Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/2, 2014 kl. 23:10, av Mellors

Ett litet rött paket

Vem minns inte första gången man skulle handla kondomer?

Den församling mina styvföräldrar tillhörde brukade under min uppväxt anordna sommarläger vid en nedgången kursgård i Bergslagen. I tonåren deltog jag på dessa, mest för att få komma hemifrån. Det var en rätt behaglig vecka bara man lyckades smita undan andakter och bibelstudier, vilket jag blev rätt bra på.

Självklart var dessa läger ett bra sätt att träffa representanter för det motsatta könet, vilket många ägnade sig åt. Visst var det tänkt att lägerledarna skulle se till att moralen upprätthölls och att inga osedligheter utspelade sig i tälten, men det fungerade inte. Faktum är att de flesta av ledarna själva var unga och gärna inlät sig i mer eller mindre otuktiga relationer både med andra ledare och med deltagare.

Själv deltog jag inte i detta. Inte för att jag hade en högre moral eller så, utan för att jag inte tilltalades av de jämnåriga flickorna på lägret. Jag hade redan insett att jag var lite udda i fråga om sexuell läggning. Det var i princip endast äldre kvinnor som fick min tonårsbrånad att väckas. Trots att jag tillbringade timmar vid stranden om dagarna omgiven av lättklädda tonårsskönheter, var det oftast lägrets husmor jag tänkte på när jag på kvällen onanerade i tältet. Denna läggning hade jag utvecklat redan innan jag som sextonårig oskuld förfördes av en drygt trettio år äldre grannkvinna. Endast några veckor efter min sexdebut hade jag sedan hamnat i säng med min styvmors svägerska, också hon lika mycket äldre.

På detta läger var Bettan en av ledarna. Trots att hon endast var nitton år kände jag mig attraherad av henne. Hon var förstås snygg och jag tyckte om att iaktta hennes kropp i smyg. Hennes fylliga byst var det som mest sysselsatte mina fantasier. Kanske tyckte jag att hon var spännande för att hon rökte. Denna last sågs med mycket oblida ögon i detta sammanhang, så hon fick utöva den i smyg.

För att lära känna Bettan såg jag till att engagera mig i de aktiviteter hon ansvarade för. Hon var stationerad i köket, så jag såg till anmäla mig frivillig till kökstjänst så ofta tillfälle gavs. En dag frågade hon mig om jag ville följa med till centralorten på inköpsresa, vilket jag naturligtvis gjorde. Till min besvikelse blev jag inte ensam med henne på resan, ty husmor skulle även hon med.

Nu vändes dock denna missräkning till en eggande sensuell upplevelse för min del. Eftersom husmor körde hamnade jag bredvid Bettan på folkvagnsbussens passagerarsäte. Detta var inte särskilt brett, så jag och den åtrådda kom att sitta tätt intill varandra. Under den två mil långa resan satt jag med min arm tryckt mot hennes. När bussen krängde i kurvorna på den smala vägen ströks våra nakna armar mot varandra. Hela tiden hade jag fullt upp med att dölja hur det stramade i grenen.

Framme i staden insåg jag att Bettan faktiskt hade gott om plats och inte alls hade behövt sitta så nära mig. Denna insikt fick mig att börja hoppas att hon gillade mig och kunde tänka sig mera närhet. Hemresan stärkte denna tro, då hon inte bara satte sig lika nära, utan rent av lät sitt knä nudda vid mitt i de tväraste kurvorna.

Denna erotiskt laddade resa inträffade lägrets näst sista dag, jag hade alltså lite bråttom med att kurtisera henne innan vi skildes åt. Jag såg min chans efter lunchen. När jag var klar med disken såg jag hur Bettan gick nedför backen mot landsvägen. Jag förstod att hon var på väg bort från lägerområdet för att smygröka. Hennes mål var ett torp några hundra meter bort. Detta var ett privat sommarställe vilket vi lägerdeltagare var strängt förbjudna att uppehålla oss vid. Det var ett perfekt ställe att utöva hemliga laster på, i synnerhet eftersom ägarna sällan var där.

