Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/10, 2014 kl. 00:10, av Deep

Camping: Tillbaka

Del 6 av 7 i serien Camping

Anders fick sova över hos Elisabeth, på sjukhuset. Det gjorde att Lo och John fick vara ensamma, i tjejernas stuga. Los mamma Birgit, ville inte heller vara ensam. Hon smet över till camping-ägaren Stigs stuga. Nu är det morgon...

Detta är sjätte delen i Camping-serien.

(I övriga delar har jag bara rättat stavning och språkliga fel. Ibland har jag även justerat syftningsfel och läsbarheten. Efter mycket om och men, valde jag slutligen att ändra en del av detaljerna i denna del. Jag hoppas att det blev till det bättre.)

John är på den camping där han för många år sedan fann och hade sin första barndomsförälskelse, den med "Lisa". De återfann i år varandra men Elisabeth som hon egentligen heter, hade nu en flickvän, Lo. Hon kom på dem båda, nakna. Ett antal förvecklingar senare, har John fallit för Lo. Elisabeth tog inte det speciellt väl och kollapsade när hon inte heller fick det stöd hon sökt och förväntat sig hos Anders, camping-ägaren Stigs brorson. Elisabeth hamnade på sjukhus och så även Anders, då doktorn tyckte att det kunde vara en bra idé att "hennes pojkvän" fanns nära. I en allt mer växande förvirring, hamnade Stig mellan Birgits, Los mammas ben och Elisabeth stal Anders svendom, i en sjukhussäng medan han sov.

När natten nu väl är över, ska Elisabeth och Anders få återvända tillbaka till campingen, om inte Elisabeths förmåga att påverka människor i sin omgivning skapar alltför mycket kaos innan dess förståss...

/Deep

* * * * *

Dr Köhler hade vaknat på ett utmärkt humör. Han hade varit mycket trött när han sent igår väl kommit till sitt tomma hem men med någon slags oväntad ro i sinnet hade han somnat så fort han lagt sitt huvud på kudden. Han hade därefter, så vitt han visste, sovit drömlöst och ända tills han av sig själv börjat vakna, strax innan klockan ringde. Han kunde inte riktigt minnas när han senast hade sovit så gott och trots att timmarna hade varit tämligen få, kände han sig ändå både stark och utvilad.

Åren efter skilsmässan hade varit tunga på fler än ett sätt och han hade fått höra att han försökte begrava sig i arbete och att han skulle vara glad att de inte hade haft några barn. Kanske hade hans få kvarvarande vänner lite rätt i det, men hans försvar både inför dem också sig själv var att det fanns så oändligt mycket att göra även på ett mindre sjukhus och att det därmed var hans plikt att försöka hjälpa alla dem som behövde hans hjälp. Han tyckte inte alls att arbetet på minsta vis begravde honom och han hade visst träffat nya kvinnor, som hans bekanta krävde. Han hade bara inte hittat rätt, ännu.

Ensamma kvällar och nätter brukade därför kännas tunga, i synnerhet i hans sparsamt möblerade hyreslägenhet. Han hade aldrig riktigt vant sig vid tanken på att bo såhär och hade kanske därför inte heller gjort några som helst försökt att inreda det som sitt hem. Den tiden hade han hellre ägnat åt sina behövande patienter och de få gånger som han faktiskt sov hemma, hade han inte sovit speciellt bra. Tills i natt. Han mådde utmärkt!

Dr Köhler blev medveten om att den goda känslan fortfarande satt kvar i kropp och sinne, även efter att han hade parkerat och låst sin bil på sjukhusets personalparkering.  Normal brukade han, så fort han klev upp ur sängen, ha startat genomgången av dagens planerade ärenden i sitt huvud, men idag såg och upplevde han världen. Han såg den ensamma lilla fågeln där den satt på en gren i björken och hörde hur den lilla varelsen sjöng så vackert. Han såg blommorna utanför huvudentrén och blev nästan förvånad av att de var både välskötta och vackra.

Utan att tänka sig för, bröt han snabbt av en vacker ros. Luktandes på blomman klev han in genom entrén och tänkte att han faktisk borde ge vaktmästarna en eloge för sitt arbete. Även om merparten av sjukhuset besökare skulle vara som allra gladast om de alls slapp komma hit, så var det skönt att se att det i alla fall var vackert och välkomnande och inte någon dödens eller sorgens fästning de klev in i.

Dr Köhler vinkade glatt till receptionisten. Han gick rakryggad och med ett leende, raskt genom korridorerna till sitt tjänsterum. Han slängde nonchalant sin väska och rock på ena besöksstolen och svepte ner i sin stol i en och samma rörelse. Han fnittrade lite för sig själv när han såg rocken på stolen och undrade hur han tänkte när han tagit den med sig. Redan långt över 20 grader och inte ett moln på himlen och så tar han med sig rock. Ytterrock? Shorts, filt och badhandduk, det hade varit mer genomtänkt och så kanske en kylväska med lite vin och småtugg... Kanske skulle han ta sig tid för att åka iväg och ordna med det på lunchen...?

Dr Köhler skrattade och skakade på huvudet. Nu fick han sluta drömma och börja arbeta. Han sträckte sig efter telefonen för att ringa avdelningen men la ner den igen innan han hade slagit numret klart. I stället reste han sig och satte slarvigt på sig sin vita läkarrock utan att knäppa den. På vägen ut ur sitt rum tog han omedvetet rosen i sin hand igen. Hela vägen till avdelningens expeditionsrum, gick han och doftade på den vackra, nästan perfekta skapelsen i sin hand.


Dr Elinsson började känna sig trött nu mot slutet av passet. Som enda närvarande läkare hade hon fått skynda lite hit och dit i sjukhuset under natten. Inget riktigt allvarligt egentligen, men en hel del frågor från den fåtaliga personalen som var i tjänst nu på sommaren och som ibland även hade behövt en extra hand. Hon hade då och då passat på att personligen titta till sin unga patient och hennes vän. Hon var därför väl medveten om att de fortfarande sov, fast tillsammans, i en granska trång säng. Hon log när hon tänkte att "läkningen" kanske hade gått lite bättre eller i alla fall snabbare än hon tänkt sig där. Flickan tycktes bokstavligen ha tagit till sig att hon hade en verklig vän i pojken som räddat hennes liv. Kanske hade flickan nu även fått den pojkvän i honom, som dr Köhler först felaktigt antagit att han varit.

Dr Elinsson hoppades innerligt att hennes sista tanke var korrekt. När hon på natten hade tittat till dem, hade hon lagt tillbaka täcket över dem. Hon hade då noterat att de inte riktig hade haft sina kläder i ordning. Det hade sett ut som om de faktiskt hade haft sex och hennes näsa hade levererat det sista beviset för att övertyga henne om att så nog var fallet. Det hade doftat sex och det hade gjort hennes alldeles varm men även lite avundsjuk.

Dr Elinsson väcktes ur sina drivande tankar och tittade upp när hon hörde den myndiga knackningen på hennes dörr. Hon såg hur dörren omedelbart öppnades och att Dr Köhler sin vana trogen klev rakt in i rummet.

- God morgon, min älskade kollega! Sa han och svepte ner i stolen mitt mot henne.

Hon kände inte riktigt igen honom. Han verkade nästan lite uppjagad, fast på ett busigt sätt och det där stora leendet gjorde honom ovanligt stilig i hennes ögon.

- Ja ha, det är en god morgon... svarade hon, nästan lite osäker.

Han böjde sig plötsligt fram över bordet och sträckte ut rosen mot henne, samtidigt som han med sitt stora leende såg henne rakt i ögonen. Hon tog försiktigt mot rosen och såg frågande på honom.

- Den är så vacker och doftar så underbart! Jag tycker den passar dej bättre än mig! Sa han.
- Ta... tack...

Dr Elinsson kände att hon både stammade och rodnade när hon med lätt darrig hand tog mot rosen. Hon kände sig knappast som någon ros efter en lång natt i arbetskläder men hon kände sig plötsligt som en liten osäker flicka och skämdes över det. Dr Köhler är ju hennes kollega och hade säkert inte menat något annat än att bara vara vänlig, eller vad menade han... egentligen?

Dr Köhler blev plötsligt medveten om kvinnan framför honom och att hon rodnande såg på honom. Rosen passade henne verkligen men han hade aldrig förr sett henne så, osäker. Han hade faktisk aldrig förr sett henne. Precis som blommorna och träden runt sjukhuset, hade hon tills nu bara funnits här, och varit en mycket duglig och viktig del. Nu, nu såg han plötsligt en människa, och en vacker sådan, vacker som rosen...

- Jag menar faktiskt det... Hörde han sig själv säga.

Han insåg att han blev tyst och att orden bara försvann ur hans huvud. Han var fortfarande som varm men känslan i kroppen blev konstigt intensiv när han mötte och såg in i hennes ögon. Han öppnade munnen men det kom ändå inga fler ord och nästan lite rädd la han omedvetet ner sin fortfarande utsträckta arm på bordet. Handen var avslappnat öppen och handflatan uppåt med lite böjda fingrar, nästan som om han ville få något i den.

Dr Elinsson var inte alls säker på var detta var på väg men sög in rosens doft djup och sänkte sedan sin hand till hans utsträckta. Hon såg hur han försiktig slöt sin stora hand om hennes betydligt mindre som fortfarande höll i rosen. Beröringen av hans hand om hennes, fick som en rysning att ila genom hennes kropp och hon darrade till och fick början till panik.

- Jag känner mig inte som en ros och luktar definitivt inte som en. Jag måste få byta om... Och ta en dusch!

Dr Elinsson drog sin hand från hans, nästan som om hon hade bränt sig och tittade på honom. Hon såg hur han svalde och såg ner på sin tomma hand och sedan på henne medan han sakta reste sig. Han försökte fumligt rätta till rocken men hon tyckte sig hinna se en antydan till bula i hans tunna sommarbyxor. Han harklade sig och såg plötsligt väldigt osäker ut, när han med händerna framför sig, började tala igen.

- Naturligtvis, tänkte inte på att du har arbetat natt. Äh, hrm... Jag börjar själv inte förrän i kväll, egentligen... Eh, jag ville nog mest veta hur det var med vår unga patient... Och sen åka och bada. Picknick och bada. Med vin...

Dr Elinsson fick tillbaka lite av sitt självförtroende när hon såg kollegans ovanliga osäkerhet. Referensen till patienter stärkte henne också. Med dem visste hon hur man skulle bete sig och valde därför den, den säkra vägen i konversationen.

- Jo unga Elisabeth tror jag du menar. Henne tror jag bestämt att det är bra med. Jag tror till och med att det kan vara bra även med honom, Anders. Jag tänkte vi kunde gå dit för en sista undersökning och skriva ut dem. Du gör mig väl sällskap?

