Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/11, 2014 kl. 00:13, av Deep

Camping: Par

Del 7 av 7 i serien Camping

Elisabeth och Anders är tillbaka på campingen. De fick skjuts dit av dr Henrik som bjudit med sig sin kollega dr Elin för en dag på stranden där.

Detta är sjunde delen i Camping-serien.

 


(Redan vid tiden för ursprungspubliceringen fanns en sjunde del skriven och även embryot för en avslutande åttonde del. Av olika skäl publicerades dessa aldrig, bland annat för att jag inte tyckte del sju höll måttet och blev för lång. Denna version som jag nu publicerar, är därför till övervägande delen helt nyskriven. Jag skrotade mer än hälften och allt jag egentligen ville ha med, finns inte längre kvar. Ändå blev delen inte kortare, tvärt om ett antal A4 längre. Jag tycker ändå historien blev aningen bättre såhär. Jag ber om ursäkt för längden och hoppas att det ändå går att orka sig igenom texten.)

Eftersom dr Henrik Köhler hade bestämt sig för att bjuda dr Elin Elinsson på en dag vid campingens bad, fick campingägaren Stigs brorsson Anders och Elisabeth åka med. De två ungdomarna är därmed åter i arbete på campingen, precis som John, Lo och Los mamma Birgit, medan doktorerna försöker ha en bra dag i en av badets mer privata små skogsgläntor.

/Deep

* * * * *

 

Dr Elin Elinsson drömde om att hon vaknade på en strand. I drömmen sken solen så starkt och de heta strålarna  brände på hennes helt nakna kropp, men ögon och ansikte var ändå skyddade i en behaglig skugga. Drömmen innehöll också en underbar och stilig man, en man som nu bara väntade på henne, bara väntade på... något... I drömmen hade hon somnat och sovit underbart, efter att ha blivit ömt smekt till sömns. Nu när hon drömde att hon vaknade, kände hon att hon var närmast utvilad men ville ändå inte lämna den behagliga drömmen om mannen och stranden, trots att hon drömde att hon blev i allt större behov av en toalett, ju närmare vaken hon blev. Elin drömde även att hon var hungrig. Hungern var okej. Det fanns en hel korg full med ost, frukt och andra godsaker, någonstans, men kissnödig? En viss realism, medges, men varför? Det bara störde den här annars närmast perfekta drömmen.

Elin försökte drömma att hon inte alls var kissnödig eller att hon i alla fall var i närheten av en toa. Kanske kunde hon till och med redan vara på en? Hon drömde att hon försökte se sig omkring, för att se var toan fanns, om den kanske fanns där i närheten. Hon kände den trygga handen stryka över sitt huvud. Kände hur den stora varma handen smekte och skyddade henne, precis som pappa alltid hade gjort. Han hade alltid smekt henne över huvudet och följt hennes hår ner över ryggen, varje gång som hon varit i behov av tröst eller bara velat ligga och mysa. Pappa smekte henne igen. Lika ömt, lika tryggt, lika kärleksfullt som alltid. Pappa skulle inte bli arg. Pappa skulle bära henne till toa om hon behövde. Precis som han gjort förr. Då, medan han var i livet.

Elin sträckte ut sin arm och fick den runt sin saknade fars hals. Hon drog honom till sig så hon kunde borra in sitt ansikte i den trygga gropen vid hans hals och axel. Hon kände hur hennes kind rörde vid hans varma och lite grova hud, men också hur hennes läppar snuddade vid den. Mot sina läppar kunde hon känna både hans kropps trygga värme och den begynnande stubben på hans kind. Elin försökte känna efter mer, känna mer noggrant och kände samtidigt hur pappa smekte henne längre ner över ryggen. Långt, långt ner, ända ner till hennes höft och skina.

- Pappa?

Elin kände hur hans hand försvann med ett ryck.

- Nej pappa, stanna... smek mig...

Den ömma handen kom tillbaka men nu om hennes huvud och lycklig pussade hon hans hals och höll honom hårdare mot sig. Hon fick sin andra hand mot hans bröst och lät den smeka över det och följde håret på hans bringa. Handen på hennes huvud smekte henne ner över ryggen igen, samtidig som hon smekte honom över bröstet och nedåt. Elin kände hans navel och de starka musklerna under huden, samtidigt som hon kände hur hans hand rörde sig över hennes ryggslut och ut över hennes höft. Elins fingrar snuddade plötsligt något och hon försökte förstå vad det var. Något vid hans mage röde vid hennes hand, samtidigt som hon kände hur hans fingrar smekte ner över skinkan och mer mot hennes lår och vidare ner mellan dem. Elin kände hur fingrarna smeksamt sökte mellan hennes lår och att det var, skönt. Men hon var ändå så kissnödig! Elin blev tvungen att knipa hårt för att inte kissa på sig och hon kände att när hon knep, låste hon fast pappas fingrar.

- Pappa, jag kissar på mig snart!
- Elin!

Pappa pussade på henne. Pussade och ruskade på henne och hon kände samtidigt hur hennes hand vid hans mage fick tag i något mjukt men ändå hårt. Hon höll om det, kände, klämde och försökte förstå vad det var.

- Elin! Vakna nu! Dr Elinsson, VAKNA!

Elin fick upp sina ögon men såg först ingenting. Hon hörde hur dr Köhler ropade hennes namn och hon blev störd och närmast sur över att han skrämt bort pappa. Elin förstod inte alls var hon var men blev snabbt medveten om att kissnödigheten inte alls var någon dröm, möjligen en mardröm. Hon rätade på sig en aning, lyckades fokusera blicken och såg att det var dr Köhlers hals hon kurat in sig mot. Det såg nästan ut som om han skrattade åt henne, och så var han naken på överkroppen, och naken om...

- Elin, är du vaken nu?
- Dr Köhler?
- Henrik, var vi inte överens om det, Henrik och Elin?

Elin tittade sig yrvaket omkring och såg att hon faktiskt var på en strand. En liten strand. Och att hon låg på en filt, naken. Henrik som satt bredvid henne var också naken och hennes hand, den var i hans knä och det hon höll om... det var...

- Elin, om du släpper min lem så kan du sätta dig vid buskarna där. Om du inte vill gå hela vägen tillbaka till campingen förståss...

Elin släppte snabbt taget om Henriks stånd och satte sig fort upp. Det såg ut som om rörelsen höll på att få henne att kissa på sig och hon pep ofrivilligt till när hon försiktigt fortsatte försöka resa sig till stående. Han tyckte nästan det såg ut som panik i hennes blick och han kände hur hennes skinkor knep hårt om de fingrar som han nu försökte få bort från henne. Han förundrades över hur starkt ett tabu faktiskt var. Hon var helt naken, på en strand och skulle rent praktiskt bara behöva släppa på kontrollen och sedan tvättat av sig i vattnet. Inget och ingen skulle egentligen skadas av det, utom möjligen hennes självkänsla.

