Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2014 kl. 17:41, av ylvalisa

Aja baja magistern

Att vara lärare i en tjejdominerad utbildning kräver sin man!

Det var en sån där alldeles vanlig eftermiddag på skolan, där jag jobbade. De flesta eleverna hade gått för dagen och jag satt kvar i klassrummet, för att förbereda morgondagen. Ofta när jag satt efter lektionerna, kom det in elever, som ville prata en stund eller bara fråga om något. Jag hade uppmuntrat dem till det, så jag reagerade inte när Karin, en rätt alldaglig 18-årig före detta elev, kom in och satte sig mittemot mig vid bordet. Jag tittade upp ett ögonblick och hejade, men fortsatte sedan skriva, för att avsluta det jag höll på med, innan jag kunde lyssna på vad hon hade på hjärtat.

 

När jag var klar tittade jag upp och frågade om det var något jag kunde hjälpa henne med. Hon satt tyst en stund och tittade ner i bordet. Så höjde hon blicken, såg mig i ögonen och sade rodnande och ganska tyst:

”Jag vet inte riktigt hur jag skall säga det, men…,” här rodnade hon ännu mer och slog ner blicken, ”jag har blivit så tänd på dig… Sexuellt alltså…”

 

Vad skulle jag säga? Det var det mest oväntade problem jag någonsin blivit ställd inför av en elev! Hjärnan gick på högtryck, det här måste hanteras snyggt, för att undvika skandal. Jag kunde bara inte köra iväg henne och inte ta hennes problem på allvar. Å andra sidan… hon var ju elev, låt vara före detta, men ändå elev på skolan och jag lärare.

 

”Mmmen det måste vi ju göra någonting åt,” stammade jag. ” Vi får träffas någon annanstans och prata om det. Jag tänkte gå på bio och du kan ju hänga med. Så går vi någonstans efteråt där vi kan prata ifred.”

 

Vi gjorde upp att träffas utanför biografen klockan sju. Strax före sju kom jag dit, men ingen Karin syntes till. Hon hade väl bangat ur tänkte jag och gick och ställde mig i kön till biljettkassan. När jag var nästan framme vid luckan, kom hon inspringande från gatan med andan i halsen. Hon fick syn på mig i kön, kom fram och smög sin arm under min. Den fysiska kontakten, låt vara genom flera lager täckjackor och tröjor, kändes elektrisk på något sätt. Jag tittade ner på henne och såg att hon rodnade. När jag tittade närmare efter så var hon faktiskt rätt söt. Ljust axellångt hår och bruna ögon. Lite uppnäsa och en liten mun med ganska fylliga läppar. En mun som hade nära till skratt. Det visste jag sedan tidigare. Nu log hon bara och tittade upp på mig.

 

Filmen hade jag inte så stor behållning av. Mina tankar surrade i skallen: Hur skulle jag hantera den uppkomna situationen? Skulle jag ta henne på allvar och inleda en förbindelse med en elev? Förbjudet i lag! Kom det fram skulle jag kunna få sparken. Det var väl kanske ett mindre problem, men folk skulle ju snacka om ”barnarov” och annat. Det var visserligen bara tio år emellan oss men ändå…

 

Karin var djupt försjunken i filmen och satt lite lätt lutad emot mig, med händerna sedesamt knäppta i knät. Vi hade tagit av oss våra täckjackor och jag kände hennes varma axel mot min överarm. Då och då skakade hon till lite och när jag kastade en blick åt hennes håll tittade hon ner och tryckte händerna djupare ner i sitt sköte. Satt hon och…? Nä, det kunde jag väl aldrig tänka mig. När filmen var slut, satte vi på oss våra jackor och traskade ut i den kalla vinternatten.

 

”Jag tänkte vi kunde knalla iväg till en pub, som ligger strax här intill. Där brukar man kunna få sitta ifred och prata i något av båsen längst in,” föreslog jag. Karin nickade bara och vi styrde stegen dit. När vi närmade oss såg jag att det var kö utanför! Jäklar, det var onsdag och då hade de levande musik. Ofta jättepopulära artister. Tydligen var så fallet just ikväll.

 

”Ojdå, vart skall vi då gå?” funderade jag.

 

”Vet inte,” sade Karin, ”men vi kanske kan åka hem till mig. Där är det inte fullt!”

