Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/2, 2014 kl. 17:16, av Mrs_Robinson

Slavflickan Azura - Den nubiska delegationen

Del 4 av 5 i serien Slavflickan Azura

Azura måste växa in i rollen som föreståndare för en bråkig skara kvinnor. Nu anländer en efterlängtad delegation från Nubien och Sultanen vill att hans gäster ska känna sig varmt välkomna. Azura och kvinnorna är redo.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mrs_Robinson

Tackar, tackar.
Nu måste jag, om jag ska fortsätta denna story, börja verkligen tänka på handlingen och sätta fart med några rejäla twist. Det känns någonstans som om det här kunde hålla i sig något "större" än en lite småhistorisk inramning kring sex (eller tvärtom kanske).
Mer intriger, mer folk, mer action, mer hemligheter, mer konspiration, mer, mycket mer. Antingen faller det här och nu eller fortsätter större än någonsin. Vem vet. Och tiden... ack, det tar tid.

12/2, 2014 kl. 19:50

#2

Deep

Läser denna serie och kan, utan problem, se allt framför mig. Och jag tycker om vad jag ser.

12/2, 2014 kl. 11:56

#1

Huldran

Mrs_Robinson. Detta är ett historiskt intressant tema, spännande på flera sätt. Berättelsen skall inte springas igenom, utan läsas sakta, eftertänksamt. Jag ser den heller inte som en gängse berättelse på Bubblan. Ditt språk är som tidigare stundtals graciöst. Du väver in äldre uttryck, som jag har fått leta efter. De passar i denna berättelse.

Det finns emellertid några detaljer, vilka jag gärna vill tala med dig om. I din gästbok.

10/2, 2014 kl. 01:25