Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2014 kl. 13:52, av chatta

Fyrtionio-27

Inte bara fått smaka på kompisars fruar eller döttrar, jag har också upplevt sex med en 25 år äldre kvinna. Nakenbad är inledningen till mycket nöje och en mullig svärmor har också något att bjuda på

Går naken ur duschen och ser min sambo, Tina, ligga på rygg under matsalsbordet i färd med att spänna bordsbenen. Kan givetvis inte hålla mig utan kryper under bordet och uppå henne. Klämmer lite på hennes bröst genom kläderna och juckar lite mot henne. Hon skrattar, visar en livsglädje som gör mig varm.

-Kom vi går in i sovrummet, säger jag och reser mig upp.

 

Tina följer efter. Har bara tagit några steg genom vardagsrummet när det kommer någon in från hallen. Mina svärföräldrar, Arne och Gunilla har gått in till oss utan att ringa eller knacka på dörren och nu står Tina:s mor framför min helnakna kropp och bara tittar. Jag förmår inteatt dölja mig utan stannar i steget och låter henne spana av min nakna kropp där min kuk visserligen hänger men fortfarande är tjock och svullen.

 

Får kraft att gå förbi mina svärföräldrar och in i sovrummet för att klä mig. Känner deras blickar i ryggen men kan ej känna någon skam för min uppvisade nakenhet utan det känns lite spännande att Gunilla fått se mig helnaken och att Arne sett vad jag hade att erbjuda hans dotter.

 

Under åren som jag och Tina ”kilade stadigt” så brukade hennes mor gå ut på balkongen i deras lägenhet när vi var på Tina:s rum, för då kunde hon kolla in genom ett fönster på oss.

Ibland såg hon då när vi var lite avklädda och hånglade med varandra.

 

Påklädd så gick jag ut till de andra som satt sig runt bordet för att fika, såg att Gunilla tittade lite konstigt på mig utan att kommentera det som nyss hänt. Efter en stund så kör hennes föräldrar hem och jag frågar Tina om det sagt något.

 

-Nej och vad skulle de säga, det är vårt hem och de gick in utan att knacka. De får skylla sig själva.

Men du hon fick se när den var rejält svullen, jag kan inte minnas när den var så svullen inför mig. Den gungade så gott när du gick och jag förstår att de fick brått hem. Stackars pappa nu måste han ge henne en rejäl omgång när de är hemma.

 

Det vardagliga livet fortsätter för oss och jag har väl på sätt och vis glömt händelsen när nästa lite pinsamma sak händer.

 

Maj månad och solen skiner, jag och Tina solar på altanen helnakna. Då ringer telefonen och Tina blir ombedd av sin mor att hämta en möbel som hon köpt. Tina försöker fördröja det till dagen efter då som säger att vi solar och man vet inte när solen lyser nästa gång. Hon övertalas att göra ärendet tillsammans med sin far. Besviken klär hon på sig och säger till mig,

-ska sno mig men det tar säkert två timmar innan jag är hemma så bränn dig inte, sedan kör hon iväg.

 

Själv fortsätter jag att sola, ligger och dåsar i värmen när jag får en känsla av jag inte är ensam längre. Reser mig upp på armbågarna och ser mig om, och där står min svärmor Gunilla och tittar.

 

-Hej, säger hon och kommer ut på altanen, sätter sig på en solstol och tittar på min nakna kropp och min lem som hittils varit liten och helt slapp börjar göra sin närvaro påmind. Framför hennes ögon växer den och svullnar så skönt men fasligt pinsamt och jag vet inte vad jag ska göra utan lägger mig ner igen.

 

-Förlåt att jag tränger mig på.

Denna bitch till kärring ber om ursäkt, hon som bara ser fel på andra och aldrig på sig själv. Hon som säger sin mening utan att bry sig om hur sårande det kan vara. Denna korpulenta dam som aldrig visat någon känsla för andra ber mig om ursäkt!

 

Hon fortsättter med att säga,

-när jag förstod att ni solade och då troligen avklädda så kände jag bara att jag ville se på dig igen.