 

Hand i hand sprang vi till busshållplatsen och snart satt vi på 54:an på väg till hennes lilla lägenhet på Ringvägen.

 

”Vill du ha ett glas vin?” frågade hon, när vi skalat av oss jackor, tröjor och kängor.

 

”Javisst,” svarade jag och tänkte att ett par glas kanske gjorde det lättare att prata om det känsliga ämnet.

 

Karin hämtade en flaska vitt vin, som var alldeles för varmt, och ett paket kex. Jag satt i soffan och hon slog sig ner på armstödet intill. På något sätt kändes det bra att hon satt lite högre än jag, för en gångs skull. Jag satt i bara skjortärmarna och hon hade en bylsig vit tröja och jeans på sig. Hennes ena arm låg bakom mig på ryggstödet.

 

”Hur kommer det sig att du kommit fram till att du är tänd på mig?” fick jag slutligen fram, efter att vi kallpratat en stund och druckit ett par glas var.

 

”Jo, du har hela tiden varit så snäll och hjälpsam och inte tyckt att jag var dum, när jag kom med mina knäppa frågor. Och du lyssnar alltid uppmärksamt, när man vill berätta något eller har problem av något slag. Du är mer som en klok kompis. Dessutom är du inte en sån där jävla mansgris som Arne och Per och dom andra manliga lärarna. Du tog ju faktiskt tjejernas parti i debatten om jämlikhet härom kvällen, när demokratigruppen hade sitt möte. Ni blev ju till och med lite osams, du och Arne. Då tyckte jag att jag såg något annat än bara magister Olle. Jag såg en kille, som dessutom var rätt läcker att titta på!” Nu rodnade Karin igen, lite grann. ”Jag kände att jag tyckte väldigt mycket om dig och det du står för och undrade just då hur du skulle vara i sängen!” Nu tittade hon upp i taket och hämtade andan. Efter en klunk vin fortsatte hon: ”Sedan dess har jag tänk mycket på dig. Speciellt när jag lagt mig på kvällen. Då har jag legat och fantiserat om hur det skulle vara att …knulla med dig!”

 

Det tog emot att säga det där k-ordet, men hon vågade faktiskt säga det och samtidigt se mig rakt in i ögonen!

 

”Inte tyckte då jag att det var så märkvärdigt. Arne är ju en stockkonservativ gammal mansgris, fast han är yngre än jag. Ni elever är ju dessutom vuxna människor, som man måste ta på allvar. OK, jag kanske har tio års mer erfarenhet än ni och jag anser att det är min förbaskade skyldighet att dela med mig av den. Speciellt som jag skall föreställa lärare. Fast jag vet inte riktigt om just älskog står i läroplanen!”

 

”Nä, men det står nog någonstans att man skall jobba för jämlikhet och det gör du.” Hennes hand närmade sig min nacke och hon började leka med mina nackhår.

 

”Är du säker på att du vill veta hur det är att knulla med magistern?” frågade jag och kände att kuken började hårdna i brallorna.

 

Karin slickade sig om läpparna och tittade mig djupt in i ögonen. ”Jag struntar i om du är magister eller inte. Du är inte min lärare längre utan du är en kille, som jag tycker om och vill lära känna på det här sättet också! Och dessutom är väl tio års skillnad inte så farligt mycket, när man är vuxen”

 

Vad säger man? Det var ju bara att hålla med.

 

Karins hand började bli djärvare och hon smekte mig i nacken och neråt ryggen, så långt hon nådde för kragen. Jag vred huvudet mot henne. Hennes ansikte var helt nära mitt. Munnen halvöppen och ögonen slutna. Tungan gjorde ett hastigt svep för att fukta läpparna och hon andades tyngre nu. Sakta närmade jag min mun till hennes. När läpparna nuddade henne ryckte hon till och tungan kom ut igen. Jag mötte den med min egen och snart utforskade vi varandras munhålor med våra tungor. Med högerhanden smekte jag hennes arm utanpå tröjan. Jag lät den sakta vandra uppåt axeln till hennes nacke. Hennes skinn var varmt och mjukt under mina skrovliga händer.

