Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/8, 2014 kl. 17:07, av Johannas noveller

Det svaga könet

Vill med denna novell beskriva många mäns känsla av otillräcklighet och hur det kan ta sig uttryck. Den gängse bilden av "Det svaga könet" är, enligt mig, i högsta grad missvisande.

Det svaga könet
En novell av Johanna
 
Jag heter Andreas och var säkert inte mycket annorlunda än andra killar i tonåren. Spelade fotboll på sommarhalvåret, bandy och lite basket under resten av året. Drömde som de flesta alltid om tjejer förstås, men inte vilka tjejer som helst! Vissa tjejer var så förbannat självsäkra att de blev ointressanta, man ville ju inte vara med någon madrass precis!
Egentligen visste vi ju inte om de verkligen var sådana även om de klädde och betedde sig som så. Men om man var så snygg att man kunde få vilken kille som helst och dessutom alltid ibland de bästa på alla prov var det kanske lätt att det steg en åt huvudet. Jag tyckte sådana tjejer var förbannat jobbiga! De snackade ofta i ett, dessutom brukade de ha så gälla röster att de hördes överallt, otroligt irriterande!
 
Nej ska man ha en tjej så ska hon vara som morsan ungefär. Knipa käft, sköta hemmet med matlagning, tvätt och städ. En sådan som morsan vore bra då hon jobbar med att städa trappuppgångar också. Om inte morsan jobbade fick farsan säkert sällan dricka finsprit, då blev det nog fulsprit för hela slanten.
Det kändes så jävla förolämpande att inte klara proven då dessa pantade brudar kunde fixa det, de bjöd väl ut sig till lärarna förstås! Något lurt måste det ju vara!
 
Som tur var hade jag en kompis som var ett jävla geni. Han hjälpte mig att få upp betygen så jag åtminstone kunde komma in på gymnasiet. De följande året började jag träna som en vilde, försökte sköta mig och inte hänga med på kompisarnas alla dumheter. Ville inte ständigt försöka komma in på krogen, fått för mig att jag ville bli något! Åren gick och vi killar beklagade oss ofta över brudarna som surfade sig fram genom tillvaron. Lekte sig genom livet för att sedan skaffa någon rik snubbe som kunde försörja dem. Hur fan skulle man någonsin kunna lita på en sådan? De var som om de var i maskopi med fan själv, klädde sig så man satt och stirrade som ett fån fast man tyckte de var äckliga.
Ja, ja! Det var i alla fall så som jag tänkte innan jag träffade Lottie!
Hon var den absolut läckraste tjej jag kunnat tänka mig och hon lindade mig enkelt runt sitt finger.
 
Gissar att jag blev kär hur fånigt det än låter! Ansträngde mig förstås för att inte visa det allt för mycket, man är väl ingen fjolla heller! Men då hon halvnaken kröp upp i min famn var det inte lätt att spela tuff. Hon gjorde mig så förbannat kåt!
Men hon spelade på mina känslor genom att retfullt slå mig på fingrarna och ge mig en puss om jag blev för närgången. För att få komma henne nära tvingades jag hålla hormonerna i strama tyglar, nöja mig med att kyssas och kela som en jävla kattunge. I min ensamhet runkade jag sedan förtvivlat med den ljuvliga doften av henne i klart minne. Varför spelade hon så jävla svår?
Kunde ge mig fan på att hon knullat runt en hel del, skulle aldrig tro att hon var oskuld precis. Så snygg och sexig som hon var sprang väl killarna ständig runt och uppvaktade henne.
Månaderna gick och hur jag än försökte kom jag ingen vart med henne. Vid ett tillfälle efter att vi länge legat och kelat i min säng lyckades jag komma åt att krama hennes härliga bröst lite grann. Men hon stelnade till då jag försökte kyssa dem och innan jag lyckades komma till stoppade hon mig med ett litet fniss och skyllde på att hon behövde på toaletten.
 
Jag blev så otroligt frustrerad! Gick ständigt och oroade mig för att hon hade någon annan. Jag visste ju att hon var duktig i plugget och förstod att hon antagligen pluggade en del förutom att spela fotboll och hänga bland hästarna i stallet. Ja åtminstone var det vad hon sa att hon gjorde, borde jag kanske kolla upp henne lite? Generad hamnade jag sedan som åskådare på en av hennes matcher, försökte gömma mig men det var så lite folk att jag säkert stod där som ett fyrtorn mitt i samlingen. Tänkte smita innan hon såg mig, men då hon vinkade glatt och sken som en sol, stannade jag kvar och fick en svettig jättekram inför alla de andra. Kände mig trots allt en smula stolt då hon tordes visa att hon gillade mig.
 