Henrik såg hur Elin med handen hårt tryckt mellan sina ben, snabbt kom upp på huk och sedan långsamt vidare till stående, innan hon försiktigt tog de fyra små stegen till kanten av gläntan. Kvickt kom hon ner på huk igen och stod lite bredbent med ryggen och baken fortfarande vänd mot honom. Hon hann knapp huka sig innan Henrik såg hur hennes urin plötsligt och kraftigt började flöda. Han hörde också en lättnadens suck från Elin och kunde se hur musklerna i hennes skinkor och lår som vibrerade av den lite obekväma ställningen tills hon lyckas flytta ena foten, luta sig lite mer framåt och ställa sig stadigare. Han såg hur hon i samma veva såg sig om över axeln och hur hennes blick hittade hans för några korta men underbara sekunder innan den flackade vidare och han i stället lät sina ögon söka sig vidare nedåt längs hennes rygg. Hennes mer framåtlutade ställning gav honom ett helt annat perspektiv, en vy in mellan hennes skinkor och lår. Dr Henrik kunde inte ta blicken från Elins kön, inte heller ville han det. Han såg tydligt rosetten kring hennes anus men också den glipa som hennes lätt särade blygdläppar skapade. Henrik kunde inte undgå att se hur stora hennes inre blygdläppar var och hur de som hängde ut, långt nedanför de mer svullna, särade yttre läpparna. Han fann det direkt vackert.

Henrik blev medveten om att hennes urin hade slutat flöda men att hon fortfarande stod kvar på huk. Den våta fläcken i sanden under henne var inget som Henrik uppfattade. Allt hans såg var Elins spända lår och skinkor och hur de ramade in hennes alldeles underbara kön, ett kön han bara inte kunde ta blicken från.

- Tittat färdigt? Mumlade Elin.
- Va? Åh, förlåt...

Elin reste sig sakta upp till stående och klev försiktigt bakåt och bort från platsen hon använt för sitt akuta behov. Generad vände hon sig långsamt om. Hon mindes att Henrik hade lyckats övertala henne till att ta av sig kläderna och vila naken där på stranden men... Att han nu satt i skräddarställning, också naken och...  Elin var doktor. Läkare! Hon borde inte vara generad över den mänskliga kroppen men att se sin kollega sitta sådär, naken och med ett mycket tydligt stånd, det generade henne... och det störde henne. Inte nakenheten eller ståndet, utan att hon blev generad, det störde henne. Om inte annat, borde minnet av hur hon tidigare i morse sett honom masturb... runkat sitt stånd till utlösning, botat den mesta blygseln, eller?

Henrik såg hur hennes blick var riktad mellan hans ben och han kände hur hans stånd ryckte till av uppmärksamheten. Han brukade oftast bada naken men han brukade inte vara erigerad då. Det var helt enkelt inte något sexuellt med nakenbadandet utan ren bekvämlighet, lite fåfänga och en förhoppning om en heltäckande solbränna. Nu hade han inte kunnat hindra att hans kropp reagerade på att Elins hand sökt över hans bröst, mage och till sist greppat om hans lem. Han hade snabbt passerat mellan stadierna överraskad, generad och till sist bara tacksamt njutit. Han hade motstått impulsen att försöka dölja det uppenbara och gjorde egentligen tvärt om. Med en tydligt höjd puls, lät han Elin se hur han uppskattat hennes närhet. Han hoppades att hans öppenhet skulle få isen mellan dem att brytas upp än mer och att de kanske, kanske kunde fortsätta från det... Även om de båda redan hade sett den andre i en av livets mest intima stunder, den av egen njutning, kände de egentligen inte varandra. Inte ännu. Men det han visste om, och sett av Elin, gjorde Henrik rejält nyfiken på att få lära känna henne mer. Som det nu var hade allt liksom börjat baklänges. Först hade de onanerat tillsammans, därefter lärt varandras riktiga namn och sist gått på picknick.

- Nä, jag har nog inte det... Du är faktiskt vacker...
- "Faktiskt"?

Elin tvärstannade i alla rörelser och tittade honom förnärmat rakt i ansiktet. Henrik kände hur det hettade om hans kinder och anade att han sagt något fel.

- Ja, vacker? Utan läkarrocken och så... inte bara fin, utan vacker... hur... är det fel?

Elin hade känt sig naken, på mer än ett sätt. Utsatt! Henriks utforskande, utvärderande blick, hade fått henne osäker, tvivlande. Osäker på ett sätt som hon inte känt på många år. Och så bedömer han henne som faktiskt vacker?

- Elin? Du är ju fin, vacker. Har ingen sagt det till dig?

Elin såg hur han räckte ut sin ena arm och hand mot henne.

- Kom och sätt dig igen, snälla.

Henrik hade rättat till filten och det hade skapat en tydlig och prydlig plats mitt framför honom. Elin velade ett kort ögonblick innan hon utan att ens ha snuddat hans uträckta hand, satte sig försiktigt ner. Hon satte sig med bägge benen ihop och vid sidan om sig, men vänd mot Henrik. När Elin nu tittade på honom kunde hon inte längre se hans stånd och kunde inte hindra sig själv från att flytta sig lite, lite, för att försöka se mer. Hon såg att även om hans lem fortfarande var duktigt svullen, hade den krympt ihop och pekade inte längre rakt upp. Även resten av Henrik hade också synlig sjunkit ihop något.

- Förlåt, jag vet inte...

Elin kände att hon kanske hade reagerat lite väl hårt, kanske till och med felaktigt och lite orättvist. Hon var inte riktigt vaken eller säker på var hon befann sig och inte bara fysiskt. Hon blev nu osäker på hur mycket skada det hade gjort och varför hon egentligen brydde sig om det. Hon började se sig omkring och fick syn på korgen som stod bredvid Henriks högra knä. Hon tittade från den och upp mot hans väntande blick.

Han såg tillbaka på henne med en blick hon inte längre kunde tolka och det gjorde henne än mer osäker och än mer obekväm. Hon började leta efter sina kläder och funderade samtidigt på hur mycket klockan kunde vara. Enligt hennes uppskattning borde solen ha passerat zenit men hon kunde inte gissa om den var kring två eller närmare fem.

- Vad är klockan? Och mina saker...?
- Här... Fick du brottom nu? Vill du att jag kör dig hem? Jag lovade och jag gör det naturligtvis. Säg bara till...

Elin såg högen med deras saker när nu Henrik flyttade sig lite åt sidan och hon sträckte sig genast fram mot dem. Hennes hand och arm darrade.

- Jag kör dig hem, som jag lovade, men jag skulle uppskatta om du ville stanna en liten stund först.

Henrik såg hur Elin fick tag i sina saker och nästan stressat tittade på klockan och sedan såg sig runt om i gläntan och ut över sjön medan hon fumlade med att få klockan på armen. Han förstod nu inte riktigt vad som hände och slogs med sig själv. Ena halvan inom honom svor högt och tyckte hon kunde fara och flyga. Om han inte ens var värd en förklaring var hon definitivt inte värd hans tid, hur söt hon än först tyckts vara. Det var väl bara inse att han varit kåt och gjort en felbedömning, igen. Tack och lov hade det inte hunnit gå längre än så, bara lossa dödvikten och segla vidare!