- Jo visst... Självklart! Mycket gärna... vill se att allt är bra.
- Jag är säker på att allt är bra men innan vi träffar dem så bör du få veta en sak. Jag tror, nä, jag är tämligen övertygad om, att de har haft sex, kanske även samlag...
- Nej det tror jag inte. Anders berättade att deras relation inte är sådan. De två har aldrig haft sex eller samlag, även och hon har ska ha haft det med flera andra partners.
- Dummer, jag menar här, i natt. De sover i samma säng...
- Ja... Ja ha, men det behöve...
- ... och när jag stoppade om dem så var deras kön blottade. Och det luktade sädesvätska. Jag är helt övertygad om att de två också skulle må bra av en dusch, innan de får åka hem.

Dr Köhler stod tyst framför henne och hon tyckte han såg närmast bortkommen men söt ut. Han verkade inte alls vara sitt professionella jag idag. Hon tog hans hand och gick mot dörren med ett stort leende.

- Om farbror doktor följer med här så ska vi snart kunna skriva ut dem så att jag får åka hem.

Dr Elinsson knackade rappt på den tunga dörren innan hon omedelbart tryckte upp den och med Dr Köhler i släptåg gick in i salen. Det var fortfarande dunkelt i rummet och hon gick raskt förbi sängen och fram till fönstret. Hon drog upp persiennerna och öppnade vädringsfönstret helt innan hon gick tillbaka till sängen där Dr Köhler stod på andra sidan.

De såg att det unga paret fortfarande höll om varandra och sov. Elisabeth låg på sida, vänd mot fönstret och Dr Elinsson. Anders låg tätt bakom henne, i skedställning och med armen om flickan. Deras täcke låg nere vid deras höfter igen och Elisabeths sovskjorta var så pass uppknäppt att hennes ena bröst var fullt synligt

Dr Elinsson satte sig en aning på huk och la en hand på Elisabeths axel. Försiktigt ruskade hon henne lite och lugnt, nästan viskande, sa hon hennes namn.

- Elisabeth, Elisabeth. Det är dags att vakna nu.

Flickan rörde lite på sig i sängen och även om hon inte verkade vakna så kurade hon in sig tätare mot pojken bakom och tog hans hand.

- Elisabeth, det är dags nu... dags att öppna ögonen.

Elisabeth öppnade försiktigt sina ögon men hade först svårt att se vem som stod framför henne. Hon kände att hon låg mot någon och började minnas. Anders höll fortfarande om henne och hon tyckte hon kunde känna hans morgonstånd mot sin rumpa. Hon rörde sig lite mot honom och blev helt säker, hans stånd pressade ordentligt mot hennes lår. Hon kände att hon var en aning stel i kroppen och att det stramade lite här och var och att hon var rejält kissnödig och skulle behöva komma upp fort.

- Oj, jag är jättekissnödig! Jag måste få kissa, nu!

Elisabeth försökte snabbt trassla av sig täcket och få benen över sängkanten. Hon märkte då att sjukhusskjortan var uppdragen över midjan och att hon inte längre hade några trosor på sig men hon flög ändå ur sängen. När hon med bara fötter snabbt tassade iväg mot toan, kände hon hur det stramade av något intorkat mellan hennes skinkor och lår. Hon rodnade när hon mindes vad hon hade gjort med Anders i natt och vad han sedan hade gjort med henne. De hade båda mist en oskuld i natt, på sjukhus!

Både Dr Elinsson och Dr Köhler såg hur den nästan nakna flickan for ur sängen och försvann in på toaletten. De hade båda naturligtvis sett nakna kroppar förr men ändå var det något med det här paret som nästan fick dem generade. Kanske var det deras ålder eller oskyldighet? Att Anders nu låg ensam kvar i sängen, halvt på rygg, med sina kalsonger nere vid knäna och visade upp ett ordentligt morgonstånd för dem båda, gjorde inte saken mindre laddad.

Dr Elinsson tittade på pojkens stånd och försökte verkligen se på den erigerade penisen professionellt.  Ändå kunde hon inte släppa tankarna om att den där, fina, kuken, för inte alltför länge sedan hade befunnit sig inuti flickan och hon blev närmast lite avundsjuk. Det var länge sedan hon själv hade haft en man i sin säng och just nu saknade hon det mer än hon egentligen ville erkänna. Hon såg upp på dr Köhler men rösten bar inte när hon skulle tala.

- Du kanskäh, hrm... Du kanske ska täcka över honom?
- Det borde vi väl... men han ska väl stiga upp han med? Väck honom du...!

Dr Elinsson tittade förvånat på dr Köhler och såg att han också tittade på pojkens nakna kropp. Han tycktes lite drömmande han med... Hon böjde sig försiktig fram över sängen och skulle precis ta tag i pojkens axel men ändrade sig. Först drog hon ändå upp täcket lite, precis så det dolde hans stånd och sedan strök hon honom över kinden.

- Vakna Anders, det är dags för dig också att kliva upp nu.

Andres kände en mjuk hand mot sin kind och sträckte på kroppen samtidigt som han tryckte och rörde sin kind mot handen. Han sträckte ner en hand och kände på sitt hårda morgonstånd och vred ansiktet mot den mjuka handen igen. Han pussade handen och mumlande öppnade han sina ögon.

- Morron, Elisab...
- God morgon själv men jag är dr Elinsson, som du kanske minns. Elisabeth är på toa.
- Och jag är dr Köhler.

Anders blev med ens klarvaken och samtidigt som han vred sig om efter rösten bakom honom, drog han upp täcket till halsen. Han kände sig fruktansvärt generad och ville bara sjunka ner genom sängen och dö när den där manliga doktorn kom närmare.

- Var inte rädd Anders, vi är läkare och har sett allt. Vi vet också att det är helt naturligt för både pojkar och män att få erektion i sömnen. Det är bara din kropps sätt att öva och se till att allt fungerar som det ska, tills att den behöver, eh... funktionen. Du ska inte skämmas för det, det händer oss alla, även mig. Jag hade också en riktigt hård en när jag vakande idag. Det betyder bara jag är frisk och mår bra.

Att doktorn hade en rejält erektion i sina för stunden alltför tunna byxor just nu, det tänkte han dock inte berätta för pojken utan gjorde vad han kunde för att försöka dölja det bakom rocken.

- Och du behöver verkligen inte skämmas för din penis eller hur dr Elinsson?
- Hrm, äh, nä det ska du nog inte. Den kommer säker göra mången flicka glad, om den inte redan har det...

Elisabeth satt inne på toan och hade precis kissat klart när hon hörde hur och vad de talade om i rummet utanför. Det kändes som om det brann i hennes kinder och hon var både fruktansvärt generad men kände också hur hennes kropp ville något annat... Hon satt och blev morgonkåt av hela den här sjuka situationen och visste inte vad hon skulle göra.

- Anders, du borde kanske göra något åt... den där, så vi kan få tala med er båda sen. Sa dr Köhler. - Jag är säker på att vi alla vill komma härifrån, så fort som möjligt. Så skynda dig in på toa och kom tillbaka hit sen.

Dr Köhler såg hur Andres tittade på dem båda innan han otympligt satte sig upp. Med täcket fortfarande tryckt mot sig, försvann pojken iväg mot toa. Han såg att även dr Elinsson tittade efter pojken som snubblade iväg med täcket i famnen men kalsongerna vid knäna. Kvar i sängen fanns nu bara de fläckar som visade att dr Elinsson nog hade haft rätt. Det var två stora fläckar mitt i sängen och dr Köhler såg hur hans kollega böjde sig fram och synade dem innan hon tittade upp på honom.

Dr Elinsson kände omedelbart igen doften från sängen. Det var den tygliga doften av sex, mycket sex. Hon tittade upp mot dr Köhler och i den här vinkeln blev hon än mer säker på att han, precis som pojken, hade stånd. Hon kände hur hennes kropp hettade till när hennes hjärna villigt tog till sig kombinationen av ungdomarnas kärleksdofter och övertygelsen om att det inte var kissnödig som dr Köhler var...


Elisabeth satt fortfarande på toan när Anders kom in till henne och de tittade nästan skyggt på varandra. Hon hade sjukhusskjortan helt uppdragen och uppknäppt så Anders kunde se nästan hela framsidan av hennes nakna kropp och han missade inte att hennes bröstvårtor var hårt erigerade. Han stod framför henne och höll fortfarande täcket skylande framför kroppen.

- Hej, sa Elisabeth
- Hej...
- Du behöver toan?
- Ja!

Elisabeth reste sig upp och spolade i samma rörelse. Hon gav Anders en snabb puss och tog av sig sjukhusskjortan helt och släppt den på golvet. Hon hade fått syn på duschen som hängde längre in på väggen. Hon behövde bli ren och tänkte därför använda den, trots plaststolen och allt annat som stod där inne. Anders satte sig ner på toan, lutade sig ordentligt framåt och släppte sedan täcket på golvet.  Hon såg hur han hade ena handen mellan benen och verkade försöka böja ner sitt stånd.

- Hi, hi... går det inte kissa? Är du blyg för mig... efter inatt...?
- Nä! Det är inte det, liksom...
- Morgonstånd?! Kan inte jag få se?

Anders var helt röd i ansiktet där han satt djupt framåtböjd och tittade upp på hennes helt nakna kropp i duschdelen. Han följde henne med blicken medan hon klev fram och sjönk ner på huk framför honom.

- Jag har ju inte sett den... fast den kändes fin... Snälla...?
- Jag kan inte kissa när du sitter där! Det går inte när den är såhär hård.

Elisabeth la en hand på vardera knä och särade på hans ben. Hon såg hur han tryckte ner sitt stånd med ena handen och hon la sin hand på hans och tog bort den. Kuken sprätte omedelbart upp mot hans mage och han flämtade till. Hon såg att han var alldeles fuktig om ollonet och kände på det med sina fingrar innan hon tog hans hand igen och reste sig upp.

- Den är fin! Kom och duscha med mig.
- Men jag måste få kissa!
- Hi, hi.... du får väl göra som jag gör ibland, eller har du aldrig kissat i duschen? Det är jätteskönt att känna det varma vattnet rinna över kroppen också bara slappna av och låta det komma. Bara känna hur det rinner ut en och försvinner med duschvattnet... Kom nu!

Elisabeth drog upp Anders från toastolen och ledde in honom under duschen. Hon satte på vattnet och de flämtade båda till innan vattnet fick rätt temperatur men de stod kvar och höll om varandra. Elisabeth kände hur hans stånd pressade mot hennes mage och kysste honom under det flödande vattnet. Hon lät sina händer känna längs hans rygg och ner till hans skinkor som hon smekande utforskade. Hon kände hans armar runt sig och la sitt ena ben lite runt hans ben. Med en skinka i vardera handen drog hon honom till sig och suckade lyckligt. Hon kände hur han började vrida på sig och försökte komma ur hennes grepp men hon höll mot. Han bröt flämtande kyssen.

- Släpp, jag måste kissa!
- Mm, gör det då...

Hon såg hur han stirrade vildsint på henne men släppte honom inte helt. Hon pussade honom snabb och kände hur det blev lite varmt på hennes mage. Han gnällde och försökte vrida sig fri men hon höll honom istället hårdare mot sig och kysste honom igen. Hon kände hur det som ryckte i kuken mot hennes mage och hur det blev än mer varmt och hur det snart blev vått och varmt ända upp till hennes bröst.