-Du har alltid varit så blyg och försagd så jag blev väldigt förvånad när du inte visade någon som helst blygsel när vi dök upp och överraskade dig i din nakenhet. Arne blev väldigt tagen av din nakenhet och imponerad av ditt helt naturliga beteende och även av ditt svullna kön. Vi som aldrig pratar sex med varandra, Vi pratade hela vägen hem och gick direkt till sovrummet.

-Du förstår vi är ju aldrig nakna inför varandra därför blev jag helt ställd och skämdes för att vi bara gick in utan att knacka.

 

-jo säger jag det var väl inte rätt att göra så men vi överlevde allihop eller hur och ni fick något att minnas och prata om.

-Men, fortsätter jag, ni som har en så fin balkong, insynsskyddad och allt, varför inte sola naken där.

-Varför tar du inte av dig nu, det måste vara väldigt varmt att sitta fullt påklädd här i solen.

Oh, jag kunde bitit av mig tungan efter att orden sluntit ur min mun.

 

-Då skulle du trivas, få se din sambo:s mor naken, se hennes feta kropp i en solstol.

 

-Ta inte illa upp, du trivs väl att titta på mig. Du har hela tiden haft dina ögon fästa vid min penis. (jag vet inte vilket ord jag ska använda om min kuk utan det får bli penis)

 

-Du förstår att, förresten du måste lova att aldrig säga något om det jag nu berättar. När jag växte upp så var jag väldigt rödhårig och en gång i tidiga tonåren så råkade en kille när vi badade se min röda buske. Jag ville visa honom för jag var nyfiken på honom. Väl ute i vattnet så drog han ner byxorna och ut sprätte en liten styv sak. Det var inledningen till den värld som sedan har fascinerat mig. Jag gjorde allt för att få se pojkarnas styva pickar och de visade dem villigt om jag visade något tillbaks. Och min röda buske var en bra magnet som drog till sig pojkblickar ja faktiskt även vuxna män.

-Så när jag sprang på dig naken så dök minnena upp om gamla tiderrs kukuppvisnig. Det är många kukar som har stått framför mig men bara tre som fått ligga med mig.

 

-om jag förstår dig rätt så fick du se något, om du själv visade upp något.

 

-Glöm det, säger Gunilla nu ska jag köra hem. Jag har fått se dig naken och lite styv är den också. -Det får jag nöja mig med.

 

Gunilla kör och jag går och duschar och klär mig sedan.

 

Dagarna går och en helg i juni så kommer min svärmor hem till oss. Hennes man är på konferens.

Jag och Tina hade tänkt att åka och bada men det ser ut att gå om inte när min tunga slinter igen.

Så jag säger till Gunilla att följa med oss till havet. Hon tvekar men jag säger du behöver inte bada kan ju bara sitta med oss på stranden när du ändock är ensam.

 

Tina tittar på mig men säger inget, jag ser hur hon funderar på vart jag ska köra.

 

Vi sätter oss i bilen och jag styr till Halland, närmare bestämt till Hökafältet i Mellbystrand.

Vi har en hyrd husvagn som står på en liten camping där som ingen av våra närmsta känner till.

Direkt till stranden går färden. Från parkeringen en promenad på 10 minuter så är vi ute vid Lagaoset. Över dynerna ner på stranden slår vi oss ner på våra badhanddukar.

Ser hur Tina funderar på vad och hur jag nu ska göra. Men jag tvekar inte utan drar av mig allt.

Vänder mig till Gunilla och säger att detta är vårt lilla paradis där vi kan gå som vi vill och min nakna kropp har du ju sett förut. Gör du som du vill, var helt påklädd eller i underkläderna eller i total nakenhet. Tittar du dig runt så även om det är tidigt på förmiddagen så finns det fler som känner till detta paradis och fler kommer efter hand.

 

Tina har också lite avvaktande fått av sig och Gunilla får nu se sin vuxna dotter helnaken, även musen är naken, inte ett strå finns på den.

 

Några ensamma pojkar/män slår sig ner i närheten av oss. Givetvis nakna.

Tina går ner till vattnet för att känna på vattnet och jag är tillfälligt ensam med hennes mor.

