Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2014 kl. 13:56, av marcem

Föreningen 1

Del 1 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.

Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också i denna novellserie. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig. Den innehåller Flaggat innehåll.

.........................................................

 

Egentligen kan man inte säga när det började. Vi hade alltid varit nära. Jag var ett år äldre men hon var lite mognare för sin ålder, andrabarn och tjej, så i praktiken var vi som tvillingar, nästan.
  När vi var små var allting naturligt, vi gjorde allt tillsammans, badkarsbadade, sov i samma säng ibland, var på toa tillsammans, sprang omkring i trädgården utan kläder. Så som det ska vara helt enkelt, oskyldigt, nästan könlöst.
  Nån gång blev vi intresserade av våra olikheter, jämförde och pillade lite och det var spännande – ett tag, tills nån annan lek var roligare.
 
Först bodde vi i stan, men jag kommer bara ihåg lite därifrån; när jag var fyra och Agnes tre flyttade vi till villaförorten. Vår morbror bodde där med sin familj, och när huset bredvid deras blev ledigt tyckte de att vi skulle köpa det och så blev det. Det är ingen jätte-posh villaförort, där bor "vanligt folk".

När vi började skolan förstod vi ganska snart att det var lite ovanligt att vara så tighta och obekymrade om att vi var en tjej och en kille. Vi har pratat om det där senare, det var nog så att vi struntade i det helt enkelt, vi hade så kul ihop. Det gällde också våra kusiner, tvillingflickorna, som var lika gamla som min syster och nästan ännu mer obekymrade om "anständighet". Det fanns andra barn på gatan också som vi också var med, vi var ett gäng på sex barn som alltid umgicks, två killar och fyra tjejer. Det var vilda lekar och en del sport också.
 
Den stora förändringen kom för mig och Agnes samma sommar, det var när jag var tretton och hon var tolv. Min penis växte från en oskyldig snopp till en nästan fullvuxen kuk och jag fick könshår, det var spännande och jag var ganska stolt. Agnes fick också sina första könshår och hennes tidigare antydningar till bröst, bara knölar, började växa ut till små men riktiga bröst.
  Utan att vi pratade om det slutade vi visa oss för varann. Inga flera gemensamma duschar eller besök i varandras sängar. Vi var fortfarande nära, bråkade sällan och de vilda lekarna fortsatte, men det började bli mer könsseparerat. Jag började också se att min syster var söt, men på ett nytt sätt. Jag hade alltid tyckt att hon var sötast av alla, men nu var hon det på ett sätt som hade mera med tjej-kille-grejen att göra.
  Sådär var det i ett par år. Men ungefär ett år innan de händelser som jag ska berätta om skedde en ny förändring, och det var hon som startade den.
 
Hon började, först omärkligt men sen mer och mer utstuderat, att utmana mig. Hon kom in till mig på små ärenden i bara t-shirt och trosor, hon "glömde" låsa badrumsdörren när hon duschade, hon "råkade" tappa handduken när vi bytte om på stranden, hon böjde sig fram för att ta saker på frukostbordet med löst sittande t-shirt så att jag såg en bröstvårta eller mer, hon låg på mage framför tv:n med särade ben och vita halvgenomskinliga trosor...
  Och så skojbrottades vi. Hon började mucka och så slutade det med vild brottning. Jag var klart starkare än henne men jag lät henne vinna, minst hälften av gångerna, för då satt hon på mig så att våra kön möttes med bara lite tyg mellan. Jag hade tvärstånd och ibland gned hon sig lite extra, försökte få det att verka som att det hörde till brottningen. Hon var alldeles röd i ansiktet och flämtade av ansträngningen, och man kunde se in i toppens halslinning. Hon var så söt då så att jag fick anstränga mig för att inte dra ner henne och kyssa henne.
  Sen försvann hon in i sitt rum och jag hörde hur hon flämtade därinne och det var inte av ansträngning, det var ganska tydligt att hon onanerade och jag runkade och ansträngde mig inte heller för att vara tystlåten.
  Jag undrade ganska mycket vad hon egentligen ville med allt detta, men jag njöt av det jag fick, fast det var jobbigt att vara kåt jämnt.