Jag lånade en cykel för att skynda mig ikapp henne och några minuter senare svängde jag in mellan de höga syrenbuskar som omgav torpet. Bettan satt på en liten brygga med fötterna i vattnet. Hon såg inte direkt överaskad ut när jag uppenbarade mig.

– Vad gör du här? Frågade hon.

Någon bra ursäkt hade jag i min iver inte hunnit hitta på, så jag bestämde mig för att tala sanning.

– Jag ville träffa dig.

– Varför det?

– För att… började jag men kom inte heller nu på något bra svar. Åter beslöt jag att säga som det var.

– För att jag gillar dig.

Bettan vred på huvudet och tittade upp mot mig.

– Sätt dig.

Hon behövde inte be mig två gånger. Med bultande hjärta satte jag mig intill henne, endast någon centimeter luft skilde våra nakna armar från varandra. Hon såg mig i ögonen och log men sa inget. I stället tog hon fram en cigarett som hon tände. Att se Bettans läppar sluta sig om cigarettfiltret gjorde mig upphetsad. Som förtrollad såg jag hennes kinder dra ihop sig när hon sakta och njutningslystet drog det första blosset. Min puls sköt i höjden och mitt kön hotade med att göra samma sak. Hon visste att jag stirrade på henne men fortsatte oberörd att se ut över sjön medan hon rökte vidare. Plötsligt vände hon sig mot mig och log.

– Vill du smaka? Hon sträckte fram cigaretten mot mig

– Visst, svarade jag och tog den ur hennes hand.

Våra fingrar nuddade för ett ögonblick vid varandra. När jag satte cigaretten till munnen kände jag med läpparna fukten av Bettans saliv. Sekunderna senare satt jag dubbelvikt och hostade. Bettan skrattade men lade armen om mig och smekte mig över ryggen.  

– Du ska inte dra halsbloss!

Hostattacken avtog men jag fortsatte hosta eftersom hon höll om mig så länge jag gjorde det.

– Du, sa hon, ta ett dopp. Det friskar upp.

Jag hade ingen lust att bada, men ändrade mig när Bettan började ta av sig sin t-shirt . Till min besvikelse hade hon baddräkt under tröjan. Lätt harklande följde jag hennes exempel och klev ned i det kalla vattnet. Det passade mig bra med ett kallt bad eftersom min lem hela tiden envisades med att svullna. I vattnet kunde jag slappna av och koncentrera mig på att studera Bettans kropp. Hennes bröstvårtor avtecknade sig styva under baddräkten men jag inbillade mig inget. Så pass visste jag att det mest troligen var kylan som fick dem att hårdna. Det var trots det en angenäm syn. Det skulle visa sig att även hon granskade mig och min kropp.

– Du är vältränad, konstaterade hon med blicken fäst på min överkropp.

– Mmm, svarade jag smickrad.

Hon tog ett par simtag och ställde sig framför mig. Med blicken fortfarande sänkt sträckte hon ut handen och rörde vid min arm.

– Jag gillar dina muskler.

Hennes beröring och det hon sade fick det att gå runt i huvudet på mig. Hon såg upp och våra blickar möttes, det hettade till i kroppen och en krampaktig känsla spred sig från maggropen. Hon fortsatte smeka min överarm samtidigt som hon höll mig fastnaglad med blicken. Även jag sträckte ut handen och rörde vid hennes axel.

– Du är fin, var det enda jag kom på att säga.

Bettan tog ett steg emot mig och hennes byst nuddade min bröstkorg. Så lutade hon huvudet bakåt och slöt ögonen. Därmed behövde jag inte tveka längre utan böjde mig framåt och pressade mina läppar mot hennes. Hon öppnade munnen och lät sin tunga möta min. Hon smakade tobak, precis som Ann-Britt gjort när hon ett halvår tidigare förfört mig i sitt badrum under makens femtioårskalas. Tanken på de hetsiga minuterna med grannkvinnan brukade göra mig tänd, men nu hade Bettan redan fått mig uppeggad.

Hon höll mig hårt och slingrade sina ben kring mina. Det svala vattnet förmådde inte längre hindra min lem från att styvna, så snart stod jag och tryckte mitt stånd mitt hennes mage. Hon kände det.