Andra halvan inom honom hoppades fortfarande att allt var något slags hanterbart missförstånd. Han ville inte leta vidare, han ville att hon var den Elin han plötsligt fått en glimt av. Den Elin som hade varit villig att offra en mycket behövlig vila, för att följa med honom till en dag på stranden. Hon måste väl ha känt något hon med? Hon kan ju inte rimligen bara följt med för att, att vadå? Jävlas?

- Elin? Jag tycker jag förtjänar en förklaring, kanske inte mer, men åtminstone det. Hur har jag sårat dig? Sagt eller gjort något? Vad jag vet har jag inte gjort något annat än vad jag lovat. Du har fått sova. Du kastade själv av dig filten medan jag badade. Jag har inte rört dig.

Elin blev still och tittade på honom men sa inget så han fortsatte.

- Det var faktiskt du som tog tag i mig när du höll på att vakna. Jag tror du drömde... och du kallade mig "pappa".

Plötsligt grät Elin. Tyst, men fullt synligt för Henrik. Hon bara hängde med huvudet och tårarna rullade över hennes kinder.

- Elin, är du riktigt vaken? Vet du var du är?

Henrik flyttade sig närmare henne och efter stor tvekan, la han försiktigt en arm över hennes axlar. Elin varken sa eller gjorde något som tydde på att det var ovälkommet. Efter någon minut försökte Henrik föra henne i riktning mot sig och hon lutade sig faktiskt då mot honom. Hon fick åter sitt huvud mot hans bröst och hals och han lät henne vila där och höll bara sin arm om henne. Hoppet inom hon växte långsamt igen och han var glad att han inte hade gett efter för den första impulsen och stillatigande bara skjutsat henne hem.

- Du, Elin, du kanske borde dricka lite. Du har arbetat natt och sovit i solen en bra stund. Du borde dricka innan du får huvudvärk. Ska jag hälla upp?

Henrik ville absolut inte släppa taget om Elin eller störa henne. Mycket försiktigt stäckte han ut en arm, ordentligt och fick precis tag i korgen. Han drog den till sig och lyfte bort duken som låg överst som solskydd. Längst ner fann han den flaska Perrier som han sökte och fick tag i den. Med stor envishet lyckades han skruva av korken med bara en hand. Han ställde från sig flaskan och fick ur korgen fram de två vinglasen. Klangen var tydlig och avslöjade att det var äkta kristall och inget plast. Han la ena glaset ner och stödde det andra mot sitt ben. Försiktigt försökte han sedan fylla glaset till hälften med vatten ur flaskan innan det blev för krångligt. Han hade nu ingen riktigt bra plats att ställa flaskan längre och kunde inte heller få på korken.

- Elin, jag har vatten här. Kan du ta det?

Elin öppnade ögonen och sträckte långsamt ut armen mot flaskan.

- Nä! Ta glaset, det står vid sidan, lutat mot mitt lår.

Elin fick sträcka sig över Henrik och på vägen kunde hon inte undvika att se ner mot hans nu helt avslappnade penis. Fin. Tanken överraskade henne. Hon brukade tycka att slaka penisar, och i synnerhet de fladdriga pungarna under dem, mest såg löjliga ut. Onödiga på något vis. I vägen. Men Henriks penis var, fin. Den låg, nästan som placerad och vilade i en mjuk båge över hans pung, ombäddad med en stor och tydlig testikel på vardera sidan om det grova skaftet. Förhuden låg helt över men lyckades ändå inte dölja den tydliga formen av ett vackert ollon därunder.

Elins hand träffade och nästan välte vinglaset. I sin iver att försöka hindra det från att falla, puttade hon bara omkull det än fortare. Henrik ryckte också till när det kalla och bubblande vattnet rann längs undersidan av hans lår och ner under hans skinkor och stjärt. Flaskan i hans hand skakades om och skvätte också ur sig en del av sitt innehåll och det träffade Elin.

- Förlåt! Ropade hon.
- Det är bara vatten. Ta glaset så ska jag fylla på nytt.

Elin fick grepp om vinglaset och satte sig till Henriks besvikelse ordentligt upp. Han serverade henne på nytt och sedan sig själv i det andra glaset. Han höjde det lite mot henne och förde det sakta mot sin mun. Elin besvarade gesten och provade sedan en liten mun innan hon drack ordentligt.

- Väldigt mycket bubblor, sa hon.
- Ja, Perrier ska vara så. Det påstås att det är naturligt och att vattnet kommer så ur marken. Fast utan limesmaken skulle jag tro, den är nog tillsatt.

Elin höll glaset mot solen och tittade på bubblorna när hon lät vätskan röra sig runt som vin i det stora glaset.

- När du druckit det där så finns det vin med samma mängd bubblor. Rosé.

Elin såg mot Henrik och han såg lite mildare ut igen.

- Försöker du fylla mig? Nej! Jag menar inte så! Förlåt! Jag har bara inte ätit något... det brukar inte vara så bra...
- Men vi har ju mat också. Paté, två sorter! Pickles, färdiga små kycklingspett och salladen.

Elin såg hur Henrik skapade en platt yta i sanden och ställde sitt glas där innan han började duka fram ur korgen. Han lade ut duken och placerade ut två riktiga tallrikar med varsin kniv och gaffel. Därefter tog han fram all mat och ställde den mellan dem innan han började bryta en Pain Riche i bitar.

- Var så god. Tyvärr har jag bara de här besticken så du får använda din egen kniv att dela patén med.

Elin gjorde som ha sagt och tog för sig. Efter några tuggor kom hon på att hon åt glupskt och kände sig en smula generad igen.

- Gott? Ännu godare med lite kall rosé till. Får jag servera?

Elin kände nu hur hungrig hon var och villigt tömde hon sitt vinglas från det sista vattnet och lät Henrik servera henne ur den nya flaskan.

- Tack.

Hon väntade på att han också skulle ta men han tog bara sitt glas med vatten och höjde det i en skål mot henne.

- Men ska inte du ha?
- Om jag ska kunna köra oss hem, får jag hålla mig till Perrier en liten stund till. Jag tar en liten mun till osten senare.
- Ost? Finns det ost?
- Ja visst? Skål!

Elin höjde sitt glas och de tog en varsin mun innan hon glatt fortsatte äta. Hon tyckte nästan att hon kunde känna hur kroppen fylldes med energi igen men att även hennes goda humör kom tillbaka i samma takt. Hon hade nog inte bara varit trött. Blodsockret måste också ha varit lågt, bottenlågt. Nu, nu kändes det bara bra. Tack och lov.

Hon var nu betydligt lugnare och smååt bara för att allt var såg gott och mysigt. Hon hade slappnat av mer, satt bekvämare och sträckte sig lojt efter en godbit då och då. Hon såg att även Henrik verkade gladare igen och att han tittade mot henne lite titt som tätt.

- Får jag ta fram osten nu, eller vill du äta dig helt mätt av det här först?

