Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/9, 2014 kl. 18:57, av Deep

Camping: Förälskelsen

Del 1 av 7 i serien Camping

John återvänder till den camping där han för flera år sedan för första gången blev förälskad. Under ett par veckor hade han tillbringat all sin tid med en jämnårig flicka. En förälskelse som hade satt större spår än vad någon anat.

Den här texten har jag tidigare publicerat på en annan sida men där går det inte att städa sina misstag och därför får den en ny chans här. Hoppas det inte gör någon alltför besviken.

/Deep

* * * * *

John tittade ut över den tomma sandstranden. Sanden var full av spår från de besökare som varit där tidigare på dagen. Nära vattnet fanns ett halvt raserat sandslott med en grävd vallgrav runt om och i den djupa delen verkade det fortfarande finnas lite grumligt vatten. Längre bort på stranden fanns det några kvarglömda strandleksaker i plast. När han kom hit för några timmar sedan, hade det blåst en svag svalkande vind men den hade nu mojnat. Vassen var helt stilla och vattenytan på insjön spegelblank. En lätt dimma hade börjat lägga sig över sjöns andra ände. Det enda som störde lugnet var ljuden från campingen bakom honom.

John suckade och följde strandlinjen med blicken, bort i riktning mot den bergskulle som han mindes att skulle finnas till vänster om honom. Han hade varit på den här campingen förut, för flera år sedan och då hade det känts kul och spännande. Nu, nu hade han kanske hellre stannat hemma i staden med polarna. Att åka husvagn med mamma och pappa, det var inte så cool. Husvagn var för barn och pensionärer. Inte honom! Tack och lov hade han i all fall ett eget tält, rest en bit från föräldrarnas husvagn, så han skulle i alla fall slippa sova i barndelen av vagnen.

John gick sakta i sanden i riktning bort mot berget och hans bara fötter sjönk genom den svala vind- och soltorkade sanden. Ner till den varma och fuktiga, den som fanns en bit under. Han gick precis i gränsen mellan vatten och strand och med varje steg, lämnade han en vattenfylld fördjupning efter sig. Solen värmde inte längre och snart skulle det nog bli svalt, kanske kallt men vattnet i sjön var fortfarande lockande varmt.

Berget fanns egentligen utanför campingens område och dess anlagda badplats. Det var dit alla ungdomar hade dragit sig undan för att få chansen att vara för sig själva, tjuvröka och vad de nu mer hade gjort där. Förra gången på den här campingen, hade John varit vid berget några gånger och hoppat från stupet. Stupet var den del av badberget där man kunde hoppa direkt ner i sjön. Det hade varit minst tre meter hög om han mindes rätt. Första gången hade han varit lite feg och en lång stund tittat på medan de äldre hoppade och dök. Hans stolthet hade till sist tvingat honom att också våga språnget och känslan när han kommit upp till ytan igen hade varit euforisk. Stolt hade han simmat till platsen där man kunde ta sig upp igen och stolt hade han sett på alla de som fortfarande bara tittade på, de som ännu inte själva hade vågat hoppa.

John mindes speciellt att den där jämngamla tjejen hade varit där. Den där söta tjejen som han hade lekt med i flera dagar. Hennes familj var tydligen långliggare och var alltid på denna camping och hela somrarna. Hon hade veta om och hittat allt som var värt att veta runt campingen. Hon hade blivit hans vän och trots att det efter några dagar hade dykt upp jämngamla killar, hade han valt att fortsatt vara tillsammans med henne, så mycket han bara hade kunnat. Senare, när hans familj åkt vidare, hade saknaden blivit stor och hans mor hade påstått att han nog faktiskt hade blivit lite kär. John tog ett djupt andetag och tänkte; "Undrar om hon är här... Minns hon mig?" Hennes familj hade varit långliggare men hon måste ju ha träffat massor med pojkar, varje sommar och John insåg med en suck, att chansen att hon mindes just honom nog var minimal.

