Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/6, 2014 kl. 13:59, av Blusarn

Kontaktannonsen

När en får bestämma, kan det bli så här.

Jag satt och slösurfade lite. Efter ett tag så började jag surfa på porrsidor och även kontaktannonser. Jag förvånades över hur mycket folk visade upp sig själva. Visserligen var det få som hade ansiktsbilder, men det borde ändå inte svårt att känna igen någon i bekantskapskretsen om man skulle stöta på någon. Jag läste många annonser. Den ena tråkigare än den andra. Folk har ingen fantasi. Och bilderna ska vi inte tala om. Alla dessa närbilder på kukar och fittor. Det var bara avtändande och osexigt att se och läsa. Men så fastnade mina ögon på en annons. Det var ett par som sökte en man som kunde dominera dem. De var båda undergivna och ville experimentera med en äldre man. Paret var runt 30 år och de sökte någon från 50 och uppåt. Profilbilden visade ett ungt par, fullt påklädda, som kramandes åkte karusell. Ansiktena var pixlade, men det syntes ändå att de verkade lyckliga.

De beskrev sig själva som öppna och nyfikna. Redo att ta ett steg till i sexlivet. De sökte alltså en äldre man som var van att dominera, och som var villig att träna upp dem till lydiga betjänter. Ja, det var deras eget ordval, "betjänter". Det väckte min nyfikenhet och eftersom jag hade erfarenhet av att vara Master för ett par sedan tidigare, så skrev jag ihop ett svar till dem. Jag beskrev mig själv som en man i 50+ och att jag arbetade inom kultursektorn. Mina tidigare erfarenheter beskrev jag så noga jag kände att jag ville ett inledande skede. Min tanke var att göra dem nyfikna utan att skrämma bort dem. Om de saknade egen erfarenhet av underkastelse kan mycket verka skrämmande. Så jag beskrev helt enkelt hur jag fungerar, att det är de som sätter upp gränserna och att det egentligen jag som är deras verktyg. Jag ville att de skulle veta att de skulle ha full kontroll hela tiden.

Det gick några dagar och jag hade nästan glömt bort det där, men så damp det ner ett svar i inboxen. Det var från det unga paret. De hade fått många svar, skrev de, men mitt hade fångat
deras intresse då det verkade som jag var erfaren. Och det stämde ju, jag hade en del erfarenhet sedan tidigare. De ville ha några bilder på mig och skrev att de skulle sända bilder på sig själva när de fått bilder av mig. Jag letade rätt på några bilder och bifogade dem i mejlet. Det var bilder där jag var klädd i lite olika outfits. Det var harnesk i skinn och läder, skinnchaps, läderarmband, tunga boats och liknande. Inga bilder visade mig helt naken, och jag var noga med att inte visa ansiktet. Det tog bara några timmar så hade jag svaret från dem. De hade sänt med några bilder och när jag såg på dem så förstod jag att de inte var några duvungar. Här skulle jag kunna gå på ganska hårt. Bilderna på henne var ganska upphetsande, hon var klädd i nylonstrumpor och höfthållare i något lackaktigt material, lackstövlar och en balkonette, även den i lack. Det som förvånade mig var bilderna på honom. Han var klädd i en kort gummikjol och stay-ups. På en bild hade han även en buttplugg. Förklaringen stod i mejlet. Han var mer undergiven än hon. I deras förhållande var han nästan som en cuckold, även om de inte haft någon annan part inblandad tidigare. Hon bestämde det mesta i sängen och de hade fantiserat om att ta in en dominant man i sexlivet ganska länge. Nu tyckte de att det var dags.

Deras mejl besvarade jag med en del frågor, så att de skulle vara på det klara vad de gav sig in på. Jag frågade bland annat vad de hade för hjälpmedel och leksaker. Satte upp en lista på saker de skulle ha, eller skaffa innan vi kunde träffas. Det var saker som strap-on, ett måste då hon skulle kunna knulla honom i röven på min befallning, vaccumpumpar - en till kuken och en till fittan, butt-plugs i olika storlekar, gag-balls, diverse remmar, kedjor och fängsel och naturligtvis BDSM-tape (en tape som är hållbar, men inte fastnar på huden så hårt).
 