 

-Nu får du bjuda tillbaks, du ser att tre st män har valt ut dig för att visa upp sig för, av med kläderna så vi får se lite patte och kvinnokön. Låt solen och våra blickar värma din kropp.


-Jag vågar inte svarar Gunilla, vad tror du Arne säger om han får reda på det.

 

-Tveka inte du ser väl hur de väntar på din nakna kropp, ser du att en har ställt upp den för dig. Skynda dig nu. Jag vill hinna kolla o kommentera innan Tina är tillbaks.

 

-Vill du se mig? Vad kan jag erbjuda som inte min dotter har.

 

-Du kan erbjuda mycket, bl.a. annat en rödhårig buske förmodar jag. Lite mer bröst, dina är rejäla.

-Vad tyckte du om Tina:s helnakna mus. Den få igång många mäns tankar och drömmar.

 

-Gör det dig inget att hon visar sig naken för andra. Tänk om hon vill något mer.

 

-Jag får ju mitt lystmäte på nakna töser och ibland en och annan tant. Gunilla jag vill verkligen att du ska strippa för mig. Dröm tillbaks till tonåren och allt du gjorde då, själv var jag alldeles för blyg men Tina har berättat för mig vad hon fick. Knappt tretton år gammal nöjde hon sig inte med att titta utan knullade med en skolkamrat. Så nu vill jag se var hennes gener har kommit ifrån för jag anar att du var en rätt så nyfiken och villig tös i din ungdom. Har du tur så kanske du numera kan göra det du inte vågade i ungdomen.

 

-Vad menar du, tror du att jag skulle bedra min man och knulla runt.Aldrig kommer detta att ske.

 

Mitt övertalande lyckas och Gunilla får av sig sina kläder, jag hade väntat att hon skulle försöka dölja sig men istället nästan poserar hon. Mycket medveten vänder hon rumpan mot mig och böjer sig ner för att lägga kläderna tillrätta eller är det för att visa sitt något särade kön för mig för sittandes i sanden så ser jag denna mogna kvinnas kön välkomma mina ögons uppskattning.

 

Kan man bli kåt på sin bitska svärmor vars tilltagna kropp inte ska jämföras med någon perfekt tjugo årings skapelse.

 

Tina som nu kommit tillbaks får nu se min kuk stående som en lans ut från min kropp, styv som bara den och dessutom lite droppandes. Hon rodnar när hon sätter sig sidan om mig.

 

-Ge dig, det är min mor för fan, viskar hon samtidigt som jag får order om att lägga mig på magen.

 

Hon ser nu sin mammas fitta från samma position som jag och jag är säker på att ävcn hon påverkas

det ser ut så för hennes bröstvårtor styvnar vilket även de män som finns i vår närhet även märker.

 

Solen värmer så skönt och Tina o jag njuter för fullt men Gunilla är lite orolig o vrider o vänder på sig. Ser att hon dels tittar på alla andra som solar eller badar men det verkar även som hon gärna vill att man ska se hennes nakenhet.

 

-Trodde inte att så många badade nakna inför andra säger Gunilla. Är väldigt förvånad att du Lars vågar bada naken då du alltid har gett intryck av att vara mycket blyg.

-Det är din dotters påverkan, hon ville gärna kolla in andra män och deras utrustning säger jag med ett skratt och förtsätter, nu ska jag bada, vill ni följa med.

-Nej, gå själv, jag ser vem du har spanat in men du hon är nog inte lovlig så tag det lungt, blir svaret från Tina

 

Så jag går ner till vattenbrynet där en tonårstjej går fram och tillbaka. Gyllenbrun över hela kroppen. Fasta små runda bröst med styva bröstvårtor. En liten tatuering på sidan av magen i kanten av där hennes könsbehåring började. En välansad svart buske som täckte kullen men lämnade hennes blygdläppar nakna för att vi som var intresserade av dem kunde se oss mätta. Känner hur hon påverkar min kropp och hjärna så skyndar mig vidare för att vattnet ska kyla av mig. Samtidigt förstår jag att hon märkt att jag styvnade när hon leende tittar mig i ögonen för att sedan snabbt titta ner på mitt styva kön. Simmar ut några hundra meter, blir upphunnen av den unga skönheten som simmar nära men förbi mig.