Allt detta hände det året då hon gick i åttan och jag i nian. Under det året förlorade jag min oskuld. Jag var ihop med en tjej i några månader och vi hade riktig sex efter ett tag. Det var ok, men det stämde inte riktigt mellan oss och sen tog det slut. Jag tror att vi båda tyckte att det var spännande ett tag, men ingen av oss ville egentligen vara ihop på lång sikt.
  Agnes brydde sig inte, hon fortsatte med sina erotiska provokationer. Och jag började bli så van vid det så jag inte reflekterade över det. Det var som en fortsättning på att det alltid varit vi som varit närmast.
 
Och så, en kväll när mamma och pappa var borta på nånting, jag hade redan gått och lagt mig men inte släckt, kom hon in, satte sig på min sängkant.
  – Hej, sa jag, förvånat.
  – Får jag krypa ner hos dig? frågade hon. Hon såg lite nervös ut.
  Jag höll på att fråga "Varför?" men sa bara:
  – Ok.
  Och så lyfte jag på täcket och hon kröp ner till mig.

Det var som förr i tiden, men ändå absolut inte. Hon kröp in mot mig, låg nära, jag kände brösten, hennes lår mot mina. Jag blev hård direkt.

– Jo..., sa hon. Jag vill prata med dig om en grej.
  – Jag lyssnar gärna på vad världens sötaste syster vill prata om, sa jag.
  – Tycker du att jag är det?
  – Ja, absolut!
  – Det var ju bra, det då, sa hon och log. Tror du att du klarar av att lyssna fastän den där står rakt ut?
  Hon tryckte till lite med låret mot min kuk och jag blev ännu hårdare.
  – Jag får väl försöka, sa jag.
 
– Jo..., sa hon igen, fan... det är svårt att komma igång att prata om det här.
  – Det är lugnt, syrran, ta din tid, jag ligger så bra här, sa jag och log mot henne.
  – Jo, jag kan märka det, sa hon, och hennes ögon hade det där busiga glittret som jag var van vid.
  – Du vet, började hon, du var ju ihop med Isabelle i höstas, och jag är ganska säker på att ni hade sex. Har jag rätt?
  – Mmm, kanske det, sa jag.
  – Jag vill också ha sex, sa Agnes, lite ivrigare nu. Jag vet att du... typ... runkar nästan varje dag, eller hur?
  – Kanske det, sa jag igen. Det gör väl du också, motsvarande?
  – Ja, ungefär. Men jag vill göra det på riktigt! Jag är trött på att hålla på själv! Jag är... kåt, varje dag, jag längtar jättemycket!
  – Vad är problemet? sa jag. Du är bland de sötaste i hela skolan, det är väl bara för dig att välja vem du vill, nästan?
  – Så enkelt är det inte, för det första. För det andra vill jag att det ska vara bra! Jag vill göra det med någon som jag verkligen tycker mycket om och som jag kan lita på hundra procent. Nån som är fin mot mig och som jag kan var fin mot utan att låtsas! Och jag vill att det ska hända snart!
  – Ok, sa jag, och undrade vad det här var på väg.
  – Fattar du inte? frågade hon, nästan lite upprört.
  – Fattar vad?
  – Det är dig jag vill vara med första gången!
  – Men...
 
I en rörelse som var så ömsint, la hon handen bakom mitt huvud och drog mig till sig. Våra ögon möttes, hon log, ett varmt mjukt leende och så möttes våra läppar. Först trevande, den nya känslan av våra läppar tillsammans, hennes tunga som började leka med min, hon pressade kroppen mot mig och jag svarade automatiskt. Våra ben öppnade sig för varandra, mitt lår mot hennes mjukfitta, min kuk mot hennes mage, hennes lår mellan mina ben.
  Kyssen blev häftigare, vi rörde oss mot varann. Jag öppnade ögonen och mötte hennes, fyllda av lust, kåthet, åtrå.
 
Till slut, flämtande kom vi upp till ytan. Hon tog mitt ansikte mellan sina händer och gav mig en lätt avslutande puss.
  – Jag vet vad du tänkte säga, viskade hon. Men tycker du att det verkar spela nån roll? Att vi har samma föräldrar?
  Jag skakade bara på huvudet.
  – Du hade kunnat få vara den förste för mig också. Men...
  – Men, vadå?
  – Andra ser inte så på det.
  – Nej, jag vet, men vem av oss skulle säga nånting till nån annan? Vi ska inte gifta oss, inte skaffa barn, inte vara ihop, bara lära oss tillsammans med någon vi tycker om.
 