Svaret kom med en gång, de hade redan butt-plugs, strap-on och en hel del olika fängsel. Men de skulle genast köpa det övriga på listan. De hade även sänt med en bild på deras arsenal. Och den såg ganska bra ut. De hade verkligen rätt mycket för att vara nybörjare. Det lovade ju gott, då kanske jag inte behövde börja så lugnt, utan kunde gå på rätt hårt. För att redan börja hans skolning till cuckold så bad jag henne kontakta mig när de handlat klart. Lika bra att han från början får sin roll som passopp tilldelad. I ett ps lade jag till att de kunde se om de hittade en French maid-dress i hans storlek.

Det gick om några dagar innan hon svarade, och då från hennes privata mejl, inte deras gemensamma. Detta gav jag henne cred för, det var bra att hon tog sin roll och tog kontakt med mig utan hans vetskap. Hon skrev att de skaffat alla saker på listan, plus några till som de tyckte var häftiga. De hade hittat en sida på nätet som hade specialiserat sig på kläder och skor till transpersoner, så de hade beställt en dress därifrån och även ett par högklackade stövletter i hans storlek. De skulle komma i veckan. Även detta initiativ fick hon beröm får. Hon berättade vidare att de nu kände sig redo att träffa mig för att se om det tände till mellan oss. Vi bodde inte direkt nära varandra, men jag erbjöd mig att åka till deras stad och där ta in på ett hotell. Väl där skulle jag kontakta dem och så skulle vi ses i baren. Om det då stämde kunde vi antingen gå upp på rummet eller åka hem till dem. Och skulle det vara så illa att det inte stämde alls, kunde de åka hem till sitt, och jag sova över på hotellet och åka hem påföljande dag. Vi utväxlade mobilnummer och bestämde ett datum.

Jag satt nu i hotellbaren och väntade på dem. Smuttade på en 16-årig Lagavullin och tittade på
människor runt omkring mig. Det var mitt i veckan, så det sedvanliga helgpatrasket var inte framme. Kvällen var en ganska lugn och i ett hörn satt ett par och hånglade. De var i 30-års åldern, skulle jag tro. Det vill säga i ungefär samma ålder som det par jag satt och väntade på.
Kunde tänka mig att de hade skaffat sig några barnfria dagar och passade på att njuta av varandra. Helt rätt. Undrade om mitt par hade barn, de hade inte nämnt några. Det spelade ju ingen roll för mig, men var lite kul att veta bara. Vid ett annat bord satt en ensam kvinna och läste en bok med ett glas rött på bordet. Jag konstaterade att hon såg rätt bra ut. Långt blont hår uppsatt i en knut, klädd i kjol och kavaj och ett par snygga pumps. Skulle gissa hennes ålder till cirka 45. Hon kände tydligen att jag iakttog henne, för hon lyfte blicken och såg sig runt. Hon fastnade i min blick och jag lyfte glaset som till en skål eller hälsning. Hon log vackert och lyfte sitt glas mot mig. Vi skålade på håll. Hade jag inte väntat på paret skulle jag gått fram och presenterat mig. Hon var verkligen snygg, och leendet gjorde henne inte fulare direkt, tvärtom. Då såg jag dem komma in, de gick hand i hand. De spejade ut över lokalen och så upptäckte de mig och kom fram. De såg bra ut på bild, men mycket bättre i verkliga livet. Båda var vältränade, det visste jag, och de var klädda på ett avslappnat men samtidigt uppklätt sätt. Hon var söt i en pagefrisyr och bara lätt sminkad. Han var väldigt manlig och såg nästan lite barsk ut. Det skulle bli kul att feminisera honom.

– Hej! Är det du som är Gunnar?

– Det stämmer. Och ni måste vara Sara och Pelle? Hej på er!

– Rätt igen. Har du väntat länge?

– Nej då, ingen fara. Jag har suttit här och smuttat på en single malt och myst. Vill ni inte slå er ned?
 

De satte sig och jag frågade vad de ville ha att dricka. Sara ville ha ett glas rött och Pelle gjorde mig sällskap med Lagavullin. Jag beställde och tog notan på rummet.