Elin stoppade en liten bit Pain Riche med paté och cornichong i munnen och bröt mot nästan alla sina mattabun samtidigt; hon log, tuggade och försökte svara Henrik samtidigt, med munnen full av mat.

- Schå gott ju! Mmm! Men ost... laktos är inte riktigt...
- Get och får! Med mogna päron.
- Åh!
- Jag tar inga risker på en date.

Elin höll på att sätta i halsen. Date!? Ja, kanske... Det var det väl, nog. Plötsligt kändes det allvarligt igen.

- Ingen fara, Elin. Du kan få fortsätta med den paté som är kvar om du vill, så serverar jag osten och frukten under tiden. Men... Först ska det fyllas på i glasen.

Henrik tömde sitt glas, tog roséflaskan, hävde sig upp på knä och sträckte sig efter hennes glas vid sidan av henne. Utan att invänta hennes svar, serverade han henne mera vin. Elin såg hur han, fortfarande med benen i kors, nu stod framåtlutad på knä. Hon kunde inte förmå sig att flytta sin blick utan den var som fastlåst på hur hans fortfarande slaka men grova penis. Tungt och mäktigt hängde och gungade den tillsammans med pungen. Den var fin, ingen tvekan.

- Är det bra så?
- Va?

Henriks fråga hade fått henne att rycka till och han blev medveten om att hon tyckts upptagen med att ingående studera hans skrev. Hon mötte helt kort hans blick men såg snabbt ner mot sitt vinglas i stället men inte snabbare än att Henrik hunnit se att hon halv om halvt rodnat.

- Ja tack.

Henrik satte sig ner igen. Samtidigt som han höll sitt eget glas framför sig och fyllde det med lite vin, lät han blicken smyga över Elins kropp. Hon var definitivt inte en van nakenbadare. Inte heller verkade hon sola top-less. Hennes bröst var helt vita och hon måste använt en väl täckande topp som inte exponerat något av hennes vackra och välformade bröst för solens strålar. Han såg i och för sig inga tydliga spår efter axelband heller men desto tydligare var nu hennes bröstvårtor. Även om hennes bröst rimligen inte längre kunde vara lika vansinnigt fasta som hos en tonåring, var ändå vårtgårdarna hennes, som på något magiskt vis, på ovansidan av brösten. Hennes uppenbart erigerade bröstvårtor tittade därför snett upp mot honom och han hade mycket svårt att inte se tillbaka på dem.

När han ställde ifrån sig roséflaskan såg han också hennes lår. Hon hade fortfarande bägge benen på ena sidan av kroppen men de var inte längre tätt sammanpressade. Tvärt om. Ena benet var uppdraget en aning och han kunde tydligt se och följa insidan av hennes lår, hela vägen ner mot hennes lockande kön. Antingen var hon inte så rikligt behårad eller så höll hon sig trimmad. Även om håret där inte såg så långt ut, fanns det definitivt lite på hennes venusberg. Tyvärr kunde han i denna vinkel inte se hur det var med resten men det lilla han sett fick ändå honom att reagera. Han kände att han sakta började fyllas med blod igen.

Henrik tog sin kniv och skar i det stora saftiga päronet. Han la bitarna på ett fat och tillsammans med osten ställde han allt mellan dem. När han med en handrörelse bjöd Elin att börja, satte hon sig bättre tillrätta och sträckte sig fram. Hon skar en bit ost och la den på en bit päron innan hon uppenbart njutningsfullt stoppade allt i sin lilla mun. Henrik följde hennes minsta rörelse och såg hur hon blundade medan hon njöt av smaken.

- Den är god!

Henriks ögon följde hur hon slickade sina fingrar fria från den saft som det mogna päronet lämnat på dem. Att hon blundade när hon njutningsfullt och försiktigt närmast sög fruktsaften från sina ytterst feminina och vackra fingrar, skickade kraftiga signaler genom hans kropp. Han tvingade sig till att slita blicken från henne men det var försent. Han kände hur det ändå envist fortsatte fylla på, längre ner. Fort tog Henrik en klunk vin, en alldeles för stor klunk och kände att han höll på att sätta i halsen. Medan han gjorde vad han kunde för att inte hosta ut vinet över maten mellan dem, blev han medveten om hur Elin nu satt. Hennes vänstra knä var draget åt vänster sida och det högra benet var rest och stagat med foten i marken. Svårt att andas och med vitt uppspärrade och tårfyllda ögon, stirrade han nu i det närmaste obehindrat rakt in mellan hennes ben.

Elin hörde och sedan såg hur Henrik kämpade med något i halsen och först när han tycktes ha situationen under kontroll och åter andades någorlunda normalt ur öppen mun, blev hon medveten vart han tittade. Hans blick var tveklöst riktad rak in mellan hennes ben. Det var också först nu som hon också blev medvet om hur hon själv satt. Första reflexen blev att slå ihop benen men något fick henne att i sista stund ändra sig och hennes högra ben gungade därför bara till lite.

Samtidigt som hon såg vart Henrikt tittade, såg hon också att han penis hade växt betydligt. Den stod inte, inte ännu, men den var definitivt ordentligt blodfylld. Han tittade henne mellan benen och han tycktes uppskatta vad han såg. Elin skämdes en aning när hon insåg och erkände för sig själv att hon tyckte om att han tyckte om det. Hon var glad att hon hade sommarfrisyr och Henrik fick gärna fortsätta titta på henne medan hon följde hur hans lem växte.

Henrik hade inte kunnat slita blicken från hennes kön. Hon var rakad, eller ordentligt ansad. Hennes vulva verkade vara mestadels helt ren, fri från hår och bara kullen var lite hårprydd. Han kunde helt obehindrat se hur tydligt markerade hennes yttre blygdläppar var, kanske även lite svullna. Han kunde också ana hur hennes inre blygdläppar tittade fram och han önskade att han kunde se dem bättre. Se hur de helt hängde fram sådär vackert mellan de yttre. Vackert som bladen i en underbar orkidé. Som om hennes kön kunnat läsa hans tankar, såg han nu mitt framför sina ögon, hur hon öppnade sig mer. Blygdläpparna hennes svällde och gled isär. Den mer rosa insidan blev tydligt synlig och hennes inre blygdläppar fick mer svängrum och trängde sig fram. Som en blomma öppnade hon sig vackert och lockande framför honom.

 

Elin såg hur trycket i hans lem nu hade nått till nästa nivå. Pulsslag för pulsslag reste sig ståndet från pungens stöd och strax stod det fritt, riktat rakt mot henne. Hon kände att hon själv också reagerade på vad hon såg men Henriks helrakade kön var omöjligt att släppa med blicken. Halva hans ollon var redan blottat och hon såg hur det blev än mer frilagt varefter förhuden vingades tillbaka och inte längre förmådde täcka allt. Ollonet såg aningen blankt ut, lite lilaaktigt och glänsande. Som en lila vindruva, nej ett solmoget plommon. Ett mycket saftigt och lockande plommon som bara väntade på att hon skulle ta det i sin mun.