 

Sakta smekte jag henne, fortfarande utanpå tröjan neråt igen till hennes ena bröst. När jag kramade det, drog Karin in luft djupt genom näsan och höll andan. Hennes bröst kändes ganska stort, men fast, under tröja och BH. Handen fortsatte neråt och hon andades ut. När jag nått kanten av tröjan smekte jag uppåt igen, nu under tyget. När jag nådde BH'n sökte jag mig runt till ryggen och lyckades knäppa upp hyskan. Jag lät handen vandra tillbaka till hennes bröst. Det kändes fortfarande fast och var väldigt varmt och lent. Bröstvårtan började styvna och jag tog den försiktigt mellan tummen och pekfingret och rullade den mellan fingrarna. Karin gnydde litet och andades häftigare nu. Hennes fingrar lekte med knapparna i min skjorta och en efter en knäppte hon upp dem. När hon kommit ner till livremmen i mina jeans, drog hon upp skjortan, knäppte upp de sista knapparna och började smeka mitt bröst. Hela tiden kysstes vi djupt och innerligt. Snart hade vi ingen luft kvar utan vi måste hämta andan.

 

En liten brottning uppstod, när vi båda drog av varandra kläderna på överkroppen. Karins fasta bröst rörde sig frestande framför mitt ansikte. Jag borrade in näsan mellan hennes varma kullar och drog in den ljuvliga kroppsodören i ett långt andetag. Jag kunde bara inte låta bli att slicka lite. Efter att ha snusat runt i skåran en stund lät jag tungan vandra ut mot hennes styva bröstvårta. Jag slickade runt lite på vårtgården och tog så själva knoppen i munnen, sög och nafsade lite i den. Karins andning blev djupare och hon gnydde ännu mera. Hennes naglar grävde in sig i ryggen på mig, så det nästan gjorde ont. Jag tänkte i mitt stilla sinne att det nog var bäst att inte vända frugan ryggen på ett tag!

 

”Varför använder du BH?” kunde jag inte låta bli att fråga i en andhämtningspaus, ”Inte behöver du det.” Karin sade ingenting, men efter den dagen såg jag henne aldrig med BH! Efter att ha snaskat färdigt på hennes bröst slickade jag mig sakta neråt till hennes navel, som jag ägnade en hel del uppmärksamhet. Karin fnittrade till lite. Hon var tydligen kittlig!

 

Medan min tunga snokade runt naveln, var inte mina händer overksamma. Jag knäppte upp knappen och drog sakta ner dragkedjan i hennes jeans. Jag kunde redan känna doften från hennes kön och det eggade mig ännu mer. Karin var inte overksam heller. Hon hade hittat mitt bältesspänne och lyckades efter lite besvär få upp det och knäppa upp knappen. Ner med dragkedjan och efter en snabb runda över min mage stack hon handen innanför mina kalsingar.

 

Min kuk var vid det här laget ganska styv och hennes lätta grepp om den, gjorde den ännu hårdare. Sakta drog hon handen längs den ner till roten och så upp igen. Det var så skönt att jag inte kunde låta bli att stöna av vällust.

 

Försiktigt tog jag tag i linningen på hennes jeans och drog dem nerför hennes ben. Hennes vita bomullstrosor fick följa med och snart låg de sista plaggen på golvet. Min tunga lämnade hennes navel och som hon satt på armstödet putade hennes kön upp inbjudande. Jag nosade ner i busken och insöp hennes dofter. Hon lät benen falla ner på varsin sida om armstödet och bjöd mig sin fitta. Tungan letade sig vidare neråt och fann snart källan till dofterna. Hon var präktigt våt och blygdläpparna var svullna. Jag lät tungan spela upp och ner och stannade till slut när jag fann hennes klitta. Jag gjorde en djupdykning och fick fatt i den med läpparna och sög girigt på den. Under tiden jag sökte reda på det allra heligaste, hade hennes behandling av min kuk stannat av lite och hon andades tungt och stönade ljudligt. Nu tog hon ny fart och hennes hand fångade upp min pung och hon kramade försiktigt mina kulor. Med andra handen drog hon i mina brallor för att få av dem. Jag hjälpte henne och snart var vi lika nakna. Hennes läppar planterade kyss på kyss nerför hela min bröstkorg. Hela tiden lekte hon med min kuk. Kramade den och runkade upp och ner.

