuken, stönade och jämrade sig högt, och det var otroligt att se att hela kuken kunde få plats i hennes lilla kropp. Plötsligt tjöt hon till, tryckte sig hårt mot mannen och hennes kropp genomfors av en stark orgasm. Min fitta savade avundsjukt när jag tittade på den fantastiska behandling Juliette fick. Mannen knullade henne stadigt genom orgasmen och så fort den börjat klinga av så tog den ny fart! Paret glänste av svett och det nästan ångade runt dem. Jag smekte längtansfullt mina bröst och plötsligt slog det mig – Will var ju här!

Jag gick med bestämda steg mot baren och till min glädje var det ingen gäst där just nu. Will stod och torkade förstrött bardisken medan hans blick längtande tittade på det knullande paret, jag tror nästan alla tittade på dem just nu faktiskt... Han fick syn på mig och log. Jag gick innanför bardisken och lutade mig fram, svankade och väntade på att min våta fitta skulle bli uppfylld av en minst lika stor kuk som Juliettes fitta just nu bearbetade...

”Åh uh... Men men... Åh Nadia jag slutade inte mitt skift förrän om två timmar!” sa Will nästan lite panikslaget.

”Det skiter jag i! Henrik är iväg en timme och jag vill ha kuk. NU.” sa jag bestämt och putande ännu mer med baken. Det fick helt klart önskad effekt i ett nafs... Jag kände ett stort ollon glida upp och ner mellan min yttre blygdläppar och suckade lyckligt. Will lät långsamt sin stora kuk glida in i mig och jag trodde seriöst att jag skulle komma på direkten. Min fitta sög i sig den rejäla kuken, njöt av varenda ådra, darrade tacksamt till av njutning när hela den mäktiga kuken var inne i mig och Wills tunga pung snuddade vid klittan... Nej, det gick inte att hålla sig! Fittan exploderade i njutning och det svartnade för mina ögon. Wills starka händer och armar höll hårt fast i mig medan orgasmtornadon drog runt i min kropp. Han juckade mjukt med kuken djupt i mig och det är det bästa jag vet! Orgasmen tog ny fart så fort den klingat av och jag kunde knappt tro att det var sant att jag kunde komma på det här viset!

Jag kände hur det rann nerför mina lår och var inte förvånad över att denna fantastiska kuk hade gett mig en fontänorgasm. På svaga ben kunde jag knappt stå upp när Will drog ut sin kuk. Han vände på mig och lyfte upp mig. Han satte mig på en barstol och jag flämtade och skakade fortfarande. Wills blick var vild av kåthet. Min fitta hamnade i perfekt höjd med hans kuk när jag satt på barstolen och han lät återigen ollonet nosa på ingången.

”Vilken sugande fantastisk fitta du har!” mumlade han och lät ollonet tränga in. Fittan välkomnade och sög in kuken.

Får jag aldrig nog? Nej, jag tror inte det faktiskt... Jag förundrades över att den stora kuken fick plats i mig så lätt, gav mig sådan njutning. Mjukt började Will knulla mig igen och sög och slickade samtidigt mina bröst. Jag tittade upp och såg två män och en kvinna titta lustfyllt på vårt knullande. Häftigt med publik! Det fick min fitta att pirra till extra.

Jag lutade mig bakåt lite och Wills händer tog emot mig och stöttade upp. Han kom djupt in i mig i den här ställningen och jag njöt. En främmande man kunde inte hålla sig utan stegade fram och la försiktigt sina händer på mina bröst. Skönt! Jag stönade uppmuntrande och knullet blev ännu bättre av hans smekande stora händer. Han nöp mig härligt i bröstvårtorna och igen kom jag kraftigt! Wills kuk ökade direkt farten och jag blev nu hårt knullad av denna stora kuk.

”Ta mig, knulla mig! Knulla mig! Spruta fittan full snälla!” gnällde jag fram och visste knappt vad det var jag sa i min orgasmdimma.

Will gick igång på mina kåta ord och min krampande fitta och med ett vrål sprutade han upp en stor laddning i min kramande fitta. Hans kuk expanderade ännu lite mer när han sprutade och det fick igång min orgasm på nyss och jag kände hur fittan igen sprutade ut strålar av fittsaft medan det svartnade för ögonen...

Jag såg in i Wills ögon när jag vaknade till och om lycka hade ett ansikte, då var det leendet på mina läppar!

