Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/11, 2008 kl. 16:05, av WAMPyrellagirls

Kärlekshandtaget

Del 1 av 14 i serien Charlottas äventyr

Den oskuldsfulla adelsfröken Charlotta får ett mystiskt paket från sin väninna Amelia. Innehåller ett “kärlekshandtag” som gör att man känner en speciell lycka och blir varm i hela kroppen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

WAMPyrellagirls

Snarare då en tidigare släkting till Lotta, för det utspelar sig i slutet av 1700-talet.

10/2, 2015 kl. 18:16

#3

Huldran

Charlottas äventyr = förkortat Lottas? Jaja. Tack, snälla skapare av kärlekshandtag, även om de idag har ett annat namn. Tack till er Wampisar. Nu skall jag läsa fortsättningen! Intressant!

9/2, 2015 kl. 21:08

#2

WAMPyrellagirls

Jag vet inte om det är något rekord i långsamhet att publicera en novell skriven i serie. Det har tagit oss FEM år att få den klar! Men nu finns alla delar av Charlottas äventyr här på Bubblan.

Lotta o Tina W

7/12, 2013 kl. 11:20

#1

WAMPyrellagirls

Tack ZekeZ!
Var ett tag sedan vi skrev den och hela serien är fortfarande inte klar. Vi har lovat några gånger o inte hållit det, så det är kanske bäst att vi inte säger något, men någon gång skall den bli klar.
Tina W

17/7, 2012 kl. 23:43