Hon förstod att det var hans varma kiss som hon kände mot sin kropp och förvånad över sin egen reaktion, blev hon upphetsad. Hon gned sitt kön mot hans kropp och kysste honom häftigare. På något underligt sätt tyckte hon det kändes som om han fick enorm utlösning mot henne och att den nästan aldrig tog slut. När den ändå till sist gjorde det, släppte hon taget lite om honom och lät duschens strålar få nå mellan dem och skölja rent.

Dr Elinsson tittade på Dr Köhler. De hade båda sin uppmärksamhet vänd mot rummets toa och kunde tydligt höra ungdomarna där inne. Dr Köhler kunde inte längre dölja sitt tillstånd och tycktes inte heller försöka. Dr Elinsson tittade längtande på den tydliga bulan. Hon hade aldrig haft någon lust till kisslekar, snarare tvärt om, men nu kände hon att hon var alldeles våt i sin trosa och att brösten spände, ömmade och längtade.

Hon såg hur dr Köhler svalde och försökte rätta till sin bula med ena handen. Synen fick det att knipa till mellan hennes ben och lusten var stor till att också våga stoppa handen mellan sina ben. Hon var ytterst medveten om att situationen var allt annat än kollegial eller professionell nu. De var båda två människor, två sexuellt upphetsade människor. Hon suckade och gav efter för lusten och pressade hårt sin hand mellan sina ben. Hon tyckte hon kunde känna hur våt och varm hon var, rakt genom sina kläder.

Anders tittade generat på Elisabeth. Han hade inte kunnat hålla sig utan kissat, på henne. Hon var alldeles rosig i ansiktet och ögonen närmast svarta när hon tvingade honom mot sig igen. Hon kysste honom . Han kände hur hon gned sig mot honom och att han inte hade slaknat helt, innan hon sjönk ner mot golvet och plötsligt tog in hans halvstyva lem i sin mun.

Duschvattnet spolade över dem båda och hon tittade upp mot honom samtidigt som hon girigt sög och masserade hans pung och snabbt växande kuk. Hon flämtade andfått när hon hämtade andan och slickade hans pung.

- Du måste, jag måste få den här i mig nu. Vill du det? In i mig...
- Elisabeth... dom...
- Nej! Dom hör inget... Ta mig nu, stick in den bakifrån...

Elisabeth vände sig om och på raka ben lutade hon ner överkroppen mot plaststolen så hennes stjärt pekade upp mot Anders. Med ena handen drog hon i sin skinka och öppnade sig för honom. Anders hade fullt stånd nu och gick närmare och böjde ner sin kuk. Hans stenhårda stånd rörde vid hennes anal och hon stönade till men rörde lite på stjärten.

- Inte stjärten nu, knulla mej i fittan. Tryck in den i fittan, fort...

Dr Elinsson flämtade till högt och klämde sig hårdare mellan sina lätt särade ben när hon hörde hur flickan bönade och bad pojken om att stoppa in sin hårda lem i hennes väntande kön. Dr Köhler vred sitt huvud mot dr Elinsson men hon var viljelös och kunde inte förmå sig att ta bort sin hand. Hon såg hur han tittade på hela henne medan han stod och klämde om sin egen bula.

- Vi, vi kanske borde göra något... sa Dr Köhler.

Dr Elinsson svarade honom inte utan tittade bara mot hans hand och skrev. Han var lika medveten om att hon försiktigt gned sig själv mellan benen och hur hon andades ansträngt. Han försökte inte längre dölja sitt stånd utan började i stället röra handen mer tydligt över hela sin bula. Han fick sin hårda lem att ligga åt sidan så den ordentligt sträckte ut tyget i hans tunna byxor.

Han klämde och smekte längsmed hela sin hårda kuk och kände hur ollonet smet utanför resåren i hans små kalsonger. Det var ett tag sedan han var så här nära en så uppenbart upphetsad kvinna och han förvånade sig själv över att han tände ytterligare på att smekta sig själv så tydligt som han gjorde inför henne. Han såg ner på sina egna byxor och såg hur tydligt konturen av hans ollon avtecknade sig genom det tunna tyget och att det dessutom hade blivit en liten fuktfläck vid dess spets.


Elisabeth stönade högt när hon kände hur Anders hetsigt, i ett enda tag pressade in hela sin kuk djup i henne. Hon tryckte sig mot honom och kände hans händer ta tag i hennes höfter. Hon stönade högt och släppte sin skinka och flyttade istället handen till sin klitoris. Snabbt och hårt började hon smeka den och stönade ner i plaststolen.

- Ja! Knulla nu, snälla knulla mig nu... jag måste, måste få... åh, knulla... Hårt!

Dr Köhler såg hur sin kollega ryste till i kroppen när de hörde flickans stön och bön från toan. Dr Elinssons hand smekte nu helt ogenerat mellan benen och hon tittade honom i ansiktet. Han vred sig mot henne och tog klivet fram till sängen mellan dem, den säng som ungdomarna hade tillbringat natten i. Han tog stöd med sin ena hand i huvudänden och smekte sin tygklädda kuk hårdare och tydligare framför dr Elinsson. Han särade ordentligt på sina ben och tog stöd med ena knäet i sängen. Hans hand kunde nu smeka ner kring och under pungen. Han lät även två fingrar fortsätta så långt bak mot sitt anus han kunde nå, något som han först nyligen hade lärt sig uppskatta, när han efter skilsmässan ensam hade fått ta hand om sina behov igen.

Dr Elinsson såg hur han nu visade upp hela sitt paket för henne. Hon hade knappt kunnat se det tydligare ens om han hade varit naken. Hon såg hur fläcken vid hans ollon växte en aning och hur han tryckte sig själv mellan benen, nästan bak vid anus, allt medan han tittade på henne. Hon flämtade oblygt och var långt förbi alla sina normala hämningar. Hon måste få en orgasm snart eller gå sönder.

Elisabeth flämtade högt under hans häftiga stötar och Anders såg hur hon med överkroppen lite vriden, snabbt smekte sig själv och tittade på honom. Hon stönade högt varje gång han hårt pressade in kuken och träffade hennes botten och gjorde samtidigt grimaser och blottade tänderna mot honom.  Han pumpade så hårt och snabbt han kunde i henne och kände att orgasmen började byggas upp.

- Jag kommer, knulla mej, hårt, stöt din kuk iiii mej, stöt, knulla, knu-uullaaa...

Dr Elinssons fokus var inte längre på arbetet och utan att tänka, lättade hon snabbt på sin klädsel. Äntligen fick hon in en hand innanför kläderna. Äntligen kunde hon smeka direkt på och i sitt ordentligt våta och svullna sköte. Hon hörde flickans stön från rummet intill och när hennes skrik tydlig annonserade hennes orgasm, tryckte dr Elinsson stönade in två fingrar djup i sin egen kropp. Hon flämtade och darrade och framåtböjd såg hon upp på Dr Köhler och tog samtidigt stöd med andra handen mot sängen mellan dem.

Anders kände hur Elisabeths fitta klämde och ryckte om hans kuk innan hon skalv till i hela kroppen och knep åt så hårt att han pressades ut ur henne helt. Han tog desperat tag i sin hala kuk och försökte desperat styra den tillbaka in mellan hennes nu skakande skinkor. Han såg hur hennes anus öppnade och slöts under honom. Han höll stadigt i sin kuk och styrde ollonet mot hennes inbjudande hål.  Med ett stön fick han in ollonet en bit i hennes stjärt och medan hon skrek högt, pressade han in resten hela vägen in.

- Min stjärt! Du knullar mig i stjärten nu! Aj, försiktigt, inte så djupt.. Åh, knulla, men inte så djupt...

Dr Köhler stönade högt när han hörde flickans vrål och förstod att han snart själv skulle komma. Desperat försökte han öppna sina byxor tills han äntligen lyckades och fick ner dem en bit. Halva hans kuk stack redan ur under kalsongens benresår och han tog direkt tag i skaftet. Han upplevde en känsla nästan lika skön som orgasm när han nu äntligen och nästan helt obehindrad kunde dra i skinnet på sin hårda lem. Darrande i kroppen, ryste han till och så längtansfullt på sin häftigt onanerande kollega på andra sidan sängen.

Dr Elinsson tittade lika storögt på hans exponerade kuk och följde hur han lustfyllt drog sitt förskinn helt över ollonet och sedan tillbaka så hårt att kuken böjdes varje gång. Själv knullade hon sig så häftigt hon bara kunde med fingrarna i sin kropp och önskade desperat att det i stället var hans kuk som gång på gång trängde in i henne. Att pojken nu knullade flickan i stjärten var så upphetsande och förbjudet att hon kände hur det började pirra i hela kroppen.

Ljuden från ungdomarnas ohämmade akt och synen av hur dr Köhler runkade sin egen kuk, fick henne över gränsen. Med orgasmen slitande i kroppen, föll hon framåt över sängen men lyckades ändå fortsätta knulla sig själv med fingrarna genom dess kulmen. Hon var bara vagt medveten om att hennes dreglande mun vilade direkt på den ena, knappt intorkade fläcken i ungdomarnas säng, men reagerade ändå instinkt och kraftigt på de dofter steg rakt upp i hennes hjärna. Som borta för världen, stönade hon sig genom sin förlängda orgasm.


Anders höll hårt i Elisabets skinkor och pumpade sin kuk hela vägen i hennes stjärt. Gång på gång slog hans höfter mot hennes fasta skinkor så det stänkte av duschvattnet. Elisabeth gnydde bara lite vagt och han kände att han kom. Med ett djupt vrål pressade han sig hårt in i henne en sista gång och hon kände hur hans kropp nästan smärtsamt pumpade ut säden, djupt i hennes anal. Åter kramade hennes ringmuskel krampaktigt om hans skaft att det kändes som om hon med stjärten försökte mjölka ut hans sats, djupt i sin kropp.

- Jag sprutar, kommer i dig... Åh Gud vad skönt... Åh, skönt... skönt...
- Min stjärt! Du är så djupt! Åh... kommer, du kommer i stjärten igen...

Dr Köhler sköt plötsligt sin sats rakt ut i luften. Vrålen från toan hade varit som en spark i ryggslutet och hans orgasm var ett faktum innan han ens hunnit bli medveten om eller göra något åt den. Han brölade och försökte böja ner sin kuk medan han pumpade ut resten av sin sats. Han hann själv bli förvånad över mängden sädesvätska han producerat och dimmig i huvudet tänkte han att det måste ha varit alldeles förlänge sedan han runkade.

Dr Elinsson såg hur hans ejakulation plötsligt startade medan hon fortfarande halvlåg framför honom på sängen. Hon såg hur den första strålen sköts ut i en hög och mäktig båge, förlorade med blicken men kände hur den tungt landade i hennes hår. Övriga strålar sköt han mer rakt mot henne och de första två träffade därför direkt i ansiktet. Hon flämtade högt. Synen av sperman, känslan av hur den landade på henne och pojkens uppenbara orgasm på toan, fick henne att komma i ytterligare en orgasm. Generad tänkte hon att så här upphetsad, kåt, det hade hon inte varit på mycket, mycket länge.