Han började klättra upp för berget och kom upp högst upp. Här borta vid berget var ljuden från campingen mer avlägsna, även om han kunde se ljusen från husvagnar och grillar när han tittade ditåt. På andra sidan berget fanns skogen och den naturliga strandlinjen. Skogen gick ofta ända ner till vattnet men här och var fanns det små öppningar med bättre badmöjligheter. Det var där de äldre hade försökt hitta avskilda platser och om ryktena från förr stämde, även nakenbad hade förekommit. Det hade varit lite av en sport för barnen att försöka smyga nära något gömt par. Historierna om hur vissa arga nakenbadare hade hotat med men ibland även givit någon snorunge stryk, hade hindrat John från att prova. Men flickan, tjejen, hon han hade vågat och retat honom för det efteråt. Vad hette hon nu igen? John hade det på tungan men fick inte fram det. Det var något söt som hade passat henne. Han visste men han kunde inte säga det, inte nu.

John gick till stupet och tittade ner. Stupet var inta alls lika mäktigt som han mindes det. För det första var det inte en ett stup utan en mjuk men ökande rundning som till slut sluttade nästan lodrätt ner i vattnet de sista metrarna. Om han sprang och hoppade så skulle det nog bli en fallhöjd på kanske tre meter men om han gick fram, försiktig och så långt det gick, så som han hade gjort första gången, då blev det nog inte mycket mer än knappt två meter ner till vattenytan.

John såg små krusningar komma över den annars spegelblanka vattenytan och såg sig omkring för att finna orsaken. Längre bort till vänster såg det ut som om någon lugnt simmade i vattnet. John kunde bara se ett huvud, men inte om det var en man eller kvinna. Han såg hur simmaren efter en stund stannade och trampade vatten. Kanske hade personen i vattnet fått syn på honom, för plötslig försvann huvudet under utan och var borta.

Utan framgång försökte John se var huvudet dök upp igen. Det var svårt att gissa riktigt men han uppskattade att personen hade varit cirka 20 meter från land när den dök. Rimligen borde simmaren ha simmat mot land och kommit upp där, dold av träden. John blev lite nyfiken. Det kunde ju vara en av de där nakenbadarna. Varför skulle personen annars gömma sig för honom? Han gick ner för berget och försökte hitta en väg till den plats där han trodde badaren kunde vara på.

John fann en bred och fin stig en bit in i skogen och med jämna mellanrum hade den mindre avstickare som vek av ner mot vattnet. Han försökte bedöma hur långt bort han borde gå och stannade vid tredje avstickaren. Om avstånden var de samma, borde simmaren finnas vid nästa eller den därefter. Han stod helt still och försökte lyssna men det var helt tyst. Han vek in på stigen mot vattnet och efter cirka 15 meter kom han till en liten gräsglänta, precis vid vattnet. Platsen var ganska lagom för två personer, tre om man trängdes lite.

 

Han stannade igen och stod helt still för att lyssna. Nu tyckte han sig svagt höra att något rörde sig en bit bort, men han kunde inte se något mellan träden. Han var oförklarligt nyfiken på vem det kunde vara och försökte klura ut något sätt att komma närmare, för att kunna se. Han log lite när han tänkte på att det var det här han aldrig hade vågat göra som barn. Nu när han satt på huk precis vid vattenbrynet så tyckte han sig ana något. Någon annan satt också på huk i nästa glänta och verkade skölja något i vattnet. Strax därefter reste sig personen smidig upp och vred ur vattnet. John såg profilen av en kropp som stod och vred vatten ur badkläder innan personen vände sig om och försvann ur hans synfält.

John kände att hans puls hade ökat så att den dunkade i ådrorna på hans hals. John reste sig försiktigt upp och tog några tysta steg tillbaka för att tänka. Det måste ha varit en kvinna, nej en tjej. En ensam tjej som simmade sent på kvällen. Hon hade ju sköljt badkläder så det var nog tyvärr ingen nakenbadare. Han kanske skulle gå hit i morgon kväll för att bada. Då kanske han skulle få träffa henne? John visste inte riktigt varför han tänkte så men han hade nu övertygat sig själv om att det var en bra idé och började gå tillbaka längs den mörka stigen igen. När han var nästan framme vid den stora stigen, fick han syn på den helt stillastående kroppen och han både hoppade och skrek till.

- Hjälp! Kom det ofrivilligt ur honom.
- Vem är du?

Hennes röst var kall och hård men ändå fann John den bekant. Överrumplad blev han stående utan att få ur sig något svar. Han bara tittade på den mörka siluetten framför honom.

