Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/3, 2014 kl. 13:21, av Melini

En smak av frihet.

Del 1 av 1 i serien We're in Las Vegas tonight

Unga Linn försöker hitta sitt äkta jag efter att ha lämnat en kontrollerande familj bakom sig. Om att vara ung och ute efter det största äventyr man bara kan hitta... Fritt efter min egen fantasi. Obs, inte direkt en "rakt på sak"-novell.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

  • Del 1: En smak av frihet..

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Sixtenjr

Du återger ett verkligt (?) eller tänkt (?) sexuellt händelseförlopp på ett mästerligt sätt. Bra ordval och formuleringar gör läsningen uppeggande

Sixtenjr

20/11, 2019 kl. 12:38

#7

Melini

Saltie: Wow vad glad jag blev nu. :) Du skriver ju de absolut bästa novellerna jag läst, så jag slickar i mig av ditt beröm! Tack för din kommentar!

5/4, 2014 kl. 18:23

#6

DanielG

Det stör inte direkt, så ta inte den "kritiken" för hårt :) Jag skall inte agera stavningspolis, det är ju ingen tryckt bok detta och berättelsen i sig är ju det viktiga :)

19/3, 2014 kl. 18:05

#5

Melini

DanielG: Tack, vad roligt att du tyckte om den! Jag körde texten i stavningskollen och hittade tre slarvfel och ett felstavat ord. I en novell om 5222 ord tycker jag inte det borde störa läsupplevelsen nämnvärt. Men med det sagt så håller jag med dig om att man lätt blir blind av sina egna texter, ofta bra att läsa om efter några dagar. :) Tack för 5:an! Kram!

19/3, 2014 kl. 15:46

#4

DanielG

Jag gillade denna skarpt! Du skriver bra och målande. Härligt mustiga sexbeskrivingar och även ett flyt i texten som är bra. Det var bara en del stavfel här och där som jag störde mig liite på. Be någon korra texten åt dig innan du lägger ut den för man blir lätt blind av sina egna texter. Jag kan inte annat än att ge dig en 5:a :)

19/3, 2014 kl. 09:29

#3

Melini

Tack för era fina kommentarer, Morgonrodnad och Helly! :)

18/3, 2014 kl. 15:15

#2

Morgonrodnad

Jag gillar denna! Det är inte en novell jag vanligtvis skulle ha sökt mig till vad gäller story, men ditt språk och din berättarteknik är helt klart imponerande och förtjänar därför inget mindre än 5 stjärnor :)

18/3, 2014 kl. 02:45

#1

Helly

Åh! Väntar spännande på en fortsättning, grymt bra skriven.

17/3, 2014 kl. 13:41