– Är ni nervösa? frågade jag.

Det var Pelle som svarade.

– Ja, lite grand, så klart. Det blir ju första gången som vi tar in en extra person i sexlivet.

– Ok, men ni ska veta att det är ni som styr hela tiden. Vill ni inte gå vidare så bryter vi och jag åker hem.

– Vi vet, sa Sara, men det är nervöst i alla fall, på ett pirrigt sätt. Jag har gått omkring hela
dagen och varit småkåt.

– Jag med, fortsatte Pelle, jag har haft halvstånd sedan i morse och det har varit svårt att låta
bli Sara.

– Som det ska vara. Sara, har du satt in butt-pluggen på honom?

– Ja då, han har haft den inne sedan några timmar.

– Och du själv, har du geishakulorna på plats?

– Självklart! sa hon skrattande och sken upp i ett smittsamt leende.

Vi pratade sedan om allt möjligt och vi hade en riktigt trevlig stund. Stämningen var uppsluppen och sexskämten haglade. Flera glas beställdes in och jag började känna mig lite dragen. Det kanske var dags att gå vidare. Jag märkte att hon hade svårt att sitta still. Hon lade ofta ena benet över det andra, och efter bara en kort stund bytte hon till det andra. Han, å sin sida, rätade upp höften varje gång han lutade sig tillbaka. Hennes kulor och hans plugg gjorde sig säkert påminda, vilket så klart var meningen.

– Det kanske är dags att ta nästa steg?

Sara tittade på Pelle som bara nickade. Hennes ögon var blanka både av vinet och av kåthet.
– Vad säger du, älskling? Ska vi ta en taxi hem till oss?

– Låter som en plan. Låt oss fortsätta hemma.

Hotellet beställde en taxi åt oss, jag gick upp till rummet och hämtade en väska och så åkte vi.
Jag satt bak med Sara och Pelle för sig själv fram. Hon satt väldigt tätt intill mig och tryckte sitt ben mot mitt. Det märktes att hon var kåt, så jag körde upp handen under hennes kjol och
rakt på hennes troslösa fitta. Hon var sjöblöt och jag kände snöret till kulorna. När jag drog lite lätt i det så kom det ett suckande från henne.

– Oh, jag behöver något annat i fittan.

– Lugn bara, jag ska nog se till att du får vad du behöver.

 

Jag flyttade handen bakåt och smekte hennes anus, och eftersom handen var så blöt av hennes
fittsafter kunde jag lätt trycka in ett finger.
– Ops, vad var det där? Nu sitter jag riktigt bra.

– Du ska få fyllning både här och där. Det kan jag lova.

– Härligt! Du får mig att tänka så kinky tankar.

– Berätta!

– Jag vill ha er båda två, i var sitt hål. Det har länge varit en fantasi att få känna två kukar i mig.

– Kanske det går att ordna. Vi får se vad som händer. Det beror mest på Pelle det.

– Hur menar du nu?

– Tja, om han sköter sig och tar hand om oss bra. Annars vill jag inte ge dig en sådan present.

– Pelle! Du måste sköta dig ikväll! Lova det!

Han vände sig om och såg först nu vad som pågick i baksätet. Blicken fastnade på Saras blottade fitta och min hand som satt i röven på henne. Det tände till i ögonen på honom och jag såg att han blev kåt av synen.

– Jag ska göra mitt allra bästa. Bara för din skull, Sara.

Så var vi framme och vi steg ur taxin och in i deras villa. Den låg vackert på en liten höjd sist på en återvändsgata. Ganska fritt från insyn, vilket var bra. Då slapp man tänka på att grannarna ska se vad man håller på med. Huset var trevligt inrett med stora öppna ytor och jag blev visad in till ett inbjudande vardagsrum med stora pösiga soffor.

– Välkommen hit hem till oss, Gunnar.
– Tack, vad trevligt ni har det.

– Vi har försökt att få det mysigt och inbjudande avslappnat.

– Det har ni lyckats bra med. Jag känner mig väldigt avslappnad.

– Fast jag är väldigt spänd på vad som ska hända nu, sa Sara.