 

På stranden har mor och dotter inlett ett samtal om nakenhet och även om sex, även om det sista är väldigt försiktigt vidrört.

När jag kommer upp till dem igen så slutar de sitt snack och Tina vill åka till campingen då han är rädd att hennes mamma annars bränner sig.

 

Väl uppe vid husvagnen så duschar vi av oss och Tina vill bli insmord med solskydd. Hon lägger sig på magen och jag smörjer hennes baksida samtidigt som hennes mamma ser på sittandes med bara ett badlakan runt sig. Tina vänder sig om så att jag kan fortsätta med hennes framsida. Det känns hetsande för mig med svärmor som ser mina händer över dotters bröst som styvnar, mina händer fortsätter sin framfart ner över mage, ner längs insidan på låren på benen som långsamt särar sig så jag på min väg uppåt kan låta mina fingrar vidröra Tina:s mus. Ett finger kan inte bärga sig utan slinker in i springan för att kolla. Avslutar insmörjningen och Tina säger till sin mamma att hon ska lägga sig på bädden för att bli insmord.

 

Ser att Gunilla inte vet riktigt om hon vågar men hon lägger sig på bädden och Tina nickar till mig att jag ska serva mamman med på samma sätt som med Tina.

 

Försiktigt börjar jag med att dutta sololja på svärmors ryggsida. Sittandes på knä använder jag båda händerna som rör sig över ryggsidan oc fram på sidorna så att de kan ana hennes enorma bröst, glider över skinkorna. Efter som jag sitter mellan hennes ben så kan hon inte föra ihop benen utan när jag smeker, förlåt smörjer ska det vara, hennes ben och lår så syns hennes fittspringa och inte heller nu kan jag hejda mig utan mina fingrar far mjukt över hennes kön och jag hör en liten djupare iinandning hos henne.

 

Tina avbryter mig med att säga nu är det bra, byt plats så ska jag smörja in dig.

 

Jag intar sängläge liggandes på magen, Tina hinne bara börjs så ringer hennes telefon så hon lämnar över sololjan till sin mamma som mycket snabbt övertar jobbet. Gunilla är lite hårdhäntare men det känns skönt att veta att det är svärmor som bearbetar min rygg och rumpa. Liggandes med särade ben så är jag väldigt nyfiken på om hon vågar fingra på min nu svullna stolthet som hon säkert kan se mellan benen, men hon undviker att röra vid den.

 

Jag vänder mig på rygg när jag känner att hon är färdig med benen. Tina som avslutat sitt samtal ställer sig på andra sidan och tillsammans så tar de sig an min framsida, båda verkar vara påverkade av min nakenhet. Mina bröstvårtor står som pojkpittar rakt ut och Gunilla rör dem gång på gång. Långsamt så rör de sig neråt över magen och givetvis så står mitt kön rakt upp men de nonchalerar staken och smörjer in sololjan på resten av min kropp. När de verkar vara klara och jag har gett upp tanken på att de ska även ta hand om min längtande kuk så greppar Gunilla kuken och börjar långsamt runka den. Ser att hon vågar varken titta på sin dotter eller på mig.

 

Tina står vid min sida och tittar fascinerat på sin mors hands rörelse sen tar kåtheten över henne och hon sätter sig på mina ben för att långsamt kana upp längs mina lår medan hennes mamma fortsätter sin långsamma avrunkning av mig. Liggandes på rygg lyfter jag på huvudet, ser mitt svullna kön som nu pressar fram små droppar över ollonet, ser Tina som med särade ben och vidöppen mus långsamt närma sig. Ser små svettdroppar över Gunillas väl tilltagna pattar som gungar framför mina ögon när hon fortsätter sin avrunkning av sin svärson. Hon varken kan eller vill släppa taget. Inte ens när Tina formar sitt kön runt mitt kön släpper Gunilla sitt tag. Först när musen har nästan taget taget över helt så släpper hon taget men då kör hon sina fingrar längs min kuk in i sin dotter.

