Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/10, 2014 kl. 21:50, av ylvalisa

Linda

Del 1 av 2 i serien Linda, Maja och Ylva

Linda har alltid sagt sig ha vissa principer. Det märkte jag redan första gången vi upptäckte att vi var intresserade av varandra. Vi var arbetskamrater, jag var fastanställd och hon kom in på en projektanställning. Vi kom redan från början

Den här speciella kvällen var det ”nostalgikväll” på Folkets Hus med Aston Reymers Rivaler. Såklart att vi skulle dit. Bengan och hans tjej Maggan drog i mig och tyckte jag skulle ta Linda med mig. Några andra arbetskamrater skulle också med, så vi blev ett ganska stort gäng. Vi dansade hela kvällen och mot slutet var det bara Bengan, Maggan, jag och Linda kvar. Vid ettiden spelades sista dansen, en tryckare. Jag tog Linda i famnen och tryckte på. Hennes gensvar var inte att ta miste på, så jag såg såklart fram emot en trevlig fortsättning på natten. När vi kommit fram till hennes port, tänkte jag mig naturligtvis att jag skulle följa med in. Men nix!

”Inte första kvällen,” sade Linda som ett svar på min outtalade fråga, ”jag har mina principer! Men du kan väl komma och äta frukost med mig i morgon bitti? Jag lämnar dörren olåst, om du skulle komma innan jag stigit upp.”

Så det var bara att knalla hemåt till min lilla tillfällighetskvart längre ner i stan. Jag satte klockan på 6 och tog en snabbdusch, innan jag skyndade upp till vår frukost. Som lovat var dörren olåst och jag smög in. Linda låg fortfarande och sov och jag smög fram till sängen och ställde mig på knä för att ge henne en godmorgonpuss på munnen. Försiktigt strök jag med tungan över hennes läppar och sakta kom hon till liv och öppnade munnen för att möta min tunga med sin. Hon smakade friskt av tandkräm! Alltså hade hon redan varit uppe och gjort sin morgontoalett innan jag kom! Frågan var om hon alls sovit när jag smög in?

Kyssandet hettade upp oss båda och jag smög in en hand under täcket. Hon låg på mage och hade ingenting på sig. Min hand fann en len rygg som jag började smeka, först uppåt en bit, sedan ner till hennes runda, inbjudande stjärt. Försiktigt kramade jag ena skinkan och väntade mig att hon skulle protestera, men intensiteten i hennes kyssande visade att det var fritt fram. Med handen följde jag skåran neråt och fortsatte en bit utefter baksidan på hennes lår, vände tillbaka uppåt, nu mellan hennes ben upp mot fittan.

Nu protesterade hon lite och vände sig på sidan.

”Inte så bråttom!” mumlade hon. ”Ta av dig och kom ner till mig i sängen i stället.”

Snabbt slet jag av mig paltorna och lyfte på täcket. Där låg hon i hela sin härlighet. Brösten var ganska små, men hennes lår och höftparti var väl tilltagna. Inte för mycket, men kurvigt och härligt. Nedanför hennes runda mage putade fitthåret svart och inbjudande. Hon sträckte ut armarna efter mig och jag kröp ner i sängen.

”Hur var det med dina principer?” frågade jag.

”Det var igår det. I dag är det en ny dag och nu skall vi ha ett riktigt skönt frukostknull!”

Hennes rättframma ord fick min kuk att styvna och när jag kramade henne körde jag in den mellan hennes lår precis intill fittan. Hon klämde åt med låren och sa:

”Nu skall vi ta det riktigt lugnt och inte stressa.”

Jag lät kuken vara kvar där den hamnat, men började smeka henne över ryggen igen, upp till nacken och ner till stjärten. Samtidigt återupptog vi tungornas lek. Linda var en riktig expert på att kyssas. Även hon smekte min rygg och nacke och hon tryckte hela sin kropp mot min. Den var varm och mjuk och hennes små, fasta bröst gned mot min bröstkorg på ett mycket upphetsande sätt. Det kunde inte undvikas att min stake hårdnade än mer, välplacerad som den var mellan hennes knipande lår.

