Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/7, 2014 kl. 11:35, av Hurricane

Dom

Han vill ha mig hos sig. På sitt sätt

Tio minuter! Sms'et får mitt hjärta att hoppa till. 
Jag sätter min vackra juvel på plats och flämtar till när det kalla stålet pressas in mig. 
Nya stringtrosor... Vackra spetsar... Ingen bh, då jag vet att han gillar att känna mina bröstvårtor genom tyget... Jag har små, fasta bröst. Behöver ingen bh för att hålla dem på plats, möjligen för att få dem att se större ut. Men idag vet jag att det varvar honom mer om jag är utan. Min kropp är minutiöst förberedd. Rakad. 
Smord. 
Len och väldoftande. 
Målade naglar. 
Sminkad som jag vet att han gillar... Läppstiftet kommer att lämna märken. 

Mascaran kommer att smetas ut. 
Jag är redo för honom på alla sätt. Tar på mig klänningen han bad om. Sätter upp håret som han sagt. 

Ser bilen stanna utanför. Kliver i skorna och trippar ut. 

Sätter mig bak i bilen och ser ett leende leka i ögonen som betraktar mig i backspegeln. Jag är tyst. Som jag ska. 

Efter några minuters färd stannar han bilen. 

"Sära på benen" 

Han vänder sig om och låter ett finger stryka från insidan knät upp mot ljumsken. Leker under kanten på mina stringtrosor. 
Plötsligt trycker han in två fingrar o mig. 
Det finns inget motstånd. Jag är våt och min fitta pulserar. Men jag kan ändå inte vara tyst utan kvider till av behandlingen... 
"Tyst med dig!"
Han räcker fram fingrarna mot mig och jag slickar dem lydigt. 
Han verkar nöjd för stunden och vänder sig framåt. Startar bilen och kör vidare. 
Framme vid huset sitter jag kvar tills han kommit runt och hämtat mig. 
Med en framsträckt hand visar han att det är ok att kliva ut. När jag står bredvid honom lägger han sin hand i min svank. Finns ingen tvivel om att nu tar han över....

Framme  dörren. "Stanna här. Vänta tills du ser lampan släckas" 
Han går in, stänger dörren, och det blir tyst. Förstår att han hänger av sig. 
                                                  
Så surrar telefonen. 
"Öppna försiktigt dörren och kliv in i vardagsrummet. Följ markeringen i golvet. Ställ dig på sista markeringen  med handflatorna mot dörren.. Jag kommer sitta i mörkret där jag kan syna dig från topp till tå när du ställer dig mot dörren. Du kommer känna min närvaro och blick. Varje sekund kommer kännas som tre när du väntar och vet att jag ser dig."

Jag går in. Kliver ur skorna. På bara fötter följer jag repet som ligger på golvet. Känner igen det. Det har lämnat märken på min kropp mer än en gång. I ögonvrån ser jag honom och något i hans hand. Men jag håller blicken lågt och vänder mig runt så att min rygg vänds mot honom. Sätter upp händerna mot dörren och andas ut. 

Hör hur han fingrar på mitt halsband. Det plingar lite om spännet och kedjan. 
'Men kom hit då!!' skriker det i mig. Skiftar vikten. Vågar inte be om att han ska komma. Suckar av otålighet och hör hur han fnyser till lite. 

