Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/2, 2014 kl. 16:16, av Huldran

Att tagas med våld

Del 3 av 9 i serien Mardrömmen

Hämnden är oftast ljuv. Den kan vara som känslan av en mans utlösning eller som en kvinnas flämtande orgasm. Hjärtat klappar, pulsen slår, när extasen av att se den kuvade på marken uppnås. Vem? Kvinnan förstås!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#16

Huldran

TG64! Vet Du vad, Tommy, Du är förlåten.

Du läser och kommenterar det Du läst. Jag vill säga, "Tack för att Du gör det!"
Det betyder ATT Du förstår vad det hela handlar om. Du är också välkommen i min gästbok om Du vill tala vidare om saken. Ibland behöver man det. Men i övrigt har jag redan skrivit i den slutna delen av din gästbok för en tid sedan.

//Huldran.

5/8, 2020 kl. 23:54

#15

TG64

Måste nog ursäkta min kommentar! Det är sant att det står i tidningarna ALLT för ofta vilket också är en orsak till innehållet i kommentaren, om det nu spelar någon roll?
Visst är den flaggad men flaggan innehåller olika grader och jag bara måste läsa till slutet... Det är ju många delar kvar så kommentaren var allt för spontan och historien var om ett ämne som berör mig starkt- fastän det är fiction så är det allt för nära verkligheten för att inte beröra mig! Jag ska försöka hålla mina kommentarer för mig själv så mycket jag kan men om det ändå råkar komma någon så se det som en komplimang till författarens verklighetstrogna berättelse! För om man inte skriver i affekt så är man inte heller berörd på djupet vilket jag hoppas förstås- vill absolut inte kränka de fantastiska människor som kan skriva och publicera noveller!
Till hustomten så vill jag upprepa samma sak- jag kritiserar sällan författaren utan innehållet så jag vill absolut INTE att någon skribent ska känna sig hotad! Men som ovan skrivet så är jag inte direkt positivt inställd till verkliga våldsmän som innehållet i novellen handlade om och det är väl främst det som man kommenterar och inte skribenten själv? Annars så finns det många reportrar att bli arg på vilket vore absurt enligt mig...
Återigen ursäkta kommentaren, ska vara mer ytlig i eventuella framtida kommentarer då folk helst vill se dem som påhopp annars...

5/8, 2020 kl. 20:54

#14

Huldran

Hej, TG64.
1. Det ser ut som om Du läser kapitlen i denna serie i fel ordning.

2. Hela denna serie är varningsflaggad. Varje kapitel, var för sig. Du är inte den förste som reagerat. Men det finns en orsak varför serien är skriven. TÄNK själv, så kanske Du förstår?

Angående innehållet i serien, är det bara att slå upp nästan vilken tidning som helst under sommartid och läsaren blir konfronterad med liknande information. Bara inte så detaljerat som här. Kanske skulle jag ha kallat just detta avsnitt för "Nakna fakta?"

Författaren är jag, // Huldran.

4/7, 2020 kl. 17:00

#13

Hustomten

Men nu är det icke du som bestämmer TG64 och det är en novell som är flaggad för att varna presumtiva läsare. Det är en novell med skräcktema. Blanda nu inte ihop fiktion och verklighet, snälla. Kritik är en sak och är välkommet - likaså allas åsikter om det som skrivits. Men hot och aggression är något helt annat. /Hustomte aka admin

4/7, 2020 kl. 09:34

#12

TG64

Om jag fick bestämma skulle sådana noveller vara förbjudna istället för ömsinta minderåriga! Fan vad jag skulle vilja få tag på en sådan typ! han skulle långsamt tappa del för del under flera års tid tills hjärnan var rena gröten- det sjuka är att jag skulle njuta av det! kniv skjutvapen många INGET skulle kunna stoppa min hämnd! Har fått folk så nedbrutna att de hängt sig för mindre!

3/7, 2020 kl. 18:55

#11

Huldran

Återigen TACK, LX. För att Du läser serien om Mardrömmen. Läs gärna kommentarerna under nästa kapitel, INNAN Du läser avsnittet. Någon gjorde inte det, vilket framgår av texten där.

4/1, 2017 kl. 02:26

#10

LX

Ah, nu förstår jag hur det hänger ihop, det är en ny tjej men samma man. Elak kille detta. Skräcktema är konstigt nog intressant att läsa om. Välskriven.

3/1, 2017 kl. 23:09

#9

Huldran

Tack alla ni som har läst och kommit med kommentarer till detta avsnitt av 'Mardrömmen'. Speciellt detta avsnitt har inte varit lätt att skriva.

Precis som mrs_Robinson skriver, det gäller att hitta en balansgång, som inte skall överdrivas. Absolut! Dessutom läsa på i t ex fackpress om hur en sådan här figur kan tänkas agera. Dessa utdrag är inte alltid så trevliga att läsa och lämnar många gånger frågan efter sig. Varför? Vad för något fick personen att göra just så?

8/3, 2014 kl. 16:14

#8

Deep

Vet inte hur jag ska formulera mig. Story, berättande, allt är ju en klass för sig. När man till och med gillar innehållet och vill ha mer, fast man hatar vad det skildrar, då är det bra.
Lite läskigt hur väl du kan beskriva det från alla insidor. Burr! ;-)

7/3, 2014 kl. 22:17

#7

denglade

hmmm.
Bra skrivet... men inte riktigt min grej :/ sry

9/2, 2014 kl. 19:14

Läs in fler