Så plötsligt satte hon sig upp i sängen. Täcket gled av och jag rullade över på rygg. Med sina små flinka händer började hon smeka min bröstkorg och jag fick möjlighet att både se och känna på hennes bröst. Jag rullade de hårdnande vårtorna mellan tumme och pekfinger. Först helt lätt, men snart lite hårdare. Hon tycktes gilla den behandlingen, för hon slöt ögonen och började andas lite häftigare, genom munnen nu. Hennes händer vandrade från min bröstkorg, neråt. Det fanns ett mål för hennes smekningar, men hon tog tid på sig att nå dit. Hon smekte min mage, utåt höfterna, lekte med min navel och snurrade mitt kukhår runt fingrarna och drog i det.

Mina händer var inte overksamma heller. Jag kramade hennes bröst och fortsatte leka med hennes vårtor, som nu hade styvnat rejält. Vårtgårdarna hade dragit ihop sig och var knottriga av vällust. Hon andades tungt och lutade sig ner över mig, för att jag skulle kunna nå hennes bröst med min mun. Jag tog den ena vårtan i munnen och sög kraftigt på den. Det hördes tydligt att det här var just vad hon ville, för hon började gny och hennes hand letade sig längre ner längs mitt lår. Fortfarande hade hon inte rört min kuk. Sakta och mjukt smekte hon insidan av låren, uppåt och neråt. Jag särade på benen för att ge henne tillträde till alla delar hon ville.

Min ena hand hade nu lämnat bröstet och jag smekte hennes mage, stannade till vid naveln och petade runt lite. Det kittlade tydligen för hon fnittrade till. Jag fortsatte neråt och trasslade in fingrarna i hennes buske. Hennes handrygg nuddade då och då min pung och nu vände hon handen och tog ett lätt tag i den. Det gick som en elektrisk stöt genom min kropp. Försiktigt kramade hon pungen och lät kulorna rulla mellan fingrarna.

Plötsligt bytte hon ställning i sängen, så att jag inte längre kom åt att suga på hennes bröst. Hon stod nu på knä vid min axel med ansiktet en decimeter från min styva kuk. Jag såg att hon inspekterade den noga! Ännu hade hon inte rört den men den pekade rakt mot hennes ansikte. Sakta böjde hon sig fram och placerade en kyss mitt på ollonet! Samtidigt höjde hon rumpan lite och visade mig sin bak och fitta. Hon hade särat benen precis lagom för att jag skulle kunna se alltihop. Jag lade min hand på hennes runda bak och började smeka den. Först de runda kullarna, så närmre och närmre springan. Med ett finger följde jag skåran sakta neråt, över hennes anus, då ryckte hon till, så vidare ner över hennes yttre fittläppar och fram mot klittan. För att reta henne, som hon gjort med mig, lät jag fingret cirkla runt lite utan att röra vid den.

Nu började hennes kyssar på mitt kukhuvud bli allt hetare. Med tungan lekte hon med det lilla hålet och min kropp genomfors av vällustrysningar. Nu kunde jag inte hålla fingrarna i styr längre, utan jag tog hennes klitta mellan tummen och pekfingret och klämde till lite. Hon skakade till och lät sina läppar omsluta mitt ollon samtidigt som tungan fortsatte sin lek med mitt kukhål. Nu kände jag att det var dags att tända henne riktigt. Jag tog tag i hennes knä och lyfte benet över mitt huvud, så att hon kom att grensla det. Nu hade jag hennes fitta rakt ovanför mitt ansikte. Vilken härlig syn! De inre läpparna var ganska stora och tittade fram mellan de yttre. Med fingrarna särade jag på busken för att kunna se hennes klitta ordentligt. Det var det vackraste jag sett! En liten kula, röd och lite svullen. Jag kunde inte låta bli att resa upp huvudet och ta den i min mun! Samtidigt hamnade näsan rakt in i hennes fitta och jag insöp de ljuvligaste dofter!

Linda hade nu börjat suga ännu mer på min kuk och hon mjölkade den med läpparna samtidigt som jag tog hennes klitta mellan tänderna i ett lätt grepp. Med tungan masserade jag den allt fortare och snart kände jag hela hennes kropp skaka i en första orgasm. Med kuken i munnen skrek hon ut, halvkvävt, men hon slutade inte mjölka mig med läpparna mer än för en kort sekund.

Hennes fittsafter rann nerför kinderna på mig och jag sög och slickade hennes fitta för allt vad jag var värd. Det smakade ljuvligt.