 

Med ena handen smekte jag hennes fittläppar och lät då och då ett finger leta sig in i springan, upp mot klittan och cirkla runt den. Ner igen och in lite mer. Jag sträckte ut mig i soffan och lät hennes mun gå på upptäcktsfärd. Hon gled ner på golvet, stod på knä mellan mina särade ben och smekte låren. Hon såg mig i ögonen och log.

 

”Nu du majjen, skall vi knulla hela natten!” flinade hon och dök ner mellan mina ben. Min kuk stod rakt upp i luften och bara väntade på en glupsk mun eller fitta. Karin slickade sig uppför mina lår och nådde snart sitt mål. Med högerhanden tog hon ett stadigt tag i min kuk, höll den ur vägen och nosade på pungen. En ljuvlig rysning vandrade genom min kropp när jag kände hur hon slickade den och sög in kulorna en i taget, precis sådär lagom hårt så att det inte gjorde ont. Hela tiden höll hon ett fast grepp om min stake och runkade sakta upp och ner. Jag tittade ner på henne. Hon såg nästan vild ut på ögonen, borta på något vis!

 

Så tog hon kuken i munnen. Lekte med tungan runt det lilla hålet en stund innan hon tog ollonet mellan läpparna, sög lite och lät så min påle försvinna in och sög hårt. Jag kände att nu måste jag hålla igen så gott det gick. Jag försökte på känt manér tänka på något annat. Plötsligt slutade hon suga!

 

”Nu vill jag att du knullar mig!” sa hon och klättrade upp i soffan. Jag beredde henne plats och hon la sig på rygg och skrevade så mycket hon kunde. Nu var det min tur att knäböja på golvet mellan hennes ben. Liksom hon gjort, slickade jag mig uppför hennes lår och begrov ansiktet mellan hennes ben. Jag stack först in tungan så långt jag kunde i hennes fitta, medan jag med näsan gnuggade hennes klitta. Hon vred sig och stönade av vällust. Så tog jag klittan mellan mina läppar och sög och bet försiktigt i den.

 

”NEJ! Inte så, då kommer jag!” skrek hon, vilket uppmuntrade mig att fortsätta. Och nog kom hon alltid! Med ett tjut började hon skaka i hela kroppen. Hon visade ögonvitorna och hela hon blev alldeles stel. Ryggen stod i en båge! Detta varade bara ett ögonblick och med en suck sjönk hon ihop i soffan. Jag fortsatte slicka och kyssa henne hela vägen upp till brösten, som jag gav min bästa behandling, ett i taget. Karin hade återvänt till livet igen och tog tag i mitt huvud och drog det upp till sitt. Hennes lilla mun sög tag i min och våra tungor möttes åter. Med ena handen smekte hon neråt, greppade min stenhårda kuk och förde den mot sin fitta.

 

Jag reste mig upp lite för att få en bra vinkel för min attack. Karin ledde kuken rätt och med en enda rörelse sköt jag in allt jag hade hela vägen. Där stannade jag och njöt av värmen. Den skönaste känslan som finns!

 

”Stanna inte! Knulla mig nu! Hårt!” viskade Karin i mitt öra och jag satte igång att pumpa för allt vad jag var värd. Snart var vi båda på väg och med ett vrål satte jag satsen djupt inne i hennes innersta! Strax efter var det hennes tur att komma och ännu häftigare denna gång. När våra kroppar levt ut orgasmerna sjönk vi ihop, blöta och kladdiga av svett och könssafter. Fortfarande med kuken i hennes fitta, tror jag vi somnade till ett ögonblick.

 

”Det var väl inte så dumt att knulla med sin elev, magistern?” viskade Karin i mitt öra. Hennes fråga fick mig att tända igen och vi fortsatte nästan hela natten, prövade olika ställningar och jag tror aldrig jag lyckats komma så många gånger på en enda natt. Varken förr eller senare! Vid sextiden vandrade jag hem till min ”äkta” säng, med ett löfte om att göra om det hela snart igen. Varje onsdag hela vintern hade vi sedan våra orgier i hennes lilla etta på Ringvägen, tills hon en dag förklarade att hon blivit kär i en klasskompis. OK det var naturligtvis det bästa för oss båda, men jag glömmer aldrig onsdagarna hos min elev Karin.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DaoDao

Härligt förbjudet! :)

14/11, 2019 kl. 18:38

#1

Deep

Hyfsat rakt på sak och inte alls för illa. Tvärt om, trevlig.

18/9, 2014 kl. 22:43