Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/4, 2014 kl. 12:48, av Deep

Land of Opportunity

Del 2 av 3 i serien USA

Resans road-tripp ligger bakom oss. Framför oss, finns ett hyrt hus för mamma, pappa och mig men också för moster, morbror och min kusin Emma, hon som jag delade rum med, sista natten på hotell.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

32 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

mysigt2

helt underbar och igenkännande från när det började.
toppen toppen toppen

9/2, 2016 kl. 09:22

#11

Mrs_Robinson

Så mycket pirr detta orsakar...! Minnen från ungdomen och om det lite "förbjudna" sköljer över mig. Hissande bra berättat.
Hoppas att resan fortsätter.

7/6, 2014 kl. 17:35

#10

actus

Fantastiskt 5p

25/5, 2014 kl. 10:28

#9

Nils

Väldigt skönt för att vara första gången för dem.Men var det nu som sina föräldrar att de knulla hej vilt så snart de hade fritt fram? Fick de vara med när mammorna & papporna knulla också då blev det ju gruppsex? Berätta vidare.

30/4, 2014 kl. 16:15

#8

morsan

Suveränt bra, den historien gillade jag väldigt väldigt mycket!!

27/4, 2014 kl. 19:37

#7

Huldran

Jäklar, Deep'en!!
Under det första halvan av din novell skrattade jag lyckligt över ting, som jag kände igen. Sedan blev det lite mer allvar och precis som ungdomarna, ville jag helst skjuta deras två mammor. Allt kände jag igen! Smusslet med vinet, ungdomarnas krokiga ögon efter vad de vuxna gjorde i den första delen. Är morsa själv med ungar med deras hyss och typiska fråga: "Men mamma...?? Vi vill vara självaaa..."

Detta vad ett av det mest roliga, spännande och faktiskt riktigt pirrande noveller (och jag är jäkligt svårflörtad), som jag läst på länge. Skitbra, Deep!! 10p.
Kramis, //Huldran.

13/4, 2014 kl. 04:57

#6

Johannas noveller

Deep, en gång skrev du att mina noveller var så enkla att ta till sig och lämnade ljusa glada spår i din hjärna. Du påstod att detta inte var en berättarteknik du behärskade.
Så fruktansvärt, fruktansvärt fel du hade!

Din vän // Johanna

11/4, 2014 kl. 19:17

#5

WAMPyrellagirls

Imponerande! 2 bidrag till tävlingen som hänger ihop.

8/4, 2014 kl. 23:51

#4

lp521813

Oj! Lyckas fånga en positiv sexdebut på ett mycket bra sätt.
Den hisnande känslan fint gestaltad och betyget blir så klart en 5:a.
Bra!

6/4, 2014 kl. 10:00

#3

Idun

5+

6/4, 2014 kl. 01:26

Läs in fler