Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/9, 2014 kl. 11:32, av ylvalisa

Annas besök

Detta utspelade sig vid tiden för den första "Gärdesfesten" i Stockholm, faktiskt för hela 50 år sedan (herregud vad tiden går)!

Det var en av de där ljusa sommarnätterna, som gör att man bara inte kan gå och lägga sig. Det var Gärdesfestival i Stockholm och vi satt ett gäng på däcket till min polare Antes skuta. Vi drack vin och snackade om all häftig musik vi njutit av och alla balla människor vi mött. Folk från hela landet hade kommit och Antes gamla kompisar från Örebro hade tagit sig till stan. Bland dem en liten tyst tjej som hette Anna.

 

De skulle bo hos oss på skutorna, men eftersom jag höll på och byggde om, så kunde jag bara härbärgera en eller två. Ante frågade om jag kunde ta hand om Anna, eftersom hon var solo. Det fanns två färdiga kojer i lastrummet och själv bodde jag i kajutan längst bak, så javisst, det gick bra.

När solen började gå upp över Söders höjder, enades vi om att det var dags att krypa till kojs för några timmar, innan det var dags för festivalens andra dag. Jag visade Anna ner till hennes hytt i lastrummet. Där fanns två kojer i vinkel och jag hjälpte henne att bädda den ena. Jag visade henne var badrummet var och talade om att jag fanns i kajutan längst akteröver, om det var något hon behövde. Jag sade godnatt och skulle just gå när hon sa, tyst och blygt: "Kan inte du sova här nere också? Det känns lite läskigt att sova ensam här, när det inte går att låsa."

 

"Visst kan jag det," svarade jag. Det kan man ju förstå, att det kan vara oroligt att bli lämnad ensam, när man är i storstan för första gången. "Jag skall bara hämta sängkläder, så kommer jag strax. Du kan ju krypa ner så länge." Jag var snart tillbaka, bäddade, klädde snabbt av mig och kröp ner i min koj.

"Goodnight, sleep tight," skojade jag och fick ett tyst godnatt tillbaka. Jag hade nästan somnat, när jag kände en liten hand på min kind. "Det var jättegulligt av dig att sova härnere."

Vad skulle jag säga? Jag lade min egen hand över hennes, för att visa att jag gillade hennes gest. Så vred jag huvudet och kysste hennes handflata. Jag trodde att hon skulle dra sig tillbaka, men hon fortsatte att smeka mitt ansikte och fortsatte bakåt nacken. Jag lät min hand sakta vandra uppför hennes arm upp till den smala axeln under T-tröjan hon hade på sig. Med handen bakom min nacke drog hon mej närmare sig och när vi var helt nära varandra, vände hon upp sitt ansikte mot mitt och våra läppar möttes i en första kyss. Jag lät tungan sakta vandra över hennes läppar. Hon särade på dom och stack ut sin egen tunga för att möta min. Vi slickade varandras tungor en stund, men så djupnade kyssen. Jag smekte hennes rygg utanpå T-shirten och allteftersom kyssarna blev hetare, lät jag min hand vandra nerför ryggen och tillbaka upp under tröjan. Hon hade riktigt babyskinn, mjukt och varmt. Samtidigt började hon smeka min rygg, ner till kanten på mina kalsonger och upp igen.

Halvvägs uppför hennes rygg försökte jag komma runt till framsidan och hon lyfte armen lite för att hjälpa mig. Jag fann hennes lilla bröst och började smeka bröstvårtan. Den styvnade snabbt under min beröring och hennes andning ökade. Ju mer jag masserade den, desto styvare blev den och snart var den knallhård mot mina fingrar. Hennes bröst var små. De rymdes nästan i min hand och de var mycket fasta. Sakta vred hon sig runt så att hon kom att ligga på rygg och jag kunde fritt smeka båda hennes bröst. Hon sträckte ut sina händer efter mitt huvud för att fortsätta kyssandet.

Ju mer jag smekte henne, desto tyngre blev hennes andning, så det snart inte gick att kyssas längre. Mina händer fortsatte att utforska hennes kropp. Den var perfekt i minsta detalj, bara lite mindre än jag var van vid. Hennes mage jobbade hårt med andningen och jag lät min hand smeka den och vidare ut över höften och nerför hennes mjuka lår. För att nå hela vägen ner, kröp jag ur kojen och ner på golvet bredvid hennes bädd. Nu började jag styvna till lite och våra smekningar blev hetare och hetare.