– Du har ståfräs, fnittrade hon

Hennes kommentar generade mig, men hon verkade inte ha något att invända mot att känna min styva penis tryckas mot sig. Tvärtom tog hon ett stadigt grepp om min midja och började gnida sin kropp mot mitt underliv. Jag tappade balansen och stapplade ett par steg bakåt. Bettan följde med, pressad mot mig som en blodigel. Jag hade ryggen mot bryggan och hade inte kunnat fly, fast jag kände heller inget behov av det.

Bettan nästan klättrade upp för mig tills hennes underliv trycktes mot mitt svullna organ. Med armarna om min nacke gungade hon mot mig. Jag tog tag om hennes skinkor och lyfte henne samtidigt som jag besvarade hennes rörelser genom att gnida min lem mot hennes sköte. Vi hittade snart en takt som passade oss båda. Våra gungande kroppar fick vattnet att svalla omkring oss.

Jag ville ta henne på brösten men kunde inte släppa taget om hennes stjärt, då hade hon ramlat handlöst bakåt. Bettans stora runda skinkor var förstås inte det sämsta att pressa fingrarna i. Hon kastade huvudet bakåt och gungade allt häftigare, jag hade inte en chans att kontrollera takten. Självklart resulterade detta i att jag snart kände utlösningen närma sig.

-Vänta, flämtade jag.

Men Bettan fortsatte gunga och strax kände jag orgasmen börja arbeta sig upp från pungen. Varenda muskel i min kropp spändes och jag kände att jag ville skrika ut min tillfredsställelse. Något skrik lyckades jag inte åstadkomma, i stället lät jag höra ett långdraget stönande. Efter att jag kommit i badbyxorna kändes det som om all kraft rann ut i det omgivande vattnet tillsammans med min säd.

Bettan förstod vad som hänt och slutade gunga. Hon ställde sig på bottnen ännu tryckande sin kropp mot min. Min nacke gav vika och huvudet sjönk ned på hennes axel. Hon klappade varsamt om mig, som om hon ville trösta mig. Leende kysste hon min panna.

-Gick det för dig? frågade hon.

Det var en dum fråga tyckte jag, men sa det inte högt. I stället nickade jag, allt för andfådd för att kunna svara ordentligt. Vigt hoppade hon upp på bryggan och svepte sin handduk omkring sig, sedan sträckte hon en hand mot mig. Jag behövde ingen hjälp för att komma upp men tog den ändå. Sedan satt vi tysta bredvid varandra med hennes badlakan över axlarna.

-Det var skönt, sa hon efter en stund.

-Gick det för dig med frågade jag.

-Nää, du var för snabb, svarde hon, men om jag fått en stund till så...

-Vill du göra det igen, frågade jag och skyndade tillägga, om en stund alltså.

-Om du vill, blev hennes svar.

Vi kom överens om att träffas i mitt tält efter middagen. Det var ännu några timmar dit, så jag räknade med att hinna samla krafterna. Vi promenerade sida vid sida upp till vägen där min cykel stod. Där vände hon sig mot mig och kysste mig igen. så ställde hon frågan som fick mig att bli iskall.

-Du har väl kådisar med dig?

Just kondomer ingick inte i min lägerutrustning, vilket jag måste erkänna. Bettan rynkade på ögonbrynen vid mitt svar. Jag insåg förstås vad den enda lösningen på problemet var, nämligen byns konsumbutik.

-Jag cyklar bort till affären, sade jag sturskt.

Bettan sken upp, kysste mig åter en gång och började gå mot lägerområdet. Själv stod jag kvar en god stund och grubblade. Tanken på att kliva in i affären och handla kondomer kändes olustig. Ju mer jag tänkte på saken, desto mer ångestladdat kändes det. Med svettiga händer hoppade jag upp på cykeln och började trampa i riktning mot affären.

Framför konsumbutikens entré blev jag stående, nästan panikslagen inför tanken på vad jag måste göra. Under den korta cykelturen hade jag övervägt låta bli att köpa kondomerna, säga till Bettan att de var slut eller något. Fast jag insåg att jag då skulle gå miste om chansen att få komma in i henne. Efter att ha tagit ett djupt andetag klev jag in i butiken.

