Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/10, 2014 kl. 11:53, av marcem

Föreningen 3

Del 3 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Jag hörde genom väggen att Agnes fick ett mess, det var det som väckte mig. En minut kom senare kom hon intassande till mig. Hon tittade sig omkring och så gav hon mig en mjuk kyss.
  – Godmorgon, min fina bror!
  – Godmorgon, min finaste syster!
  – Det var Mika och Minna, de vill att vi kommer över så fort vi ätit frukost. De är ensamma nästan hela dagen, och så står det att vi inte ska vara oroliga.

Det var dagen efter min och Agnes förening, första gången vi älskade på riktigt, första gången överhuvudtaget för henne. När vi upptäckte att tvillingkusinerna sett oss kyssas kändes det först som om det fina vi varit med om blev lite förstört. Men när vi lugnat ner oss lite och pratat en stund kändes det mera som att vi hade fått bundsförvanter. De hade ju visat att de gjorde samma som vi.

Det var lördag, det var sista dagarna i maj, skolavslutningen närmade sig. När vi gick de få meterna över till dem, hade solen börjat torka upp nattens dagg, det var fullt av fågelsång och det doftade vår. Agnes log mot mig.
  – Vilken fin dag...
  – En fin dag efter en kväll jag aldrig glömmer.

När gänget träffas har det på senare år blivit ganska mycket kramande. Jag tycker att det är lite fjortis, men vem tackar nej till att bli kramad, t ex av Sara. Men gängets kramar har nästan bara varit från axlarna och uppåt, helt könlösa.
  Det kan man inte säga om kramarna som vi fick av tvillingarna nu. Mika hoppade på mig först och den kramen var med hela kroppen. Hon tryckte sina små men fasta bröst mot mig och hennes underliv gned mot mitt så att min stake fick nytt liv.
  Jag såg i ögonvrån att Agnes fick samma behandling av Minna. Först stelnade hon till lite, men sen var det som om hon tänkte att "ok, då", och blev lika aktiv.
  Sen bytte vi och när Minna kände min erigerade stake log hon förtjust och roterade med underlivet mot den. Mika avslutade kramen med Agnes med en sekundlång puss på munnen.

– Vi är så glada! ropade Mika. Vi har känt oss så ensamma med det vi har gjort jämt, så när vi såg er var det en jättelättnad!
  – Kan ni inte berätta? fortsatte Minna. Hur länge har ni hållit på?
  – Berätta ni först, sa Agnes. Vi kan berätta sen, eller hur Niklas?
  – Ja, om ni kan hålla tyst om det, sa jag.
  – Klart att vi kan, vi har hållit tyst i åratal, sa Minna. Ni har ju samma hållhake på oss!

– Ok, började Mika. Det är svårt att säga när det började. Vi har ju sovit i samma säng nästan jämt fastän vi har två. Pappa ville för några år sen att vi skulle ha varsitt rum också, ville sätta en vägg tvärsigenom här, men vi vägrade och mamma höll på oss.
  – Så vi var riktigt små när vi kollade in varandra och jämförde och när hon pillade i sin så pillade jag i min, fortsatte Minna. Och så nån gång pillade hon i min och då pillade jag i hennes. Vi var kanske elva när vi kysstes första gången, och när vi var tretton slickade vi varandra första gången.
  Jag sneglade lite på Agnes för att se hur hon reagerade. Vi hade aldrig pratat om tjejsex. Men hon lyssnade med lite rodnad på kinderna, såg uppmärksam och glad ut.
 
– Det var samma år som vi var inne hos mamma och pappa och rotade fram deras sexleksaker och prövade. Men mamma märkte att vi använde hennes grejer och blev lite sur.
  – Sen köpte hon de här åt oss, sa Minna och skuttade fram till en byrå och plockade fram två dildos, en rödaktig och en mer blå, de var i nån sorts mjuk silikon, men kukformade.
  Minna drog igång vibrationerna i den ena och satte mot min kind.
  – Får jag känna, sa Agnes. Jag har aldrig sett en sån här i verkligheten.
  Hon tog den och drog den från halsen, utanpå kläderna, via brösten, ända ner till skötet.
  – Wow, jag skulle vilja ha en sån här. Vår mamma skulle aldrig köpa en sån här åt mig, sa hon.
  – Var inte så säker på det, sa Mika. Våra föräldrar är inte så oskyldiga som de verkar, tror jag.
 