”Nu behöver jag en drink!” flämtade jag fram. Will drog ut kuken och en liten pöl av sperma och fittsaft började bildas på golvet. Jag höll mig hårt fast i bardisken för att inte ramla omkull. Jag hade varit så inne i vårt knullande att jag helt missat att ett par hade kört igång precis bredvid mig. En rödhårig kvinna lutade sig över baren och blev långsamt knullad av en äldre man. De tittade med kåt blick på mig och jag bara log. Det kändes fantastiskt, och lite märkligt, att ha gjort dem så kåta.

Efter två glas vatten, ett toalettbesök och en dusch var jag redo för att kolla in i de andra rummen. Det kändes kul att vara ”ledig” och kunna gå runt ostört nu. Gäster gick hem och nya kom ständigt så det var knappast lugnare nu än när klubben hade öppnat. Jag stannade till utanför ett rum som inte hade något ”tema”. Det var mer romantiskt inrett, med rosa och rött, och stora sköna sängar och soffor. Jag satte mig bredvid ingången i en två-sits-soffa och granskade människorna som hade kul. Många verkade lite yngre här, runt 25 och var väldigt vackra. Två tjejer som såg ut som fotomodeller smekte varandra på en säng och många tittade på dem. Jag är ju inte lesbisk och har bara vid några få tillfällen haft tjejsex, men när två riktigt snygga kvinnor njuter av varandra, då blir även jag riiiiiktigt kåt... Efter att Wills kuk plöjt upp mig kände jag mig dock fortfarande rätt nöjd och lutade mig bara lugnt tillbaks och smekte förstrött mina bröst långsamt.

Ett par satte sig i en likadan soffa som stod bredvid min och jag märkte snabbt att de försökte få min uppmärksamhet med sina blickar. Jag log mot dem. De var snygga, runt 30, och hade härlig aura runt sig och ett fint samspel med varandra. Kvinnan hade olivhy och blont hår, vackra fasta bröst och slank kropp. Mannen såg nordisk ut med blå ögon och ljus hy. De kysstes intensivt och jag tyckte det särskilt var kvinnan som tittade på mig. Det pirrade till i fittan och jag funderade på om det kanske var dags för lite sällsynt tjejsex ikväll...

Kvinnan satt gränsle över honom och plötsligt såg jag på hennes min att hans kuk hade hittat in i henne. Hon gungande mjukt på honom och de kysstes och slickade varandras halsar passionerat. Jag lät en hand vandra ner till min fitta och smekte försiktigt skåran som började bli fuktig.

Kvinnan tittade plötsligt bakom sig och nickade diskret. Som på en given signal stegade en man fram till paret. Han såg också bra ut, liknade mannen hon knullade med, men var mer muskulös och lite yngre. Han började leka med kvinnans anus och lät långsamt ett finger glida in. Hon stönade intensivt och gav mig lystna blickar.

Jag hajade till... Vad var på gång? Kunde det vara så att kvinnan skulle få två kukar samtidigt? Tanken fick det att suga till ordentligt i fittan. En dubbelmacka var min stora sexuella fantasi, men av någon anledning hade det aldrig blivit av... Jag älskade stora kukar och jag hade haft turen att ständigt springa på män med rejäla don – men om jag ska vara ärlig så lämpar de sig knappast för en så avancerad sexlek som en dubbelmacka! Och när jag hade haft mer ”normalstora” partners så hade jag inte fått dem att gå med på det... Tankarna fick mig att sucka längtansfullt.

Mannen hade lekt runt med fingrar bakom kvinnan en stund och nu var det dags. Min gissning stämde insåg jag, då mannen tog fram en liten tub glidmedel och började massera in det på sin kuk och mellan kvinnans skinkor. Jag rodnade upphetsat och blev plötsligt väldigt sugen på lite anala lekar...

Mannen positionerade sig bakom den vackra kvinnan och började arbeta sig inåt i hennes trånga kroppsöppning. Kvinna började stöna högre och samtidigt lät jag två fingrar komma in i min fitta. Åh vad jag önskade att jag var på hennes plats just nu...

Det tog en stund, men sedan var de igång rejält. Hela rummets uppmärksamhet var riktat mot deras ångande porrknull och jag var inte den enda som var påverkad... Jag lät blicken svepa runt och två meter ifrån mig stod en ung man och runkade sin kuk, men blicken fastnaglad vid mig. Jag log och rodnade. Kåtheten hade blixtsnabbt slagit till i mig och utan att tänka gjorde jag tecken med fingret att han skulle komma närmre. Han log stort och gick mot mig.