Det var inte mer än ett par-tre personer där inne förutom jag. Till min belåtenhet var ingen av de andra kunderna lägerdeltagare. För att inte bara behöva handla gummin plockade jag på mig lite andra varor som jag inte behövde. Tandkräm och chips minns jag åkte ned i korgen. Till slut samlade jag mod till mig och klev med bestämda steg bort mot kassan. Det var där föremålet för mitt ärende fanns.

Hjärtat bultade allt snabbare ju närmare kassan jag kom. Några meter från den upptäckte stället med kondomer och gjorde allt för att undvika stirra. Kassörskan tittade likgiltigt på mig när jag närmade mig. Då insåg jag att jag hade ett problem, det fanns massor av kondomsorter att välja mellan. Denna insikt fick pulsen att stegras ytterligare eftersom jag nu skulle tvingas välja. Till synes oberörd, tyckte jag själv, plockade jag upp varorna på bandet samtidigt som jag desperat försökte komma på hur jag skulle välja kondompaket. Till slut valde jag den sort som det fanns minst kvar av. Min tanke var att dessa borde vara de vanligaste. Nonchalant sträckte jag mig efter ett paket och placerade framför kassörskan.

Den prövning som jag förutsett för denna situation uteblev. Jag hade väntat mig att kassörskan skulle notera mitt inköp av preventivmedel och kommentera detta på ett eller annat sätt. I bästa fall hade jag hoppats på att hon bara skulle ge mig menande blickar, i värsta fall säga något. Men utan att titta upp meddelade hon summan och tog betalt. Med mina varor i en kasse skyndade jag ut ur butiken och svingade mig upp på cykeln. En bit från affären stannade jag, tog upp det röda paketet ur påsen och stoppade det i fickan. Med en suck av lättnad styrde jag mot lägerområdet.

Efter middagen låg jag på rygg i mitt tält och väntade spänt med bultande stånd. Vid varje ljud utanför hoppades jag det var Bettan som kom. Blundande tänkte jag på hennes stora bröst och lockande kön och vad jag skulle göra med dem. Under kudden hade jag kondompaketet redo. Ett tag hade jag övervägt pröva ta på en för att lära mig, men räknade med att min väninna skulle kunna den saken. Så hörde jag äntligen dragkedjan öppnas och strax syntes Bettans blonda lurv i öppningen.

Utan vidare började hon klä av sig. Snart satt hon helt naken bredvid mig. Sedan hon tittat uppfordrande på mig klädde även jag av mig och lade mig sedan ned. Bettan satt och tittade å mig en stund innan hon till slut lade sig bredvid mig. Våra läppar möttes och det dröjde inte förrän vi hånglade intensivt. Nu skildes våra kön inte åt av några klädesplagg och jag njöt av att, försiktigt, gnida lemmen mot hennes nakna hårbeklädda venusberg.

Äntligen fick jag känna på de fylliga brösten och utforskade dem noga med händer, läppar och tunga. Under tiden letade sig Bettans ena hand ned mot min blygd och fann snart vad den sökte. Sakta förde hon förhuden fram och åter. Plötsligt lösgjorde hon sig ur min famn och böjde sig över ståndet. Jag stönade av njutning när hennes läppar slöt sig om mitt svullna ollon och slickade det med sin sträva tunga. I en kort stund behöll hon lemmen i munnen innan hon slutade suga och återvände till mitt ansikte.

-Jag törs knappt röra den, du sprutar väl direkt, fnittrade hon.

Jag medgav att det fanns anledning att vara försiktig men smekte själv hennes kön.

-Då är det lika bra vi sätter igång, sa hon och sträckte sig efter kondomen.

-Sätter du på den, frågade jag förhoppningsfullt.

Hon skakade på huvudet och gav paketet till mig. Nu ångrade jag att jag inte övat och började med fumliga fingrar ta bort omslaget. Bettan tittade roat på medan hon smekte min mage. Efter en stund fick jag fram gummit och tog ett stadigt tag om penis för att sedan rulla på det. Jag fick ta bägge händerna till hjälp, så Bettan måste hjälpa till att hålla lemmen. Hon tittade tålmodigt på när jag nästan desperat försökte kränga det motsträviga gummit över ollonet. Till slut satt kondomen på plats och Bettan lade sig tillrätta.