Det blev tyst ett tag. Jag kramade henne, lusten fanns kvar men efter en första urladdning kom ett lugn i oss fastän inget var fullbordat.
  – Men...
  – Men vad?
  – Vi kan inte göra något ikväll.
  – Varför?
  – Jag har inga kondomer.
  Hon nickade sakta.
  – Ok, men det finns annat man kan göra. Men du har inte svarat, vill du vara min förste?
  – Ja, jag tycker... jag tycker så mycket om dig.
  – Och bror, syster?
  – Spelar roll...
 
Kyssen var ännu hetare den här gången.
  – Ta av dig, viskade hon.
  Jag drog av mig t-shirten och när jag satte tummarna i linningen till shortsen tittade jag först frågande på henne, hon nickade.
  Min kuk sprätte upp mot magen och hennes blick klistrades på den.
  – Åh shit, vad stor den är! Funkar det verkligen?
  – Det finns sju miljarder människor på jorden och min kuk är normalstor, så, ja, det verkar funka. Men du, vi ska ta det lugnt.
  – Den är fin!
  – Tack! Nu får du ta av dig!
 
Hon drog t-shirten över huvudet med den där typiskt kvinnliga gesten, armarna korsade, så har jag aldrig sett nån kille göra. Jag hade ju glimtvis sett hennes bröst förut men jag blev alldeles svag. Så fina, inte så stora men välformade, fasta, ljusröda bröstvårtor som minismultron eller vildhallon, de ropade efter att bli lekta med.
  Trosorna var vita bikinitrosor, hon hoppade ur sängen, vände ryggen mot mig och drog ner dem så att stjärtkloten visade sig. Jag vet inte vilket ord jag ska använda om dem, kanske läckra är det bästa ordet för att beskriva, ja, de var läckra!
  Hon vände sig sakta om och min blick drogs av könsmagnetismen mot hennes sköte. Långsamt breddade hon avståndet mellan benen så att jag kunde se allt det yttre. Hon var rakad kring själva blygden som alla tjejer nuförtiden, men hon hade sparat en liten mörk hårtofs ovanför på venusberget, det var både sött och sexigt.
 
– Du är så fin! Löjligt fin!
  – Tack!
  Hon rodnade faktiskt, och sköt fram höfterna mot mig som för att bjuda in mig att smeka och smaka. Jag böjde mig fram och kysste hennes mage, hennes höfter och rörde mig med lätta kyssar ner mot vulvan. Med tungan prövade jag lite precis där hennes fittläppar började dela sig, det var underbart men samtidigt lite svårt att komma åt när hon stod.
  – Kom och lägg dig, sa jag.
  Hon låg mot mig och vi bara njöt av att känna våra nakna kroppar mot varandra. Min kuk pulserade mot hennes mage och hennes höfter rörde sig mjukt mot mig. Vi kysstes igen och jag kände att jag bara ville köra in den in henne och knulla som en galning. Men det var inte den dagen.
  Hon sträckte ner en hand och kände på mitt stånd, lekte med fingrarna runt förhuden, drog försiktigt i skaftet.
  – Jag vet att alla säger att den är len och hård på en gång, men det är ju faktiskt så! Jag vill ha den här i mig!
  Det sista sa hon bestämt, det lät som en order.
  – Du ska få den, men inte idag. Lägg dig på rygg och bara koppla av!
 
Hon låg där på rygg med slutna ögon, armarna vid sidan och benen lätt särade. Jag hade aldrig sett något finare. Vi har båda halvmörkt hår och jag har bruna ögon, hon blå. Hennes halvkorta hår ramade in ansiktet och lite flöt ut på kudden.
  Sakta lät jag min tunga glida över hennes ena bröst och hon flämtade till, tungan cirklade runt den ljusröda bröstvårtan och mina läppar kysste den. Med handen smekte jag det andra bröstet, kände den erigerade bröstvårtan kittla i handflatan, retade den med fingrarna samtidigt som jag sög in det styva smultronet på det första bröstet.
  Agnes rörde huvudet fram och tillbaka, fortfarande med slutna ögon, hennes andhämtning var redan flämtande.
  – Niklas... det är så bra..., viskade hon.
 
