Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/2, 2014 kl. 12:11, av Huldran

Återvändsgränd

Del 9 av 9 i serien Mardrömmen

Vad betyder det egentligen att vara fnaskig vid ett sådan tillfälle? Sära på benen och dra upp dem ett stycke, se mannen i ögonen och sedan flåsande utbrista:
”Kom då, för fan. Kom och knulla mig. Jag vill känna kuken din! Skynda på!”

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#13

Huldran

Tack, TG64 för att Du läst "Mardrömmen". Jag var rädd att Du skulle ge upp försöket. Jag förstår dina reaktioner men vill inte här kommentera vad Du skrivit.

Läs i stället i din gästbok, öppna delen. Det finns något mera där.

Hej! //Huldran.

4/7, 2020 kl. 17:54

#12

TG64

Inte allt för överraskad, men tacksam för hämnden som jag visserligen själv hade gjort ett par kapitel om- vill ha balans på straffen och sådant visserligen intensivt men allt för kort motsvarar inte vad jag anser han förtjänat! Att hon tog sitt eget liv gillade jag inte!!! Hon skulle hellre fått bli någon slags hämnare gentemot olika sorts offer- det skulle VERKLIGEN behövas då lagarna tycks vara gjorda som belöning till brottslingarna som förstört andras livstid ohjälpligt med konstant värk och spolierad karriär och eventuellt psykisk ohälsa m.m! Att man åtminstone amputerade bort verktygen hos gärningsmännen skulle borda vara ett minimum och hjälpmedel och smärtstillande skulle de helt enkelt inte vara berättigade till! Själv skulle jag önska än hårdare straff- det finns ju olycksfall som får oändliga smärtor och knappt någon hjälp så varför ska de kriminella få villkorligt eller en kort tids hotellvistelse med möjlighet till betald utbildning???

4/7, 2020 kl. 17:06

#11

Huldran

Tack, Caine59. Verkligen tack för att Du gillade den. Det är ju några avsnitt att läsa. Men orkar läsaren hålla ut och inte fuskar genom att läsa det sista avsnittet först, så blir det en liten överraskning!

21/7, 2014 kl. 11:33

#10

caine59

Fantastisk historia. Jag har just läst den färdig, och jag är överväldigad!

21/7, 2014 kl. 10:35

#9

lp521813

Kanske blir tjatigt det här, men har fått uttrycket "pustande ljud, sörplande läte" på hjärnan.
Passar precis in som första rader i "Glimmande Nymf"! :)

10/3, 2014 kl. 20:24

#8

lp521813

Visst, finns såna också..gillar faktiskt den typen av filmer också :)
Franska "Dagen gryr" är ex annars att rekommendera!

10/3, 2014 kl. 18:56

#7

lp521813

Saltie: Gillar inte att agera besserwisser, men det centrala med "film noir" är varken filter, smink eller ens stilfull regi. Däremot en hård kärna!

10/3, 2014 kl. 17:24

#6

Huldran

Tack alla ni som läst min erotiska kriminalnovell, Mardrömmen, på nio delar.
Ett speciellt tack till er som även har skrivit kommentarer. Det är mycket uppskattat, men även intressant att läsa. Ni har reagerat med bestörtning och fasa; med förvåning; med olika typer av analyser och kommentarer, trots att temat stundtals varit obehagligt. Flera har satt mig på en piedestal och redan nu känner jag hur vinglig den är att balansera på...

Jag läser inte kriminalromaner, heller inte 'Vita serien' eller liknande. Själva idén till att det skulle bli en novell, fann jag hösten 2013 i en obesvarad kommentar här på Bubblan. Materialet till novellen däremot, har i olika former under flera år legat och grott inom mig. Inneboende frustration och ilska samt hämnd, är det som drivit mig framåt. Tårar har runnit och fula ord har då och då spottats fram, medan fingrarna knackat fram den ena meningen efter den andra.
Att novellens olika delar publicerades med en sådan fart, var från början inte meningen. Ett privat hälsoproblem påskyndade emellertid detta.

Kram till er alla, //Huldran.

10/3, 2014 kl. 11:51

#5

lp521813

"..pustande ljud..sörplande läte.." Rolig beskrivning! :)

9/3, 2014 kl. 22:04

#4

lp521813

Oerhört genomarbetat och med klara litterära kvaliteer!
Fångar bitvis känslan av klassisk "film noir" och väjer inte för det obehagliga.
Vill inte gärna försöka föreställa mig vilka upplevelser som ligger till grund för novellserien som sådan, men ett storverk är det!

9/3, 2014 kl. 14:48

Läs in fler