– Vad vill ni ska hända?

– Jag, nej vi, vill att du nu tar kommandot och bestämmer hur resten av kvällen, och kanske

natten, ska utveckla sig.

– Och hur långt är ni beredda att gå? Ska vi ha något säkerhetsord? Det tycker jag vi ska ha.

– Du vet säkert bäst, så vi gör som du säger.

– Ok, jag drar upp några enkla regler. Om ni tycker att jag ska ta det lite lugnare, säger ni "gult". Är för hårdhänt, eller behöver ta en paus, säger ni "rött". När det är klart för mig att köra på igen säger ni "grönt". Ganska enkelt att komma ihåg, det är som ett trafikljus. Om ni tycker att jag har gått för långt och vill avbryta alltsammans får ni själv komma fram till ett ord. Har ni förstått?

– Ja, det är klart.

– Jag har fattat.


De tittade förväntansfullt på varandra och sedan på mig som att fråga vad händer nu?

– Bra! Och vad är stoppordet? Det bör vara något enkelt, men inget vanligt ord, då det måste
sägas relation till vad som i övrigt har hänt.

– Vad sägs om "förgasare"? frågade Pelle. Fungerar det?

– Ett utmärkt ord. Lätt att säga och vi kommer inte alls att ägna oss några förgasare ikväll. Då

börjar vi med att göra Pelle i ordning för kvällen. Plocka fram kläderna ni köpt till honom och
du, Sara, hjälper honom på med allt och sminkar honom som en riktig slinka. Ok?

Båda nickade med förväntan i ögonen.

– Och du Sara, du ska ta på dig något riktigt sexigt, välj själv vad. Och ta ned era leksaker.

– Åhhh, jag blir kåt bara av att fantisera om vad som sedan ska hända. Vill du ha något att dricka medan du väntar.

– Ja tack, be Pelle hälla upp en whisky.

Jag fick min whisky, och jag såg att Pelle darrade litet på handen, troligtvis av förväntan. De
försvann båda och sjönk ner i soffan med min drink. Undrade lite över vad som fick dem att
välja just mig. De verkade vara ett par som var säkra i sina personligheter och med varandra.
Ett verkligt härligt par och öppna trevliga människor. De hade säkert fått massor av svar och
kunnat vraka mellan fantastiska erbjudanden. Hoppades att jag skulle kunna infria deras
förväntningar. Men det kunde jag säkert. Det var dags för mig att klä om jag med, och kliva in
i rollen som Master. Öppnade den medhavda väskan och klädde om. Jag hade tagit med ett par skinnchaps, minimala (lätt avtagbara) skinnkalsonger, ett harnesk i läder, en skinnväst och ett par tunga boats. I väskan fanns även en huva, men jag tyckte att det blev för mycket. Så satte jag mig i soffan igen och behövde inte vänta länge förrän de kom tillbaka. Sara var skitsexig i en svart skinnbalkonette som formade bysten vackert, svarta lacktrosor med kedjor, svarta stay-ups och fötterna nedstoppade i ett par sexiga over knee stövlar med vass hög klack. Hon gick med säker gång och med huvudet högt. Sminket var påbättrat det med och nu var det lite mer av allt. Hur ska jag beskriva Pelle då? Han såg inte klok ut i sin French maid-dress, höfthållare med sandfärgade strumpor och svarta pumps. Men det var inte meningen heller. Han skulle feminiseras och förlöjligas. Men jag tänkte inte börja med att göra honom löjlig. Då skulle han säkert backa ur direkt.

– Där är ni ju! Det tog tid, men det var det värt. Ni ser sexiga ut båda två. Sara, kom hit och sätt dig.

Sara hade reagerat lite när hon nu såg min klädsel, men hade i nästa sekund dragit på smilbanden och gett mig en gillande blink.

– Jag kände knappt igen dig, Gunnar. Fan, vilken läcker outfit.

– Tack! Vad ska vi kalla den där för? Det ser ju inte ut som en "Pelle" precis.

– Nej, du har rätt. Hmmm, det ser ut att heta Olga. Vad säger du om det?

