Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/9, 2014 kl. 05:19, av Huldran

Längtan efter Dig!

Del 1 av 11 i serien Längtan!

Få saker blir som man tänkt sig. Att få träffa tjejer och killar eller kvinnor och män. Planering och hastigt uppgjorda planer är en sak. Efterlängtat resultat ett annat. Är det likadant för dig?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Tack för dina vänliga ord, Yaz. Poetiskt språk? Oj! Det tackar jag verkligen för.

Men det var bra att Du lyckades hitta handlingen, även om vägen kan vara både lång och krånglig. Du är endast i början av den! Bara fortsätta att läsa. // Huldran.

8/5, 2015 kl. 12:51

#6

Huldran

Tack, Blyerts! Att få en sådan kommentar av just dig känns verkligen trevligt. Jag blir glad och skriver mera. Men bli inte yr, Blyerts. Herr XL är en ståndaktig person, man vet aldrig vad han råkar ut för på sin färd efter kvinnan!

16/10, 2014 kl. 13:50

#5

Blyerts

Jag är imponerad och en aning yr!
En novell som går utanför det mesta jag läst i bubblan!

15/10, 2014 kl. 22:31

#4

Huldran

Tack Saltie och Gustaf för era vänliga ord. Vad Glad jag blir! Det känns ända upp i huvudet. En del två är påbörjad men annat kom emellan. Kanske även det skall komma med?

3/10, 2014 kl. 18:07

#3

Huldran

Tack, killar! Tack för att ni gillar min blandning av allt möjligt. Satir, sex och vad där mer kan vara. Rolig att skriva när pennan väl började att fungera. Vill även meddela att herr XLs strävan ännu inte är slut. Få se hur det går nästa gång...

16/9, 2014 kl. 15:20

#2

caine59

Mycket bra novell, Huldran!

Jag är glad att det inte gick åt h:e i skogen, att ta på sig själv när man kör är inte lyckat :)

15/9, 2014 kl. 10:40

#1

Deep

Humoristiskt!
Så mycket mer tänker jag inte spoila just nu men det var en smula snop(p)et! :-)

15/9, 2014 kl. 08:51