”Nu är det dags!” deklarerade Linda efter en kort stund. Så reste hon sig upp i sängen och ställde sig med en fot på var sida om mina höfter. Jag hade en fantastisk utsikt uppför hela hennes kropp. Hennes blöta fitta, uppför den runda magen till hennes små knoppande bröst och glada svettiga ansikte. Så sänkte hon sig sakta ner, samtidigt som hon särade på sina fittläppar med händerna. Jag tog tag i min hårda stake och styrde den mot hennes vitt uppspärrade fitta. När ollonet nådde ingången stannade hon upp lite, tog ett djupt andetag och lät sig i en rörelse sjunka ner ända till roten! Så satt hon stilla, lade händerna på mitt bröst, masserade mina vårtor lite med pekfingrarna. Hennes kroppsvärme omslöt min kuk, den ljuvligaste känslan som finns!

Så lyfte hon rumpan tills bara ollonet var kvar inne stannade upp ett ögonblick och började sen rida mig. Först sakta, så snabbare och vildare. Jag makade en kudde under huvudet så att jag bättre skulle se vad som hände. Vilken härlig syn! Kuken som for ut och in i fittan! Blank och styv. Tänk om bara inte håret varit i vägen, då hade man sett ännu bättre!

Dags för den andra orgasmen! Med ett vrål sjönk hon ihop över mig. Det ryckte i fittan, som kramade min kuk spasmodiskt. Det var inte riktigt dags för mig ännu. Jag hade varit för passiv i leken. Fortfarande med den styva kuken i fittan, rullade vi runt och jag tog hennes knäveck bakom armarna och fläkte isär benen. Nu var det min tur att pumpa. Först lite sakta sedan allt snabbare och hårdare. För varje gång kuken bottnade, tryckte jag till hennes klitta med bäckenbenet. När jag var längst in stannade jag upp ett ögonblick och gnuggade till lite i sidled. Linda tryckte mot och uppskattade verkligen ”klittmassagen”. När jag kände att hennes fittmuskler började kramas igen förstod jag att det var dags en tredje gång! Med ett långt utdraget kvidande kom hon igen. När hon tystnat föll hon ihop som en trasa, helt slut.

Jag hade försökt att komma samtidigt som hon, men inte räckt ända fram. Jag lät henne vila ett par sekunder, så bad jag henne ställa sig på knä så att jag kunde ta henne bakifrån. Under protest gjorde hon som jag ville: -”Jag orkar inte! Kan du inte vänta lite?”

Jag placerade mig mellan hennes ben och drog kuken upp och ner i hennes blöta skåra. Hon var en väldigt ”blöt” tjej, vilket jag senare skulle märka mer av. Jag petade lite på ”brunögat”, men då protesterade hon, så jag stoppade in den i fittan i stället. Så började jag pumpa. Hon sjönk ner mer och mer med ryggen för varje tag och jag kunde komma djupare och djupare. Det var som om jag pumpade mer och mer liv i henne och snart ålade och motjuckade hon för allt vad hon var värd. Så kände jag att det var dags och kort därpå sköt jag sats efter sats rakt in i hennes inre! Det var ljuvligt och med ett vrål sjönk jag ihop över hennes rygg och vi dunsade ner i sängen.

”Nu skall vi ha frukost, sedan är det dags att gå till jobbet!” deklarerade Linda. ”Sen ska vi fortsätta efter jobbet, va?”

Det var ju bara att hålla med. Linda är ju en tjej med principer och har hon bestämt något så blir det i regel så. Det blev många gånger de närmaste åren, både utan och med andra inblandade!

***

Linda och jag hade varit tillsammans ett tag när hennes jobb tvingade henne att flytta till Göteborg. Mitt jobb hindrade mig från att flytta så det blev till att veckopendla, eller rättare sagt månadspendla de 90 milen. Det blev som en fest varje gång vi träffades och vi försökte alltid hitta på något nytt utöver det vanliga. Spännande mat, en stor fest eller, något som vi båda gillade, en utflykt till havet när vädret tillät det. En gång rakade vi varandra och hade en knullorgie i två dygn utan paus! Jag är väldigt förtjust i all slags kroppsutsmyckning, som piercing, tatueringar och naturligtvis rakade fittor, men Linda klagade över att det kliade när det växte ut. Hon ville inte lyssna på mig när jag föreslog att hon skulle vara nyrakad jämt. Nåja jag fick väl köpa det då.

