Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/10, 2014 kl. 17:29, av Boobsgirl

Maskeraden

Del 3 av 3 i serien Den hemlige älskaren

En inbjudan till en maskerad, ska Linn nu få veta vem den hemlige älskaren är?

En ny vecka börjar och jag funderar fortfarande över vem min hemlige älskare är… Undrar när jag ska få möta honom igen, när jag ska få veta vem han är. På tisdagen kommer ett brev, skrivet med samma handstil som var på paketet. I kuvertet ligger en inbjudan till maskerad på lördag om två veckor och ett ark med instruktioner, precis som förra gången. Maskerad?! Jag har aldrig varit på maskerad tidigare….. I instruktionerna står det att jag ska ha en medeltidsdräkt och en mask, och mitt sällskap kommer att vara liknande klädd. Vet precis vilken klänning jag vill ha, med djupt, v-skuret liv som framhäver mina bröst, som sitter åt kring midjan och sen böljar i tjocka veck över höfterna och långa ärmar som blir vida nedtill. I ett sexigt, mörkrött tyg och ett enkelt, guldfärgat band runt midjan - den kommer sitta perfekt på min kruviga kropp. Stora, tunga bröst som är alldeles mjuka, en lätt markerad midja, breda höfter och lagom stor bak.

Lördagen är här och jag börjar med ett långt, varmt bad med levande ljus och väldoftande badolja Det pirrar till inuti mig när jag tänker på min hemlige älskare och vad som kan hända under kvällen och smeker mig långsamt till orgasm. Kliver upp och frotterar mig sakta torr, smörjer in kroppen och tar på ett par trosor med öppen gren, stay up-strumpor och en vacker bustier med öppna kupor - allt i läcker, svart spets. Lite parfym, en lätt make up, och håret låter jag hänga löst i mjuka lockar. Tar på mig klänningen, den sitter perfekt på mig och tyget är tillräckligt tjockt för att dölja spetsen i underkläderna, urringningen är tillräckligt djup för att man ska se ner i klyftan. Det enda smycke jag tar på mig är ett svart sammetsband med en vacker kamé på… Det är vackert, känns lyxigt och syndigt på samma gång och passar lika bra till endast underkläderna som med klänningen. Allra sist tar jag på mig masken, en svart mask i sammet med guldbrodyr och paljetter.

När jag kommer fram till festen får jag en välkomstdrink i handen. Långsamt smuttande går jag runt i lokalen och observerar alla, vissa har masker för hela ansiktet, en del bara för ögonen och några få har ingen mask alls. I ett rum står små bord med plockmat läckert uppdukat, men jag är alldeles för upphetsad för att äta och går bara förbi. Nästa rum är en stor sal, ett band står i ena änden och spelar musik, några par dansar runt… Det är en härlig blandning av dräkter, pirater, prinsessor, vampyrer och en och annan mer sexig utstyrsel swischar förbi mig. Plötsligt känner jag att någon smyger upp bakom ryggen på mig… ”Vänd dig inte om”, viskar en man i örat på mig. Lätta fingrar smeker mig bakom örat, över halsen och ner över nyckelbenet…. en mycket lätt beröring som sänder tusen strålar av njutning genom kroppen. Jag blir varm i hela kroppen och flämtar till när han kysser mig i nacken. ”Gå ner till dörren längst bort till vänster, knacka tre gånger så blir du insläppt. Men du måste blunda när du går in, lovar du det?” viskar mannen i örat på mig. Jag nickar till svar och lika plötsligt som han kom upp bakom min rygg är han borta. Endast en aning av en välbekant doft hänger kvar i luften där han stod. Lätt flämtande närmar jag mig sakta dörren, pulsen fladdrar i bröstet på mig av förväntan. Knackar på som jag blivit tillsagd, när låset klickar till och dörren går upp tar jag ett djupt andetag och blundar…..

Någon tar min hand och drar in min i rummet, jag hör dörren stängas bakom mig. Jag känner en andedräkt mot halsen och en pust av kvinnlig, fruktig parfym… ”Får jag sätta på dig en mjuk ögonbindel?” viskar en mörk kvinnoröst i mitt öra. Jag ryser, kvinnan låter mycket sensuell och mjuk och jag kan bara nicka försiktigt till svar. Jag har alltid drömt om att få njuta tillsammans med en kvinna men alltid trott att det bara skulle förbli en fantasi. Långsamt binder kvinnan bindeln för mina ögon, samtidigt känner jag hennes bröst mot min rygg… Sen tar hon mig i handen och leder mig längre in i rummet, jag fantiserar om hur hennes händer skulle kännas om de smekte min kropp. Medan jag får sätta mig på en säng hör jag hur dörren öppnas och någon kommer in i rummet. Sen blir det alldeles tyst….. Luften känns tät och laddad och jag drar förväntansfullt efter andan. Hår kittlar mot kinden på mig, mjuka, långa lockar och jag börjar bli riktigt upphetsad. Lätta fingertoppar smeker mjukt över axeln och fortsätter upp mot halsen, bakom örat, ner över framsidan på halsen. Samtidigt känner jag en hand som för undan håret från halsen på andra sidan, en lätt beröring, någon kysser mig i nacken och jag flämtar av lust. Sängen jag sitter på gungar till, någon sätter sig bakom mig.