Okay! Det tog fan sju månader innan jag kom innanför trosorna på henne, började nästan tro att hon var frigid eller så, det där var väl inte helt normalt, eller? Men när jag väl kom till var det värt all väntan, hon var helt underbar! Alla mina tidigare tafatta erfarenheter kom på skam, hon var faktiskt helt fantastisk i sängen. Så skicklig att tankarna genast började snurra i huvudet!
Hur hade hon blivit så bra, kunde knappast tro att hon pluggat sig till detta! Övning ger färdighet! Naturligtvis måste hon ha knullat runt en hel del! När jag körde kuken i henne var det med en blandning av största lycka och irritation. Kunde inte låta bli att undra vilka hon knullat med tidigare och varför jag tvingades vänta så länge? Naturligtvis förstörde detta en hel del av glädjen och fick mig att må så dåligt att jag ibland funderade på att sluta träffa henne.
Till sist stod jag inte ut längre, jag måste få veta! Hade hon varit en jävla madrass eller?
- Oj så fantastiskt skön du är att älska med gullet, viskade jag flämtande just då jag sprutat henne full för naturligtvis gick hon på piller, bara en sån sak...! Du är så underbar att jag knappt kan tro att du är sann, fortsatte jag! Inbillar mig att du övat en hel del, hur många har du varit med egentligen, viskade jag och försökte få det att låta som en oskyldigt fråga?
- Jag har bara haft en pojkvän innan dig, sa hon och såg ut att rodna en smula.
- Då måste han väl ha varit äldre, sa jag och hjärtat bankade hårt i mitt bröst? En duktig lärare menar jag!
 
Hon tittade underligt på mig som om hon undrade vad jag hade i tankarna och skakade bara lätt på huvudet. Då hon inte svarade smekte jag mjukt hennes kind samtidigt som jag upprepade påståendet om att han borde ha varit äldre? Säkert någon lärarslusk, tänkte jag men log vänligt mot henne.
- Nej! Det var min barndomskärlek, sa hon och mötte stadigt min blick. Vi började första klass samtidigt och blev ihop i sjuan, sedan växte vi ifrån varandra så småningom. Men vi var ändå ihop i över två år, min första kärlek kan man säga och du är min andra.
- Och den sista får man hoppas, sa jag och log fastän svartsjukan rev och slet i min kropp, tålde inte tanken på att hon knullat med någon annan.
 
Det gick mot vår och det var tidigt varmare än på många år. Trots det sköna vädret kunde jag inte slappna av och njuta ordentligt, anledningen var att Lottie klädde sig som ett fnask, hon bjöd ju ut sig för fan! Visserligen klädde hon sig inte sämre än många andra tjejer, men dessa var ju hjärndöda brudar på jakt efter kuk. Lottie var ju ändå en smart tjej, och dessutom hade hon ju redan fångat mig, så varför försökte hon dra blickar till sig? Jag gillade definitivt inte att se hur andra killar kollade på henne och slickade sig om munnen. Dessutom såg det ut som om hon blev smickrad, trivdes med att vara lättklädd och att dra en massa killars blickar till sig förstås.
Nästan som i någon form av ilska knullade jag henne så gott som dagligen. Det kändes som om jag på något vis straffknullade henne, men hon gillade det tydligen och var med på noterna. Lottie vred sig som en mask under min svettiga kropp och klöste mig stönande, allt för hårt, på ryggen då hennes höfter skakade av kättja.
 
Trots att det var beroendeframkallande och förbannat skönt lämnade våra knull mig tom och desorienterad. Kände mig som en maskin då jag känslokallt pumpade i henne, hon såg lyckligare ut desto intensivare jag tog henne. Då hon kändes så liten och nätt under mig fick jag känslan av att hennes våldsamma njutning och sexuella utagerande var omoraliskt. En "fin" flicka borde inte bete såg så djuriskt!
Efter att jag sprutat henne full visade hon tecken på att inte alls vara nöjd. Nästan som i desperation ansträngde hon sig för att suga fart på kuken igen. Trots att jag ibland fick stånd igen kände jag mig sexuellt utnyttjad då hon ivrigt red mig och kastade sig i sadeln. Kanhända låter detta som en dröm för andra, men jag kände mig bara otillräcklig då hon i omgångar lockade fart på kuken då jag ständigt sprutat allt för tidigt.
 