Anders drog försiktigt ut sin kuk ur Elisabeths anal och såg hur lite sperma följde efter och läckte ur henne medan hennes ringmuskel pulserande arbetade för att försöka stänga sig igen. Elisabeth reste försiktig på sig och kände samtidigt med en hand i sin stjärt. Hon tittade på hans sperma som hennes fingrar fångat och såg hur vattnet sakta sköljde bort det från hennes hand.

- Du kom i min stjärt igen... din snuskis...
- Förlåt, gjorde jag illa dig, jag borde inte...?
- Du måste vara försiktig, i alla fall i början... Fast lite skönt är det ju...

Anders log lite generat och tittade nästan blygt på henne.

- Jag har inte kommit i dej ännu, där fram alltså...
- Nä... men det får bli sen. Jag tror läkarna väntar. Tvåla in min rygg nu, vill du det?

Nu när orgasmen var över och han nästan kunde tänka rationellt igen, var Dr Köhler nära förtvivlan. Framför sig på sängen hade han sin kollega och hon hade hans säd rikligt spilld över sitt vackra hår. När hon nu långsamt reste sig såg han att hon även hade hans sperma i ansiktet och hur hon med ena handen försökte få bort det från sin kind.

Hon tittade på sperman på sina fingrar, hans sperma och såg sedan rakt på honom. Långsamt stoppade hon ena fingret i sin mun och smakade försiktigt på det. Hon hade fortfarande sin andra hand innanför kläderna och smekte sig själv en sista gång, rakt över klitoris. Beröringen av hennes orgasmkänsliga knopp fick henne att skälva till och försiktigt slicka resten av hans säd från sina fingrar.

Hon tog upp sin hand ur kläderna och kunde inte motstå att känna på hans bara lite slaknade lem med den. Dr Köhler kände hur hennes fingrar var våta och varma av hennes egna safter och hans lem ryckte till under hennes fingrar.

- Vi måste nog, städa här... stoppa undan den där så tar jag sängen... Innan ungdomarna kommer...
- Förlåt, jag... jag vet inte vad jag ska säga...
- Säg att de får åka hem, de verkar uppenbart vara utom all medicinsk fara.
- Du har... jag har verkligen träffat dig, i håret...
- Tack jag kände det, det är därför du får tala med ungdomarna. Kan du... Komma du till mitt rum efteråt?
- Visst, självklart, jag kommer. Så fort jag kan!

Dr Elinsson tog lakanet ur sängen och försökte torka sitt hår, händer och ansikte med det. Hon rättade sedan snabbt till sin klädsel medan dr Köhler gjorde detsamma.

- Hur ser jag ut? Frågade hon och vred sig långsamt ett varv runt.
- Som en ros, svarade han.
- Tack, men jag menade, inga spår eller så?
- Nä, inte så mycket men håret….

Hon tittade tveksamt på honom och såg att hans fuktfläck i byxan också syntes tydligt. Hon pekade mot den och han knäppte snabbt igen rocken över fläcken, samtidigt som dörren till toan öppnades bakom hans rygg.  Bristfälligt insvepta i varsin alldeles förliten handduk, kom ungdomarna ut. Dr Elinsson la hjälpligt ut täcket över sängen och förflyttade sig sedan snabbt mot dörren, klämde sig ursäktande förbi ungdomarna och ut ur rummet med lakanet i famnen.

Dr Köhler blev ensam kvar med ungdomarna och såg att handdukarna var alldeles för små för att framgångsrikt kunna skyla dem. Flickans mycket vackra bröst var helt synliga och det var egentligen bara könen som doldes på deras avundsvärda kroppar. Han drog en djup suck och bad dem komma till sängen.

- Elisabeth, kan du lägga dig ner på rygg en kort stund så att jag får undersöka dig.

Tveksamt la hon sig ner och försökte samtidigt behålla den lilla handduken som skyl. Han tog fram ett stetoskop ur sin ficka och satte det vant om sin hals medan han vände sig mot henne i sängen och synade hela hennes nästan helt nakna kropp. Hennes skinn var lite flammigt och rödaktig men det skulle ju kunna bero på duschen.

Dr Köhler tog med sin ena hand och förde hennes fasta vänstra bröst lite uppåt och höll stetoskopet mot bröstkorgen direkt under bröstet. Han hörde tydligt hur hennes hjärta slog snabbt men det lät jämnt och fint, utan biljud. Han flyttade runt stetoskopet och lyssnade på fler ställen, lyssnade även på hennes andning. Den var lite darrig men det fanns inga missljud alls.

Han kände på hennes armar, händer och leder. Kände på bröstkorgen och ner över hennes mage. När han palperade runt på hennes kropp så tittade han hela tiden henne i ansiktet och såg hur hennes blick växlade mellan hans ögon och hans utforskande händer.

- Inget som gör ont när jag trycker här? Inget här, eller här?
- Nä...
- Och inte här heller? Du är inte förstoppad, du har kunnat tömma tarmen normalt?

Han såg hur flickan blev illröd i ansiktet, knäpptyst och tittade med stora ögon på honom.

- Inget att vara blyg över. Man ska vara rädd om sin mage så blir hela livet bättre. Ett lavemang då och då kan rensa ut det mesta, så känner man sig ren och fin och har plats för annat.

Dr Köhler förstod inte själv varför han stod och pratade med flickan om lavemang men hans av intryck överbelastade hjärna kunde tydligen inte släppa att den här unga kvinnan nyss hade haft den unga mannen i sin stjärt. Av ljuden att döma, djup in i sin vackra bak. Tankspritt följde hans fingrar över hennes kropp, ner över hennes höft och vidare ner över hennes nakna ben.

För att på något vis försvara sitt undermedvetna beteende, lyfte han försiktigt på hennes ena ben och kände på knä och fotleder. Han såg då rakt in under den lilla handduken som tvingats upp. Hela hennes vackra kön var exponerat för honom och hans hjärta slog dubbelt när han såg hur blygdläpparna lätt särade på sig och hur hon fortfarande glänste av fukt mellan dem. Han la försiktig ner hennes ben på sängen igen och la handduken till rätta över hennes blygd.

- Du är inte öm eller har ont någonstans, nä? Bra, du ser bara fin ut. Natten verkar ha gjort dig gott och jag kan inte finna några fel på dig. Vi kommer därför att skriva ut dig från sjukhuset och ni två kan få åka hem om någon timme eller så. Ni kan ju äta först om ni vill. Klä er så kommer jag tillbaka när allt är klart.

Dr Köhler vände sig snabbt om och klev rakt in i Anders som tyst väntat snett bakom honom. Anders vinglade till och tappade greppet om sin lilla handduk. Doktorn hann både känna och se pojkens stånd innan Anders åter lyckades skyla sig igen. Med ett besvärat leende rufsade doktorn Anders i håret och gick snabbt mot dörren. Han behövde komma härifrån! Han behövde få grepp och kontroll över sig själv igen, och det snabbt. Han skulle nog försöka ta ledig någon dag, eller kanske två.


* * *

Stig vaknade av att någon pussade honom på munnen och han ryckte till häftigt i sängen.

- Försiktig, Stig! Akta brickan och det heta kaffet.

Framför honom stod Birgit i en av hans t-shirts men tycktes inte ha något under den, inte något alls. Där hon leende stod vid hans säng, kunde han mer än ana hennes buske under t-shirten. I sina händer höll hon den enda bricka han ägde och hade uppenbarligen fyllt den med frukost. Han kände sig lite trött i kroppen men huvudet var nu klarvaket och han försökte se vad klockan var.

- God morgon, Stig! Här, ät din frukost och få nya krafter i din kropp, din gamla gubbe.

Han skämdes lite när han mindes gårdagen. Och natten! Herre jösses... Hon hade fått honom riktigt fånig och han undrade om de alls hade hunnit sova något.

- Vad är klockan?
- Halv sju. Gott om tid. Ät nu och kom in i duschen sen så är vi klara och på plats före sju.

Birgit vände sig om och drog av sig hans t-shirt samtidigt som hon med överdrivet svängande höfter gick mot hans lilla badrum. Han skulle kunna vara hennes far men hon var en vuxen kvinna, väl medveten om vem både hon själv och han var. Han skakade på huvudet när han kände att hans tankar gled in på detaljer av hennes underbara kropp. Han satte sig upp lite i sängen för att kunna äta sin smörgås och dricka sitt kaffe. Han såg att marmeladen på det rostade brödet hade flutit ut lite, men det var ändå tydligt att hon hade försökt forma den till ett hjärta. Med en värme som han inte hade känt på många år, bet han njutningsfullt och försiktigt i smörgåsen. Söt tänkte han, söt och underbart god...

* * *

Lo ruskade på John och han vaknade motvilligt.

- Dags nu.
- Va? Vad är klockan?
- Tjugo i, vi måste skynda oss eller så hinner vi inte med någon frukost.
- Äh, öh... skulle vilja duscha...
- Det får du göra sen, jag med, men vi hinner inte nu. Vi kan kanske göra det när vi städar, om mamma tar serveringen under tiden.

John klev upp och försökte tafatt dölja sitt morgonstånd. Han tittade lite generat mot Lo men hon bara log och kastade en slängkyss i riktning mot hans stånd och fortsatte kliva i sina kläder. John insåg att nästan alla hans kläder fortfarande fanns i hans tält och att han inte hade några rena plagg här. Missnöjt klev han i sina gamla och insåg att han måste få hämta några rena saker innan han duschade.

Lo såg hur han stod och såg ut som en ledsen hund i sina gamla kläder. Med sin hårborste fortfarande i handen, gick hon fram till honom, gav honom en kort puss och smekte snabbt över den tydliga bulan på hans byxor. De hade varit lite väl indiskreta igår och han kunde inte gärna fortsätta visa upp sig så där inför allt och alla på hela campingen.

- Du får skynda dig att fixa den där, själv. Kolla toaletterna när du ändå är där och skynda dig till serveringen sedan.
- Men den ska väl inte öppna nu?
- Nä, men vi måste förbereda en massa och så ska de färska bröden finnas där. De ska till butiken innan den öppnar. Spring nu!

John smet ut ur stugan och när han närmade sig resten av campingen, kunde han tydligt höra att många redan var vakna. Naturligtvis fanns det ingen ledig toa utan han sprang vidare mot sitt tält och skogsdungen bortanför tältplatsen. Så fort han kom in en bit bland träden så halade han fram sin lem och nästan njutningsfullt kunde han nu äntligen tömma blåsan, rakt ut i den lilla gläntan. Morgonsolen lös på hans ansikte och han tyckte även han kunde känna hur dess strålar träffade och värmde hans lem.