 

Att jag inte klarar av att hålla ut så länge utan skickar in spermadosen efter bara en liten stund är kanske inte så konstigt när jag kännar Gunillas fingrertoppar smeka mitt ollon djupt inne i Tinas villiga fitta. Men inte bara jag utan även Tina får en orgasm, vilken känsla att känna hennes ryckningar och stönande över min pick och sin mors fingrar.

 

Långsamt lösgör vi oss utan att våga titta på varandra men cftersom inte Gunilla fått sitt, så knuffar jag ner henne på bädden men hon vill inte när jag står på knä mellan hennes ben med staken styv igen och pungen full efter att koddarna jobbat på. Hon håller sina händer för sin fitta och vägrar att låta mig ta henne för hon vill inte vara otrogen. Jag kryper av men något vill jag ha så jag frågar ska vi inte frisera dig. Men hon vill inte då hon inte kan förklara det för sin man. Men jag ger mig inte utan säger vi snyggar till kanterna på busken och kortar ner strån rakar bort allt runt blygdläpparna.

 

Till slut får jag ett okey så fram med kam, sax och rakgrejor. Tanten är hetsad, rent ut sagt salig när jag kör med rakborste över könet och jag passar på att låta mina fingrar få sitt samtidigt som rakborstens strå killar henne. Klipper könshåret lite kortare, snyggar till bikinilinjen samt till sist rakar jag hennes läppar. Torkar bort tvål och vatten, känner på könet hur lent det är där jag rakat.

 

Återsår bara rakpussen. Böjer mig ner och pussar hennes mus. Kan ej hindra mig utan börjar slicka och kyssa. Min tunga blir ivrigare och ivrigare när den plöjer fram i könsöppningen letar efter hennes pärla. Får tag i den, suger lite lätt för att därefter slicka sidan om klitorisen och ner i könets smakfulla, vidöppna gap som hungrar efter mycket mer. Jag bearbetar henne omsorgsfullt för att hon inte ska klara av att hejda mig. Tror faktiskt att jag fått henne över gränsen när inget kan få hennet att avbryta.

Känner hur kåtheten böljar fram och åter i henne.

Ser hur förtjust min fru är för att jag får hennes stundtals mycket bittra mor att så fullständigt ge sig hän, se sin mor bli så kåt att hon glömmer vem der är som gör henne och vem som står sidan om och betraktar det.

 

Tina viskar till mig att jag ska kliva på, vilket jag gör. Jag avbryter slickandet för att kliva på och knulla hennes mamma. Men hon säger nej igen. Tina säger då direkt att jag ska pattknulla mamman.

Först blir det nej men då säger Tina till henne. Jag vill se när Lars sprutar på dig då jag inte får se honom spruta din mus full.

 

Så får jag äntligen köra min styva kuk mot min svärmor, visserligen inte i henne men det kan komma senare. Tina hjälper till pressa sin mors stora pattar ihop och Gunilla hjälper till.

Knullandes hennes pattar så ser jag mitt ollon försvinna in mellan det mjuka för att komma fram mot hennes halsgrop. Tina greppar tantens bröstvårtor och rullar och nyper dem så att de står rakt upp. Gunilla reser sitt huvud för att se vad som sker mellan brösten och rätt som det är sveper hon med tungan över ollonet. Nu är hon så tagen så jag kan köra kuken mot hennes mun utan att bli hejdad. Mer och mer kör jag in den. Jag munknullar henne för fullt och hon sväljer mer och mer. Det känns som jag är inne med pung och allt, hör hur hon flämtar när jag drar ut för att hon ska kunna andas.

-Var vill du ha min sperma

-Inte i munnen svarar hon

Jag drar mig tillbaka och hon greppar min kuk och säger

-Mina fingrar kände innan när du sprutade, nu vill jag se.
Hon hinner inte avsluta orden när jag börjar spruta min sperma. Hon för kuken fram o tillbaks över sina bröst för att fördela sperman.