Det var förresten inte bara då vi knullade som hon fick mig att känna mig underlägsen. Hon tjattrade ju i ett, orden flög lätt som en vårflod ur henne och många visste jag inte ens vad de betydde, bäst att bara mumla något ohörbart. Om hon inte bombarderade mig med sin svada så snackade hon i telefon, tycktes ha hur många kompisar som helst som hon bara måste snacka med. Jag ville inte veta vad det gällde, orkade faktiskt inte bry mig även om jag tyckte hon berättade för mycket om sitt liv, var som en öppen bok på något vis!
I takt med att jag blev allt hårdare knuten till henne tappade jag kontakten med mina egna kompisar, tålde faktiskt inte att se hur de intresserat studerade och fjäskade för Lottie. Svartsjukan blev som ett gift, hade helst velat låsa in henne någonstans. Men det gick ju inte! Lät jag svartsjukan bli synlig hade hon säkert snabbt lämnat mig. Hon berättade om andra tjejers problem med killar och hur illa hon tyckte om sådant, skulle minsann aldrig låta en kille begränsa hennes livsutrymme! Riktigt sjukt! "Verkligen tur att inte du är sådan" sa hon allvarligt och såg mig kärleksfullt i ögonen.
 
Under våren slutade tränaren som deras lag haft sedan Lottie börjat med fotboll. Hon och hennes man skulle flytta till en annan stad på grund av hans arbete. Till min irritation fick de en manlig tränare. Jag fick en känsla av att Lottie medvetet undvek att tala om saken, men det gick så småningom inte att undvika då jag undrade hur han var?
Med tindrande ögon berömde hon honom, berättade att han hette Sebastian och hade inspirerat hela laget att träna hårdare och övertalat dem att börja träna två pass till per vecka. Att det hade blivit "såå.." mycket bättre stämning i laget!
Ångrade sedan att jag frågat, dagligen fick jag höra hur roligt de haft och hur skönt det var att ta ut sig fullständigt, vilken fantastisk inspirerande tränare "Sebbe" var. Naturligtvis blev jag svartsjuk som fan!
 
Inte blev det bättre efter att jag bestämt mig för att hämta henne efter träningen. Osedd fick jag se hur Lottie som sista tjej hjälpte tränaren att bära en av bollsäckarna till hans bil medan de båda flinade som fån. Han såg allt för bra ut och verkade förbannat vältränad för sin ålder. När bollarna låg i hans snygga silverglänsande BMW och Lottie, stort leende, smög in i hans famn som en kelen kattunge höll jag på att explodera. Skakande av ilska och med nerverna i total kollaps gömde jag mig i buskarna då han smekte hennes kind innan han släppte henne loss, glatt leende vinkade hon iväg honom.
Raskt skyndade jag en annan väg och ringde henne. Hon berättade att hon var på väg hem men att hon inte hunnit duscha. Då jag föreslog att hon skulle lämna dörren olåst så jag kunde komma in, inbillade jag mig att hon tvekade en smula, men lovade ändå att göra som jag bad.
 
Med nerverna hårt spända och tankarna snurrande som en tyfon försökte jag trots allt lugna ner mig en smula, inget hade ju egentligen hänt! Bara min svartsjuka som spelade mig spratt försökte jag intala mig. När denna underbara tjej kom naken ur badrummet något senare, kunde jag inte låta bli att le. Så förbannat sexig hon var! Ljuvt leende gled hon över golvet och kysste mig mjukt. Hungrigt besvarade jag hennes kyssar och borrade in näsan i det nytvättade håret.
- Så fantastiskt vacker du är, suckade jag! Jag har längtat hela dagen efter dig!
- Roligt att höra, fnissade hon och gled ner på knä mellan mina ben där hon ogenerat smekte kuken. Får jag ta fram den? Jag är så väldigt kåt!
 