Elin svalde vid tanken och kände hur hon ofrivilligt knep till med musklerna i sitt kön. När hon slappnade av igen, kände hon tydligt hur hon öppnade sig och blev ordentligt medveten om hur fuktig hon redan var. Den ovana morgonen, vinet, Henrik och hela situationen, allt tycktes samverka och hennes kropp var försvarslös. Tvärt om var den direkt villig och Elin var... kåt. Hon ville verkligen ta hans druva, hans plommon i sin mun, och smaka av dess saft...

Elin såg hur Henriks kuk gungade till och hur en liten droppe pressades fram ur den där underbara springan högst upp på ollonet. Hon såg hur droppen sakta gled nedåt och följde ollonets undersida en bit innan den blev hängande mot marken men vägrade släppa taget. Som hypnotiserad, sträckte hon fram en hand och med långfingrets yttersta topp, fångade hon droppen från undersidan av hans ollon. Skaftet ryckte till och droppen stannade kvar på hennes finger. Utan att tänka, förde hon fingret till sin mun. Precis som med saften efter päronet, sög hon droppen från sitt finger. Smaken slog som en blixt i hennes huvud och en ryckning gick genom hennes kropp.


Henrik såg fingret försvinna in mellan Elins läppar och det högg till som vid ett dubbelslag i hans bröst. Han var kåt men också förälskad och därför rädd för att skrämma bort henne. Försiktigt förde han fram sin hand och smekte henne lätt över håret och fick handen sin bakom hennes huvud. Elin tittade upp mot honom och hennes blick mötte hans. Försiktigt lutade han sig fram mot henne och samtidigt hjälpte han henne nästan omärkligt med sin hand bakom hennes huvud i riktning mot sig. Elin närmade sig honom och efter en kort sista tvekan, möttes deras läppar.

Ingen tunga, ingen saliv. Bara deras läppar, försiktigt, försiktigt mot varandra. Henrik kände hur hon andades stötigt mot honom men också hur hennes läppar prövande fångade hans överläpp innan de tappade taget igen. På nytt sökte de sig mot varandra. Mer modigt. Mera krävande. Snart kände Henrik hur Elin tryckte sitt ansikte närmare honom och hur hon andades andfått varje gång deras munnar för en kort stund lämnade varandra. När hennes tungspets för första gången kändes mot hans läppar, gick det som en chockvåg genom hans kropp. En stöt som var så kraftigt att den nära nog utlöste orgasm. Hans stön var ofrivilligt men kraftigt och han klarade inte längre av att fortsätta vara lika avvaktande. Hans hand fortsatte nedåt längs henne axel och sida, nedåt vidare tills den hamnade på hennes utvikta lår. Huden under hans fingertoppar kändes underbar. Len. Varm och lockande.


Elins tunga sökte sig in i hans mun där hon ivrigt utforskade insidan av hans läppar tills hon fann hans tunga. När hon kände hur hans fingrar rörde sig över insidan av sina lår, knep musklerna ofrivilligt i hennes kön igen. Hans fingrar var helt underbara och hon som brann i förväntan att snart få känna dem mot sig, i sig. Hon bara önskade att han skulle känna på henne mer ordentligt och äntligen smeka henne där hon som mest önskade det.

När hans fingrar äntligen rörde över hennes yttre blygdläppar, var de plågsamt försiktiga. Hon kunde inte sitta still utan rörde sig för att få honom att våga hitta rätt. Fingrarna hamnade mellan hennes läppar och hon kände hur han som följde varje veck och varje vrå. Det var ljuvlig men alldeles för lite. Hon brann. Hon var kåt! Hon behövde hans hjälp, nu. När han äntligen snuddade i närheten av hennes klitoris, flämtade hon till högt och sög in hans tunga i sin mun. Hon förde sitt underliv mot hans hand och försökte få honom att smeka henne mer bestämt. Henrik tycktes äntligen fatta och vågade ta för sig mer och Elin rörde sig ivrigt för att möta de fingrar som nu så skönt smekte mer bestämt på och kring hennes känsligaste punkt.


Elin hängde med bägge armar om hans hals. Hela tiden blundade hon och kysste, sög och bet girigt hans tunga och mun. Henrik kände hur hon samtidigt helt avsiktligt rörde hela sitt underliv för att möta den hand som han hade försökt utforska henne med. Han ville smeka och undersöka hela hennes kön men det var mycket tydligt att hon nu ville ha hans uppmärksamhet till sin klitoris. Bara för några korta sekunder i taget kunde han undersöka resten av hennes kön och då bara när han hämtade mer ur hennes rikliga lubrikation för att kunna fortsätta  smeka och massera kring hennes känsliga knopp.

Henrik kunde inte låta bli att kika ner mellan dem för att försöka få en glimt av hur han smekte i hennes kön. Hennes kyssar hindrade honom först men utan ord fann de snart en fungerande vinkel och Elin fortsatte kyssa honom medan han sneglade åt hennes blänkande kön. Han såg hur hon rörde hela sin underkropp mot hans hand och han såg också hur hon emellanåt knep med underlivet. Efter varje gång öppnade det sig lika underbart som en blomma igen. En vacker, fuktig och alldeles uppsvälld rosa blomma. Han kunde också se att hennes klitoris hade tittat fram ur sin kappa och han lät sina fingrar försiktigt följa runt klitorisollonet och hårdare uppåt längs det dolda skaftet under huden. Elin flämtade tungt i hans mun när han med två fuktiga fingrar, hårt tryckta på vardera sidan om skaftet, mer eller mindre runkade hennes klitoris. När Elins andning upphörde och hela hennes kropp spändes, höll han sina två fingrar direkt över klitoris och gnuggade  intensivt.

Ett plötsligt pip och sedan skrek Elin, högt. I en mäktig och kraftig utandning, stönade och skrek hon ut sin orgasm. Det var inget som helst tvivel! Hela hennes kropp riste och han kände hur hon bet igenom den tunna huden i hans läpp. Han behöll det stadiga trycket mot klitoris men hennes egna ristningarvar nu det som skötte  masserandet mot hans fingrar. Hela tiden tittade Henrik helt överväldigad på hennes underlivs rörelser och han blev i det närmaste avundsjuk. En kvinnas orgasm var så vacker och så intensiv. Inte brutal och kladdig som en mans. För ett ögonblick önskade han att han kunde få uppleva hur det egentligen kändes. Få uppleva hur en orgasm verkligen skulle kännas, när hela underlivet och kroppen krampade som hennes nu gjorde.


Elin slappnade sakta av, även om hon då och då ryckte till när minsta lilla rörelse gav ett överflöd av stimuli i hennes nära nog överstimulerade kropp. Hon kände hur hon knep om honom och hur ett av hans fingrar försiktigt, försiktigt smugit sig nedåt och undersökte i och runt hennes mynning. Det kändes som om hon hade en fingertopp i sig, inte mer, men det kändes, rejält. Försiktigt, försiktigt rörde sig fingertoppen, runt, runt i hennes känsliga mynning och varje gång hon knep om den, rörde den sig istället ytterst försiktigt in och ut i henne.

