Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/2, 2014 kl. 21:27, av Deep

Robin på allvar

Del 3 av 3 i serien Robin

Först sex med Robins mamma, sedan sex med Robin och hennes mamma. Vad hände egentligen, hur blev det så här? Men viktigast av allt; vad händer nu?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nosey

Tre fantastiskt bra berättelser! Visst hade man drömmar om kompisars morsor, men det kom inte längre. Dina berättelser beskriver osäkerheten så levande, hur generad och blyg man var. Härligt att läsa!

17/6, 2015 kl. 01:38

#2

Nils

Tycker det är synd om du tänker avsluta nu när allt är på topp.Du uttrycker dej så fint & sexigt som det vore en upplevelse från förr?Det är så mycket som du missar att berätta som kan hända framöver.Att Robin blir gravid att mamman &Robin blir mer än mamma & dotter & att ni alla tre har otroliga nätter i samma säng.Att det blir svårt att veta vem som är kåtast & vilket hål som får påhälsning dotterns eller mammans för dotterns hål kommer att bli rymligare efter hand.mvh.Nils. Ps.( hoppas det blir mer av den här kåta familjen).

8/3, 2014 kl. 18:19

#1

Ronneby

Detta är riktigt BRA skrivet.

12/2, 2014 kl. 01:33