Jag nickade ivrigt men undrade varför? Kunde hennes kåthet ha något med tränarens avskedskram att göra? Min svartsjuka målade upp groteska fantasier som dock skingrades en smula då hon såg mig i ögonen medan hon slöt sina mjuka läppar omkring kukhuvudet. Med dimmig blick klädde hon av kuken och sög sig fast, jag blundade och försökte glömma vad jag sett.
Medan hon sög mig hasade hon ner mina byxor nedanför knäna innan hon vände sig med ryggen mot mig. Lät den välsvarvade stjärten vickande sjunka ner över kuken.
- Jag är så kåt att du inte behöver förbereda mig, viskade hon hest. Tror att jag kan få in den direkt!
 
Särande benen utanför mina hukade hon sig ner. Med vickande höfter placerades kuken rätt innan hon varsamt gled djupare och trädde upp fittan på den blodfyllda springaren. Hon var varm, våt och välkomnande! Kramade sina bröst och jämrade sig då hon ökade hastigheten och knullade upp sig på mig. Undrade om hon fantiserade om Sebastians kuk nu då hon satt med ryggen åt mig? Jag greppade hennes höfter och hjälpte henne en smula.
Lottie gnällde som en hundvalp då hon tillfredsställde sig själv och stötte sig ner över kuken. Axlarna skakade när hon flämtade högt, det var alldeles omöjligt att hålla tillbaka min kanonad. Jag sprutade högt upp i den sugande fittan! Luften gick helt ur mig.
- Nej! Gick det för dig redan, utbrast hon surt och såg buttert på mig över axeln? Hade ju hoppats på något mer!
- Förlåt, flämtade jag! Du är bara för läcker! Så upphetsande att jag inte kan rå för det! Förlåt!
- Det är samma visa jämt...! Men kanske lika så bäst då jag lovat titta över till Sofia, sa hon utan att le. Ska inte du iväg och träna förresten?
- Jag orkar inte nu! Hoppar över det i kväll, suckade jag då jag kände mig nöjd och glad!
 
Lottie hoppade in i en snabbdusch igen och sparkade sedan ut mig då hon skulle iväg. Trött tog jag mig hemåt på matta ben. När jag strosade genom parken orkade jag inte gå längre utan slog mig ner på en parkbänk och slöt ögonen. Jag blev nog sittande där uppemot en timme innan jag sömndrucken gnuggade mig i ögonen. På väg ut ur parken fick jag syn på ett ungt par som gick och höll varandra i handen, tyckte det såg töntigt ut. Kunde inte vara mycket till karl i den där!
Då jag kom närmare såg jag att det var Sofia, Lotties kompis. Vafan nu då? Vart tog då Lottie vägen?
Svartsjukan rev och slet i mig! Massor av otrevliga tankar snurrade i huvudet! Smet hon iväg till sin "barndomskärlek" eller för att träffa Sebastian igen? Jag mådde skittaskigt och funderade intensivt på vart hon kunde ha tagit vägen? Hämtade cykeln och for som en vettvillig runt och letade, ringde henne på mobilen utan att få något svar.
 
Då jag inte hittat henne någonstans cyklade jag av en ingivelse bort till fotbollsplanen och hjärtat stannade nästan då jag fick se den silverglänsande bilen ensam stå parkerad där. Snabbt cyklade jag in bakom en container där jag hoppade av medan hjärtat höll på att banka sig ut ur bröstet. Då hade jag rätt likt förbannat, tänkte jag! Så snart jag hämtat mig något kikade jag fram, ingen tycktes sitta i bilen. Jag spanade över omgivningarna och såg på avstånd hur ett par figurer strosade in i skogen på andra sidan fotbollsplanen hållande varandra i handen. Kunde inte vara säker på om det var Lottie, mådde ändå illa vid blotta tanken. Måste få vetskap så jag tog mig snabbt över bollplanen så snart de försvunnit bland träd och buskar. Flämtande tog jag mig sedan själv in bland buskarna och lyssnade intensivt efter minsta ljud medan jag hämtade andan.
Efter att med bultande hjärta ha smugit som en katt genom snåren hörde jag snart hur en tjej fnissade en bit längre fram i en liten glänta. Till vänster fanns en liten bergknalle med vars hjälp jag säkert tyst och osedd skulle kunna ta mig ganska nära. Väl uppe på stenpartiet såg jag hur de låg och hånglade i gräset, måste komma närmare för att se om det var Lottie. Kunde inte se henne helt då killen låg med ryggen i vägen, uppenbarligen smekte han henne medan de kysstes. Svartsjukan drev mig allt närmare, snart var jag så nära att jag kunde höra dem viskande hetsa varandra. Så nära att jag kunde kasta mig över dem på ett ögonblick och kände hur ilskan brände inom mig, om jag bara kunde vara säker på att det var hon. Var inte helt säker även om jag kunde se en lång blond kalufs mellan varven, måste tvinga mig att vänta lite!
 