– Olga får det bli. Kom hit Olga, så får vi se närmare på dig.

 

Sara hade verkligen sminkat Pelle bra, hon var duktig som make-up artist. Hon hade lagt en bra foundation och sedan sminkat honom som en transa. Alltså med mycket starka linjer och
starka färger kring ögonen. Han kom nu fram till oss och jag bad honom snurra runt och visa
upp sig.

– Mmm, det ser mycket bra ut. Lyft på kjolen och visa vad du har där under.
Han lyfte kjolen och då pekade jag på kuken som redan var stenhård.

– Vad är detta? Har du stoppat strumpor i trosorna?

– Nej, jag är kåt.

– Vad då? "Jag är kåt." Vad då?

– Jag förstår inte...

- "Jag är kåt, Master". Hädanefter tilltalar du mig "Master". Är det förstått?

– Ja. Förlåt! Ja, Master, det är förstått.

– Bra! Vad tycker du att vi ska göra med bulan här då?

– Vet inte, Master. Vad förslår ni?

– Ingenting! Jag föreslår att vi gör ingenting! Det är inget problem för mig. Är det något problem för dig, Sara?

– Nej då. Inget alls. Det ser bara lite lustigt ut med en kula där fram.

– Bra! Då struntar vi i det. Vänd på dig Olga.

Pelle vände sig om och då passade jag på att känna så att pluggen satt kvar där bak.

– Dra ner trosorna och blotta rumpan, luta dig framåt över bordet och knulla dig med pluggen.
Han gjorde som jag befallde och började att dra ut pluggen. Den hade tydligen fastnat lite för
han fick inte ut den. Kanske hade glidmedlet torkat in för mycket.

– Hjälp honom, Sara. Smörj in honom med lite olja.

Sara var snabbt uppe och hällde lite olja runt hålet och masserade in det. Sedan drog hon
försiktigt ut den. Det var en rejäl plugg, måste ha känts aven hel del. Den ville inte riktigt ut,
men Sara drog hårdare och så sa det nästan "plopp" och så var den ute. Pelle stönade till.

– Då var den saken fixad. Knulla dig nu, Olga.

Han tog tag i pluggen och började köra in den igen. Hela vägen in, och så ut igen. In och ut.
– Är det skönt?

– Ja, Master. Det är skönt.

– Det låter inte så. Du får allt vara lite tydligare så att jag vet att du får rätt behandling.

– Mmm. Så skönt pluggen glider i analen.

– Är det skönt att knulla sig själv i röven?

– Ja, Master, det är underbart att knulla sig i röven.

– Bra, det räcker. Du kan låta den sitta kvar. Och så drar du upp trosorna igen. Hämta oss något att dricka.

– Ja, Master. Genast! Vad önskas?

– För min del gärna en single malt till. Vad vill du ha, Sara?

– Jag tar en likadan.

– En kvinna i min smak. Du hörde! Hämta!

– Genast, Master!

Han gick iväg och då passade jag på att ägna mig lite åt Sara. Jag sa till henne att ställa sig upp framför mig. Och när hon gjort det så tog jag av henne trosorna. De var ganska blöta på insidan av hennes safter. Geishakulorna var kvar, men nu drog jag ut dem, sakta. Först ploppade den ena ut, därefter den andra. Sara stönade när de ploppade ut. Hon var helt slätrakad och fittläpparna var svullna. Men jag skulle få dem än mer svullna. Letade i deras
leksaksväska och så hittade jag vad jag sökte. Där låg vaccumpumpen för fittan. Öppnade
förpackningen och sa till henne att lägga sig på borde framför mig med benen brett isär. Hon
var snabb på att lyda min uppmaning. Jag visade henne pumpen och hur den skulle anbringas.
– Har du använt en sådan här förut?

– Nej, jag har aldrig ens sett en sådan förr.

– Då blir det premiär då.

– Mmm, det ska bli spännande att få prova.

– Först smörjer jag in fittan med olja, för att den ska få bättre fäste mot huden. Sedan sätter jag den mot fittan och börjar pumpa ut luften så att ett vaccum bildas. Är du med?
– Ja då! Jag vill prova med en gång!