Hans blåsa började äntligen närma sig tom och han skakade och drog lite i sin nu bara halvsvullna sak. Han skulle just hänga in snoppen i byxorna igen när han anade något i ögonvrån. Utan att tänka sig för, vred John sig ditåt och fann en hund med en kvinna i andra änden av kopplet. Hon var högst fem meter från honom och stort leende hälsade hon på honom.

- God morgon!
- Äh, morron...
- Och inte behöver du skämmas för den där inte. Tack för den fin-fina utsikten!

John stod som förlamad, halvt vriden mot henne och hade fortfarande sin halvfyllda lem i sin hand. Hon vinkade till honom med ena handens fingrar och drog den motvilliga hunden till sig. De fortsatte bort längs stigen, strax bakom hans rygg. Generad stoppade hans snabbt in sin krympande snopp i byxorna och skyndade sig till sitt tält.

Han kröp in i det låga tältet och tog fram rena kläder. Efter lite tvekan tog han liggandes av sig allt och drog på sig ett par rena shorts men stoppade de rena underbyxorna i fickan tills efter duschen. Han drog på sig en ren t-shirt och stoppade tvål och tandborste i den andra byxfickan. Om han skyndade sig, skulle han fortfarande hinna tvätta ansiktet och borsta tänderna inne på serveringens toa, innan de skulle öppna butiken.

* * *

Stig låste upp receptionen och Birgit smet smidigt och snabbt in innan han ens hade hunnit öppna dörren helt. På något magiskt sätt hade hon hunnit förbi hemma hos sig och på nolltid förvandlat sig till det han nu såg framför sig. Klädd i en vanlig kort kjol, tunt linne och uppsatt hår. Men det var inte bara kläderna, hela Birgit som sken. Det och kläderna, lämnade inte mycket över åt hans fantasi. Snabbt gjorde de allt i ordning och blev snart klara för den förväntade strömmen av morgontidiga som skulle vilja checka ut. Birgit gav Stig en lite för lång puss, en puss som lovade betydligt mer än det ”ha det bra” som följde efter den.

Stig lämnade Birgit i receptionen och gick in det lilla bakre kontoret för att ringa sjukhuset. Han fick inget svar på numret till dr Köhler utan ringde i stället sjukhusets växel. Han blev då snart kopplad till jourläkaren dr Elinsson, som svarade redan på första signalen.

- Ja, det är jag…?
- Eh, talar jag med dr Elinsson?
- Ursäkta, ja, det stämmer, det här är dr Elinsson. Förlåt mig, jag väntade ett annat samtal. Vem talar jag med och vad kan jag göra för er?
- Ingen fara, ingen fara alls. Mitt namn är Stig, från campingen. Ni har haft en, nej två av mina anställda där över natten. Jag var lovad att få ringa Dr Köhler och kanske hämta upp dem nu på morgonen men jag får inte tag i dr Köhler. Det är inte så att…
- Ursäkta att jag avbryter, men dr Köhler kom just in till mitt tjänsterum. Jag vet precis vilka du undrar över, våra små duvor Elisabeth och Anders och jag ska fråga min kollega direkt här och nu hur det är med att få hem dem. Ett ögonblick bara…

Hon la handen över luren och tittade frågande på sin kollega.

- Så, hur gör vi med dem? Allt klart för hemfärd där antar jag?
- Ja, ja! De äter frukost bara, sedan… Är det Stig i luren?
- Ja…
- Vet du vad, jag tror jag kör dit dem skälv. Jag har ändå funderat på att dagen ledigt. Bad, picknick och vin du vet. Jag tror det vore bra om jag tog dagen ledigt. Vad tror du?

Hon tittade förvånat på honom, fortfarande med handen över mikrofonen, men utan att finna något svar.

- Hälsa Stig att allt bara är finfint och att jag skjutsar dit hans ungdomar. Jag tänker ändå besöka hans bad.  Säg det.

Dr Elinsson tittade förvånat på dr Köhler medan hon långsamt tog handen från luren och satte den till örat igen.

- Ja ursäkta, Stig. Jo, doktorn hälsar att allt är precis som det ska och ungdomarna kan få följa med i hans bil om det går bra för er. Han ska tydligen till badsjön vid campingen nu…
- Ja men är det säkert? Har doktorn verkligen tid med att skjutsa runt mina ungar över halva bygden?
- Han har tid och ska ändå till badet nu.
- Ja, ja. Om det inte är för mycket besvär så tackar jag naturligtvis ja till den fina hjälpen.

Dr Elinsson avslutade samtalet och la på luren. Hon tittade upp mot dr Köhler som fortfarande stod framför hennes bord. Hon tyckte sig se en helt ny person framför sig och hon undrade plötsligt vad det där H-et på hans namnskylt stod för. Han hade tills idag varit dr Köhler, kollega, men idag kände hon inte riktigt igen honom utan fick en plötslig önskan att få veta vem mannen framför henne egentligen var.

- Ursäkta men, det är kanske lite fånigt, men ”Dr H Köhler”, vad står "H" för?
- Henrik.
- Henrik… Henrik Köhler?
- Jo. Så är det, nu för tiden.
- Nu förtiden?
- Äh! Det där är lite fånigt, till och med fåfängt kanske men jag bytte namn när jag skiljde mig.
- Du bytte förnamn, vid skilsmässan?
- Heinrich Köhler var en annan person i ett annat liv och jag har aldrig tyckt om det namnet, inte ens som barn. Kan du tänka dig i skolan? Hur mycket smisk kunde en gosse få? Så jag bytte. Fånigt, va?
- Heinrich, Henrik… Inte mycket till byte, men jag tror jag förstår. Kanske… Hjälpte det?
- Vilket? Bytet? Äh, det blev gjort och det var skönt men det ändrade väl inte på så mycket…
- Henrik… mm, det känns bra i munnen. Betydligt bättre än Heinrich, låter som en korv…

Han såg hur hon log och tittade på honom och han kunde inte förstå hur hon kunde se så fräsch ut. Hon har precis lämnat ett långt nattpass bakom sig och så det som hände på avdelningen... Hon doftade till och med gott medan han själv bara snabbt ville komma i badet eller få ta en dusch. Men han insåg att han inte ville vara ensam. Absolut inte! Han ville desperat ha henne med sig.

- Två frågor Dr E Elinsson: För det första; vad står E för?  Eva, Evelina, Emmy, Emma…?
- Elin, svarade hon med ett leende och försökte se ut som om hon neg sittandes i stolen.
- Dr Elin Elinsson? Så underbart! Då, för det andra; får Henrik erbjuda Elin att följa med honom till stranden och där bjuda på picknick? Med bad, vin och vila!
- Oj! Jag skulle gärna vilja, men jag är nog lite för trött efter den här natten.
- Elin, det här är en helt underbar plats. Magisk! Där går det helt utmärkt att sova sig i fas igen. Jag har själv gjort det, många gånger. Man tar ett uppfriskande dopp, äter lite lagom och sedan ger man kroppen den sömn den behöver, men under bar himmel. Det tar inte många timmar innan man utvilad vaknar igen. Om det inte fungerar för dig så lovar jag att skjutsa dig hem. Snälla, du kan väl följa med?

Elin kände sig som en ung skolflicka igen och såg en annan Henrik framför sig. En pojke som äntligen lyckats samla nog med mod för att generat försöka bjuda ut henne och nu oroligt väntade på svar. Plötsligt blyg och med brinnande kinder, sänkte hon blicken och svarade ett tyst ”Ja tack, Henrik.”

* * *

Anders satt i baksätet i dr Köhlers bil och höll Elisabeth i sin vänstra hand. Framför honom satt dr Elinsson och de var äntligen snart framme vid campingen. När bilen rullade in under den öppna bommen och fram till receptionen, kändes det som om det var en hel evighet sedan han hade varit här senast. Dr Köhler klev ur bilen och öppnade bakdörren för Elisabet så hon bekvämt kunde kliva ur. Anders öppnade dörren på sin sida och i ett infall skyndade han sig fram, öppnade och höll upp dörren för dr Elinsson som log mot honom och klev ut.

Ingen av dem hann inte in på receptionen innan Birgit kom utspringande och tog Elisabeth i sin famn. Birgit både skrattade och grät medan hon kramade om henne. När hon långsamt släppte den generade Elisabeth tog hon i stället Anders hand och drog honom till sig för en bara något kortare kram. Sedan tog hon luft, torkade sina tårar och tittade från den ena doktorn till den andra.

- Stort tack för att ni har fört hem våra barn till oss igen! Sa Birgit
- Vi är inte barn, muttrade en generad Anders.
- Nä, det kanske man knappast kan kalla er längre, sa dr Elinsson skrattandes.
- Men ni kommer alltid vara som våra barn, även den dag ni får egna. Svarade Birgit. - En dag är jag säker att ni själva kommer att förstå just det.
- Ja, erm, harklade sig dr Köhler. Två friska och prima ungdomar levererade, enligt överenskommelse. Om ni ursäktar så skulle jag nu vilja ta min kollega här, dr Elin, till stranden innan hon somnar stående och faller omkull. Snälla Birgit, kan inte du hälsa till Stig att jag kommer förbi honom innan vi lämnar badet?
- Jo självklart, sa Birgit. Ni kan ta bilen hela vägen fram till vändplanen vid sjön, ni vet ju var den är.
- Tack!

Elin och Henrik klev in i bilen och rullade iväg medan Birgit, Elisabeth och Anders tittade efter dem.

- Så? Hur är det med er? Hungriga, trötta, arbetssugna?
- Skulle vilja byta kläder, annars är det bara bra, svarade Anders. - Vad behöver göras?
- Åh, det gamla vanliga: Skura toaletter, sälja korv, ja ni vet. Ni kan kanske ta och börja med servicehusen först så får vi se sen?
- Visst, vi börjar där, sen. Sa Elisabeth.

Elisabeth ville också byta sina kläder och tog därför Anders stadigt i hand och drog iväg med honom mot stugan som hon delade med Lo. Birgit följde dem med blicken och kände omedelbart att det inte var den gamla vanliga Lisa hon såg gå där. Det där var Elisabeth som gick iväg med Anders. Sin Anders. Det kändes ändå rätt och hon hoppades bara att hennes dotter Lo inte skulle bli allt för sårad av att ha förlorat sin flickvän. Hon önskade innerligt att Lo skulle kunna komma över det relativt fort och utan att det förstörde vänskapen fullständigt mellan flickorna.

* * *

- Lo, din mamma kommer! Ropade John.
- Åh, bra! Då kanske vi äntligen kan smita och duscha?

Birgit klev in genom dörren och Lo skyndade fram till henne.

- Mamma, byter du av oss nu?
- Ja ha, vem av er vill gå?
- Båda! Vi måste få duscha så vi tänkte smita iväg snabbt båda två.
- Samtidigt? Ska ni inte gå en i taget?
- Men mamma! Du klarar väl en liten stund själv? Det gjorde ju jag igår!
- Jo, men…
- Tack! Kom John, vi skyndar oss.