Killens axelparti dolde ansiktet då han halvlåg och kysste henne medan händerna utforskade kroppen. Anade att han smekte och kramade brösten medan de kysste varandra hungrigt. När handen gled ner över hennes kropp särade hon villigt på benen och slog armarna runt hans hals. Skamligt signalerade hon sin upphetsning genom att lyfta skötet mot den masserande handen. Någon minut senare knäppte han upp jeansknappen, drog ner blixtlåset och pressade ner handen i hennes trosor. Jag såg hur hon i njutning rufsade och drog i hans nackhår, ingen tvekan om att hon var villig och med på noterna!
Ivrigt lyfte hon höfterna och hjälpte till att dra ner de trånga jeansen, sprattlade med benen då han drog av dem tillsammans med små vita trosor, nu var hon helt uppdukad för honom. Blodet steg mig åt huvudet så det blixtrade för ögonen!
 
Plötsligt reste hon sig upp och drog av sig blusen, befriade de fantastiskt vackra brösten, fasta fylliga och fina var de inte beroende av någon behå. Insåg då äntligen att det inte alls var Lottie, visste inte vad hon hette, bara att det var en av tjejerna i fotbollslaget. Hon spelar på mittfältet och jag minns att jag i hemlighet dreglat över henne då jag sett dem spela, absolut lagets snyggaste och sexigaste! Jag drog en suck av lättnad medan tjejen naken satte sig över honom och leende börjat knäppa upp skjortan. Nu då killen rullat över på rygg såg jag att jag åtminstone haft rätt i att det var Sebastian, deras nya tränare.
Jag stirrade som förhäxad på den bildsköna tjejen medan hon ivrigt befriade honom från alla kläder. Min kuk stod plötsligt som ett spett i brallorna då den fantastiska bruden fått av honom kläderna och börjad kela med kuken. Hon log lyckligt upp mot honom då hon mjukt runkade den stora välväxta kuken.
- Vilken stor fin kuk du har, sa hon och slickade sig om läpparna. Jag har aldrig någonsin sett någon så vacker, nästan så att den är lite skrämmande. Nu då jag satt klorna i dig tänker jag njuta dig maximalt, vill inte höra minsta protest, fatta det!  
- Inte kan då jag motstå en tjej som du, skrattade han! Gillar att du verkar vara van att leka med elden.
- Det har du rätt i, skrattade hon! Jag älskar killar och är inte svårflörtad precis, men jag har aldrig sett en sådan enorm kuk. En riktig fantasikuk! Skulle tjejerna i laget få veta vad du döljer i shortsen fick jag inte ha dig för mig själv länge.
 
Medan hon talat hade hon börjat pussa och slicka på ollonet med en söt liten rosa tungspets. Reste sig upp och satta sig på hans håriga ben medan hon greppade kuken med båda händerna, kysste ollonet och log mot honom som om hon var den lyckligaste flickan i världen. När hon lutade sig fram och slukade det blodfyllda kukhuvudet måste jag öppna gylfen och släppa ut min egen kuk som höll på att få kåtslag. Medan den lilla vältränade tjejen lät läpparna åka hiss på kuken hasade jag ner mina byxor till knäna, drog drömmande i den styva kuken och stirrade på den otroliga tjejen. Njöt av synen då hon naken och ivrig hukade över sin mer än dubbelt så gamla tränare. Hur det smackade då hon sög honom och hur saliven rann nerför det grova skaftet. Ögonen tindrade men tårades då hon pressade kuken alltför långt ner i halsen. Hon slickade sig om läpparna och log lyckligt då hon för ett ögonblick reste sig, satte sig rak och stolt. Studerade honom intensivt och kramade själv sina bröst, såg fräckt utmanande på honom.
- Jag är så förbannat kåt, flinade hon! Vill absolut spetsa mig på din vackra kuk, men vill också suga av dig och visa hur duktig jag kan vara. Frågan är om jag sedan kan få fart på den igen, vad tror du?
- Tror inte du fattar hur sexig du är, skrockade han! Jag har inte bråttom någonstans så du får säkert fart på mig igen. Kanske bara bra då du gör mig så upphetsad, vill inte spruta för snabbt utan få dig att jublande skrika i falsett när vi sedan knullar. Längtar efter att få tillfredsställa dig!
- Hoppas du inte lovar för mycket, fnittrade hon och kastade sig åter över kuken! Nu ska jag se om jag kan få den att spruta!
 