– Ok, sa Minna, nu vet ni!
  – Men... började jag. Räknar ni er som lesbiska?
  – Nej, absolut inte, sa Minna. Vi är varken homosexuella eller heterosexuella, vi är bara sexuella!
  – Just så!! skrattade Mika.
  – Tycker ni att vi är äckliga? frågade Minna, och såg plötsligt lite rädd ut.
  Agnes och jag tittade på varandra och skakade sen på våra huvuden.
  – Nej, sa Agnes, vilka är vi att döma? Och jag tycker bara att det verkar mysigt. Vad tycker du, Niklas?
  – Jag blir bara kåt av att tänka på det, sa jag ärligt.
  – Åh, härligt! sa Mika och log med hela ansiktet. Men nu måste ni berätta!
 
Och jag och Agnes berättade, att vi alltid varit nära men att det inte blivit sex förrän nu på slutet, och varför Agnes hade velat att jag skulle vara den förste, och lite om hur fint det hade varit.
  – Ååh, sa Mika, nästan lite tårögt. Vad fint det låter! Och så kom vi och störde!
  – Mmm, det kändes lite så först, sa jag, men sen tänkte vi att då har vi andra som gör som vi och det kändes bra!
  – Men, sa Minna, känner ni er som ett par?
  – Nej, inte alls, sa Agnes och tittade på mig. Eller hur, Niklas, vi tycker lika mycket eller mer om varandra, men vi är inget par?
  – Så känner jag också, sa jag. Men vi har något speciellt.
  – Det har vi också, sa Minna. Vi är ju dessutom tvillingar...
 
– Niklas..., sa Mika, och hon rodnade faktiskt. Du har fortfarande stånd!
  – Mmm, sa jag och tittade ner på bulan i byxorna. Undra på det med tre såna som ni i närheten och de som vi pratar om.
  – Snälla..., sa hon och tittade bedjande på mig. Kan inte jag få känna?
  Jag tittade på Agnes igen.
  – Men Niklas, sa hon. Du behöver inte ha mitt godkännande, klart att hon ska få känna!
 
Jag nickade till Mika och hon föll på knä framför mig och började smeka mig utanpå kläderna. Minna kom fram och sökte mina läppar och vi kysstes, först lugnt och sen alltmer hetsigt. Tvillingarna bytte plats och Mika kysste mig med hungriga läppar samtidigt som Minna gick på upptäcktsfärd på min kropp.
  Minna drog av mig t-shirten och smekte min överkropp med lystna händer. Så började hon knäppa upp byxorna. Jag lyfte hjälpsamt på baken för att hon skulle få av mig dem, jag hade verkligen inget emot det som höll på att hända.
  – Min tur! sa Mika.
  – Nej, vi hjälps åt! sa Minna.
 
Och så drog de med gemensamma krafter av mig kalsongerna. Båda reagerade likadant när de fick se mitt bultande kukstånd. De satte handen för munnen och sa samtidigt:
  – Oh my god!!!
  – Får vi känna? sa Mika.
  – Ja, gärna, nästan flämtade jag.
  Alltihop var som ett porrclip, men mycket bättre, mycket riktigare, mycket finare.
  De klämde, smekte, runkade och beundrade min kuk. Så plötsligt böjde sig Minna fram och slickade på skaftet. Mika härmade henne och sen dröjde det inte länge förrän deras våta munnar tävlade om att suga på mitt ollon.
  Jag tittade igen på Agnes, hon hade nästan blivit bortglömd. Men hon hade dragit av sig sina byxor och satt och smekte sig mellan benen utanpå trosorna medan hon tittade på oss.
  – Minna och Mika, tror ni att jag skulle kunna få prova?
  Hon pekade med huvudet på en dildo.
  – Ja, gör det! sa Mika. De är rena, jag lovar!
  Vi tittade på henne nästan andlöst när hon drog trosan åt sidan och drog prövande med massagestaven upp och ner mellan de ljusröda blygdläpparna. Hon vred i botten på löskuken så att den började vibrera och långsamt tryckte hon in den i sitt fuktiga hål.
  – Wow...! hördes från Minna.