Utan att tveka sög jag in hans kuk i min mun. Min längtan efter anala lekar kändes plötslig helt lämplig, för hans kuk var precis lagom för att leka i de bakre regionerna. Jag gav honom min bästa behandling med tunga och mun och tittade sedan upp i hans bruna ögon.

”Kan du tänka dig att leka med mitt andra hål?” sa jag rakt på sak. Han stönade högt och nickade högröd i ansiktet. Vem skulle tackat nej liksom?

Jag log exalterat och ställde mig upp. Jag puttade ner honom på soffan och sträckte mig snabbt efter glidmedel, som jag visste fanns i alla små avlastningsbord. Jag dränkte hans kuk i glidet och satte mig ivrigt gränsle över honom, men med ryggen mot hans ansikte. Jag ville fortsätta titta på den vackra blondinen som blev fullständigt fylld av kuk... Kvinnan hade precis börjat närma sig orgasm och stönade högt och stötvis, hon bad männen knulla henne så hårt de kunde, vilket de gärna gjorde så klart...

Samtidigt som hon tjöt ut sin orgasm lät jag kuken glida in i min anal. Jag var så kåt att ingen smärta infann sig, bara njutning. Ibland är det helt enkelt det hållet man vill ha uppfyllt... Försiktigt lät jag den sköna kuken glida ut och in, och det blev skönare hela tiden. Jag lät fingrar leka runt fitthålet som var såphalt och villigt.

Med dimmig blick tittade jag upp och där stod han igen, som vanligt som om han kom fram som genom ett trolleritrick... Henrik. Han stora vita leende mötte min blick och jag rodnade plötsligt. Här hade jag analsex med en helt främmande man och fler främlingar tittade på! Masken över ögonen gav mig en känsla av anonymitet, kanske gjorde det att Henrik, som ju visste mitt namn, kändes så personlig i detta sammahang...

Självsäkert lät Henrik kläderna falla till marken och kom emot oss. Han nickade igenkännande mot mannen som knullade mig och ställde sig sedan mellan mina särade ben. Vid det här laget satt jag nästan på huk, med benen isär, och förstod att Henrik såg rakt in i min såphala kåta fitta. Läpparna var särade, svullna, sugna  på mer mer mer!

Henrik lät sina stora erfarna händer glida över min bröst och jag drog efter andan av njutning. Jag älskar när mina bröstvårtor får stimulans...

”Lilla kåta slampa... Jag som sparat min sats till dig, så har du redan knullat av dig ordentligt.” viskade han mjukt i mitt öra medan han nöp i bröstvårtorna.

”Mmm åååh jag var sååå kåt... ” mumlade jag tillbaks.

Henriks kuk snuddade mina blygdläppar och jag började darra av kåthet. Fantasin var så nära! Jag ville ha två kukar i mig och hoppades intensivt att Henrik var med på noterna. Visserligen var hans kuk kanske snäppet för stor för dessa lekar, men eftersom jag redan hade värmt upp så väl och var kåt som ett djur så skulle det nog gå att få till...

”Snälla Henrik, ge mig din sparade sats. Min fitta kräver det...” viskade jag hetsigt.

”Klarar du det? Är du en sådan kåt slampa att du vill ha kuk i alla hål?” morrade Henrik upphetsat medan han lät sitt stora ollonet glida upp och ner i min springa.

”Åh ja ja ja... Snälla Henrik, jag vill så gärna bli helt uppfylld snälla” sa jag kåtrusigt och försökte jucka mot hans kuk. Så nära nu...

Han tittade in i mina ögon och jag såg att han var kåt till max. Han tände verkligen på kvinnor som levde ut sin sexualitet och vågade ta för sig såhär... Ollonet tryckte plötsligt isär mina blygdläppar och jag trodde jag på direkten skulle dö av njutning!

Han fick kämpa lite, men till slut gled kuken långsamt in i min fitta som var trängre än någonsin och jag lät ett utdraget stön lämna min öppna mun.