Mina händer under hennes ryggslut, jag kysste, slickade och nosade nerför hennes bröst, ner mot magen, kysste naveln som om den hade varit en mun, tungan utforskade. Händerna under hennes stjärtklot, jag närmade mig hennes venusberg med det mörka tuktade håret.
  Kände lukten från hennes fitta, den drog i mig men jag särade hennes ben och hasade ner en bit till, smekte och kysste hennes lår, insidorna, huden var det lenaste jag någonsin känt.
  Framför mig låg hennes öppna vulva, hennes fina lilla fitta. Den glänste av fukt mellan de ljusröda bygdläpparna och själva hålet som var nästan helt stängt gnistrade av kåtsaft.
  Ett lång slick med mjuk tunga, ända nerifrån och ända upp över klittan. Hon stönade och  lyfte skötet upp mot mig. Så lät jag tungan leka med läpparna och cirkla runt klittan, den var liten men syntes tydligt. När jag lät mjuk tunga glida över den ryckte hon till men drog inte undan och jag sög in den. Sög mig fast och lät tungan arbeta ihop med läpparna. Det dröjde inte länge förrän hon började kasta med hela underlivet så jag fick hålla mig fast med mina händer stadigt om hennes stjärt. Och så stelnade hon till och pulserade mot mitt ansikte, sen sjönk hon ihop.
 
Jag gav hennes fitta en liten puss och hasade upp till henne. Hon kysste mig och verkade inte bry sig om att hon smakade sina egna könssafter.
  – Hur kunde du veta precis hur det var skönast för mig?
  – Instinkt kanske, lite erfarenhet, lite nätet, men jag ville mest att det skulle vara bra för dig.
  – Det var det, det var skönast ever... Men, din tur, lägg dig som jag låg!
 
Och så gav hon mig nästan samma behandling. Inte visste jag att mina bröstvårtor kunde vara känsliga, jag trodde att de var helt onödiga på en man.
  Först låg jag med slutna ögon och njöt, men när hon kom ner till mitt stånd, till min pulserande kuk, då ville jag se också. Hon hade nog också tittat på något på nätet, eller också hade hon en grym instinkt. Hon låg nedanför kuken och lyfte den, slickade på skaftet, nerifrån och upp, flera gånger, tittade upp på mig med ett busigt sexigt leende. Tungan roterade runt mitt ollon, prövade med spetsen mot den känsliga punkten på baksidan av ollonet. Och med ögonkontakt med mig sög hon in hela ollonet i munnen, drog ut den, slickade runt den, sög in den igen, höll den inne i munnen samtidigt som tungan bearbetade.
  Med handen runkade hon förhuden upp och ner över ollonkanten samtidigt som hennes tunga lekte på toppen. Det gick inte att hålla emot längre.
  – Jag kommer snart...! Akta dig...!
  Hon aktade sig inte mycket, fortsatte bara, och när sprutet kom hamnade det första i hennes mun, resten på hennes kind, i hennes hår, på hennes axlar, ner över ryggen.
  – Wow!! Kommer det alltid så mycket?
 
Jag återkom sakta från nånstans i yttre rymden och såg på hennes glada ansikte.
  – Det var inte meningen att du skulle få allt där, sa jag matt.
  – Det gör inget! sa hon glatt. Jag ville känna hur det var.
  – Du fick i munnen, är det inte äckligt?
  – Det var inte så mycket, det mesta kom på andra ställen, jag svalde det, det var inte gott men inte jätteäckligt heller.
  – Vänta så kommer jag med en handduk!
  Jag kravlade ur sängen på darriga ben. När jag torkat av henne la vi oss tätt tätt ihop igen.
 
  – Kan man ha det bättre?
  – Kanske, men jag har aldrig haft det bättre!

 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

marcem

Tack för alla snälla omdömen! Ni får gärna skriva vad ni tycker när serien är komplett, det är nio kapitel...

9/11, 2014 kl. 16:28

#4

Huldran

OJ! Underbart fint. Jag blir alldeles varm inombords. Fint språk, inga felskrivningar. Jättebra. Det här gillade jag! Gratulerar! // Huldran.

9/11, 2014 kl. 16:17

#3

ratsalad

Jag håller med helt, välskrivet och upphetsande helt enkelt, temat stör mig inte ett dugg, speciellt som historien känns trovärdig :)

10/10, 2014 kl. 06:26

#2

ratsalad

Kommentaren raderad av användaren.

10/10, 2014 kl. 06:25

#1

Deep

Lockande, minst sagt. Både snäll och hetsande. Också åtta delar till? Tackar!

6/10, 2014 kl. 23:05