Jag hade nog aldrig sett någon sexigare tjej, hon var otroligt fin! Kom på mig med att sitta och runka medan jag stirrade på den där fantastiska tjejens söta ansikte. Drog i kuken medan jag tvingades bita mig i läpparna för att vara tyst. Trodde knappt mina ögon då hennes läppar jämrade sig som om hon älskade det där, gnällde lustfyllt då de åkte upp och ner över kuken. Hon slickade och sög, höll sig stadigt fast omkring kukroten när hans höfter reste sig från marken. Snabbare än väntat började han varna henne för att han skulle spruta snart om hon inte lugnade sig.
- Så då tycker du att jag är duktig då, frågade hon leende och drog i kuken?
- Ja, ja, ja! Du är helt fantastisk, jublade han! Snart kommer det!
- Bra! Kom du bara! Jag vill suga ur dig varenda droppe, kvittrade hon och sög sig snabbt fast omkring kuken som en hungrig kalv!
 
Jag trodde inte mina ögon! Tvingades sluta dra i kuken och klämma hårt vid roten för att inte komma. Stirrade bara stumt då den lilla läckra tjejen fick honom upp i brygga, höfterna skakade och han bet sig i läpparna då hon sög ur honom. Hon svalde upprepat medan hon fortsatte mjölka kuken med sina läppar. Kuken slaknade medan hon fortsatte dia den.
- Vilket jävla sprut, fnittrade hon överlyckligt! Knappt att jag klarade av det! Häftigt!
 
Han svarade inte utan låg bara utslagen medan hon varsamt lekte med den slaka kuken. Det såg ut som om hon just fått en idé då hon vände sig och satte sig grensle över ansiktet på honom så att han prövande kunde smaka henne mellan benen. Snart började det rycka i kuken igen, leende sög hon den allt intensivare.
Jag tvingades kåtare än någonsin låta bli att röra kuken så att jag inte exploderade. Njöt av att så tydligt kunna se hur hon kastade sig runt och varsamt sänkte skötet över den bastanta kuken. Helt osannolikt lyckades tjejen spetsa den lilla fittan på detta monster. Trots att det såg smärtsamt ut lät hon inget stoppa sig, bet hårt i läpparna då hon bestämt arbetade sig allt djupare. Snart ökades farten över den våtblanka staken, hon red den jämrande och kramade sina bröst. När han greppade hennes höfter och hjälpte till att hålla takten, himlade hon med ögonen och drog i håret på hans bröst. Den sexiga lille kroppen riste som i kramp och hon kastade sig hit och dit i extas.
Det var det absolut mest upphetsande jag sett! När hon vilt flämtande tycktes komma för fjärde gången sprutade jag fastän jag inte rörde kuken. Det blixtrade för ögonen och jag råkade sparka till en sten som rullade nerför berghällen med ett öronbedövande oväsen.
 
Antagligen mitt i orgasmen kastade tjejen sig ur sadeln och skrek högt av ilska och chock.
- En jävla fluktare som sitter och glor! Vilket jävla litet äckel, vrålade hon!
 
Jag försökte i panik resa mig och springa, men med byxorna nedanför knäna snubblade jag omkull och slog mig. Innan jag fått upp brallorna hade jag dem båda över mig som ilskna bålgetingar. Gubben gav mig en rak höger över ögat så det sjöng i skallen, tjejen fick in en klockren spark mellan mina ben så att jag vek mig dubbel och skrek av smärta. Det var då ett förbannat uppvaknande, de droppade säkert fortfarande om kuken!
- Men vad i helvete, skrek tjejen i falsett! Det är ju Andreas, Lotties kille! Vafan gör du här ditt äckel?
- Far åt helvete med dig, skrek gubben ilsket och gav mig en kraftig smäll i bakhuvudet! Stick snabbt som fan innan jag gör mig olycklig på dig!
 