- Ska jag bli rädd och skrika på hjälp eller tänker du svara?
- John, svarade han. Trots hårdheten var det något behagligt över hennes röst.
- John? Och vad är du för jon som smyger på ensamma tjejer då? Ett djävla pervo, va?

Hon tog ett snabbt steg närmare John och när hon synade honom uppifrån och ner kunde han se dragen i hennes ansikte tydligare.

- Lisa? Slapp det ur hans mun.

John kände en kall kår längs ryggraden och det stod helt still i hans huvud. Namnet hade bara omedvetet hoppat ur hans mun när han tydligt sett hennes ansikte."Lisa", flickan hade hetat så. Han var nu helt säker på just det; Hon hade hetat Lisa, men varför sa han hennes namn nu? Tjejen ryckte till och blev tyst innan hon backade ett halvt steg igen.

- Vem är du? Hur vet du vad jag heter?
- Jag vet inte… Jag heter John och jag tyckte jag kände igen dig från att jag var barn. Förlåt.
- Skulle du ha känt igen mig från berget?
- Nä, förlåt, jag hade fel.
- Varför smög du på mig då?

Den frågan visste John egentligen inte svaret på själv. Han hade varit nyfiken men så hade hon dykt och försvunnit…

- Du försvann under vattnet och jag ville nog kolla bara, tror jag…

Tjejen flyttade på sig i sidled och John följde henne med blicken. Som de nu stod kunde hon se hans konturer. Efter en kort stund frågade hon med mjukare röst:

- "John"... Du har varit här förr, va? Hur kände du igen mig?
- Du är Lisa?
- Ja, jag heter så, men det visste du ju. Eller hur?
- Jag visste inte men när jag kom hit i kväll så mindes jag en tjej som jag var med som barn. När jag såg dig, jag vet inte, men är du Långliggar-Lisa?
- ”Långliggar-Lisa”, är det så du minns mig?

John rodnade häftigt, men det var sant. Han hade aldrig vetat hennes riktiga namn och inte heller vetat var hon egentligen kom ifrån, men han mindes flickan och känslorna förknippade med henne var starka.

- Jag hade inget namn eller adress, bara Lisa och långliggare…
- Jag minns dig, sa hon. Du lekte med mig varje dag i flera veckor. John som inte vågade smyga i skogen med mig. Ha, ha! Det verkar du ha vuxit ifrån i alla fall.
- Jag smög inte, jag ville bara titta.
- What ever. Kom!

Lisa började gå längs stigen mot berget och John följde efter. Han tittade på kroppen framför sig och insåg att hon verkligen inte var en liten flicka längre. Det han nu såg framför sig var definitivt en lockande tjej. Det tog inte lång stund innan de var framme med berget och Lisa tog sig snabbt och graciöst upp till toppen. Där vred hon på sig och tittade på John som kom strax bakom henne. Lisa stod och tittade ut över sjön och sa:

- Jag har varit här varje sommar i hela mitt liv, så jag skulle nog kunna kallas Långliggar-Lisa.  Har du varit här, John?
- Inte sedan förra gången. Mamma och pappa vill bara se nya platser.
- Men nu är du här. Ensam?

John rodnade igen och här i det relativa ljuset på berget, kunde inte Lisa undgå att se det. Hon tyckte det såg sött ut och även hennes minnen av honom och den där sommaren började så smått komma tillbaka.

- Nä, inte riktigt. Mamma och pappa är i vagnen men jag har i alla fall ett eget tält en bit ifrån.
- A-ha. Vilket tältnummer?
- Va?
- Nummer, på tältet. Fick du inget när ni checkade?
- Eh, jag vet inte. Det fixade mamma som vanligt.
- Man måste ha nummer på vagnarna och tälten. Annars kommer vakten och är grinig.
- Ja ha…
- Skit i det! Du kan alltid ropa på ”Långliggar-Lisa” så hjälper jag dig. Fast, jag är inte långliggare. Eller inte längre. Jag bor i en av stugorna och jobbar här på campingen.
- Jobbar?
- M-hm. Receptionen, serveringen, butiken och städning. Alla gör lite av varje. Passa dej så jag inte kommer in på herrarnas dusch och städar när du är där!

Lisa tittade på John och flinade med ett stort leende.

- Fast det kanske skulle vara en betydligt mer roligt än alla gamla gubbar och feta tyskar, tillade hon.

John rodnade igen.