Den här gången hade vi varit åtskilda nästan två månader, men nu hade hon sex veckors semester. Jag hade förberett en picknick med stekt kyckling och vin och också hittat ett nytt ställe ute vid havet, där vi skulle ha vår återföreningslunch. Det låg högt uppe på ett berg med en underbar utsikt över havet. Skog bakom och en liten by helt nära, så att man lätt kom dit med bil.

Vädret såg lovande ut den da'n hon skulle komma, Inte ett moln på himlen och temperaturen närmade sig 25°. Tåget rullade in vid tiotiden och Linda var en av de första som hoppade av. Hon såg döläcker ut som vanligt: En alldeles för trång T-shirt med texten "New York - Hells Kitchen" som jag köpte åt henne i New York i vintras. Det är ofta svårt att hitta tillräckligt små T-shirts med fräcka texter åt Linda. Hon vill alltid ha dom ett par nummer för små, korta och tajta! Hon har aldrig BH så hennes bröstvårtor syns ofta avteckna sig genom tyget. Det är lätt att läsa av om hon blir upptänd av någonting. Just nu stack dom ut ordentligt. Jag hoppades såklart att det var åsynen av mig som tände henne. Nertill hade hon en vid gul kjol som slutade strax ovanför knäna och som vanligt ingenting på fötterna. Linda går barfota så fort hon kan och hennes fotsulor är som läder.

När hon fick syn på mig, sprack hon upp i ett stort leende. Hon har en bred generös mun med mycket mjuka läppar och en förskräckligt livlig tunga. På många sätt! Hennes långa hår är vanligtvis hennarött, men nu var det kortklippt och korpsvart! Jag blev jätteupprörd och min enda tröst var att det ju växer ut igen. Hennes bröst är ganska små och fasta men hennes bak är väl tilltagen. Någonting att hålla i med andra ord. Jag brukar ofta lägga en näve på en av de känsliga skinkorna, när vi är ute och går. Då styvnar genast hennes bröstvårtor och alla kan se att hon blir kåt!

"Hej älskling! Hur är det med allt? Har du saknat mig? Är du kåt? Har du nån mat, jag svälter ihjäl? Jag hoppas du har någon trevlig överraskning åt mig? Jag är jättenyfiken på vad du har hittat på! Tog du med dig bilen? Jag har jättemycket bagage. Mest smutstvätt, men det är tungt. Jag måste berätta om Maja. Vi träffades i Göteborg och gjorde saker, som du inte ens kan drömma om! Jag bara måste berätta!"

Allt detta öste hon ur sig i ett enda andetag. Då förstår du en sida av hennes livliga tunga! Det lönade sig inte att svara, hon skulle ändå inte hinna lyssna på svaret. Vi lastade in hennes väskor i bilen och klev in och satte oss. Vi hade knappt kommit på plats förrän Linda tog tag i mina öron och började kyssa mig. Stora blöta kyssar över hela ansiktet och snart hade hennes tunga hittat in i min mun för att återupptäcka varje millimeter. Jag fick tag på hennes ena fasta bröst och masserade vårtan genom tyget.

"Nä, nu är jag hungrig!" avbröt hon mig och vred om startnyckeln! Bilen tog ett skutt framåt, lyckligtvis utan att starta.

"Hallå där, det är jag som kör!"

"Jamen kör då! Jag håller på att dö av nyfikenhet över vad du har hittat på."

-Du skall få se," svarade jag och vi drog iväg från stationen för att åka till mitt nyfunna smultronställe. Det tog bara fem minuter, så var vi ute ur stan. Linda satt tyst och såg ut som om hon tänkte på någonting. Jag frågade vad hon tänkte på, men hon tycktes inte höra mig! Efter ett tag rullade vi in i den lilla byn och hon tycktes vakna upp och intressera sig för omgivningarna.

"Kolla vilket gulligt litet hus! Och där...och där! Kan vi inte köpa ett sånt? Här skulle jag vilja bo resten av livet! Titta där är ju havet! Kolla vilken söt liten fiskebåt! Varför har vi ingen båt?"

Det kan låta som om Linda har väldigt lite mellan öronen, men hon är kanonskärpt! Toppbetyg från gymnasiet och massor av universitetspoäng i teaterhistoria, konsthistoria, etnologi och flera språk! Hon är bara så in i norden impulsiv! Nere i hamnen hittade vi en parkeringsplats och jag tog fram vår picknickkorg.

