Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/2, 2014 kl. 15:25, av Mrs_Robinson

Tjuvnyp

Milla vill att hennes kille Jompa ska leka inbrottstjuv och knulla henne sanslös. Hon vet inte att Jompa har tagit med sig en kompis för att på så vis fylla hennes andra dröm om en dubbelmacka. Två flugor i en smäll?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

Nightcare

Här snackar vi sexuella fantasier! Kuken stod som ett spett.

14/8, 2021 kl. 08:55

#10

LX

Snuskig novell, jag gillar den! :)

2/1, 2015 kl. 20:35

#9

Mrs_Robinson

2 gånger Saltie? Wow, tack. Och smaken är som baken ;) alla kan inte gilla allt, det vore kanske onaturligt. Tack även svavellkroppen.

15/2, 2014 kl. 15:36

#8

svaellkroppen

Man vet aldrig vart rollspel kan leda!

Intressant sen hur du lät fokus flytta runt de olika personerna.

14/2, 2014 kl. 15:26

#7

Mrs_Robinson

Tack för denna anstormning av påhejande ord. Jag är glad att få höra detta.

Det där som Deep nämner om att hoppa från en "jag" perspektiv till en annan "jag" är inte alltid så enkelt. Jag tycker om att förmedla flera parters tankar och synsätt ibland och ibland har jag valt att låta den ena vara i tredje person och den andra i första för att skilja dem åt. Men första person är alltid den som ger mig själv mest inlevelse, så därför.
I vanliga böcker förekommer flera jag figurer också och där finns inte **** markören som jag i detta fallet har medvetet valt. När man som läsare kommer på hur författaren har tänkt sig efter den första upphakningen så brukar det sedan flyta på utan att man tänker på det.
Vill bara ha sagt att jag har tänkt på detta och valt denna metod.

Egentligen rätt gulligt att det var så pass bra att det funkade på en sjukling ;)

tackar och bugar

10/2, 2014 kl. 16:26

#6

rikard

håller med,bra skrivet fin story en berättelse i min smak.

10/2, 2014 kl. 08:35

#5

Deep

Var visserligen både trött och febrig när jag började lästa den här texten i natt men den var så bra jag inte ville sluta. Den fungerade helt klart på mig!

Det enda som jag reagerade på, var första gången texten bytte berättare, eller medvetandet för "jag". Ena sekunden var "jag" en kille och fyra stjärnor senare är "jag" en tjej som borstar mitt hår. Läsaren jag, var inte riktigt beredd på det då och "hackade till".

Jag har själv försökt skriva en egen text med samma teknik. Erkänner att den texten upplevdes "hackig och hoppig av en del och lärde mig att försöka skriva lite mjukare övergångar... Tror ärligen att du lyckades bättre än mig, för det va bara där, första övergången, som jag reagerade.

Nu var inte det här någon stor grej och mitt totalintryck är ändå en femma så det är vad du får!
/Deep

10/2, 2014 kl. 08:11

#4

Huldran

Den här storyn är välskriven med bra språk. Du har lyckats fint med att agera de olika personernas roller. Lätt att hänga med. Jag skriver till dig.

10/2, 2014 kl. 03:57

#3

denglade

Instämmer, verkligen.

9/2, 2014 kl. 17:28

#2

Mrs_Robinson

Tack Melini, tackar och bugar.

9/2, 2014 kl. 17:22

Läs in fler