Samtidigt, typiskt deras ordlösa kommunikation, började tvillingarna klä av sig. Tvillingarna är lite vilda och mycket spontana, men de är grymt snygga. Slanka, men inte trådsmala, Mika lite kurvigare, båda närmast eleganta. Deras kön var helt rakade.
  De fortsatte nakna att suga, kyssa, smeka min kuk och hela min kropp och jag smekte dem så mycket jag kom åt. När jag stoppade in ett finger i Mikas lena våta fitta samtidigt som hon kysste mig och när Minna sög mig snabbare och snabbare kändes det som att jag skulle spruta snart.
  Vi hörde stön från andra sidan rummet och tittade till. Agnes hade tagit av sig topp och bh och smekte sina bröst samtidigt som hon körde dildon in och ut i sin våta vulva. Ibland vinklade hon den uppåt så den skulle stimulera klittan. Det var en otroligt erotisk syn och jag höll på att spruta rakt i munnen på Minna.
  Precis när jag var på väg slutade hon att suga och gick tvärs över rummet till Agnes.
  –Kom, sa Minna till Agnes, vi lägger oss på sängen.
  Agnes nickade och hade knappt lagt sig förrän Minna kysste henne och smekte hennes bröst.
  Agnes protesterade inte utan lät Minna få fritt fram och la armen om Minnas hals och tryckte henne intill sig.
 
Men Mika ville inte var åskådare längre. Hon drog mig till den andra sängen och la sig på rygg.
  – Du ska bli min förste kille! sa hon.
  Det lät som en order. Jag hade ingen anledning att protestera.
  Själv hade jag fått mycket förspel, det var dags att ge tillbaka. Jag smekte, kysste och slickade nästan alla delar av hennes kropp. Hennes kärleksgrotta smakade lite annorlunda mot Agnes, men gott, väldigt gott.
  När jag vände på huvudet såg jag hur Minna slickade Agnes som stönade och ormade sig av lust.
 
– Jag vill vara ovanpå första gången!
  Mika drog mig tillbaka till sin verklighet och jag nickade.
  En liten parentes nu: När jag skriver om alla samlag i hela den här berättelsen om det som hände oss, kommer jag i fortsättningen inte att nämna kondomer. Men var lugna, vi använde dem alltid när det behövdes.
  Mika gränslade mig där jag låg på rygg. Hon böjde sig ner och kysste mig.
  – Du kanske inte tror det, men det här är ett stort ögonblick för mig, Niklas!
  Hon tog tag i min kuk och riktade in den. Hennes blygdläppar var mjuka mot mitt ollon och så sjönk hon ner på mig, centimeter för centimeter. Hennes ansikte var närmast förundrat, jag kunde inte se något tecken på smärta, dildon hade gjort förarbetet.
  Hennes ungflicksfitta kramade min kuk, det var otroligt skönt. Hon tittade ner på mig.
  – Det gör inte ont alls, det är helt... underbart!
 
Så började hon röra sig upp och ner. Jag mötte hennes rörelser och höll om hennes höfter. Hon nöp i sina bröst och rörde sig allt snabbare. Det var svårt för mig att hålla igen, hennes sugande fittmuskler ville få mig över kanten.