Elin kände att det var som kladdigt runt munnen. Och det smakade blod. Hon drog sig en aning tillbaka men blev medveten om att hon hade ett fast tag om Henriks läpp. Hon öppnade munnen och släppte läppen fri och innan hon även hann öppna sina ögon, möttes hon av hans röst.

- Aj... eller nå't...

Elin lyckade fokusera sin blick och såg att Henrik hade ett sår i sin underläpp. Han blödde faktiskt. Hon anade att det kanske var hon som orsakat det och den tydliga blodsmaken i hennes mun blev ett övertygande bevis. Ändå kände hon ingen skuld. Hon kände bara lugn, stillhet, ödmjukhet, och… kärlek... Den emotionella delen av hennes livs kraftigaste orgasm, skakade fortfarande om henne. Det fanns inget utrymme för andra känslor än de rent underbara, även om hon förstod att hon nog gjort honom illa.

Innan hon hann komma ur sin bubbla av lycka, mötte Henriks mun hennes igen och hon lät honom föra henne försiktigt bakåt tills hon låg på rygg. Hon kände hur hennes ben fördes åt sidan och hur Henrik la sig mellan dem. Utan ett ord trängde hans kraftiga lem in i hennes kropp, helt utan besvär. Hennes kropp var fortfarande vidöppen, våt och villig och han gled hela vägen in tills han pressade mot hennes livmodersmun. Henrik sög och drog i hennes läppar och de kysste häftigt varandra, samtidigt som han gång på gång, i långa kraftiga stötar, pressade sin kuk hela vägen in i hennes kropp. Hela vägen, ända tills det nästan smärtsamt tog stopp.

Elin noterade hans allt mindre behärskade upphetsning och hur varje stöt fick honom mer och mer djurisk. Snart tog han tag i hennes ben och ett i taget tvingade han upp dem, utan att för ett ögonblick tappa takten. Han hade nu en hand under vardera hennes knäveck, höll upp dem högt och pressade så hennes ben bakåt och utåt sidorna. Hon var nu så öppnad som hon bara fysiskt kunde bli och Henriks kuk stötte gång på gång hela vägen in i hennes kropp. Hans mun släppte hennes hon såg att han såg vildsint ut. Han stod på knä och med greppet i hennes knäveck, höll han upp hennes underkropp med sina starka armar. Det fanns inget som kunde hindra hans framfart utan han stötte så det bokstavligen stänkte om dem när han gång på gång pressade in sin hårda kuk i hennes mer än villiga kropp. Elin såg ner mellan sina egna ben och följde hur den våtblanka lemmen pumpade i henne. När Henrik sträckte sig upp och hans stötar blev kortare och ryckigare, förstod hon att hans orgasm var nära. Plötslig pressade han sig in så hårt i henne att hennes tårar började rinna. Samtidigt kände hon pulsen i hans kön och hur hans säd rytmiskt pumpades ut allra längst in i henne. Antagligen så djupt att allt tvingades direkt in i hennes livmoder. Känslan och vetskapen, tillsammans med trycket av hans ollon mot livmodersmunnen och hans underliv hårt pressat mot hennes yttre könsdelar, utlöste ytterligare en orgasm. Hennes spasmer mjölkade de sista dropparna ur hans pulserande kön.

* * * * *

Stig hade hört dem tydligt och det hade nog alla i närheten. Möjligen hade de minsta barnen undgått förstå vad som skedde och en eller annan förälder fick nu antagligen snabbt trolla fram en av sina lite äldre barn accepterad förklaring. Stig hade gått ner till badplatsen och påbörjat sin vanliga runda kring badet och berget för att plocka skräp. Han hade också fortsatt stigen bortåt de inofficiella badplatserna, precis som han och hans personal brukade göra. Kvinnans skrik hade först fått honom på helspänn och snudd på att springa i ljudets riktning. Sekunden senare blev han helt på det klara över att kvinnan högst sannolikt inte led. När Stig mer försiktigt fortsatte längs stigen, blev det tämligen uppenbart från vilken sidostig ljuden kom. Om han inte mindes helt fel så var det en av dr Köhlers favoritplatser och det där sista brölet hade mycket väl kunna kommit från herr doktor själv. Han log vid tanken och han både hoppades och önskade att det verkligen var den gode doktorn han hört och att han hade haft det lika bra som han uppenbarligen nyss tycktes ha gjort det för kvinnan han hade med sig.

Stig ville inte riskera att störa och vände därför i stället åter mot badberget. Längs stigen stötte han på några upprymda ungdomar som han bryskt också fick att vända. Stig visste mycket väl hur de brukade försöka smyga på nakenbadarna och kunde själv både minnas och förstå lockelsen i det, men den gode doktorn skulle vare sig störas eller generas, om Stig fick råda.

Tillbaka vid badberget hade ryktet redan börjat sprida sig och de ungdomar han fått att vända, pratade redan med några andra som nu alla skyggt tittade på Stig när han kom inom synhåll. Han stirrade strängt på dem och skakade långsamt, tydligt och demonstrativt på huvudet. Hela hans kroppsspråk talade om att den delen av sjön nu var utanför tillåtet område. Stig funderade på vad han skulle göra nu. Han kunde inte gärna stå här som någon slags polis eller livvakt tills solen gick ner, men kanske kunde han be någon annan. Han skulle kanske kunna be Anders eller någon av de andra ungdomarna hålla ett öga? Stig lämnade demonstrativt sopsäck och plocktång som ett hinder på stigen och begav sig i rask takt tillbaka mot campingen.


- Birgit!

Hon hörde Stig ropa redan på flera meters håll. Att han höjde rösten hörde inte till det vanliga och hon reagerad därför direkt.

- Ja, Stig? Vad har hänt nu då?
- Va? Nä, ingenting... eller, ja...

Stig klev in på serveringen och in bakom disken. Han tog med sig Birgit längre in i campingserveringens lilla kök där de borde vara utom hörhåll för de visserligen få gästerna.

- Nu får du berätta. Vad är det som hänt?
- Nä, inget illa, tvärt om, men jag tror vår kära doktor har en bra stund på stranden.
- Ja, de borde han väl ha? De skulle ju ha en picknick där, han och den där söta doktorn.
- "Doktorn"? Hade han en kollega med sig?
- Dummer! En kvinnlig doktor. Elin någonting tror jag hon hette.
- Ja ha... Ja ha! Det förklarar ju en del!
- Förklarar vad?

Stig såg sig omkring innan han generat svarade.

- De, blev kanske lite högljudda... eller ganska så ordentligt så, faktiskt...
- "Ganska" högljudda?
- Eh, jo. Elin-någonting skrek så jag trodde någon dog. Jag lovar!

Birgit tittade på Stig och såg att han var gravallvarlig. Sedan började hon skratta. Skratta ordentligt.

- Åh herre gud. Good for you, doc!! Lilla döden, oh my God...

Stig blev nästan än mer generad över Birgits reaktion och stod med gapande mun och blossande kinder medan han tittade på henne.

- Ja, ja. Jag missunnad dom inte det, det vet du, men... Ja, jo, det väckte ju intresse... hos ungdomarna på berget...
- Försökte dom smyga?
- Ja.