"Vad har du lagat till? Jag håller på att dö av svält!" Hon försökte glutta under duken jag lagt över korgen.

"Vänta och se. Jag vet att du gillar det. Hur länge sedan är det du åt?"

"Det måste vara minst en timme sen. Jag käkade en broccolipaj och en öl på tåget, men du vet ju hur SJ-maten är!"

"OK då överlever du tills vi kommer fram."

Hon klagade lite till, men följde mig in i skogen. Fåglarna sjöng och det var en toppendag för en picknick. Linda hade bråttom upp på det lilla berget och skyndade före. Hon klättrade som en stenbock uppför och jag kunde konstatera att hon hade på sig de röda stringtrosorna, hon fick i julklapp av mig. Strax var vi uppe på toppen och Linda kastade en snabb blick på utsikten innan hon kastade sig över maten. Jag hade jobbat hela morgonen med de rödvinsmarinerade kycklingfiléerna, vitlöksbagetterna, som jag bakat själv och det goda äppelvinet från kompisen i Skåne, som jag kylt precis lagom. Att Linda njöt av maten syntes och när det hela var slut lutade hon sig tillbaka, rapade stort och sa:

"Det var precis vad jag behövde. Nu kan jag titta på utsikten. Kolla ungarna som spelar fotboll därnere! Vad små dom ser ut! Skulle inte vi skaffa ett par ungar också? Nej, vad säger jag? Inga ungar än på ett tag! Helvete, jag måste pissa!"

Hon studsade upp och rusade ner för berget in bakom några träd. När hon strax kom upp igen ställde hon sig framför mig där jag satt på filten. Med ett ben på var sida om mina.

"Gissa vad jag behöver nu!" sa hon och lyfte upp kjolen och släppte ner den över mitt huvud. "Knulla! Det var ett tag sen sist."

Jag tittade upp och såg att hon tagit av sig trosorna och jag stirrade rakt in i hennes nu hårbevuxna fitta. Jag lät mina händer smeka uppför hennes lår till stjärten. Jag kramade hennes skinkor och drog hennes fitta närmare mitt ansikte.

"Försiktigt! sa Linda, men jag kunde inte förstå varför. Jag begravde näsan i hennes buske och sträckte ut tungan efter hennes klitta. Vad var detta? Något metalliskt stötte emot min tungspets!

"Överraskning! Det är en liten present till dig! Men var försiktig, det är alldeles nygjort."

Jag lyfte upp kjolen för att släppa in solljuset och se vad hon hade för present åt mig mellan benen. Tre gyllene ringar hängde ner från hennes fitta! En genom klittan och en i vardera inre blygdläpparna! Hon hade piercat sig, som present till mig! Det var bara inte sant! Hon känner till mina böjelser och fantasier eftersom vi hade kollat in bilder på piercade fittor och bröst på Internet, men hon hade inte varit särskilt intresserad. "Det måste göra ont när man knullar," hade hon sagt och gått iväg. I en av ringarna hängde en liten hjärtformad medaljong och när jag undersökte den såg jag att den var graverad med ett O på ena sidan och ett L på den andra.

"Älskling, det var det modigaste du någonsin gjort," sa jag, nära till tårar av lycka, "gjorde det mycket ont?"

"Njaä, han sprejade på någon slags bedövningsmedel först, men efteråt värkte det lite."

Jag kunde nu inte motstå hennes frestande fitta utan räckte ut tungan och började slicka. Jag stack in tungan så långt jag kunde i hennes hål och jag kunde känna vibrationer av lust i hennes skinkor, som jag kramade hårt. Linda är en mycket "saftig" tjej och det rann nerför mina kinder. Ibland när hon sitter någonstans och blir upphetsad, blir det en våt fläck på såväl kjol som stol! Jag tog hennes klitta i munnen och sög på den. Snart kände jag att hon höll på att komma, men hon drog sig undan lite.

"Först vill jag ha min slickepinne!"

Min kuk var stenhård och sprang fram som en fjäder, när hon drog ner blixtlåset i mina jeans. Linda knäböjde vid sidan av mig och grabbade tag i kuken. Kvickt sänkte hon huvudet och lät sina mjuka läppar omsluta mitt ollon. En liten stund lät hon sin tunga leka runt och i hålet sedan sög hon in hela härligheten i ett tag. Linda är jättebra på att suga och har tränat på att ta min kuk långt ner i halsen. Snart kände jag att det var dags att spruta. Linda märkte det också och drog ut kuken ur munnen.