Det var så skönt! Jag hade nog aldrig KÄNT en kuk så tydligt i mig förr! Varje rörelse, varje ådra, varje darrning på kuken, kändes helt otrolig! Min fitta omslöt Henriks kuk som den aldrig slutit sig runt en annan kuk och små elektriska stötar sändes ut i kroppen även från min anal som tacksamt tog emot den okände mannens juckande. Tack vare min tidigare orgasm tog det dock ett tag för min fitta att vara redo igen och jag var tacksam över att få uppleva den dubbla njutningen en längre stund.

Killarna hittade en skön rytm efter en stund, som verkligen rörde vid varje känslig punkt i mig. Det var nästan som om vi tre för några minuter var en enda varelse som bara njöt och njöt. Ett stön från den okände mannen fick mig att inså att hans säd snart skulle skjutas upp i mig och det fick mig över gränsen. Utan att bry mig om alla de andra i rummet tjöt jag högt ut min orgasm som kändes ut till tårna, hårfästet och fingrar. Jag skakade och darrade och för en stund trodde jag att jag skulle fastna i att för alltid ha orgasm!

Våra orgasmer klingade ut och Henrik lyfte mig varsamt över till soffans ryggstöd. Jag flämtade nöjt och fnissade till! Det var som om jag inte visste hur jag skulle reagera på att min stora sexfantasi precis hade uppfyllts och varit bättre än jag någonsin drömt om! Henrik var fortfarande hård och juckade försiktigt in och ut.

”Fy fan vad härligt att se dig njuta så...” sa han. ”Jag vill få dig att komma igen... Din fitta är fantastisk när den suger och krampar runt kuken.”

”Åh shit Henrik haha... Du får försöka men jag lovar inget. Jag är helt slut!” stönade jag fram och smekte hans nacke.

Henrik tittade utmanande in i mina ögon och slickade sig på ena tummen. Han förde ner den och hittade direkt klittan och började mycket långsamt massera den medan hans sköna stora kuk juckade in och ut.

”Ååh jävlar vilket proffs han är” tänkte jag när fittan på direkten reagerade med att pirra och njuta. Han juckade längre och längre in och till slut var hans kuk djupt i mig. Han lät tummen öka på trycket och jag var chockad över att känna fittan krampa ihop igen! Orgasmen var mycket lugnare än kvällens tidigare, men skön och jag stönade högt medan fitta sög i sig Henriks stora kuk. Min kramande fitta fick kuken att rycka till och Henrik kom med tjocka, kraftiga, strålar djupt i mig. Jag var nu säker på att mina ben inte skulle kunna bära mig någonstans mer ikväll...

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Sixten

Jag undrar om du är lika kåt och kärleksaktiv i verkliga livet som i din fantasinovell. För vad du skriver är väl fantasi, eller?

Novellen är toppenbra. Jag måste erkänna att den gjorde mig ordentligt kåt. Till slut kunde jag inte bärga mig. Jag runkade fram ett skönt sprut .

När jag läste novellen andra gången återuppstod kåtheten och kuken ställde sig på nytt i beredskapsställning. Jag blev tvungen att tömma mig en gång till, tyvärr inte i en villig och våt fitta.

Jag ger dig högsta betyg för novellen
Sixten

19/2, 2018 kl. 17:52

#8

Mrs_Robinson

Underbart att fantasi kan bli "verklighet". Dubbelmacka låter väldigt, väldigt skönt.

11/9, 2016 kl. 09:41

#7

LillaM

OMG!!! Underbar! Välskriven och eggande. Kan som kvinna lätt leva mig in i hennes njutning.

4/4, 2015 kl. 15:42

#6

LillaM

OMG!!! Underbar! Välskriven och eggande. Kan som kvinna lätt leva mig in i hennes njutning.

4/4, 2015 kl. 15:42

#5

Meeeeeer6

Uttömmande :)

16/10, 2014 kl. 23:06

#4

Curly

Underbar!!!! MERA!!!

17/2, 2014 kl. 08:03

#3

svaellkroppen

Mmmmm...porrklubb är en riktigt bra idé. Spännande att ha en kvinna som lever ut sina lustar i huvudrollen.

Sen är sexet som vanligt riktigt upphetsande!

12/2, 2014 kl. 12:50

#2

svaellkroppen

Kommentaren raderad av användaren.

12/2, 2014 kl. 12:50

#1

Nils

Berätta mer mycket mer.Ni är som gjorda för varann.För ni kan väl knulla varandra skönt & lidelsefullt även privat?

6/2, 2014 kl. 15:56