Birgit tittade på Stig och såg att han var verkligt bekymrad. Hon pussade honom ömt på en av hans röda kinder.

- Och det vill vi inte?
- Nä! Jag tycker doktorn, doktorerna, kan få vara lite i fred.
- Hur tänkte du ordna det då? Ska jag sitta vakt?
- Nja, vill du det? Annars tänkte jag be Anders eller John. De är raska pojkar som kanske kan tala de andra ungdomarna tillrätta om det behövs.
- Stig, du tror inte Anders och John är som alla andra killar då? Ingen risk att de blir det minsta nyfikna själva på allt det där nya lockande med sex och kärlek? Även äldre erfarna män brukar ju vara ganska lättpåverkade på den punkten...

När Birgit sa det där sista, hade hon smekt snabbt med sin hand över Stigs gylf och han kände hur hans kropp reagerade direkt. Kanske hade Birgit rätt men Stig hade tänkt att deras ungdomar kanske inte var lika desperat nyfikna, eftersom de bevisligen inte var nya inför det där med sex och sådant längre. Men Stig insåg att det var en kunskap som han ännu inte hade delat med sig av till Birgit och han blev mitt i den tankebanan påmind om att han måste ta upp det där med flickornas skydd, snarast.

- Birgit... Det är en annan sak... Skyddar sig Lo?
- Va?
- Sådana där små piller, pessar eller vad ni nu har. Något sådant?
- Varför undrar du det? Och varför frågar du nu?
- Du visste alltså inte om att hon behöver det? Hon har nog behövt det ett tag... hon och Elisabeth...

Birgit stirrade på Stig. Hon hörde vad han sa men där tog det stopp. Lo och Elisabeth behöver väl inga preventivmedel heller? Eller? Fast hon hade hållit John i handen i förmiddags men... Varför undrade Stig det här?

- Birgit, jag vet att det behövs. Jag har sett dem. Inga tvivel!
- Men Lo...
- ...är ung och mycket villig. Påminner om sin mor. Inget tvång där inte. Hon verkar verkligen älska sin John och det kan i och för sig vara mitt fel...

Stig såg på Birgit som stod alldeles tyst och med gapande mun bara stirrade tillbaka på honom. Han hade en känsla av att han nog fått sitt svar, även om det inte var det han hoppats på. Nu var det snarast en fråga om hur snabbt det var möjligt få iväg flickorna för ett besök hos en doktor eller hur det nu går till.

- Så jag antar att hon inte har något skydd, så vitt du vet? Då är det nog bråttom, eller försent. Hur gör vi nu?
- Du har "sett dem"? Hur menar du med "sett” och vilka ”dem"?
- Birgit, det där är knappast viktigt men ja, de älskade, hade samlag, i flickornas stuga. John och Lo har sovit själva där.

Minnesbilden av hur Stig både hört men också sett hur de unga hade sex, fick det att svälla lite till i hans byxor. Det hade inte varit snuskigt, fult eller fumligt på något vis, bara vackert. Och det hade varit upphetsande. Lo hade legat på John och hindrat honom från att dra sig ur henne. Stig hade sett hur Lo mycket bestämt hade krävt att han lämnade sin unga virila säd djup i hennes oskyddade och mottagliga kropp. Synen hade gjort Stig upphetsad då och det gjorde även minnet nu. Det var direkt efter den upplevelsen som han för första gången hade älskat med Birgit, Los mamma, kvinnan som nu stod precis framför honom och hans alltmer växande stånd.


Det gick runt i huvudet. Som mamma hade Birgit varit orolig över att hennes dotter skulle kunna ta illa vid sig av att, den som hon uppfattat som sin dotters flickvän, nu i stället hade en pojkvän. Och så står Stig och säger att hennes Lo är med killar, har sex och kanske redan är gravid. Hon kände sig konstigt splittrad, både glad och orolig. Men Lo, hade hon verkligen sex...?

- Det var min Lo? Det är du säker på?
- Men Birgit, ja! Lo tvingade John kvar i sig, han fick inte dra sig ur och hon njöt tydligt när han släppte sin säd i henne. Hon grät av lycka.
- I henne...?
- Jag såg det lika tydligt som när jag själv senare kom i dig. Såg hur det rann ur henne...

Birgit kände hur det knep till kraftigt mellan benen. Utan att ha tänkt på det, stod hon och spände sina lår och bäckenbottenmuskler och det gav samma resultat nu som det alltid gjort; hennes kropp blev snabbt varm och villig. För hennes inre syn, växlade olika bilder av hur Stig hade tömt sig i henne med andra där någon ung och viril pojke pumpade på häftigt och tömde sin säd i hennes dotters villiga kropp.

Birgit kände hur Stig stod tätt intill henne och hur hans mun sökte hennes. Direkt la hon händerna om hans hals men lät den ena handen smeka vidare nedåt över hans nacke och rygg, hela vägen ner till hans stjärt. Hon tryckte sig mot honom och kände hur hård han redan var. Hennes kropp hade tagit över kontrollen och utan att egentligen tänka, pressade och gned hon sig mot hans ordentliga bula. Hon kände hur Stig svarade och hur hans händer sökte sig in under hennes klänning och upp till hennes skinkor. Hans fingrar fick snabbt trosan åt sidan och fann bakifrån vägen in till hennes redan fuktiga kön. När han smekte in två fingrar i henne, stönade hon längtande i hans mun.

Birgit fumlade men lyckades tillsist få upp hans bälte och ner hans shorts. Hon brydde sig inte om hans kalsonger mer än att få dem ur vägen och ner under hans pung. Hon lyfte på sitt ena ben och Stig hjälpte till genom att knäa lite. Snabbt fick Birgit hans fuktiga ollon i läge mot sin mynning och med en djup suck av välbehag kände hon hur han trängde sig in hennes längtande kropp. Uppträdd på hans hårda kuk, kände hon hur Stigs starka händer tog tag i hennes skinkor och lyfte henne bakåt och upp mot väggen. Utan att längre nå golvet, hängde hon bara där, medan Stig stötte hårt och djup upp i hennes kropp. Han stötte häftigt och hon var vagt medveten om hur något ramlade på andra sidan väggen men samtidigt susade det bara högt i hennes huvud. Hon var bara fullt medveten om hur varje centimeter av Stigs grova kuk, gång på gång tvingade sig in i hennes känsliga kropp medan hon hårt knep om honom. Det fanns inget annat, bara känslan mellan hennes ben var viktig. När Stig stötte till extra hårt, blev still och stel, djup inpressad i hennes kropp, då kom hon. Som från avstånd och i ett tillstånd av plötslig stillhet och klarsyn, upplevde hon hur hon själv kom, i våg efter våg och hur Stig samtidigt tömde sig i henne.