Ett par händer läggs om midjan på mig, de känns smala men ändå starka, de smyger in över magen och trycker mig lätt bakåt. Jag följer uppmaningen och lutar mig lite bakåt, samtidigt lämnar en av händerna min midja och läggs om min hals, smeker den och jag lutar huvudet bakåt. Min rygg möter en bred, platt bröstkorg och jag känner samma doft som jag gjorde nyss, ute i lokalen. Inser med ens att det är min hemlige älskare jag lutar mig mot samtidigt som kvinnan nu smeker över mina höfter, sökandes nedåt. Handen på min midja vandrar långsamt uppåt samtidigt som den andra handen trasslar in sig i mina lockar. Han smeker uppåt och når mitt ena bröst och jag både hör och känner hur han flämtar när han känner att bröstet är delvis bart under klänningen. De kvinnliga händerna vandrar nu sakta uppåt längs utsidan av mina ben, under klänningen och når höfterna, de drar lätt mina höfter framåt, närmare sängkanten. Jag är helt utlämnad till dom men känner ändå att jag litar på dom och det är så upphetsande att ha både en man och en kvinna som smeker mig. Kvinnans händer fortsätter smeka mina lår, insidan av låren och vi flämtar båda till när hon når kullen och hon känner min mutta genom öppningen i trosorna. Jag känner mannens mun mot min hals, den smakar på mig och låter tungan leka över halsen, mot ena örat, han suger in örsnibben i munnen samtidigt som han mjukt knådar mina bröst.

Kvinnan mellan mina ben har börjat slicka min våta mutta med långsamma, eggande tag med tungan längs hela springan. Handen i håret lossar på ögonbindeln och drar av den och jag tittar neråt…. Min klänning är helt uppdragen och jag ser kvinnan med hela ansiktet begravt mellan mina ben. Hon har en enkel, silverfärgad mask som täcker halva ansiktet, och en sexig korsett i röd spets med kort, vid volangkjol. Hon är vacker på ett mjukt sätt, med lätt gyllene hy och mörkt, lockigt hår som når strax nedanför axlarna. Brösten som precis döljs av korsetten är stora och fylliga och höjs i takt med hennes andhämtning. Jag vrider lite på huvudet, det enda jag ser av mannen är munnen och ögonen, de är mörka och glittrande, jag känner igen dom?! 

Kvinnan tar med ens tag i mina händer och drar mig upp så jag står framför henne, jag ser henne djupt i ögonen och vi kysser prövande varandra. Det är första gången jag kysser en kvinna, hon är mjuk och smakar sött. Jag känner hur mannen snörar upp mitt klänningsliv medan kvinnan låter sin kjol falla till golvet - det finns inga trosor som döljer hennes vältrimmade, mörka buske och jag längtar efter att känna på henne. Min klänning lossnar med ens och faller tungt till golvet och jag vänder mig långsamt om mot mannen. Han flämtar när han ser min kropp, mina underkläder, sträcker fram händerna och smeker min midja, mina bröst. Händerna, smala med långa fingrar, kramar mjukt om mina stora bröst medan jag börjar lossa på hans kläder. Kysser honom medan jag tar av honom jacka och väst och släpper dom bara på golvet… stryker med händerna över bröstet och knäpper upp skjortan. Samtidigt som jag ser honom i ögonen knäpper jag upp byxorna, drar ner både byxor och kalsonger över höfterna och låter dom falla i golvet. Han är redan hård och jag lindar händerna runt hans härliga kuk och smeker lätt några gånger. Den känns väldigt välbekant och jag inser att detta är min hemlige älskare. Samtidigt smeker kvinnan mig över ryggen, axlarna, sträcker fram händerna och kramar om brösten och jag kan inte låta bli att stöna.

Mannen tar långsamt av mig masken och säger med låg röst ”Hej Linn” och en rysning går genom hela kroppen på mig. Rösten får mig att tänka på någon, och med darrande händer tar jag av honom hans mask. Så ser jag ansiktet och känner med ens igen Johan - vi gick i samma klass i gymnasiet. ”Det här är min kompis Anna, hoppas du inte har något emot vår lilla träff?” säger han och samtidigt tar kvinnan som heter Anna av sig sin mask. Hennes ansikte är mycket vackert och lyser av upphetsning. För kåt för att svara kan jag bara skaka på huvudet, hur skulle jag kunna ha något emot detta?!

Vi lägger oss i en enda hög på sängen, Johan hamnar i mitten med en av oss på varje sida. Anna och jag hjälps åt att slicka och suga på hans kuk och pung, våra tungor möts och vi delar en blöt kyss innan jag suger in hela kuken i munnen. Anna fortsätter att specialbehandla pungen med sin tunga och mun medan jag kramar med läpparna hårt om kuken. Stannar upp en kort stund och låter tungan fladdra över ollonet, följa kanten för att sen suga in den hårt i munnen igen. Jag hör på Johans andhämtning att han kommer spruta snart och jag suger ännu hårdare, fortare, kramar hårt runt honom med min våta, varma mun och blir rikligt belönad. Han stönar högt och sprutar gång på gång djupt i munnen på mig, och jag kämpar med att svälja allt, vill ta reda på varenda droppe. Det sista sprutet sparar jag i munnen, böjer mig fram och kysser Anna, delar satsen med henne. Sen lägger jag mig ner hos Johan och kysser honom djupt och länge, jag smakar fortfarande av hans sperma.

Fortsättning följer....

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixten

Finfin novell. Jag förstår att du kan få ut mycket ihop med dina partners. Jag har blivit rejält kåt när jag läst den här novellen. Snälla du, ta emot min kuk. Han är din så mycket du vill
Sixten

1/10, 2018 kl. 19:42