Hon böjde sig ner och våra läppar möttes i en frustande kyss samtidigt som våra kön njöt en snabbare och snabbare ritt. Så kom hon, bet i min läpp så den började blöda och konstigt nog fick det mig att komma. Min kuk pulserade i hennes kramande fitta, det var extas.
  Efteråt låg hon alldeles slapp på mig, men fortsatte att kyssas, långsamt. Plötsligt kände hon tydligen blodsmaken.
  – Va? Har jag gjort det där? Förlåt!!!
  – Det gör inget, sa jag. Var det skönt, kära kusin?
  – Det var awesome! Det var... det var... jag har inga ord!
  – Det var jätteskönt för mig också!
 
Vi vände oss nu mot det andra paret och såg precis hur Minna var på väg. Hon låg med sina ben uppdragna så att hennes fötter låg på Agnes axlar. Agnes slickade henne samtidigt som hon tryckte dildon in och ut ur Minnas hungriga hål.
  Minna hade ansiktet mot oss och hade uppenbarligen sett hela vårt knull, Agnes tittade också åt vårt håll då och då. När våra ögon mötte Minnas blev det för mycket för henne, hon svankade upp och stelnade till, det gick som vågor genom hennes kropp och så föll hon ihop. Agnes kröp upp och kysste henne. De var vackra att se, precis så var det.
 
– Två oskulder samtidigt, sa Mika tankfullt.
  – Hur menar du? frågade Agnes borta från den andra sängen.
  – Har du varit med nån tjej tidigare?
  – Nej, det så klart, ja ok, då har jag blivit av med två oskulder på två dar!
  – Vilken var bäst?
  – Känns dumt att jämföra. Men den igår kändes mer djupt i mig, i... själen, typ. Men det var jättebra, Minna. Och om det inte varit nån av er två hade jag kanske inte gjort det, men nu vet jag hur bra det kan vara!
 
– När kan du igen, Niklas? frågade Minna lystet.
  – Vill du också?
  – Ja, vad tror du?
  – Kanske om nån timme, kan du vänta så länge?
  – Får väl göra det då...
  – Då kan jag och Agnes göra nåt, vill du det, Agnes?
  Mika tittade bedjande på Agnes.
  – Ja det vill jag, Mika, men jag vill också vila mig lite, och jag är hungrig!
 
Ett antal mackor, risi frutti, O'boy, nudlar m m senare var vi tillbaka i tvillingarnas rum. Vi hade inte brytt oss om att sätta på oss mer än trosor och kalsonger medan vi åt, men aktat oss för att synas från fönster mot gatan eller mot vårt hus.
  Att sitta och käka med tre jättefina barbröstade och finkroppade tjejer gjorde att min kuk återhämtade sig snabbt, och när vi gick upp för trappan hade jag ett ordentligt stånd.
 
– Mika, jag vill testa ett par saker, sa Agnes.
  – Ok, vadå?
  Mika var med direkt.
  – 69:an, och så har jag sett på nätet när tjejer har sex och de ligger liksom och saxar benen så att de gnider, eh... du vet...
  – Fittorna?
  – Ja, precis, mot varandra.
  – Ok, gärna! Men jag vill leka med dina bröst först, de är så läckra!
 
Jag och Minna stod först bara på golvet, jag bakom henne, smekte hennes mage och bröst medan vi tittade på de andra. Inte för att vi behövde inspiration, min kuk stod som ett spett mot hennes bak, men Agnes och Mika var härliga att titta på där de låg och kysstes och smektes. Trosorna var av direkt, och båda hade sina lår mot den andras fitta, och den andra svarade med att gnida sig.
  – Hur kommer det sig att ni inte haft sex med någon kille? frågade jag Minna. Ni är ju hur attraktiva som helst!
  – Det har bara inte blivit så. Dels har vi haft varandra och dels har vi inte hittat någon lämplig. Vi har faktiskt pratat om David en del, och om dig också, men vi har inte vågat ta första steget.
  – Konstigt, ni brukar ju våga vad som helst.
  – Mmm, men inte med det här.
 
