Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/2, 2014 kl. 03:47, av Huldran

Frida Hansson. Vem är hon?

Del 6 av 9 i serien Mardrömmen

Hon har ju egentligen inte några skador, som polisen Karin Ringe sa. Endast några blåmärken här och där. Eller som min chef uttryckte sig: Hon är nog fortfarande lite ledsen... Lite ledsen? Ja, säkert!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

TG64

Jisses vad jag hoppas på ett plågsamt straff för gärningsmannen- långt utanför vad lagen tillåter!

3/7, 2020 kl. 20:26

#4

Deep

Det är en bra, berättelse. Inte bara väl skriven och spännande utan gripande på ett sätt där jag inte bara får kika utan verkligen kliva in, i flera olika psyken. Läser, helt gripen och känner mig som kastrerad.
Så kommer en ny scen, en mellan två människor där du tvingar mig till gränsen av tårar av en helt annan sort.
Det är grymt, Huldran.

8/3, 2014 kl. 09:23

#3

Huldran

Tackar, slår ner mina ögon och niger. Såsom damerna, kanske äldre än jag önskar, kommer nästa avsnitt förhoppningsvis inom en mycket snar framtid...
Eders...

11/2, 2014 kl. 19:24

#2

Morgonrodnad

Instämmer med Mrs_Robinson...

11/2, 2014 kl. 17:53

#1

Mrs_Robinson

Vill bara skriva en rad och förmedla att här läses det flitigt. Vill ju veta allt :)

11/2, 2014 kl. 17:38