- Äh! Oroa dig inte, sa Lisa. Jag brukar ropa innan jag kommer in, fast kanske inte alltid så högt…
- Brukar du gå in till herrarnas?
- Ja, det är väl klart? Det måste ju städas där med och ibland är det något fel som måste fixas på en gång. Så det händer ju att man ser både det ena och det andra…

John tittade på Lisa. Det verkade vara samma gamla flicka, fast lite äldre. Lisa som han mindes hade inte heller varit blyg eller rädd av sig. Hon hade försökt släpa med honom på allt möjligt, inklusive nakenbadet.

- Ska du vara här länge? Frågade Lisa.
- Jag vet inte, jag hoppas det.
- Hoppas? Blev du glad att se mig?

John rodnade häftigt igen. Jo, han hade blivit glad, mycket glad. Han hade inte velat åka med och campa i år men här och med Lisa, där ville han stanna. Inom sig kände han en förhoppning om att kanske får vara med henne igen. Känslorna från förr brann nu i hans kropp. Livrädd var han tvungen att försöka få henne att förstå. Tanken på att ha träffat Lisa igen och inte få vara med henne, den var, otänkbar…

- Ja Lisa, jag blev glad.

John sänkte blicken och Lisa tittade tyst på honom en stund innan hon med mjuk röst frågade:

- Saknade du mig? Då alltså?
- Ja.

John knep ihop ögonen. Överraskad av sin egen reaktion, kände han hur tårar var på väg och hur hans röst blev ostadig. Han nästan darrade.

- Mycket? Lisa nästan viskade fram frågan.
- Ja, väldigt mycket.
- Jag med…

John ryckte till vid Lisas ord. Hade hon saknat honom? Hon hade ju hur många kompisar som helst på campingen?

- Kom du ihåg mig? Frågade John.
- Ja. Du var faktiskt min första förälskelse, men det fattade du aldrig, va?

John öppnade ögonen och såg på henne med sina stora blanka ögon. Hade hon älskat honom?

- Nä, och inte att jag var kär heller, inte då. Men när vi åkte vidare så kunde jag inte förstå varför jag var så himla ledsen. Mamma sa att jag bara hade haft en sommarförälskelse och att det snart skulle gå över. Det gjorde det inte. Jag har nog letat efter dig på varje camping jag någonsin har varit på.
- Gulligt!

Lisa gav John en snabb puss på kinden och log stort.

- Hittade du mig då? På någon camping måste du väl ha hittat någon tjej som dög?

John insåg att det hade han inte gjort. Visst, han hade varit med några tjejer, både i skolan och på camping, men det hade aldrig känts rätt. Det hade jämt slutat med att de blev ledsna och tyckte han var en kall skit. De hade nog haft rätt… John tittade rakt in i Lisas ögon. Ingen av dem hade haft hennes ögon. Ingen av dem hade kunnat vara som Lisa. Han hade provat och sedan stött bort dem när de inte dög.

- Näe… jag vet inte…
- Ha, ha. Har du aldrig varit med en tjej?
- Jo, det har jag, men det har inte blivit rätt, liksom…

Lisa tittade på honom lite snett och såg fundersam ut.

- Inte rätt?
- Nä. Men du då? Ha har inte du någon kille?
- Näpp! Lisa log stort.
- Inte? Men jag trodde… Aldrig?
- Jo, dummer, men killar har inte känts rätt.
- Så du är också ensam?
- Näpp!
- Eh…?
- Jag har en flickvän. Eller ibland.

John kände hur luften gick ur honom. När hon berättade att hon inte hade någon pojkvän hade han blivit barnsligt förhoppningsfull, men nu, hon var lesbisk, eller vadå? Lisa tittade och såg Johns nästan förtvivlade ansiktsuttryck.

- Vi brukar vara med varandra för att slippa alla jobbiga gubbar och killar. Fattar du hur många som försöker få oss i säng varje sommar? För att inte snacka om när det är dans på onsdagar och lördagar.
- Så ni är inte lesbiska, inte tillsammans på riktigt egentligen?
- Vi är bra vänner och ibland kan det behövas att vi hånglar av varandra ordentligt för att övertyga någon full typ. Fast vi kan ju vara med varandra ibland, men vi är nog inte bara flator…

John tittade på Lisa och visste inte vad han skulle tror riktigt. Lisa pussade honom snabbt igen, denna gång direkt på munnen.