Birgit såg hur Lo tog tag i den nye pojkens hand och snabbt drog med sig honom ut från butiken. Hon var inte helt glad över att få ta hand om både butiken och att öppna serveringen själv, men hoppades att en av dem skulle komma tillbaka innan den värsta rusningen började. Hon gick över till serveringen i andra änden av lokalen och låste upp. När hon ställde upp dörren så såg hon ungdomarna igen och hur de nu nästan var framme vid servicehusen. Något fick henne att snabbt titta efter dem en gång till och hon hann precis se hur de försvann runt hörnet av servicehuset. Lo hade fortfarande hållit John i handen.

* * *

- John, kolla herrarnas så kollar jag damernas. Sätt upp skyltarna om städning så börjar vi med den som är tommast, sa Lo.
- Okej!

John plockade fram skyltar om städning från förrådet och ställde dem framför respektive ingång innan han ställde upp dörren till herrarnas och gick in.

- Hallå, någon kvar? Vi tänker börja städa nu!

John såg att det hängde några påsar på ena väggen och hörde att vattnet rann i en av duscharna. Han gick närmare och kikade in genom springan mellan duschdraperi och vägg. Där innanför stod en naken man stod och tvättade två lika nakna småbarn. John knackade på väggen och ropade igen.

- Vi behöver stänga för städning nu, hur mycket mer tid behöver ni?

Mannen hoppade till, tittade ut genom draperiet och sa något på ett språk som John inte förstod. Det lät både som tyska och engelska men ändå inte. Han höll upp sina fingrar för mannen och sa:

- Ten minutes, cleaning. Zehn minute, okej?

Mannen tittade på honom men sa inget mer. John hoppades att mannen hade förstått och gick i stället in till damernas och Lo.

- Lo, är det tomt här?
- Jepp! Jag har börjat med toaletterna. Hämtar du rullar att fylla på med så kan vi ta tvättrummet sen?
- Okej.

John hämtade en trave med toarullar ur förrådet och gick tillbaka till Lo med dem. Men han tänkte inte riskera att smutsa ner sina rena kläder när här skulle städas, utan travade rullarna på en bänk och tog av de rena shortsen och t-shirten. I bara sina gamla kalsonger, började han fylla upp de av Lo städade toaletterna med papper.

Lo var klar med sista toan och stod nu med spolslangen i sin hand för att skölja rent golven. Hon såg hur John kom ut från sista toan och sträckte på sig. Hon fnissade när hon såg hans välfyllda kalsonger och kunde inte låta bli att spola på dem med slangen så John blev sjöblöt och skrek till. Skrattandes sprang han fram mot henne medan hon fåfängt försökte hålla honom ifrån sig med slangen och den kraftiga vattenstrålen.

- Nej, John, sluta! Akta mina kläder!
- Skulle väl du ha tänkt på innan!
- Nej! Låt mig ta av dem, snälla?

John erövrade spolslangen från Lo som snabbt och fnittrande sprang undan. Fort tog hon av sig sina halvvåta kläder och hängde upp dem. Helt naken kom hon tillbaks till John och gick rakt fram till honom. Johns blick fastnade vid hennes vackra kropp och han gav utan motstånd tillbaka slangen till henne innan han tog av sig sina våta kalsonger.

- Hoppas det inte kommer någon, sa John och slängde kalsongerna i riktning mot ombytesrummet.
- Varför skulle det komma nån? Vi har ju stäng för städning...

Lo spolade av de ytor som skulle rengöras och John gick efter med rakan för att få bort smuts och vatten. Lo sneglade hela tiden mot honom och såg hur hans stora snopp hängde och slängde medan han arbetade. Först tycke hon det såg lite fånigt ut men ändå kunde hon inte låta bli att titta. Efter en stund kände hon istället att hon började bli lite upphetsad av synen och när hon inte längre kunde ignorera det, tog hon i stället och exponerade sig så mycket hon kunde för John. Så ofta hon fick chansen, böjde hon sig djupare framåt än hon behövde och försökte samtidig vända sin bak mot honom. Hon sträckte också på sig extra mycket uppåt och spände ut brösten när hon var vänd mot honom.

John fick stup i ett se en glimt av Los lockande mus eller bröst. Trots att han försökte undvika det, kände han ändå hur hans lem alltmer fylldes. I takt med det, såg hans sig allt oftare om för att försäkra sig att de fortfarande var ensamma. Toarummet var nu rent och han såg hur Lo drog med sig slangen in i tvättutrymmet. Han tog rakan och gick in efter henne. Så fort han kom in genom öppningen, träffades han rakt på sin svällda snopp av den hårda vattenstrålen. Han skrek till och försökte lönlöst skydda sig med händerna.

- Nej Lo, sluta!
- Hi, hi, hi, den där behöver kylas ner!
- Du behöver lugnas ner, sa John, trotsade vattnet och kämpade sig fram mot Lo.

Hon kände hur han slog armarna och henne och hur hans våta kropp blötte ner hennes. Hon kände också hur hans svullna lem rörde vid henne när han försökte vrida slangen ur hennes grepp. Lo kunde inte låta bli att stryka sig mot honom och tyckte hon kände hur kuken växte mot henne. När John fick slangen ur hennes grepp, försökte hon i stället få tag i hans lem. John blev helt still när hon slutligen lyckades. När hon nu hade honom i sitt grepp, började hon mer smekande utforska huden längs hela dess längd.

- Om det kommer någon då? Undrade John oroligt.
- Det hör vi… Om vi gör det snabbt märker ingen nått…

John såg på Lo och kunde inte undvika att blixtsnabbt få fullt stånd av kombinationen hennes hand om hans lem och den utsatta situationen. Han stod naken i damernas tvättrum och Lo runkade hans kuk. Dörrarna var inte låsta, tvärt om uppställda och vem som helst skulle kunna strunta i städskyltarna och bara kliva in. Los mun sökte hans och han stängde av spolvattnet med munstycket, släppte slangen på golvet och tog Lo i sin famn.

Lo backade mot en bänk vid väggen och fortfarande kyssandes följde han henne. Hon lyfte ena benet, stödde det på bänken och försökte styra hans styva kuk in mellan sina ben. John knäade en aning och kände hur hon fick hans ollon i läge. Fortfarande kyssandes, sträckte han på benen igen och pressade sig på så vis in i hennes kropp. Det tog stopp innan hade helt raka ben.

Lo stönade och försökte komma upp på tå för att minska trycket djupt där inne i sig. Hon kände Johns starka händer om sina skinkor och hur han lyfte henne mot sig. Lo bröt kyssen och tittade flämtande på honom.

- Du är så djupt…

John svarade inte med ord utan började bara röra sig i hennes kropp. Han mer eller mindre lyfte henne upp och ner för sitt hårda skaft, så pass att hennes fot gång på gång lättade från golvet. Med ett stön släppte han plötsligt ner hennes och hans kuk pressades den allra sista biten in i hennes kropp. Tårarna rann på Lo men hon log ändå lyckligt när hon kände att hon stod på hela foten. Johns ollon pressade hårt mot hennes allra innersta men han hade fått in hela sin kuk i henne. Krampaktigt och ryckigt rörde hon sitt underliv om honom och kunde känna hur han hans kropp då tacksamt pressade mot hennes klitoris.

* * *

Elisabeth och Anders höll varandras händer när de lämnade stugan som hon delade med Lo. Hon hade nu bytt kläder, borstat sitt hår och de var på väg för att städa servicebyggnaderna. När de kom fram såg de att städskyltarna redan stod framställda och att dörren till herrarnas var uppställd.

- Verkar som Stig redan har börjat, sa Elisabeth.

Hon gick in genom den öppna dörren och ropade.

- Hej, vi är här nu!

En naken man som stod och torkade två mindre barn med en handduk, tittade förskräckt upp och försökte skyla sin kropp bakom barnen.

- Oj, var ni kvar här. Det är stäng för städning, closed for cleaning.

Mannen svarade något obegripligt men Elisabeth hade redan vänt sig om och var på väg ut igen.

- De var bara nån pappa och hans barn där, vi får kolla i damernas.

Elisabeth gick in genom den öppna dörren till damernas med Anders tätt bakom sig. När de kommit in en bit hörde de dova stön och ljusare flämtanden. Omedvetet saktade in och fortsatte smygande närmare ljuden. Försiktigt tittade in i dusch- och tvättdelen. Elisabeth såg hur Lo stod lutad med ryggen mot väggen och blev hårt knullad framifrån av John. Det högg till i Elisabeth och hon tog ett hårare tag om Anders hand men hon kunde inte sluta titta.

Anders såg också hur John böjde på knäna och stötte upp i Lo med djupa, nästan djuriska stötar. Varje gång John pressade uppåt, flämtade Lo högt och skakade på huvudet. Synen och ljuden fick Anders snopp att snabbt vakna. Han stod tätt, snett bakom Elisabeth och pressade omedvetet sitt underliv mot hennes fasta bak medan han viskade i hennes öra:

- Han knullar hennes så hon lyfter från golvet!
- Men hur kan han…  i henne… hur kan hon…?
- Va då?
- Han är så stor, för stor…!

Elisabeth kände att Anders stod tätt intill henne och hade sitt hårda stånd mot hennes bak. Att se John ursinnigt pumpa i Lo hade redan gjort även Elisabeth kåt och våt. Villigt mötte hon Anders hårda stånd med sin stjärt.

- Lo, jag kommer att komma snart...
- Nej, du måste fortsätta. Lite till...
- Men jag kan inte! Kommer snart... eller måste vila...

Elisabeth såg hur John blev stel, sträckte på ryggen och på raka ben höll Lo uppträdd och stilla hängande på sin stora kuk. Lo gnällde och John flämtade andfådd medan han med ett stadigt tag i hennes skinkor höll henne mot sig.

- Nej John, fortsätt, jag är så nära...
- Då sprutar jag! Måste vänta lite...
- Släpp ner mej, släpp ner mig.

John böjde på sina ben tills Lo stod med bägge fötter på golvet igen och sakta drog han sig ur henne. Elisabeth flämtade när hon såg hur Johns fuktblanka kuk, centimeter för centimeter, sakta lämnade Los underbara kropp. Hon kände hur Anders bakifrån började slita i hennes kläder och fick ner en hand i hennes byxor och automatiskt lutade hon sig framåt. Elisabeth särade på benen så mycket hon kunde och belönades genast med att Anders försökte få in ett par fingrar i henne bakifrån. Elisabeth kunde inte undgå att stöna av den välkomna känslan, samtidigt som hon knep om honom. När det fick Anders mer ivrig, fick hon svårt att behärska sig. Lite orolig försökte hon dra sig ifrån honom igen.

- Sluta. Sa Elisabeth svagt.
- Va? Men...
- Inte här... Inte när dom kan se.
- Men vi ser ju dom?
- Jo... men…

Elisabeth var full av dubbla viljor. Hennes kropp ville att Anders fortsatte smeka henne och helst, helst gick vidare, fortast möjligt. Samtidigt kände hon sig konstigt osäker och ville inte bli sedd av vare sig Lo eller John. Hon knep hårt om Anders fingrar i ett försök att få honom lugn men kunde själv inte slita sig från den scen de båda tittade på.