Efter en evighet är han plötsligt helt nära... Händerna löper längs konturerna på min klänning. Den är svart, kort, men med långa ärmar i spets. Tight runt halsen. Nätt skuren så att den visar skillnaden mellan midja och höfter. Han låter handen gå runt midjan och fortsätta upp under armen mot halsen. 
När han passerar bröstet hummar han lite och drar in luft med läpparna nära mitt öra.
Den andra handen lyfter upp klänningen och stryker över min runda stjärt. Jag sätter ner en hand och sträcker mig bakåt mot honom. 
Han släpper mig och placerar bestämt men förvånansvärt lugnt handen tillbaka på dörren. Med en smidig rörelse sätter han halsbandet på plats. Rycker lite i det. Bakåt, uppåt, så att jag vill upp på tå. Men jag flyttar inte händerna. 
"Bra" 
Armbanden sitter snabbt på plats och han vänder mig mot sig så att jag ser rakt in hans bestämda blick. 
Med en stadig hand runt min hals, så att jag inte kan gå närmare en millimeter, kysser han mig hungrigt. 
Så vänder han sig om och med kopplet drar han mig framåt till min vanliga plats. 
Händerna lyfter jag lydigt upp. Med ett klick sitter de fast. Han går runt mig och jag hör hur han hämtar något där han väntade på mig. 
Han lyfter upp och rättar till klänningen så att den ligger rakt över mina höfter. Smeker mina skinkor och rör min string åt sidan så att han kan känna prinsesspluggen. Handen försvinner och just som jag tror att han ska komma runt mig och berömma, så känner jag den skarpa smärtan från ridspöet. 
Lättar nästan från marken och tjuter till. 
"Nämen?! Hur var det vi skulle göra? Knäpp igen, stå stilla, räkna!"
Lydigt räknar jag. 'Ett, två...'
När jag kommer till sju kan jag inte hålla kontroll på kroppen utan viker undan. 
Hans hand smeker över skinkorna. Mellan benen. Jag är våt, jättevåt. 
"Slyna" 
Jag vet vad som gäller. Stå stilla, räkna. Annars börjar han om. 
'Ett, två, tre...' Jag klarar tio. Men benen skakar innan han bestämmer sig för att det räcker. 
Händer igen. Prövande fingrar i min pulserande fitta. 
Stringtrosorna drar han ner. Bestämmer sig för att mjuka upp mig. Med två, kanske tre fingrar knullar han mig bestämt... I fem sekunder!! Sen försvinner fingrarna och han muttrar... "Jo det tänkte du säkert..." 
Jag kvider till av besvikelse när jag förstår att det inte blir mer. 
Han går runt mig. Plockar ner mina armar, fäster ihop dem bakom ryggen och leder mig in i sovrummet.  Klänningen glider på plats igen. Känner mig märkligt påklädd. Som om allt stannar. Han styr ner mig i sittande på fotändan av sängen. Han ställer sig framför mig och knäpper av sig skjortan. Öppnar sina jeans och låter dem glida ner till golvet. 
Han drar av sig sina briefs och låter mig se sin stenhårda lem. Smeker sig, tittar frågande på mig. 
"Nå?" 
Jag gapar. Hans kuk går in min mun, ända bak i svalget. 
Kämpar med reflexerna, med att hålla munnen öppen och med att trycka emot så att han kommer riktigt djupt. 
"Varsågod!" 
Mina läppar sluts runt ollonet och jag får röra mitt huvud, använda tungan och dyrka hans underbara kuk. 

Han drar sig ur. Jag protesterar. Två snabba örfilar senare ligger jag på mage i sängen. Han knäpper lös mina armar, greppar tag i mitt hår och sliter upp mig på fötter. 
"Klänningen!"
Han är irriterad nu. Men en liten del av mig räknar in en pluspoäng och vet att han kommer att knulla mig... Hårt... så hårt. 
Jag drar av klänningen. 
"Upp!"
Jag klättrar upp på sängen. Han fäster upp mina armar mot hörnen på sängen.
Som ett rovdjur dyker han rakt ner mellan mina lår. Vårdslöst suger han in mig i sin mun. Låter tungan ömsom smeka på utsidan, ömsom reta min klitoris och lapa hela vägen nerifrån och upp. 
Jag kvider. 
"Skönt? Få höra hur kåt du är då!!" 
Hans handflata smäller rakt ner över min pulserande fitta och jag tjuter rakt ut. 
Han skrattar till. 
Så är hans fingrar i mig. Smeker mig. Knullar mig. Min fitta är våt, svullen, vibrerar. Han grenslar mitt ena lår så att hans fria hand kan greppa runt min hals. När han skoningslöst ökar takten med handen mellan mina ben, klämmer han åt runt halsen och pressar ner mig i kudden. 
"Nu ska du spruta för mig, min slyna.." 
Behandlingen får det att slå runt i huvudet och prickar dansar för mina ögon samtidigt som jag känner mina safter stänka över låren. 
"Såja... Vad säger man?"
'Tack' kvider jag och kämpar för att få andningen under kontroll. 