- Åtminstone jag gillar killar, fast det ska vara rätt kille. Sa Lisa.

Johns hjärta och hjärna visste inte vart de skulle ta vägen. Han kastades hela tiden mellanhopp och förtvivlan och snart orkade han inte mer. Var han rätt kille? Eller retades hon bara med honom? Förstod han egentligen vad hon sa? Att hon var rätt för honom, det skrek hela hans kropp om, och nu, nu måste han få veta vad han var för henne! Men hur?

Lisa stod helt still rakt framför honom och såg förvirringen i hans ögon. Hennes spontana puss hade inte gett den reaktion som hon hade hoppats och önskat. Tvärt om, John verkade nästan förstenad och bara tittade på henne med halvt öppen mun.

- Dummer, du fattar fortfarande inte, va? Tänker du plåga mig en sommar till så hoppar jag.

Sakta, sakta böjde sig Lisa mot John. När hennes ansikte var så nära att han kände hennes andedräkt, då bröts Johns förlamning. Det måste vara sant, jag måste chansa, tänkte han. Han la försiktigt bägge armar om henne och sökte hennes mun med sin. Lisa andades ut tungt, slappnade av en aning och slöt sina ögon. Villigt lät hon honom ta henne i sin famn och när hon kände hans tunga mot sin, slog hon även sina armar om honom. De kysstes. För första gången kysstes de.

John hade aldrig känt något likande. Allt var så intensivt. Trots att hennes kropp fortfarande var sval efter badet, brände ändå varje centimeter av den mot honom. Han kunde inte minnas att han någonsin hade upplevt en likande kyss. Inte med någon!

Lisa hade sina armar om John och tryckte honom hårt mot sig. Villigt lät hon sin tunga möta och besvara hans tungas spel. Deras kroppar passades in perfekt mot varandra och de hade knappast kunnat komma närmare om de så hade varit nakna. Lisa besvarade Johns kyss minst lika intensivt som hans, nästan aggressivt. Hon lät sina händer smeka över hans rygg och kropp och kände hans muskler röra sig. Hon kände också att något växte sig hårt mot nedre delen av hennes mage. John fick stånd av att kyssa henne och hon gillade det, gillade det mycket!

John blev medveten om att Lisa rörde sin kropp mot hans. Då först blev han också medveten om att han hade stånd och att det pressade mot henne. Generat försökte han dra sig lite undan men Lisa flyttade sina händer till hans midja och höll honom mot sig så att hon kunde gnida sig mot hans stånd. John gav villigt upp och började i sin tur röra sitt underliv mot henne, samtidigt som han lät sina händer börja utforska hennes kropp.

Lisa kände hur hennes kropp reagerade. Hon blev som öm i brösten och kännbart fuktig mellan benen. Johns ena hand smekte över hennes rygg och den andra utforskade krävande hennes skinkor och pressade henne mot hans stenhårda stånd. Hon var nu så upphetsad att hon här och nu skulle vilja ha honom naken. Hon ville se och undersöka den där underbart hårda kuken. Hon skulle gärna vilja känna honom i sig, hård, varm och krävande. Lisa förde sin ena hand in under hans skjorta. Hon förde sin ena hand runt till hans framsida, fann och smekte en av hans styva bröstvårtor.

 

John kände hennes smekande hand och var rejält upphetsad. Han ville ha henne. Älska med henne ömt och knulla henne brutalt. Han ville allt. Nu! Han förde sin ena hand ner längs hennes rygg och ner innanför hennes byxa. Han kände hennes svala och fasta skinka men fann ingen trosa. Handen följde hennes underbara skinkor ner mot låret och uppåt igen. Han kände hur hans långfinger lätt försvann mellan hennes skinkor och han förde den nedåt och framåt. Plötsligt kände han både fukten och värmen. Han kände Lisas kön!

Lisa följde hur Johns hand äntligen vågade utforska hennes kropp. Hon särade omärkligt lite mera på sina ben och gav hans hand ytterligare utrymme. Hon höjde sig lite på tå, dels för att känna hans stånd bättre men också för att hans fingrar skulle hamna rätt mot henne. Lisa suckade tungt när hans fingertopp smekte kring hennes fuktiga mynning och hon försökte röra sitt underliv mer mot hans hand.