Jag tog olja i handen och strök ut det över fittan. Så klart att jag passade på att smeka insidan
med och även klittan fick lite uppmärksamhet. När jag nuddade klittan kom det tunga stön från henne. Så lade jag koppen mot huden och började pumpa ut luften. Tog bara några få tag
så att hon kunde vänja sig.

– Ohhaahh, det känns som att fittan ska vändas ut och in.

– Då fungerar det som det ska. Ska jag pumpa lite till?

– Ja, gör det!

 

Jag pumpade några tag till och nu började fittläpparna att töja sig och bli större.
– Wow! Vilken känsla! Har aldrig känt något liknande. Vad härligt!

Nu kom Olga med vår whisky. Han ställde ner glasen på bordet framför mig och tittade storögt på sin frus fitta.

– Vad tycker du om fittan, Olga?

– Den är mycket sexig, Master.

– Visst är den. Och när jag är klar med pumpen här ska jag knulla den. Är du beredd, Sara?

Jag tar några tag till.

Och så gjorde jag. Snart så fyllde läpparna hela koppen och man såg tydligt hur den blottade
klittan pulserade. Sara bara stönade. Olga stod och tittade med stora ögon.

– Är du kåt, Olga? Vill du runka?

– Ja tack, Master. Jag är kåt och vill gärna runka.

– Ta av dig trosorna och släpp ut din transklitta.

Han visste inte hur fort han skulle få av sig trosorna och kuken stod verkligen rakt ut. Det
kom några droppar ur ollonet. Dem fångade jag upp med fingret och sa att han skulle suga
rent det.

– Du suger bra. Kom hit med dig och sug upp min kuk så jag kan knulla din frus fitta.

Jag lutade mig tillbaka och väntade på att Olga skulle komma fram. Då lade jag handen bakom hans nacke och förde huvudet mot min kuk. Han gjorde lite motstånd, men inte mer än
att jag utan problem kunde pressa ner huvudet. Öppnade knäppningarna på kalsongerna och
lät kuken komma fram.

– Sug nu din Masters kuk så han kan knulla din fru.

– Ja, Master. Jag ska, Master.

Så kände jag hans tunga mot mitt ollon, sedan sög han in hela den slaka kuken i munnen.
– Gör Masters kuk hård, Olga!

– Ja tack, Master.

Under tiden som han sög min kuk så pressade ut jag ytterligare luft ut från pumpen. Fittläpparna hade nu fyllt upp hela koppen. Sara gnydde och stönade om vartannat. Hon kunde inte ligga still utan rullade med höfterna. Jag släppte ut lite luft, för att sedan pumpa ut
den igen. Detta upprepade jag några gånger medan Olga sög.

– Det är bra, Olga. Du har varit duktig och fått fart på Masters kuk.

– Tack, Master. Det var ett nöje.

– Det förstår jag att det var. Dra ut butt-pluggen du har i baken.

– Tack, Master det ska bli skönt att slippa den.

– Åh jaha. Du ska bara ta ut den för att få något annat där bak. Vänd rumpan hit så vi kan se när du drar ut den.

Han lutade sig svagt framåt och så drog han sakta ut pluggen. Rövhålet slöt sig väldigt sakta
och jag bad honom sätt in den igen, för att sedan dra ut den igen. Samma sak igen, hålet slöt
sig sakta. Han såg ut att vara klar att knulla.

– Ställ er på alla fyra på golvet med rövarna mot varandra, båda två.

– Ja, Master. Tack, Master för att jag fick ta bort butt-pluggen.

 

Jag hade sett att de hade en dubbeldildo och fick iden att de kunde knulla varandras arsel med
den. Jag plockade fram den och glidmedel. När de var i position såg de vad jag hade i händerna och de lyste båda upp. Först lade jag glidmedel på Olgas röv och stoppade in dildon
i röven på honom. Det gick lätt och utan protester. Så övergick jag till Saras häck och gjorde
samma med den. Men här tog jag lite mer tid på mig eftersom hon inte hade töjt ut röven så
mycket som Olga gjort, tack vare hans buttplugg. Jag masserade öppningen lite först, så
tryckte jag in ett finger och knullade henne med det. Hon stönade högt. Så tryckte jag in fler fingrar och när jag tyckte att hålet var lagom uppmjukat så stoppade jag in andra delen av
dildon i henne. Det såg verkligen häftigt ut. Sara med sin vaccumpump fästad över fittan och
Olga i sin mundering.