Han släpper loss mina armar och kysser mig. 
"Duktig tjej... Andas lite nu, vi är inte klara" 
Hans kyssar är fantastiska. Inte ett spår av irritation. Som en magnet drar de blodet till min hud. 
Känner hur pulsen ökar, och jag möter hungrigt hans läppar. Mina händer letar sig över hans breda axlar, upp längs den starka nacken. 
När mina händer drar honom mot mig känner jag hur han stannar till, drar sig undan och lägger ett finger över mina läppar. 
"Nu räcker det, runt på mage."
Återigen fäster han ihop mina händer, men nu nära varandra och så fast i den kraftiga ringen vid huvudänden av sängen. 
Hör ett rassel och känner hur mina fötter fästs brett isär med spreadbar. 
"Sådär. Upp med dig på alla fyra nu." 
När jag står där kan jag varesig hålla ihop eller dra isär benen. Jag är helt utlämnad. 
Han kysser mina skinkor. Biter mig. Får mig att skaka av upphetsning och ovisshet. 
Han för prinsesspluggen sakta fram och tillbaka. 
Jag hör fairyn surra igång. Han lägger den mot min pulserande fitta. Retar, driver mig, får mig att kvida. 
När mina stön blir mer ihållande, bestämmer han sig för att byta aktivitet. Jag hör honom knäppa upp en flaska. Något rinner mellan mina skinkor och ner över blygdläpparna. Jag känner spetsen på ollonet vid fittmynningen. Känns som om jag ska suga in honom med ren tankekraft. "Vad säger man?" 
'Snälla kan du trycka in din kuk i mig!'  Kommer mitt svar otåligt. 
Jag är svullen, otålig, hungrig efter honom. Och när han bestämt plöjer in i mig gnyr jag okontrollerat av lust. Stötarna är hårda. Varje gång stannar han till längst inne och ser till att den innersta cm inte bara är en kort studs utan en djupt pressande erövring av min fitta. Han når så djupt att han ligger på smärtgränsen varje gång. 
Tempot ökar och han sätter fairyn mot min klitoris igen. 
Behandlingen får mig att vrida, tjuta och skaka okontrollerat. 
Han drar olidligt sakta ut min vackra juvel. 
Han drar sig ut och smeker det ställe där den satt. 
" Min knullslyna... Nu tänker jag trycka in min kuk i din stjärt. Jag tänker knulla dig där tills du kommit. Oavsett om jag måste hålla på tills det blir ljust ute. Du ska få komma medans jag rövknullar dig. Det är så mycket jag bryr mig om dig. Förstår du? " 
'Ja... Tack snälla..' Viskar jag. 
Bävar då jag vet hur stor han är. Förstår varför han är så noga med prinsesspluggen. 
Han sätter sitt ollon mot min öppning. Trycker sig sakta in medan han påminner mig om att andas, slappna av, foga mig. 
När jag känner hur hans lår pressar mot mina tänker jag att nu går det inte mer. Jag kvider lite och vet inte om det är njutning, smärta, eller oro för att hans nästa rörelse ska vara ännu djupare. 
Han backar lite och trycker sig sedan in igen. Stannar till lite och ger mig sedan sin hela längd. 
'Mmmmhh!'
Jag pressar huvudet ner i kudden och försöker slappna av. 
"Schhy.. Det här fixar du. Lugn bara" 
Han ökar tempot. Och jag hör honom stöna av njutning. 
Med händerna i ett fast grepp runt mina höfter pumpar han in i mig hårt och bestämt. 
Mina lår darrar. Mina tänder gnisslar. Och så går fairyn igång. 
Han greppar mitt hår. Sätter fram ena benet och lutar sig lite framåt. Han lägger an den ljuvliga vibratorn och med ens går de underbara smärtblandade vågorna genom kroppen. De pressar mig obönhörligt mot orgasmen och när jag kommer så vet jag inte var ljuden kommer ifrån, om de orsakas av smärta eller njutning. 
Innan jag hunnit hämta mig flippar han runt mig på rygg och grenslar mitt bröst. Med en hand på min haka håller han upp min mun och med den andra runkar han hetsigt sin ådriga kuk till utlösning. När han närmar sig lyfter han upp mitt huvud något och hand kraftiga sats fyller min mun och rinner över mina läppar. Jag sväljer, slickar och kämpar för att inte spilla. Under de sista pulserna kör han in kuken i min mun och jag får visa honom att min andning är sekundär till hans njutning. 
Med en morrning ger han mig det sista och glider sedan ner bredvid mig. Med näsan mot min hals och handen över mitt bröst berömmer han mig och låter mig landa i hans kyssar. Hos honom är jag lugn. 

 

 

 

 

 

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

solongloosers

Fantastiskt. Precis den här texten ska skickas till min kille..

18/9, 2014 kl. 20:19

#4

Huldran

Hurricane, din text påverkar mig! Den känns i kroppen, känns i... Just det, det blir pulserande.

Emellertid har Du missat några ord på tre, kanske fyra ställen. Inget viktigt men ändå.

27/7, 2014 kl. 22:53

#3

WAMPyrellagirls

Pulserande!

16/7, 2014 kl. 23:45

#2

Deep

Smärta är inte riktigt min grej men nog fick du det att pirra lite ändå ;-)
Tack Hurricane

16/7, 2014 kl. 21:51

#1

Hurricane

Jag är kvinna...

3/7, 2014 kl. 22:50