Vi smälte samman i en kyss, hennes kropp smekte genom att bara finnas mot mig. Det som skylde våra kön försvann snabbt och hennes venusberg masserade roten på min kuk. Den pulserade upp mot hennes mage och vi flämtade efter ännu en hungrig kyss.
  – Jag tror jag vill ha dig uppe på mig, och så vill jag att du kommer in försiktigt. Inte för att jag tror att det kommer göra ont, men jag vill uppleva det ordentligt. Sen kanske jag vill att vi knullar hårt.
  Det behövdes inget förspel, hela dagen hade varit ett långt förspel. Jag smekte med fingret i hennes mus, hon var klar för kärleken.
  Jag satte ollonspetsen mot hennes öppning.
  – Långsamt nu! viskade hon.
  I ögonvrån såg jag hur Agnes och Mika stannat i sina kåtrörelser och betraktade oss, rörde sig bara stilla njutningsfullt mot varandra, de ville ta in det som hände mellan mig och Minna.
 
En centimeter av mitt ollon försvann in i henne. Det var lent och trångt men inget hårt motstånd. Hennes intensivblå ögon mötte mina.
  – Jag kommer alltid att minnas det här. Jag är inte kär men jag är glad att det är du...
  Jag drog nästan ut helt men tryckte sen in mitt stånd ytterligare en bit, hela ollonet var inne, men inte mer.
  – Det är bara skönt, du kan komma mer, men ta det lugnt.
  Jag drog ut igen, tog en sväng med ollonet upp mot klittan innan jag lät den sjunka in till ungefär halva skaftet.
  – Bra... det är så bra...
  Några långsamma knulltag, men ännu inte hela inne, nästan ända ut, inte ända in. Så drog jag ut helt. Det var tur att jag kommit innan, annars hade jag nog redan sprutat, det här långsamma var så fruktansvärt upphetsande.
  – Nu kommer jag in helt, vill du?
  – Ja, kom...!
  Hela vägen in i hennes kärleksgrotta. Den pulserade och kramade mig och stödd på armarna började jag långsamt knulla henne. Hon drog upp benen och mötte varje rörelse, låste benen bakom min rygg.
  Ögonen, våra ögon hela tiden i kontakt, svindlande kontakt. Njutningen som man ville behålla men som hela tiden ville framåt, mot målet, mot toppen.
  – Kom, kom snabbare nu...
  Hon flämtade, ögonen var simmiga av lust men fortfarande i kontakt. Jag svävade mellan kontroll och ansvarslös lust. Men, det var hennes första, jag måste hålla balansen.
  – Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja...
  Snabbare, som en extatiskt dans, upp mot toppen... Med ett skrik klamrade hon mot mig, hennes venusberg mot min kukrot, toppen nådd, hela hennes kropp i vågor och jag släppte efter, sperman vällde ut ur min kuk, mitt ollon stort som en boll.
 
Hon tittade upp på mig, ögonen fuktiga men klara.
  – Är det alltid så här bra?
  Jag log mot hennes öppna ansikte.
  – Nej, inte alltid...
  Vi låg kvar och kysstes långsamt medan jag krympte inne i henne.

På den andra sängen hade tjejerna gått ner i varv ett tag och tittat på mig och Minna, vår förening. Men nu var det full intensitet, de hade lagt sig i saxställning och båda rodnade ovanför brösten, kinderna blossade, de flämtade och Mika stönade kåtord medan de gned sina fittor mot varann.
  Agnes kom först, ökade tempot, och orgasmen skakade i hennes kropp. Hon fortsatte ändå att röra sig mot Mika, stödd på en arm böjde hon sig fram, smekte kusinens mage och när hon nådde Mikas klitoris, exploderade tvillingkusinen, skrek ut sin orgasm.
 
Jag och Minna flyttade över till deras säng. Det var trångt men det gjorde inget, vi låg där som en stor tillfredställd röra av ben, armar, bröst och kön. Långsamt smekte vi varandra och gav varandra mjuka pussar.
  – Det är tre timmar tills mamma och pappa kommer hem, sa Mika. Vi hinner några gånger till...

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Känns bra, fint och ömsint. Precis som det skall, när man börjar upptäcktsfärderna.

10/11, 2014 kl. 20:10