"Ska du spruta så ska det vara i min fitta. Den är kruttorr!" skojade hon.

Sakta sänkte hon sig ner över min vibrerande stake. Jag kunde se att det gjorde lite ont. Ett par ögonblick senare kom vi båda högljutt! Jag kunde svära på att fotbollsliret avstannade ett ögonblick. Linda satt kvar med min kuk i sig och vi kramade varandra, glada att vara tillsammans igen.

"Vad gjorde ni för snusk i Göteborg, du och din vän Maja. Jag har aldrig träffat henne så jag kan inte ens gissa."

"Maja är dotter till min mammas bästa väninna. Vi har inte träffats på flera år när vi sprang på varandra i shoppingcentret Nordstan i Göteborg. Hon går på konstskola och hade just fått ett stort stipendium, som vi beslutade oss för att sätta sprätt på tillsammans. Först köpte vi några vinare och sedan gick vi och hyrde några videorullar. Bla.a. en som jag vill minnas hette "Midnight Fire". En av rollerna hade den där tjejen Viper, om du kommer ihåg henne från "Woodoo Lust", hon med tatueringarna och ringar i fittan. Till den här filmen hade hon fixat till sig lite mer. Hon hade piercat sig mer, både i tuttarna och fittan. Hon hade också pumpat upp brösten. Jag måste ju säga att jag gillade hennes små gamla bättre. Maja hade aldrig sett henne förut och tände som sjutton på vad hon såg. Det visade sig att Maja är bi och scenen mellan Viper och Lynn LeMay fick henne nästan att gå i taket!

Maja började smeka mig, när hon såg tjejerna på filmen. Det kändes faktiskt ganska upphetsande! Snart låg vi på golvet spritt nakna i en 69:a och smekte och slickade varandra! Ett par dildos hade inte varit fel men i brist på sådana fick de tomma vinpavorna duga! Vi kom flera gånger var den kvällen.

Nästa morgon deklarerade Maja att hon skulle fixa likadana tatueringar som Viper har! En drake som slingrade sig runt hennes kropp. Med svansen runt vänstra bröstvårtan, gapet runt fittan och tungan slickande klittan!

"Du är tokig!"sade jag, men hon insisterade. "Det här är väl ett bra sätt att använda ett stipendium på? Konstnärligt som fan! Om du vill fixa till dig på något sätt, så bjussar jag på det!" Sagt och gjort. Vi gav oss iväg en piercingstudio. Du vet det där stället som vi hittade på Nätet. Maja visade med några vackra skisser hur hon ville ha det och beställde en massa piercing på samma gång. Det hela tog lite tid och jag följde med varje gång och höll i handen. Först ville jag inte ha någonting av den sorten, men när jag såg draken växa fram på Majas kropp, måste jag tänka om. Hennes kropp är nu omslingrad av en färggrann drake som öppnar sina käftar runt hennes, alltid välrakade, fitta och den kluvna tungan slickar hennes klitta. Hon lät också sätta in en massa ringar både i de yttre och inre blygdläpparna och två i klittan! Riktigt guld med stenar som gnistrar! Hon har också en ring i varje bröstvårta, med en kedja upp runt halsen!"

Lindas beskrivning av Majas kropp fick mig att styvna rejält. Något som Linda märkte tydligt. Hon hade ju min kuk i sig hela tiden och hon vickade underlivet fram och tillbaka för att kåta upp mig ännu mer.

"När jag såg henne i all sin prakt, bestämde jag mig för att våga lite piercing till dej! Fast att tatuera mig vågade jag inte, det såg för ont ut."

"Jag skulle verkligen vilja se din polare Maja," sa jag. Min utlösning var nu inte långt borta!

"Det kan jag slå mig i backen på att du vill! Så för att göra din lycka fullständig, så kommer Maja upp nästa vecka! Hon vill faktiskt titta på dig också! Jag ville bara ha dig för mig själv ett tag först"

Att tänka på detta förestående möte, var droppen som fick min kuk att rinna över och jag sprutade sats efter sats rätt in i Lindas fitta.

Gissa att jag kommer att komma ihåg den här sommaren! Hur det gick till när Maja kom upp och hälsade på får du läsa om en annan gång.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.