-Jag vill smaka säger och slukar nästan kuken. Trodde det var färdigtsprutat men hennes mun får igång inte bara min styvhet utan efter en halv minut högst så kör jag ut nästa spermados rakt in i tantens mun. Tre strålar hinner jag med innan hon lyckas få ut kuken ur munnen.

 

Utan några ord lägger vi oss alla tre sidan om varandra med Gunilla i mitten och vi somnar nog till en stund också. När jag vaknar till ser jag Tina ligga och betrakta mig, hon ler finurligt mot mig.

-Allt bra, frågar jag

Oväntat kommer svaret från Gunilla.

-Ja jag mår bra men vet inte hur jag ska göra mot Arne. Han kommer att bli förbannad. När vi körde hem efter att ha överraskat Lars naken. Så sa han att han velat vara lika oblyg. Han kom ihåg när våra töser badade nakna i badkaret när de var små, men själv våga han inte visa sig och sedan när töserna växte upp ville han gärna se men fick aldrig titta och vågade inte be om att få det heller.

En enda gång har han sett en annan fitta naken förutom min och det var Tinas klasskamrat när hon sov över en vinternatt.

-Tror du att han vill se mig naken frågar Tina

-Om han får se den, din rakade mus, så får han en hjärtattack. Han var väldigt nyfiken på hur jag kände mig när jag såg dig Lars.

Förresten har inte Lars berättat att jag var ute och tittade på honom när jag hade skickat dig att hämta soffbordet. Du sa att ni solade, så jag chansade på att Lars var naken på altanen så jag snabbade mig ut till er och smög in för att titta. Arne är ju lite trögstartad normalt så därför kändes det mycket häftigt att se Lars när vi kom förra gången, isynnerhet som han var lite svullen och jag ville se om det var jag som fick den till att växa så därför måste jag bara kolla en gång till. Det verkade som det var min närvaro som fick igång den för den svullnade även vid detta tillfälle.

 

Jag skulle gärna pröva dig men vill inte lura Arne.

 

-Vi får lura en tjej på honom så han inte kan beklga sig sen. Säger Tina.

 

-Blir du inte sur om jag o Lars …. frågar Gunilla.

 

-Nej varför skulle jag bli det. Han surade inte när en kompis till honom drog ner mina byxor och trosor samt särade på mina ben för att därefter knulla av sig på mig och fylla mig med sin sperma.

Lars såg det inte men märkte det när han tio miinuter senare kom in i rummet när killen gick ut, Lars kände nog lukten av sex för han drog också av mig kläderna och körde sen i sin kompis sperma när han knullade av sig sin kåthet som bara växte när han kände min sperma indränkta fitta.

 

Jag kände hur Gunilla funderade över mig och Tina. Vad vi hittade på med varandra och kanske också andra. Hur vi betedde oss i vår sexualitet. Detta som alla föräldrar undrar över när det gäller deras barn.

Att det är så svårt för oss människor att förstå att driften i oss styr helt över oss och vår främsta uppgift som varelser är att föröka oss och därför ska vi ha sex så mycket som möjligt och våra ungdomar ska njuta av sin uppvaknande sexualitet utan att jag som vuxen hycklande fördömer,

 

 

om allt fungerar så kommeer en fortsättning.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

KåtErik

Så förbaskat bra

Kommer ihåg första gången min svärmor smorde in mig med sololja.
När hon var klar med ryggen och rumpan vände jag mig på rygg.
Hon fortsatte snart att smörja min svullna kulpåse.
Då var det kört. Sprutade som en fontän. Satsen hamnade i mitt ansikte.

Måste erkänna att det är många år sedan jag hade sådant tryck.

25/10, 2014 kl. 23:31

#2

chatta

Jo Nils det finns en fortsättning ska bara kolla noga så att inte för mycket avslöjas om oss

25/10, 2014 kl. 13:10

#1

Nils

Ja men en sådan skön berättelse inom familjen fodrar en fortsättning & kanske en upplösande avslut.Eller det blir kanske en skön början med partnerbyte inom familjen som bli återkommande?Vem vet det blir kanske en tradition med just partnerbyte (incest) i familjen?Berätta.

16/10, 2014 kl. 17:44