Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/4, 2014 kl. 01:16, av Huldran

En i mängden – Fortsättningen

Del 1 av 2 i serien En i mängden

Kvinnan med sin älskare. Prassel, fotsteg, mera viskningar. Kanske en kyss till avsked? En dörr som öppnats. Skulle jag konfrontera henne? Med vilken rätt? // Andra delen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Tack, Hans! Det var verkligen en överraskning att någon hittade denna, många år gamla novell. Klart att Du skall läsa nästa del också!

Egentligen är det Du nu läst, den andra delen i serien. Den första delen är skriven av en annan författare, som dessvärre inte är med oss längre. Jag skriver privat om detta till dig.

Tack för att Du gillade denna! //Huldran.

2/10, 2022 kl. 15:03

#4

hanshoyer

Välskrivet och tålmodigt bygger du upp något som jag skall gå och suga på innan jag läser nästa del. Det är fördelen med ”gamla” berättelser att det blir upp till den egna nyfikenheten hur länge man kan vänta.
Du skriver så bra och laddar med erotiska impulser.
Hans

2/10, 2022 kl. 13:25

#3

Huldran

Saltie! Det är Du, just Du, som skall ha applåderna! Hade inte ditt första avsnitt varit så bra, kanske jag hade misslyckats. Men även jag har en relation till de två efterföljande delarna. De kan jag berätta om i gästboken.

28/4, 2014 kl. 22:17

#2

Huldran

lp521813. Tack skall Du ha för den kommentaren! Kul att Du tycker så. Salties upplägg var så fint, att jag inte kunde inte låta bli att få till en fortsättning (med hennes tillåtelse).

26/4, 2014 kl. 20:58

#1

lp521813

Spännande läsning!
Påminner om ett psykologiskt drama a la Ingmar Bergman, fast i sexnovellform.
Bra!

26/4, 2014 kl. 04:06