Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2014 kl. 12:43, av Fjölner

Ett biobesök utan film

I en biografs mjuka dunkel kan mycket intressant utspela sig och inte bara på den stora duken längst fram i salongen. Vad som en dag tilldrog sig på den bakersta bänken är vad denna berättelse handlar om...

VI VAR BÅDA LITE BLYGA och ganska nervösa för att mötas i det verkliga livet. Under en lång tid hade vi bytt tankar och fantasier på nätet, både via mejl och på en speciell sida för diskreta möten.
Jag var en aning mer erfaren än han när det gällde att träffa män på detta alldeles speciella sätt med bisexuella förtecken. För honom var kontakten med mig en spännande nyhet. Vem som hade tagit första steget till vår kontakt vet jag inte nu, men kanske var det jag som hade uttryckt uppskattning av hans kuk som han visade i en presentation på den speciella sidan där män söker kontakt med andra män?
Under våra meddelandeutbyten hade jag tydligen lyckats locka fram en sida hos honom som han hade hållit väl dold. Jag skickade text och bilder och han skrev tillbaka att han till sin överraskning blev starkt berörd. Han blev kåt och darrade av förväntan, lust och rädsla när han tittade på de bilder av min kuk och de filmsnuttar han fick när jag sög kuk.

JAG HADE VARIT MED OM ett par incidenter i fyllan och villan för nästan 40 år sedan. Jag hade haft en kuk i min mun. Han som jag sög var fullare än jag och hos honom var det bara kuken som var vid medvetande. Resten var långt borta i alkoholdimmorna och dagen efter kom han inte ihåg vad som skett. Jag kom ihåg och kände skam, men jag mindes också hur lent det hade känts med hans ollon mot min tunga.
Jag lyckades tränga bort det mesta av minnet men kvar fanns, och har funnits genom åren, minnet av hur sidenlent det hade känts att suga på hans kukhuvud. Det minnet har jag haft undantryckt, men i början av detta år kom det tillbaka med en starkt lockande och väldigt upphetsande kraft.

VID ETT ANNAT BERUSAT TILLFÄLLE under samma tidsperiod för länge sedan blev jag också avsugen. Han som sög mig och svalde min säd gick direkt efteråt på toa och spydde ur sig min sperma. Jag kände mig starkt avvisad och bestämde att framöver var det bara kvinnomunnar som skulle få ta emot min kuk och mina utlösningar.
För några år sedan genomgick jag en inre strålbehandling för att slå ut en diagnosticerad prostatacancer. (Under nedsövt tillstånd förs via mellangården speciella tunna rör in på de sjuka ställena i prostatan och där anbringas jod-frön som med sin radioaktiva strålning skall döda cancercellerna. Under det år då dessa frön är verksamma slår de också ut prostatans normala funktioner.) Man blir fri från cancern med av bara farten försvinner också större delen av förmågan att spruta vid utlösningar. Potensen blir även nedsatt, men inte lusten efter sex.
Det är ju lite genant att aldrig bli helt styv och att i stället för de gamla fontänspruten av sperma, så kommer det bara en liten ynka mängd. Några befruktningsdugliga spermier kommer heller inte ur den kåta men bara halvstyva kuken.

MEN DET MAN FÖRLORAR på karusellen kan man få tillbaka på gungorna. Min kåthet hade växt och målet för den hade fått en ny bredd. Jag började också känna en stark dragning till män, eller snarare till det män har mellan benen. Jag ville suga kukar och svälja sperma!
På nätet kom jag i kontakt med en man som varit med om detsamma som jag och som fått samma överraskande sidoeffekt och en dag hade vaknat som bisexuell. Vi hade glädje av att dela erfarenheter, fantisera om homosex och beklaga oss över att våra fruar verkade ha tappat lusten för våra kukar.
Av en ren tillfällighet snavade jag över BC, vilket blev ett riktigt lyft. Där fick jag bekräftelse på att min kuk dög och att den frestade många män och även en och annan kvinna. Många av mina nya kontakter var också väldigt intresserade av att få sina kåta lemmar avsugna. Men som nyväckt bi var jag försiktig och tveksam. Men kåtheten var starkare än min tveksamhet.