– Så där ja. Nu kan ni börja knulla varandra.

De försökte att hitta en takt och rytm så att det skulle fungera att dildon åkte i deras rövar,
men de lyckades inget bra. Jag fick hjälpa till helt enkelt. Tog tag mitt på dildon och började
köra den fram och tillbaka. De började båda att stöna högt. Så gjorde jag ett stopp.

– Nej, nu får ni fan i mig se till att fixa detta själva.

Jag släppte ut lite vaccum ur Saras pump och pumpade genast ut den igen. Hennes fittläppar
började få en härligt skön färg och fyllnad. Det var nog snart dags att ta bort kupan helt. Men
först ville jag se dem knulla varandra. De lyckade bättre denna gång. Sara hjälpte till med
handen och förde dildon fram och tillbaka och Olga gungade sexigt så att löskuken åkte in
och ut ur röven på honom. Det hade börjat bli en liten pöl på golvet under Olga. Ur kuken
droppade det massor av försats.

– Nu får ni sluta så det inte går för er. Dra ut löskuken ur era arslen.

– Det var så härligt, sa Sara.

– Ja, Master. Det var skönt, tack så mycket.

– Olga, slicka upp det där du har sölat på golvet.

Han var snabbt där och slickade rent efter sig. Nu var det dags att ägna tid åt Sara igen.

– Nu ska vi se hur lilla fittan ser ut och mår. Olga, du sätter dig på stolen där bort och tittar på.
Nu ska du strax få se hur en riktig man knullar en kvinna.

– Ja, Master.

– Sara, ta plats i soffan.

Jag släppte in luft i kupan och lossade den. Och precis som jag hoppats så var läpparna riktigt svullna och tjocka. Jag masserade in lite mer olja så att de glänste fint. De var varma och jag kände hur det pulserade i dem. Lät några fingrar leta sig in i fittan och letade upp G-punkten.

– Ohh vad gör du med mig? Har aldrig känt så här förr.

– Så klart att du inte har. Du har ju bara en slampa till man. Ingen riktig karl, han vet väl inte hur man ska tillfredställa en kvinna.

– Nej, han har aldrig lyckat få mig att känna så här. Det känns som om fittan brinner. Hela
fittan är jättekänslig och härlig. Jag vill ha kuk nu!

– Du ska få kuk, men inte riktigt ännu.

 

Så fortsatte jag att stimulera G-punkten med ena handen och tryckte lätt utifrån med den andra
och masserade även fittläpparna.

– Åhhh vad härligt! Fan, vad gör du: Jag är så kåt. Ge mig kuk!

– Snart, inte än.

Hon rullade och juckade med höfterna och jag märkte att hon var på väg. Jag smekte hennes svullna fitta och gjorde mig klar att äntra henne. Till en början lät jag kuken bara glida upp
och ner mellan de svullna läpparna.

– Jävlar vilken sexig fitta du har.

– Det är du som gjort den så här. Kör in kuken. Jag vill känna kuken i fittan.

– Är du beredd nu då? För här kommer den.

– Ja, för fan! Kör in kuken bara. Spetsa mig med den. Jag är så förbannat kåt.

 

Jag körde in kuken och började knulla henne. Slängde ett getöga på Olga i stolen, han satt och
såg på oss med stora ögon. Hans kuk hotade nästan att sprängas och det droppade massor av
sav ur ollonet. Han var kåt han med.

– Vilken härligt svullen fitta du har. Det är skönt att köra kuken i den.

– Knulla mig för helvete. Knulla mig! Hårdare!

– Titta på din fru nu, Olga. Så här ska man knulla en kvinna.

– Ja, så här skönt har du aldrig knullat mig. Ohhh, kör in kuken i fittan!

– Vilken härligt svullen fitta du har. Den är skön att knulla.

– Ohh, hårdare! Jag kommer snart! Knulla fittan!