Så fort Lo var fri från Johns lem, vände hon ryggen mot honom och gick ner på knä med ena armen på bänken som stöd. John förstod vad hon ville och gick också han ner på knä bakom henne. Direkt styrde han sitt stånd mot hennes svullna och väntande kön. Lo förde ner en hand under sig och hjälpte ivrigt att styra honom i läge.

- Knulla mej nu, John.

Anders såg hur John centimeter för centimeter matade in sin lem i Lo igen och synen fick honom inte lugnare. Han kände hur Elisabeth knep om hans fingrar och han strök sitt stånd hårdare mot Elisabeths höft. Att Lo samtidigt, tydligt och i högt tempo, smekte sig själv, ökade på hans upphetsning ytterligare. När Anders kände hur han närmade sig orgasm, tappade självbehärskningen och stötte hårdare och mer målmedvetet mot Elisabeth. Hon drog sig så mycket ifrån honom hon kunde och ropade till.

- Nej! Sluta!

Anders såg hur John vred på huvudet och fick syn på honom och Elisabeth men han hade ändå svårt att sluta röra sig.

- Lisa? Sa John förvånat och saktade in.
- Nej, inte igen! Fortsätt då, jag är så nära... Snälla, du måste fortsätta...  bönade Lo.
- Men Lisa och Anders...?

Lo vred desperat på huvudet för att försöka se vad det var som störde John, samtidigt som hon fortsatte att frenetisk smeka och stötta sig själv bakåt mot Johns kuk.

- Lisa, där, och Anders…
- Struntar i dom! Jag måste få komma nu...  Bara lite till...

John kände hur Lo knep hårt om hans skaft och stötte sig själv mot honom. Utan att ta blicken från Anders och Lisa, började han försiktigt röra sig i Lo igen.

- Ja! Äntligen…
- Kommer du, Lo?
- Ja, ja... lite till... kom, hårt... i mej....

John höll fast i hennes höfter och stötte äntligen hårt i henne igen. Lo började darra och kvida under de hårda stötarna djupt in i hennes kropp. Hon kom! Orgasmen gjorde henne alldeles matt i hela kroppen. Hon släppte greppet om sitt eget kön och andades tung och djupt. Hon kände hur John nådde sin orgasm, djupt i henne och hur han långsamt småjuckade lite till innan han drog sig ur henne. Hon var för matt efter sin orgasm för att orka bry sig om något men var ändå medveten om hur hans sperma direkt började rinna ur henne och ner längs hennes ben.

När Elisabeth såg hur Lo nådde sin klimax, var hon själv ytterst nära. Anders sökande fingrar i henne, hans rörelser mot höften och synen av hur John för andra gången drog ut sin stora kuk ur Lo, hade fått henne till orgasmen gräns. Ändå gjorde hon sig fri från Anders och såg från honom till Lo.

- Lo... sa Elisabeth och Lo mötte hennes blick.
- Jag behöver nog en dusch... sa Lo.
- Jag med…

John och Anders stod där de stod, den ena naken men båda med tydliga stånd. Framför sig hade de varsin tjej som såg på varandra. Bägge killar kände de sig nu generade och alltmer osäkra, om än av olika skäl. Anders som sedan igår varit så glad över att äntligen ha fått sin Elisabeth. Nyss hade de båda blivit tända men hon hade inte alls brytt sig om honom. Tvärt om! Istället pratade hon med sin flickvän Lo medan hon tittade allt hon kunde på John och hans stora kuk. Anders sinne var omedelbart tillbaka där det så många gånger kraschat förut, där Elisabeth alltid lämnat honom, efter att hon spelat sina spel och fått som hon ville.

John såg på Lisa där hon stod lite framför Anders och han såg att hon sökte han blick. Det högg till i honom och han kände sig konstigt velig. Splittrad och som dragen i. Där fanns hon, tjejen han alltid hade letat efter men framför honom fanns också den underbara Lo. Han visste att Lo var rätt men ändå drog något i honom när han såg sin Lisa… som om han fortfarande sökte efter henne...

Lo kom sakta upp på benen och kunde inte undgå se hur Elisabeth och John såg på varandra. Sakta blev hon också medveten om hur Andres följde vad som hände och såg att han var sådär avstängd som han ibland blev. Det här var inte bra. Hon måsta prata med Elisabeth! Måste få henne för sig själv för att kunna prata ordentligt.

- John? John! Kan inte du och Anders städa inne på herrarnas, så får Lo och jag duscha ifred och göra klart här?
- Öh men… Men kan vi inte duscha tillsammans? Frågade John.
- Inte nu. Jag måste prata med Elisabeth, snälla?

John tittade på Anders som såg lika ovetande ut han, även om han inte sa något. Lo tittade kort mot Elisabeth innan hon gav John en kort kyss.

- Gör det, John. Ta med Anders så får jag prata lite med Elisabeth.

John suckade och gick mot sina kläder. Där tvekade han. Han ville inte sätta på sig sina rena shorts på sin blöta kropp och kladdiga snopp men så fick det bli ändå. Anders hade bara behövt rätta till sina byxor och såg ut att vänta på honom. Tysta men tillsammans gick de iväg till herrarnas avdelning och lämnade tjejerna ensamma kvar.

Medan Lo plockade upp slangen från golvet och började spola av duschutrymmet, smet Elisabeth iväg och klädde av sig. Naken smög hon i duschrummet igen och försiktigt kramade hon om Lo bakifrån.

- Lo, är du arg på mig?
- Borde jag det?
- Vet inte... Jag har kanske inte alltid varit... inte alltid gjort rätt...

Lo vred på huvudet så de kunde se på varandra. Trots att hon nyss varit med John, hade Elisabeths nakna kropp mot hennes egen, samma effekt som den alltid haft. Hon blev alldeles varm igen och som försvagad. Lo blev irriterad på både sig själv.

- Nä, du har väl inte alltid gjort det som är rätt men du gjorde i alla fall så jag träffade John.
- Så, det är ni som är tillsammans nu, du och John?

Lo skrattade kort.

- Vi knullade nyss, jag trodde du såg det? Brukar inte det betyda att man är tillsammans? Fast det kanske det inte gör? Jag är lite ovan med killar som du vet...
- Älskar du John? En kille?
- Kille? John är inte som någon annan...
- Nä verkligen inte! Hans kuk är enorm!
- Elisabeth! John är mjuk, nära... kan inte beskriva det riktig, men jag är glad med honom. Är inte du ihop med Anders nu då?
- Är jag? Jag tycker om dig Lo, men Anders... är väl också fin…
- Men då så, du med Anders och jag med John. Kan det inte va så nu?

Elisabeth tittade tyst på Lo innan hon svarade.

- Jo, men jag tycker ju om dig, också... och vill... vill inte vara utan dig heller...

Lo kände hur Elisabeths ena hand försiktigt smekte henne långt ner på ryggen, precis så fingrarna lätt snuddade vid skinkan. Lo blev först tyst, bet sig osäkert i underläppen och såg på Elisabeth.

- Elisabeth, man kan inte... Tror du inte Anders blir ledsen om du är med andra?
- Inte om det är du... och om han är med kanske... Jag tror han tycker om dig lite också! Du såg ju hur han tittade dig...
- Han tittade på John också.
- ...och blev kåt!
- Lisa! Kåt och kär är inte samma sak. Jag tycker inte om alla som har gjort mig kåt och jag älskar dom definitivt inte! Har du inte förstått skillnaden ännu? Tror du inte Anders har det?

Elisabeth släppte Lo och gick in i en dusch. Vänd mot väggen och ryggen mot Lo, satte hon på vattnet och lät det bara rinna över sin kropp. Lo stod kvar mitt på golvet och såg efter henne och hur Elisabeth apatisk bara lät vattnet skölja över sig. Lo kände hur en klump växte i magen, en klump hon inte ville veta av. Efter en lång stund gick hon försiktigt fram till Elisabeth och la en lätt hand på hennes axel. Elisabeth ryckte till som av ett slag och Lo hörde hur hon snörvlade. Lo tog sista steget fram och stående tätt bakom Elisabeths rygg, lutade hon fram huvudet och nästan viskade i hennes öra:

- Klart jag fortfarande tycker om dig, men jag tänker inte såra John. Inte Anders heller. Jag tror jag älskar John och vill försöka vara med honom. Kan vi inte bara vara vänner, alla fyra?

Lo pussade Elisabeth ömt på halsen, precis under örat och kände hur Elisabeth darrade till. I samma ögonblick som hon kände läpparna mot den varma huden, insåg hon att det kanske var dumt gjort. Elisabeths kropp flyttades omedelbart bakåt tills den kom tätt mot hennes. Vattnet rann över dem båda nu och Elisabeth vred sig långsamt om och fick sitt huvud och mun mot Los. Lo kände hur Elisabeths läppar var bara någon centimeter från hennes och oförmögen att slita sig från situationen kände hon hur hennes kropps lustar vaknade igen. Mot sin vilja kunde hon bara vänta på att deras läppar möttes och känna hur Elisabeths tunga försiktigt sökte sig längre in mellan hennes läppar.

* * *

- Anders, är du och Lisa ihop nu? Frågade John.

När han inte fick något svar, stannade John upp och tittade direkt på Anders. Han såg spänd ut och John fick intrycket av att han helst inte ville svara. Tillsist gjorde han nu det ändå, men som om under protest.

- Jag vet inte. Muttrade han.

John fortsatte se på Anders och tillsist kommer ytterligare några ord.

- Jag vet inte. Med Elisabeth... man vet aldrig... hoppas det...

Mer blev inte sagt innan Anders vände sig bort från Johns blick och fortsatte städa. Även John började igen och de fortsatte under tystnad fixa med det de skulle inne på herrarnas. De funderade var för sig på vad som egentligen hade hänt. För bara någon dag sedan hade John funnit sin gamla barndomskärlek och de hade haft sex. Bara en kort stund efter det, hade han haft sex med en annan och för honom då helt okänd tjej, Lisas flickvän Lo. På något vis hade det slutat med att John nu var ihop med Lo och det kändes ändå helt rätt, nu. När inte Lisa var här.

Anders hade i alla år funnits bredvid Elisabeth och Lo men utan att få den kontakt han allra mest önskade med någon av dem. Lo var snäll men inte med killar. Alltså hon var snäll mot dom men var inte med dom. Elisabeth hade han otaliga gånger fått se hur hon hamnat i någon annan killes famn och nästan alltid bara för en kort period. Många gånger hade Elisabeth sökt tröst hos honom men alltid kärleken från Lo. Till sist hade han insett att tjejerna var ett par, tills nästa tillfälliga kille dök upp. Nu hade hans tur kommit och Elisabeth hade äntligen varit med honom, men för hur länge? Anders kunde bara hoppas att det inte skulle bli lika kortvarig som för alla andra killar och att Elisabeth sedan gick tillbaka till Lo. Fast där... kanske...