John kände hur en del av hans finger försvann in i Lisa. Han försökte få ett bättre tag och tyckte att hon möte honom nu när han försökte smeka med två fingrar. Han gled med lätthet in med dem till andra fingerleden och han hörde hur Lisa suckade när han började pulla henne så. Hela tiden möte hon hans fingrar och han kände hur hon la en hand direkt på hans kuk och smekte den genom hans tunna byxor. John kände att han skulle kunna spruta när som helst och bröt kyssen. Lisa tittade på honom med vild blick och öppen mun. Hon var andfådd när hon lirkade sig ur hans grepp och sa:

- Ta av dej!

Lisa slet av sin egen topp och hasade snabbt ner sina tunna byxor. Medan John fortfarande höll på ta av sig på överkroppen kände han hur Lisa började öppna hans byxor. Hos stod helt naken framför honom och fick till sist upp hans gylf. Hon hukade sig och drog samtidigt ner både Johns byxor och kalsonger. Lisa stannade kvar på huk framför honom och såg på hans stenhårda stånd. Hon förde bägge sina hände upp längs insidan av Johns muskulösa lår och kom fram till hans pung. Hon tog den i ena handen och la den andra om roten av hans hårda skaft. Hon förde försiktigt sin hand upp längs skaften innan hon tog ett hårdare tag och drog hans skinn nedåt. Lisa blottade Johns ollon helt och hon kände hur det ryckte lite i hans lem. Lisa tittade upp mot John och såg att han blundade. Han stod helt stilla med händerna längs sina sidor och bara väntade. Lisa kände sig plötsligt alldeles varm och lycklig.

Lisa synade hans kuk igen. Den var ganska stor, antagligen den största hon haft i sina händer. Hon kände på testiklarna i hans pung och märkte hur John ryckte till varje gång hon rörde dem mot varandra. Med andra handen böjde hon ned hans uppåtpekande stånd så hon kunde se det rakt framifrån. Lisa blåste på ollonet och kuken ryckte till.

John kände hennes varma andetag mot sitt känsliga ollon och åter var han nära att komma. Han öppnade sina ögon och när han tittade ner så såg han hur Lisa tog honom i munnen. Lisa tog hans kuk i sin mun! Det här hade han aldrig varit med om förr. Lisas mun var varm och fuktig om hans ollon. John flämtade ljudligt till och la utan att tänka en hand på Lisas huvud. Han kände att han inte skulle klara det här, han var så kåt att måste dra sig ur. Hans älskade Lisa hade hans kuk i sin mun men han klarade det inte, inte längre. Han måste få bort hennes mun innan han sprutade i den!

Lisa kände hur Johns hand tryckte mot hennes panna, nästan som om han försökte putta bort henne. Hon tog ett stadigare tag i både pung och kuk för att hålla sig kvar. För första gången ville hon verkligen ha en kuk i munnen och den skulle han inte få ta ifrån henne. Desperat slöt Lisa munnen mer om kuken och hennes tunga kände konturerna av undersidan på Johns ollon. Hon kände hur kuken ryckte i hennes mun. Hon kände hur han började stöta mot henne och villigt, närmast lyckligt, lät hon honom knulla henne i munnen.

John kom inte loss och han gav upp. Autopiloten tog över och stötte hans kuk mot Lisas ansikte. Hennes tunga under hans ollon kändes underbar och det fanns ingen återvändo. Han la en hand om vardera sidan av hennes ansikte och såg ner på henne. Han såg hur hon hade halva hans kuk i sin mun och stönande sa han:

- Åh Lisa!

Lisa kände hur John höll i hennes huvud och pressade sig djupare in i hennes mun. Hon kände hur det ryckte i själva kuken hur något pulsande sköts ut djup i hennes mun. John kom! Han sprutade i hennes mun. Lisa kände hur munnen fylldes samtidigt som han gång på stötte kuken in i hennes mun. Till sist sluttade det komma och Johns hårda grepp om hennes huvud avtog. Försiktigt lät hon kuken glida ur sin mun. På huk såg hon hur hans kuk fortfarande pekade snett uppåt, hård och fortfarande redo.

John såg hur hans kuk gled ur Lisas mun. Han var generad över att ha kommit. Han hade inte ens varnat henne, men det hade varit så skönt. Efter det första halvhjärtade försöket hade han inte kunnat sluta. Han ville komma i hennes mun och han hade älskat det! Han böjde hennes ansikte upp mot sitt och såg hur hon hulkade till innan hon plötsligt spottade vid sidan om dem.