DET ÄR HÄR MINA AKTUELLA erfarenheter kommer in. De är inte så omfattande, men för mig har de varit ytterst tillfredsställande! Sedan mars detta år har jag haft oralsex med tre män och två av dem har jag låtit spruta och tömma sig i mitt svalg vid två olika tillfällen. Alla gånger hade jag upplevt aldrig förr kända lustkänslor och njutit mer än jag hade kunnat föreställa mig. Jag måste erkänna att det faktiskt var skönare att suga kuk än att slicka fitta!
Jag var alltså, om också obetydligt, mer erfaren än den man vars homoerotiska lustar jag hade väckt och som jag snart skulle träffa som en verklig person i det verkliga livet.
Han bodde i utkanten av en större stad, i vilken en av mina vuxna döttrar bodde. Jag hade alltså en godtagbar ursäkt för att sätta mig på tåget för att besöka denna stad, utan att min fru behövde bli misstänksam.

EFTER EN LÅNG TID AV UTBYTE av allt hetare meddelanden hade vi till slut bestämt en dag och en tidpunkt för vårt första möte. Vi hade kommit fram till att vår första träff skulle ske på en mer offentlig plats. Dels av trygghetsskäl, men också för att göra det lättare att avbryta om det skulle visa sig att det inte förelåg de rätta vibbarna.
Jag hade föreslagit att det kanske skulle vara en god idé att börja med att gå på bio tillsammans. Då skulle vi ju kunna sitta nära varandra – om inte annat…
Vi träffades utanför bion. Jag bar en röd keps för att lättare bli igenkänd. Men han kom direkt fram till mig. Han hade inte haft några problem att känna igen mig från bilder och filmklipp han hade fått, trots att jag då oftast hade haft en kuk i min mun!

VI HANDHÄLSADE OCH SÅG VARANDRA djupt i ögonen. Jag kände att jag rodnade och det gjorde också han. Handen han gav mig till hälsning var mjuk, varm och lite fuktig. Så var nog även min hand.
Eftersom det var mitt på dagen var det gott om lediga platser i biosalongen. Vi valde att sitta längst bak, så att vi inte skulle ha någon bakom oss. Vi hade våra platser i bänkradens mitt. Det var inga andra som valde att sätta sig där. De andra biobesökarna hade placerat sig många rader längre fram i bion. När filmen började satt vi därför nedsjunkna i våra fåtöljer nära varandra, men lång ifrån alla andra.
När filmen var ungefär tio minuter gammal lät jag försiktigt en hand smyga över till honom. Först stelnade han till när jag lade min hand på hans lår. Jag lät handen ligga alldeles stilla och stråla värme och snart kunde jag känna att han slappnade av. Jag smekte försiktigt och kunde ana att han särade sina ben. Jag hade ingen brådska. Jag hörde att han andades tyngre och snart kunde jag ana ett välbekant ljud. Han drog ner blixtlåset i sin gylf.

FÖRSIKTIGT SMÖG JAG MIN HAND in mot hans skrev och mötte hans hand. Ja visst, han hade öppnat sin gylf och tagit fram kuken som han nu runkade försiktigt.
Jag övertog jobbet med att stimulera det organ som nu var styvt och stort i min kramande hand. Jag blev alldeles underbart kladdig av den frikostigt drypande försatsen och jag kunde känna den lockade och lite sötaktiga doften från hans kåta kuk.
Medan jag med bultande hjärta ivrigt ägnade mig åt att smeka och runka, så sysslade han med annat viktigt. Han knäppte upp i midjan och började hasa ner sina byxor och kalsonger tills de låg runt hans fotknölar.
Jag tittade mig omkring och kunde konstatera att de andra i biosalongen ägnade alls in uppmärksamhet åt filmen. Vad vi sysslade med i dunklet på den bakersta bänken kunde ingen se och bara vi veta.