– Här! Ta emot kuken då!

– Kör in kuken i mig! Knulla fittan!

– Har du fått din fru att skrika så här, Olga?

– Fan, vad härligt! Jag kommer! Knulla hårdare!

– Känn kuken i din svullna fitta!

– Ja! Nu! Nuuu!

– Ja, kom för mig! Kom på kuken!

– Nuuuu! Ohhh! Ahhh! Jaaag koooo ...

Hon kom i en häftig orgasm och när hon kom kramade hon kuken. Jag kunde räkna hennes
spasmer i kuken. Körde in kuken hårt i henne, tog några tag och så kände jag att jag var på
väg jag med. Släppte allt jag hade och spolade in hela satsen i fittan på henne. Jag kom i en
härlig orgasm. Så slappnade vi av och vi drösade ihop i en hög. Drog ut kuken och sa till Olga att komma hit och slicka rent efter oss.

– Kom hit och slicka rent din fru.

– Ja, Master.

Han lade sig tillrätta mellan Saras ben och började lapa i sig våra gemensamma safter. Ett svagt ljud kom från Sara.

– Mmm, härligt. Vilken skön tunga du har. Slicka i dig av Gunnars sperma.

– Fittan är underbar att slicka när den är så svullen.

– Det känns helt annorlunda, mycket känsligare. Fan, slicka mer. Jag tror jag kommer igen.

– Det är bra, Olga. Slicka din fru till en ny orgasm.

– Ja! Slicka fittan! Slicka fittan! Jag kommer igen... Jaaa...

 

Så kom Sara ytterligare en gång. Nu dåsade hon nästan bort helt och hållet för en kort stund.
När hon kom till sans igen såg hon mycket lycklig ut.

– Detta var något av det härligaste jag varit med om.

– Jag tar det som en komplimang.

– Ja, det ska du göra. Du vet verkligen vad du gör.

Hon tog ner handen till fittan och rörde försiktigt vid de svullna läpparna och rös till av
välbehag.

– Hade aldrig kunnat tro att fittan kunde bli så här känslig.

– Men nu vet du. Bara att använda vaccumpumpen när du känner för det.

– Tack, Gunnar. Detta var verkligen en underbar kväll. Men Pelle? Nej, jag menar, Olga? Vi har ju glömt honom. Titta på honom.

Olga stod på golvet i sin dress. Kuken stod rakt ut och det droppade från ollonet av kåtsaft. Hans ögon var simmiga av kåthet.

– Jaså, jaha. Han ja. Vill du också komma, Olga?

– Ja gärna, Master. Jag är mycket kåt.

Han darrade på rösten och jag förstod att nästan skulle kunna komma när som helst.
– Kom hit och sug ren min kuk!

– Ja, Master!

– Du får lov att runka din kuk under tiden.

– Tack, Master. Tack.

 

Jag ställde mig upp och såg till att Olga lade sig på knä och sög ren min kuk. Han runkade
försiktigt sin kuk och det behövdes bara några få tag så kom han i kaskad efter kaskad.

– Så där. Nu har du fått din belöning.

Han rasade ihop och Sara var framme vid honom och kysste honom på munnen.
– Min älskade man. Vad jag älskar dig! Du har varit så häftig hela kvällen.

– Jag älskar dig Sara. Jag gör allt för dig, det vet du. Det var underbart att se dig bli knullad av

Gunnar.

– Det är jag som ska tacka er två för en härligt sexig kväll. Men nu vill jag bara ta en dusch
och åka tillbaka till hotellet.

– En dusch går bra. Men du åker inte tillbaka till hotellet ikväll. Vi är nog inte färdiga med dig
än. Titta på min fitta så svullen den är fortfarande. Den vill säkert ha mer kuk litet senare. Och
jag tror att Pelle gärna vill bli knullad som Olga.

– Hmm, du känner mig. Du vet att jag gillar att bli tagen i rumpan.

– Vi får se vad som händer. Nu vill jag gärna duscha som sagt.

– Det ska vi ordna. Häng med så ska jag visa dig och ge dig en badhandduk.

Vad som sedan hände är en annan historia.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.