Jag stod på knä mellan hennes särade lår och uppdragna knän och försökte se så mycket som möjligt av hennes kön. Tyvärr tillät inte det skumma ljus som sipprade genom tältduken några detaljstudier. Ett ögonblick övervägde jag att böja mig fram och smaka på blygdläpparna, men jag var rädd att tappa kondomen och lät bli. I stället lutade jag mig framåt över Bettan och placerade mig i läge. Jag väntade mig att hon skulle styra in lemmen i öppningen, på samma sätt som Ann-Britt och Elise gjort. Men Bettan lade bara armarna om min hals och drog mig till sig.

-Vad väntar du på? viskade hon.

Så jag fick själv gripa om mitt gummiklädda stånd och leta mig fram mot målet. När spetsen träffade slidöppningen tog Bettan ett djupt andetag och jag förde in den. En stund låg vi alldeles stilla, sedan drog jag ut lemmen ända till ollonet, för att åter föra in den. Bettan besvarade mina rörelser och snart älskade vi rytmiskt. När jag fick bestämma takten kunde jag hålla på länge och mitt mål var att ge Bettan en orgasm. Av de två kvinnor jag haft sex med tidigare hade bara Ann-Britt som fått utlösning. I själva verket hade jag ingen aning om hur man tillfredsställde en kvinna, utan gissade att det bara var fråga om att hålla på så länge och så intensivt som möjligt.

Det rådde ingen tvekan om att min partner njöt av könsakten. Hon flämtade och stönade på samma sätt som jag och smekte ivrigt min rygg och stjärt. Någon orgasm fick hon dock inte. I stället var det jag som till sist exploderade i henne. Den här utlösningen var ännu skönare än den vid bryggan och känslan höll min kropp i ett järngrepp länge. Svettig sjönk jag utmattad ihop över Bettan som fortsatte stöta sitt kön mot mig en bra stund sedan jag tömt mig. Så länge erektionen höll i sig låg jag kvar med lemmen i hennes slida. När den till slut började skrumpna drog jag mig ur henne.

-Du glömde nog nå´t sa hon med ett leende.

Jag förstod först inte vad hon menade innan hon lät sina fingrar leta sig in i slidan. Då tittade jag ned på min slaka snopp och konstaterade att den var naken. Gummit hade blivit kvar i Bettan och hon fiskade fram den med fingrarna. Vi skrattade båda och började sedan resonera om var vi skulle göra av kondomen. Till slut lyfte Bettan på tältduken och kastade ut den.

Nakna låg vi på liggunderlaget utan att säga något, smekandes varandra. Mina tankar kretsade kring den kvinnliga orgasmen och det var massor av saker jag ville fråga Bettan om. Till slut samlade jag mod till mig.

-Det gick inte för dig nu heller.

-Nej, konstaterade hon bara helt kort.

Min tanke var att det var min behandling av henne som var problemet.

-Brukar det gå för dig? fortsatte jag.

Bettan skrattade till och reste sig på armbågen. Leende såg hon mig i ögonen när hon levererade det högst oväntade svaret.

-Du, det var faktiskt första gången för mig med!         

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Mellors

Tack Huldra! Nä, jag kan inte gissa...

17/3, 2014 kl. 18:54

#3

Huldran

Nybörjarens nervösa försök. Den här berättelsen var fin. Den gillar jag. Vad den påminner mig om? Ja, gissa det...

17/3, 2014 kl. 10:49

#2

Mellors

Tackar och bugar.

1/3, 2014 kl. 20:24

#1

Deep

Gillar enkelheten. Gillar temat, situationen och det nästan självklara. Av någon anledning gillade jag även den sista meningen som gav mig ett litet leende. Tack!

Tvekade mellan 5 och 4. Hade velat ge 4,5, typ. Vad som hade fått mig att idag ge en femma, vore lite, lite mer av den där underbara känslan som jag ger mig katten på att måste ha funnits. Och ändå tyckte jag om den här enkla, självklara stilen...

15/2, 2014 kl. 00:26