På vägen upp från hennes fötter, lät jag min hand söka sig till insidan av låren, som hon sakta särade. När jag nådde kanten på hennes präktiga underbyxor stannade jag till ett ögonblick och kände värmen som strålade ut från hennes skrev. Så lät jag ett finger leta sig in under kanten för att smeka hennes fitta. Jag hade väntat mig att finna en liten buske med hår, lika mjukt som det på hennes huvud, men där fanns inget. Hon var rakad!

Senare fick jag veta att när jag var borta ett tag för att pyssla med annat, hade Ante skojat om min passion för rakade tjejer. Anna, som redan då hade bestämt sig för att förföra mig, hade smugit in på Antes toalett och lånat hans rakhyvel! Gissa att jag uppskattade denna gest.

Upptäckten av hennes släta fitta, tillsammans med hennes allt djärvare smekningar, gjorde mig riktigt hård. Hon drog i mina kallingar och med visst besvär fick hon dom över den styva kuken. Väl i frihet styvnade den ännu mer och Anna tog den i sin hand och smekte den som en dyr present. Försiktigt placerade hon en kyss på toppen.

 

Nu var jag kåt så jag höll på att spricka och började dra i hennes trosor. Hon lyfte lite på baken för att underlätta det för mig. Nu upptäckte jag att hon inte var helt slätrakad. Hon hade lämnat en liten tuss precis ovanför springan. Det tände mig ännu mer! Jag lät fingrarna återvända till hennes fitta och smekte försiktigt ner mot springan. Anna särade ännu mer på benen och mina fingrar sökte sig neråt, inåt. Med två fingrar djupt i hennes fitta, lät jag tummen sakta smeka hennes klitta. Först mjukt, men snart allt hårdare, allteftersom hennes andningstakt ökade. Hon lyfte ändan från sängen och tryckte mot min hand. Fittsafterna rann till och plötsligt stelnade hon i sin första orgasm! Hon nästan slet av mig kuken när hon kom!

Snabbt drog hon av sig T-shirten och sträckte sig efter min kuk igen. Nu var vi båda rejält upptända och jag började kyssa och slicka alla hennes känsliga delar. Hennes bröstvårtor var stenhårda och jag sög och nafsade i dom. Jag till och med försökte suga in hela hennes bröst i munnen, men det var för fast! Jag kände att hon verkligen gillade vad jag höll på med.

"Mer!" suckade hon. "Kom, jag vill suga din kuk!"

 

Jag klev upp i kojen och placerade ett knä på var sida om hennes huvud. Kuken dinglade alldeles framför hennes mun. Hon tog tag i den och drog undan förhuden. Med tungan gjorde hon små cirkelrörelser runt mynningen. Fortare och fortare. Det var ljuvligt att se och känna. Så tog hon ollonet i munnen och sök inåt hårt. Djupare och djupare och snart hade hon hela kuken långt ner i halsen. Hon kunde verkligen sina saker och jag tvingade mig att tänka på något annat, för att inte komma på en gång. Hon lugnade sig lite, tog ut kuken och hämtade andan. Jag lät min tunga vandra över hennes mage ner till fittan. Med näsan rotade jag runt mellan hennes fittläppar och sög på klittan. Bet i den lite men släppte när jag kände att hon höll på att komma igen. Jag ville att hon skulle balansera på randen till orgasm, så länge som möjligt. Just där det är som bäst! Hennes fittsafter smakade alldeles speciellt. Lite som söt citron!

 

"Nu vill jag knulla," viskade hon och jag vände om på knä mellan hennes vitt uppspärrade ben. Retsamt lät jag kukhuvudet stanna just i hennes öppning. Plötsligt lyfte hon baken och hela kuken försvann in i hennes dyngblöta fitta. Nu satte det riktiga knullandet igång och jag pumpade in och ut, hårt och taktfast och hon mötte mig med hårda motjuck. Ännu en gång kom hon i en häftig orgasm och hela stan måste ha hört hennes välluststjut. Strax efter henne var det min tur och i sprut efter sprut sköt jag min sats djupt in i hennes fitta. Dyngblöta somnade vi. Fortfarande med min kuk i hennes fitta. Och när vi vaknade flera timmar senare, hade jag ett praktfullt stånd och det var bara att pumpa vidare. Kuken var ju fortfarande på plats! Frampå eftermiddagen förenades vi med gänget för festivalens andra dag.

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.