Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/3, 2014 kl. 21:52, av Deep

American Dream

Del 1 av 3 i serien USA

Att vara på resa med mamma och pappa kan ge problem med ”egentid”. Om det dessutom är en långresa med moster, morbror och kusin, då bättrar det knappast på oddsen. Eller…?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Mrs_Robinson

Mmmm, den höll vad den lovade och mer därtill. Mycket verklighetstroget skildrat. Här finns mycket att bygga på.
Väl skrivet Deep! Tack för läsningen.

7/6, 2014 kl. 15:21

#5

actus

Sällar mig till övriga skaran av hyllningar.. Skitbra.

25/5, 2014 kl. 10:26

#4

lp521813

Briljant!! 5+
Läst om Land of Opportunity också, och de här två novellerna tillhör det allra bästa jag läst,
inget övrigt att tillägga, punkt slut!

27/4, 2014 kl. 19:49

#3

Huldran

Deep. Bra uppbyggnad och beskrivning av hur det är att resa med föräldrar och en tjejkompis eller i det här fallet en kusin. Bägge två har liknande problem men ingen vågar visa det för den andre. "Du får inte titta!" Just det som bägge två vill. Spännande och nervös inför den andre. Bra - pirrigt.
Jag lade också märke till skönhetsfläckarna, men jag vet även varför. 5p.

12/4, 2014 kl. 00:58

#2

DanielG

Mycket bra och pirrande. Det var något med den som gjorde att jag vill läsa vidare för att veta hur det skulle gå för grabben och hans söta kusin. Trevlig setting och bra skrivet. Uppmanar dig att låta någon läsa texten innan publicering för det var en del småmissar, vilket det sjukt lätt blir (man blir själv blind).

11/4, 2014 kl. 08:46

#1

Bess

Jag har skrivit det förut, och jag skriver det igen: Deepen, du är en mästare på att fånga stunden. Du får med känslan, atmosfären och detaljerna så snart texten kommer in på erotik. Det bara sitter där! Jag fattar inte hur...
Som du sagt till mig ett par gånger: Det ser så lätt ut...
Klämmer ditt fyra nya fläckar på spegeln. Så blir det fem!
/Bess

6/4, 2014 kl. 17:47