När John böjde upp hennes ansikte fick hon en ofrivillig sväljreflex men klarade inte att svälja allt. Hon hade aldrig vågat ta sperma i munnen förr men med John hade det känts rätt och hon skämdes lite för att hon inte hade svalt utan tvingades spotta. Ändå var hon så upphetsad nu att hon bara måste få komma och hon ville komma på Johns kuk. Hon hade många gånger drömt om just det och nu skulle de ske.

- Lägg dig ner. Lägg dig på rygg, sa hon

John la sig på rygg och följde Lisa hela tiden med blicken. Så fort han låg ner ställde hon sig grensle över honom och började sätta sig ner. Med ena handen styrde Lisa hans topp mot sig och så fort den låg rätt gled hon långsamt ner över honom. Lisa njöt av varje centimeter som hon kände att gled in och ville att den känslan skulle fortsätta för evigt. Till sist kände hon ändå att hon inte kunde få in mer, fast hon ville. Johns kuk tryckte nu närmast smärtsamt mot botten av henne och ändå satt hon inte ordentligt ner på honom. Lisa tvingades stanna där och kände hur uppfylld hon var. Långsamt, långsam gungade hon lite. Lite upp och lite ner långs hans kuk. Upp tills trycket i henne släppte och ner så djupt hon kunde ta honom tills smärtan sa ifrån. Hon kände hur hennes ögon fylldes av tårar, från både smärta och glädje men mest av njutning.

Lisa tog stöd med en hand på Johns mage och den andra handen flyttade hon från hans kuk till sin klitoris. Hon smekte sig själv hårt och krävande och kände hur hon nästan fick kramp och knep för att hålla balansen och inte sjunka för djup ner över honom.

John hade aldrig upplevt något liknade. Han hade nyss kommit och nu red Lisa honom. Hon var trång och han kände hur han gång på gång slog i botten av henne. Han såg hur hon smekte sig själv och att hennes tårar rann. Hon var otroligt vacker och det väckte liv i John igen. Hennes kramande om hans kuk skulle snart få honom att komma igen och att se henne så intensivt smeka sig själv gjorde honom än mer upphetsad.

Lisa böjde sig mera framåt över John och började rida med längre tag. Hon andades tungt och hörde hur även John flämtade. Lisa kände hur hon blev dragen ner mot hans bröst och hur han tog tag i hennes skinkor. Hon smekte fortfarande sin klitoris och kände hur John nu hjälpte till och gång på gång stötte upp i henne. Johns mun sökte hennes och på gränsen till sin orgasm kände hon hur hans tunga tvingade sig in i hennes stönande mun. Hon började ge högre ljud ifrån sig och kom. Hela hennes bäckenbotten knöt sig i kramp och John stönade högt och pressade sig hårt in i Lisa. Smärtan när han bottnade, förstärkte hennes orgasm och Lisa bara skrek rätt ut och sträckte spänt på hela kroppen. Hon kände hur John gång på gång sprutade djupt i henne, rakt mot hennes livmoder.

John kände hur Lisa slappnade av och blev still på honom. De hade kommit båda två, samtidigt. Det hade heller aldrig hänt förr. John var inte säker på om någon av de tjejer han hade varit med någonsin hade kommit när de hade varit med honom men just nu struntade han i det. Han var lycklig. Han var med Lisa och hon hade kommit, det var han säker på. Han var också säker på att han var kär, och inte bara för en sommar.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Deep! Romantisk, tät, underbar närvaro och med vilken känsla Du beskriver det hela. Även jag hade / har ett badberg och en sjö i min närhet. Än i dag gör sig händelserna påminda. Glada, men även en smula smärtsamma. Tack för läsningen, detta tyckte jag om!

8/9, 2014 kl. 22:58

#2

lp521813

Inte alltid en söt och sympatisk historia också är upphetsande läsning, men ibland är det så! :)
Mycket bra novell! 5 p

7/9, 2014 kl. 11:13

#1

Mats R


Hej Deep!

Denna novell läser jag gärna fler gånger! Nu är det först dags för mig att se vad du skrivit tidigare!

5 poäng

7/9, 2014 kl. 08:14