- Du och Lo då? Är inte ni ihop? Undrade Anders med något hoppfullt i rösten.
- Jo, det är vi nog. Trodde jag var kär i Lisa men sen kom Lo, hon är något annat... Hon är alldeles speciell!
- Men du gillar Elisabeth också?
- Ja det är väl klart, men på annat sätt liksom. Jag har längtat och saknat den där Lisa som jag träffade här när vi var små men din Elisabeth är inte längre samma person. Jag tycker om Elisabeth men jag är ganska säker på att det är Lo jag älskar.

John och Anders plockade ihop städsakerna och när de var klara var det Anders tur att titta på John.

- Låg du med Elisabet? Frågade Anders.

John suckade innan han svarade.

- Låg...? Inte då.
- Men du har gjort det alltså?
- Anders, vad spelar det för roll? Har inte Lisa haft andra killar?
- Jo, hon har ju det! Hon ligger med dom några gånger och sen skiter hon i dom.

John såg något i blicken på Anders och plötsligt trodde han att han förstod.

- Och du är rädd att hon gör samma sak med dig?
- Varför skulle hon inte göra det? Hon gjorde det ju med dig! Fräste Anders.

John tittade på Anders och såg att han faktiskt såg mer ledsen än arg ut.

- Såhär är det; Lisa ”sket” inte i mig men på något sätt lurade hon ihop Lo med mig. Det var när vi precis hade träffats igen, Lisa och jag... Hela grejen var ganska förvirrad och jag tror inte det var hennes mening. Dagen efter var nämligen ännu mer konstig. Då sprang jag ihop med Lo igen och efter det är det bara hon och jag. Det är Lo som jag vill och har varit med och jag tror faktiskt Lisa kan ha blivit lite sårad av det...

Anders svarade inget utan tittade bara tyst ner i golvet. Han stod vid väggen som skiljde herrar och damers dusch åt. De kunde båda höra hur ljudet från duschvatten tystnade på andra sidan väggen och nu när de båda var tysta kunde de svagt höra andra ljud. Det lät som om tjejerna också pratade eller vad de nu gjorde.

- Du Anders, vi låg med varandra, Lisa och jag, men då trodde jag att jag hade hittat den tjej som jag alltid hade älskat och det bara blev så just då. När jag lite senare hamnade med Lo, visste jag inte ens vem hon var men både hon och jag var, ja... vi var kåta. Det var skönt. Allt var skönt! Efter det, har jag bara varit med Lo och det har varit som en helt annan grej. Jag tror det är skillnad på att bara vara kåt och knulla med någon mot att faktiskt vara förälskad i en person och älska med den. Skulle inte du ligga med Lo om hon ville det?
- Nä!
- Inte? Om du såg Lo naken, som nyss när du och Lisa kom på oss. Om Lisa inte hade varit med, hade du inte blivit kåt ändå då?
- Jo, men...
- Och om jag inte heller hade varit där, bara försvunnit liksom, om Lo då hade försökt få av dig kläderna, kyss dig, smekt dig, kanske sugit lite eller nått, hade du då inte legat med henne?

Anders bara tittade på John och de hörde båda ett nytt ljud genom väggen. Det lät som om någon gnällde.

- Jag tror du hade gjort det och att du skulle ha tyckt om det. Jag tyckte om det med Lisa och med Lo, men jag älskar Lo. Jag tror kärlek är mer än bara knulla, tror inte du?
- Kanske...

De tittade båda två nu på väggen och lyssnade innan de såg på varandra igen.

- John, jag tror Elisabeth är med Lo igen...
- Kanske... Lo tycker om Lisa, eller Elisabeth som hon säger, men jag tror ändå hon älskar mig.
- Men Elisabeth och Lo...?
- Ja, så dom kanske knullar? Då har jag två val: Jag kan visa Lo att jag fortfarande älskar henne eller ge upp och åka hem. Bara med första alternativet har jag en fortsatt chans med Lo. Vad du vill med Elisabeth, det är ditt val. Jag tänker gå in till dem!

Killarna smög snabbt in på tjejernas igen och stängde den här gången ytterdörren efter sig. När de närmade sig duscharna hade John redan börjat få stånd. Rätt eller fel men tanken på Lo med Lisa kändes mer upphetsande än hotfull. Ljuden han hade hört, kombinerat med vad hans fantasi kopplat dem till, hade fått det att börja växa i hans byxor. När de försiktigt kikade in till duscharna, såg de Lo stå bredbent med ryggen lutad mot väggen. Lisa stod tätt framför henne och höll helt tydligt Los hand mellan sina egna ben medan hon kysste och nafsade Lo över mun och hals.

- Elisabeth, vi borde inte...
- Jag måste få komma. Vill bara göra det fint...

Lisa släppte taget om Los hand mellan sina ben och flyttade istället in sin hand mellan hennes ben. Snabbt fann hon Los klitoris och smekte över den med tummen samtidigt som två av hennes fingrar sökte sig längre ner och in i Lo. Lo flämtade och höll hårt med sin fria hand i Elisabeths hår.

- Är det inte skönt, vill inte du också komma?
- Jo, men...  Oh! Men med John... jag vill vara med honom...

Lisa röde sig mot handen mellan sina ben i samma takt som hon smekte med sina fingrar i Lo. När Lo inte längre protesterade, såg hon upp i hennes ansikte.

- Du ville ju att vi skulle vara vänner alla fyra? Får jag inte va med min flickvän då? Säg att du inte tycker om det, säg att det inte är skönt, så slutar jag.
- Skönt... det är skönt, men jag vill ha John...

Lisa attackerade Los klitoris igen och samtidigt pressade hon in ytterligare ett finger i Lo

- Smek mig också, Lo!

Helt tysta hade killarna hunnit stå och titta på tjejerna en stund innan John såg på Anders, ryckte på axlarna och tog ett steg längre in i duschrummet. Lo fick direkt syn på honom, ryckte till av överraskningen och gjorde sig fri från en lika överrumplad Lisa. Halvvägs mellan Lisa och John stannade Lo. John var medveten om den helt nakna Lisa men det var bara Lo han såg på. Han var inte bara tänd, han var alldeles spänd och varm inombords. Med ena armen sträckte han sig efter en handuk som hängde på väggen och höll fram den mot Lo. När hon försiktigt fortsatte närmare honom, slappnade han av. Han svepte handduken om henne och hon flöt in i hans famn. De bara stod där och höll om varandra medan Elisabeth villrådigt såg från dem och mot Anders. Där fanns ingen utsträckt hand som John hade räckt Lo och Elisabeth blev ordentligt osäker. Plötsligt desperat försökte hon lönlöst skyla sin nakna kropp och samtidigt rusa förbi dem och till sina kläder i ombytesdelen.


En lika osäker som sårad Anders följde Elisabeth med blicken men hindrade henne inte där hon naken svepte förbi honom på bara någon decimeters avstånd. Lo tog ett djup andetag och med en suck såg hon på Anders.

- Om du verkligen tycker om henne, borde du säga det. Sa Lo och vände sig mot Anders. - Hon är lite trög ibland...


Anders såg på Lo och sedan på John som nickade innan Anders osäkert och långsamt försvann i riktning mot ombytesdelen.

- Förlåt. Sa Lo tyst och begravde sitt ansikte i Johns axel.
- För vad?
- Mej... och Elisabeth...

Anders fann Elisabeth i full färd med att snabbt men fumligt försöka få kläder på sin våta kropp. Trosorna satt i stort där de skulle men med byxorna gick det inte så bra med. Hon såg honom komma och när hon då fick än mer bråttom, fastnade hon med foten och tappade balansen. Sakta började hon falla bakåt. Utan att tänka var Anders snabbt framme och försökte fånga upp henne. Han lyckades inte helt hindra hennes fall men mildrade det så pass att de båda blev sittande på det fortfarande våta golvet. Anders släppte inte taget och när han förstod att hon grät tyst, drog han i stället henne närmare intill sig.

- Gjorde du illa dig? Undrade han tyst.

Han strök undan en våt hårtuss för att försöka se hennes i ögonen. De var slutna och hon hängde med huvudet. När han även försökte vrida hennes ansikte upp mot sig, protesterade hon lite men det fick i alla fall effekten att hennes huvud lutade mot hans bröst. Osäker satt han bara där och höll om henne. Det enda han var säker på var att det här kändes bättre än att se henne rusa förbi och oändligt mycket bättre än att se henne med andra killar. Han var försiktigt förhoppningsfull men samtidigt rädd för att mista den lilla närhet han just nu hade.

- Varför är du alltid snäll mot mig?

Hennes röst fick honom att hoppa till. Sakta tog han till sig orden och frågan de format. "Snäll" Var det vad han var? "Snäll" Han hade hellre varit snygg, häftigt och... och vad nu tjejer och i synnerhet Elisabeth ville ha... Snäll hade inte hjälpt honom så mycket så här långt i livet...

- Förlåt mig. Kan du det?

Han visste inte vad han skulle svara. Förlåta, vad...?

- Jag ska aldrig mer prata med Lo. Inte John heller, jag lovar! Vill du det?
- Jag vill bara att du är med mig...

Anders hörde förvånat sig själv svara men det var sant, det enda han ville var att få vara med Elisabeth.

- Då är jag med dig... om du vill.

Elisabeth hade svarat med låg röst men vände nu upp sitt rödgråtna ansikte mot hans och deras läppar möttes. Inte i en kyss, utan bara ömt snuddande vid varandra medan de båda försökte komma än närmare den andre. Efter vad som kändes som en evighet men ändå alldeles för kort tid, tog Elisabeth sina läppar en aning från Anders och viskade:

- Jag vill hem. Kommer du med?
- Ja...
- Hjälp mig upp.

Anders hjälpte Elisabeth till stående och hon fick på sig sina kläder. Utan ytterligare ord smet de tyst iväg och hand i hand gick de sakta mot tjejernas stuga.


John och Lo hade lyssnat på de två i rummet bredvid och låtit dem vara ifred. När de nu hörde dem gå, såg de på varandra och deras egen kyss sa allt. Där fanns inte mycket osäkerhet utan bara kärlek.

- Du är hård.
- Är väl inte så konstigt, efter vad jag såg?
- Nä, kanske inte... Jag är också kåt...

De log båda två när de plockade undan det sista och sedan gick för att klä på sig. När de var helt färdiga, skyltarna bortställda och alla campingens sanitetsutrymmen åter öppnade för väntande besökare, gick även de därifrån, hand i hand.

- Var ska vi? Undrade John.
- Hem till mig, till mammas hus. Något säger mig att vi inte ska störa i campingstugan just nu.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

OJ. Jag hinner inte med! Typ. Har läst hela serien och det känns som om jag suttit i en bergochdalbana med en ratt att försöka styra mitt ekipage. Ner i ett dike, upp igen och gasen i botten. Stångas hela tiden med att få en verklighetsbild, men vet sedan länge att jag misslyckats. Kul ändå, även om jag landat något vimmelkantig.

9/11, 2014 kl. 00:04

#1

ylvalisa

Tack Deep! Har läst hela serien nu. Riktigt bra och upphetsande!
Kram
Ylvalisa

20/10, 2014 kl. 14:46