Jag var skitskraj! Trots att jag är kraftig och vältränat så höll jag på att skita på mig, slet på mig byxorna och sprang för brinnande livet ut ur skogen. Antar att jag cyklat som en vettvilling så att jag snabbt kom hem. Stående i duschen insåg jag att jag satt min sista potatis. Tjejen kommer med största sannolikhet att berätta allt för Lottie, så ska jag få knulla denna underbara tjej igen måste jag snabba mig innan hon får veta något, hon gör säkert slut direkt efter att hon fått höra detta!
 
Cyklade nyduschad hem till henne och till min lycka var hon hemma igen. Jag bad henne åter om ursäkt för att det blev ett så abrupt slut senast, undrade om jag kunde gottgöra henne på något vis? Då hon fortfarande var kelen fick jag följa henne till sängen, ge henne massage och klia på ryggen. Jag ansträngde mig verkligen och gjorde säkert rätt för det underbara knull vi sedan hade. Genom att jag anade att det var vårt sista blev det något alldeles extra.
Hon undrade vad som hänt med mitt öga? Jag förklarade att jag gått in i en skivstång då jag hade alla tankar på henne.
"Stackars liten" viskade hon, smekte och pussade den ilsket röda blåtiran som säkert skulle se gräslig ut den närmaste veckan.
Innan jag sprutade i hennes hade jag haft funderingar på att slicka hennes fitta som någon form av avskedspresent men lyckades inte få mig till det. Även om det varit häftigt att se hur gubben slickade den där tjejen, tyckte jag att det var allt för vämjeligt. Allt för djuriskt, kunde inte sänka mig så lågt! Dessutom hade hon ju haft min kuk i sig, hade ju nästan varit lite bögigt.
 
När jag efter ett osannolikt avskedsknull sprutat i henne tre gånger och troligtvis lyckats tillfredsställa henne för första gången, var det med tunga steg och sorg inom mig som jag trampade hemåt. Den kvällen grät jag mig till sömns och redan dagen därpå gjorde Lottie slut utan att närmare förklara varför.
Några veckor senare möttes våra blickar som hastigast då hon satt i en silverfärgad BMW som stannat för rött ljus. Hon såg helt känslokallt på mig och lade demonstrativt handen mellan låren på den betydligt äldre chauffören. Sebastian flinade elakt då han kastade en blick på mig innan de åkte sin väg. Svartsjukan exploderade inom mig, jag orkade inte bo kvar i den där stan! Tankarna på hur min Lottie särade benen för den där gigantiska kuken fick mig att bli illamående.  

 

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

RuterEss

Tack för en mycket intressant novell. Väl beskrivet hur våra egna tankar kan få oss att tappa riktningen, förlora fokus och glömma vad som egentligen är det viktiga.

Att den också var het och sexig gjorde ju inte saken sämre :-)

26/7, 2022 kl. 06:23

#6

TureTutt

Skön novell med intressant vinkling.

17/2, 2022 kl. 01:41

#5

Johannas noveller

Tusen tack för ert beröm och små tecken av saknad på min Profilsida! Det värmer!
Vill meddela att jag mår mycket bra och önskar er alla detsamma.
Då frågan kommit upp vill jag påpeka att det totalt finns över etthundratio noveller i min samling varav cirka femtiofem finns publicerade på olika siter på nätet. En del av de övriga har tidigare varit publicerade här men långt ifrån alla.
De nu opublicerade ligger i säkert förvar i väntan på bättre tider. Jag har tiden för mig och känner ingen brådska, tids nog kommer väl denna eller någon annan miljö att locka mig till lek igen.

Passar på att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Kram // Johanna

27/1, 2016 kl. 00:31

#4

lp521813

Kommer inga fler noveller från dig antar jag?
Du har skrivit många roliga och mycket intressanta noveller, lite unik produktion faktiskt.
Tack för det! :)

PS Just denna novell gillar jag inte alls, men strunt i det, alla dina andra noveller går ju att hitta på andra ställen än detta DS ;)

18/10, 2015 kl. 22:08

#3

MalmöLars

Kansk inte den vanliga Johanna, men som vanligt otroligt välskriven och laddad

17/10, 2015 kl. 17:48

#2

Heydran

Den var lite annorlunda, men riktigt bra.

26/1, 2015 kl. 17:29

#1

Johannas noveller

Tack för kommentaren -ellen-!
Ibland måste jag skriva för min egen skull också. Glad om jag kan locka några att läsa även sådant,
Kram // Johanna

30/8, 2014 kl. 12:30