NU BÖJDE JAG MIG NER över den härligt styva pålen och kysste ollontoppen. Sedan lär jag min tunga gå på upptäcktsfärd. Han smekte min nacke och stönade lågt och jag njöt av att få bekräftelse på att jag gav honom stor njutning.
Jag gjorde min mun trång och mina läppar tjocka. Han spelade med och tryckte bestämt ner mitt huvud så att han trängde in i mig och jag fick munnen full av en kåt och savande kuk. Jag sög och njöt av att känna hur det sidenmjuka, varma och kladdiga kukhuvudet fyllde mitt gap.
Han tog ett stadigt tag i min kalufs och genom att trycka ner och dra upp mitt huvud knullade han min mun som omslöt hans härliga lem. Till slut slök jag hela staken och lät kuken komma långt ner i min hals.
Jag blev själv förvånad över hur långt ner i min strupe jag kunde ta honom. Jag kände hur ollonflänsen kom i kontakt med mina tonsiller och jag hörde honom sucka av ren sexuell lycka. Fast jag visste ju att han egentligen bara ville vråla av kåthet.

HANS FRÅGA VAR ALLDELES ÖVERFLÖDIG. Han frågade viskande om han fick komma, om han fick spruta i mig? Jag skulle inte ha kunnat svara, för jag hade hans stake långt nere i mitt svalg. Dessutom var det försent. Jag kände hur kuken började pulsera och pumpa ur sig sin säd. Det var en helt underbar känsla när han tömde sig i min hals och lät den välsmakande sperman rinna rätt ner i min matstrupe.
Jag behöll hans lem länge i min mun och sög i mig också de sista dropparna. Men till slut var den tömd och slak och gled ut mellan mina läppar. Men jag fortsatte med mina smekningar av den mjuka och fina kuken och av den ludna pungen.
Det gav önskad effekt och snart kände jag hur hans kuk började växa igen. Plötsligt var den stor! Jag greppade runt hans förnyade stånd och började runka den sköna kuken. Med kåthetsdarr på rösten bad han mig suga honom en andra gång.

I STÄLLET FÖR ATT SVARA med ord gick jag direkt till handling. Med hjälp av mina kyssar och mina handgripliga smekningar var snart min nye väns organ om möjligt än hårdare nu än vid den första avsugningen.
Det var underbart skönt att ta hand om hans kuk. Det var faktiskt den skönaste manslem jag någonsin haft i min mun! Det var också den förste som klarade att få upp den till en andra akt. Nu kunde vi också ta god tid på oss. Jag smekte och slickade och sög och njöt av det jag gjorde och de ljud av ren vällust som han gav ifrån sig.
Jag hade bara förväntat mig ett litet sprut nu den andra gången. Därför knep jag bara med mina läppar runt ollonflänsen för att kunna ha ollonet på min tunga och få kontakt mellan mina smaklökar och hans sperma. Jag gillar smaken av sperma. Men när det gick för honom fick jag problem med att hinna svälja undan allt han pumpade in i mitt gap. Det sipprade faktiskt ut lite i mina mungipor och rann ner i mitt skägg.

DET GJORDE JU INGET att få sperma i skägget. Det var bara extra sexigt att få ha hans läckra spermadoft kvar i mitt ansikte när vi lämnade biografen.
Tiden går så fort när man har det bra. Vi hann precis ordna till oss innan filmens avslutande scen tog sin början. Vad filmen handlade om hade vi igen som helst aning. Vi hade ju ägnat oss åt annat än att följa med i handlingen. Våra handlingar var så mycket mer dramatiska och givande.
Vi lämnade bion som alla andra. Ingen kunde se på oss att vi hade njutit på ett alldeles speciellt sätt av vårt biobesök. Vi gjorde sällskap till stationen där jag skulle ta ett tåg hem till min boendeort. Han behövde bara ta en av den större stadens lokalbussar för att komma hem.
Innan vi skiljdes åt tog vi åter varandras händer och såg varandra djupt i ögonen. Han log och talade om att detta var det bästa biobesök han hade varit med om i hela sitt liv. Han var så tacksam.
Jag kunde bara svara på ett enda vettigt sätt – att jag lovade att komma tillbaka nästa vecka samma dag och samma tid för ett nytt biobesök…
   . /.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Bonasera

Låter som att få en god sak i munnen som ger dig protein.
Smaklig måltid nästa gång

6/10, 2017 kl. 22:33

#1

andersbara

Härlig fantasi spännande

13/12, 2014 kl. 08:17