Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/4, 2014 kl. 21:09, av Deep

Stamgäst

Att få tillbringa en natt på hotell kan vara lyxig. Att nästan varje vecka tvingas sova på hotell, är inte i närheten av roligt. Det kan vara långt, långt hem… och vara så alldeles för länge.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Nosey

Jo, vi som lever vårt liv på hotellrum och flyg känner igen känslan, saknaden efter det som finns hemma. Härligt skriven, just det anonyma i att ha något nyss sett som inspiration. Mycket bra!

16/6, 2015 kl. 21:17

#3

Bess

Plötsligt insåg jag att novellutmaningen får så många uttryck (tack Fröken, det här var kul). Och här var jag på gränsen till att känna besvikelse. Uppbyggnaden tog många krumbukter.
Men så small det till, Deepen gjorde som Deepen brukar göra - nockade Bess med sin enastående förmåga att fånga den erotiska stunden!
Min tur att buga. Kanske inte lika vigt så det blir inte lika djupt. Men det är tanken som räknas! ;-)
/Bess

6/4, 2014 kl. 17:54

#2

Jossanbara

Ja tankarna kommer ofta där man sitter i sin ensamhet, alltid är det någon man sneglar lite extra på

4/4, 2014 kl. 08:00

#1

Huldran

Deep! Jag kan inte annat än hålla med Saltie. Hotellmiljön, vad skall man göra när arbetet för dagen är avklarat? Allt känns genuint. Däremot tror jag få män skulle motstå en tydligare inbjudan (med risk för att själva göra bort sig), såsom Du presenterar kvinnan i massagestolen. Bravo!

4/4, 2014 kl. 02:58