Stig hörde klockan på disken. Hörde hur någon plingade i den och hur ett barns röst ropade. Stig nyktrade snabbt men motvilligt till och blev fullt medveten om hur han höll Birgit uppressad mot väggen till butiksförrådet. Motvilligt böjde han på knäna och försökte få sin halvslaka lem ur henne. När ollonet tillsist kom ut, följdes det av en mindre flod av deras blandade vätskor. "Allt det där kan inte vara mitt" tänkte Stig när han såg hur det droppade ner på golvet och bildade en liten men tydlig pöl.

Birgit såg fortfarande helt borta ut och det var uppenbart att det var Stig som måste ta hand om barnet som nu för andra gången plingade och ropade ute vid disken. Sökande sträckte han sig efter något, fann en grytlapp och torkade med den snabbt sin lem hjälpligt ren innan han rättade till sin klädsel. Han gick sedan så värdigt han kunde, för att hjälpa den väntande lilla kunden. Så snart han kom runt hörnet, såg han att barnet naturligtvis inte var ensamt. Bredvid det stod en ung mamma med ett än mindre barn i famnen. Snett bakom dem, fanns också en man, i lämplig ålder att vara de bägge barnens far.

- Vad kan jag göra för er? Frågade Stig som om absolut inget hade hänt.
- Jag skulle också vilja få något varmt i mig, svarade den unga mamman med darr på rösten.

* * * * *

- John, följer du med?
- Vart då?
- Det är nog dags att byta av mamma i serveringen.
- Receptionen då?
- Den får Anders och Elisabet ta, så får de vara med varandra.
- Okej.

Lo och John lämnade hennes mammas hus. De hade gått dit och vilat lite efter att de städat servicehusen med Lisa och Anders. De hade inte ätit något, inte heller gjort något annat än bara legat i varandras närhet i Los säng. Efter en stund hade Lo somnat och John hade börjat fundera på hur de skulle göra i natt. Kunde han och Lo dela stugan med Lisa och Anders? Kanske borde de sova i hans tält i stället, eller...? John hade också slumrat in innan han egentligen visste vad han ville.

Lo hade väckt honom och nu gick de hand i hand längs vägen till campingen. De hade siktet inställt mot serveringen och när de passerade receptionen, såg de att Anders redan var på plats där. Han stod och pratade med en farbror i en Volvo med en Polar-vagn bakom. De såg inte till Lisa, nickade bara åt Anders och fortsatte utan att stanna. När de klev in i serveringen fann de Stig bakom disken.

- Hej, vi är här nu. Är mamma där bakom?
- Ja, äh... Men, kan inte ni fylla upp i butiken så länge? Gör så! Så kommer jag strax…
- Eh, visst, men…
- Ta yttervägen! Och kolla att skyltarna står som de ska.
- Ookeej...?

Lo och John klev ut igen, inte så lite förvånade men de gjorde naturligtvis som Stig sagt. De gick runt huset och in i butiken från andra sidan. Gatuskrikarna hade stått där de skulle och hade haft rätt budskap för dagen. Inne i den minimala butiken var det helt tom från folk. Den sålde inte så förtvivlat mycket utan var mest en nödvändig service. Den hade heller inte plats för någon större mångfald av varor men något av det mesta. Det som förutom tobak sålde allra mest var nog chips, läsk och öl. Av maten blev det mjölk och smör, samt färskt bröd på morgonen. Ändå var det hela tiden lite andra saker som gick åt och eftersom det inte fick plats så många av varje vara i de få och små hyllorna, fick de ideligen fyllas på från lagret.

Lo som var mer van än John, såg direkt vilka hål i hyllorna som måste fyllas igen. Hon skickade därför in John i förrådet och ropade till honom om vad han skulle komma ut med men fick inget svar. Irriterad gick hon in till honom.

- Vad händer? Hör du eller hittar du inte? Undrade hon.
- Vad har hänt, menar du? Kolla! Sakerna vid den vägen har rasat.

John pekade och Lo såg. En trave med chipskartonger hade fallit omkull och påsarna låg nu spridda över hela golvet. Än värre var det med den trave som hade bestått av plastbyttor av sorterat smågodis. Den hade också vält. Många byttor hade gått upp och i en del fall låg allt godis på golvet och byttorna var tomma.

- Oj! Försiktigt så får vi rädda det som går. Vi kan inte sälja det som har hamnat på golvet, då blir Stig tokig. Försök rädda det som inte fallit ut.

Det blev starten till ett plockepinn av lösgodis och de var fullt upptagna med det och hörde inte ens när Stig smög in till dem.

- Vad gör ni?

John ryckte till och höll på att tappa den plastbytta med godistefat som han försökte rädda.

- Det var inte vi! Det var såhär när vi kom!

John lät nästan rädd och Lo tittade också upp och mot Stig

- Det måste ha ramlat på något vis, sa hon. Vi försöker rädda det som går.
- Ja ha. Ja, det är bra. Men se till att slänga det som kan ha snuddat något olämpligt. Jag vill inte sälja något snusk.

Stig lät inte alls arg eller ens förvånad utan konstaterade bara sakligt vad de redan visste.

- Jag vet, Stig, men vad ska vi göra med allt som inte går att rädda?
- Slänga det naturligtvis!
- Kan vi inte få ta det?

Stig såg tveksamt på Lo.

- Ja men Stig, allt är ju inte smutsigt från golvet. En del har ju bara blandat sig med annat. Det går ju äta men inte sälja?
- Jasså, ja ha... Vill ni ha det så... Lägg det i en skål men behåll den för er själva.

Stig vände och var på väg ut ur förrådet igen men stannade i dörröppningen.

- Gör klart det där så stannar jag i serveringen så länge tills någon av er kan byta av mig.
- Okej, men Stig, var är mamma då?
- Birgit behövde komma iväg en stund, så hon har fått gå redan.

Stig var borta och Lo var ensam med John i förrådet igen. Så fort lösgodiset var räddat gick det fort att ställa upp resten av de välta varorna, även om de fick skura av golv och vissa kartonger från socker och choklad. Därefter var det gott att fylla upp butiken. För varje tur in i förrådet kunde de ta en godis ur den välfyllda blandskålen. När butiken var uppfylld var John närmast äcklad av allt sött och surt godis och skakade med eftertryck på huvudet när Lo försökte mata honom på "Lady & Lufsen"-vis.

- Ska jag känna mig sårad?
- Spotta ur den där så kysser jag dig men jag vill inte ha en enda sur sak till i min mun!

Lo lipade åt honom men log.

- Jag är inte sur, inte någonstans...

John gav upp, tog henne i sin famn och kysste henne ordentligt, trotts godiset i hennes mun.

De gick tillsammans in i till serveringen men den här gången gick de via innervägen. Det fanns just nu ingen gäst i matsalen och Stig stod i dörren och tittade ut mot badet. Han hörde hur ungdomarna kom bakom honom och vände sig halvt om.

- Så bra. Allt i ordning?
- Jepp! Vi skurade golvet också.
- Tack Lo. Och John. Jag vet att jag kan lita på er så jag lämnar er här nu. Riv inte stället bara.
- Det var inte vi, sa John.
- Jag vet det, sa Stig. Jag är väl medveten om vilka det var…

Efter att ha varit hemma några timmar, gick Stig för att bytta av Elisabet och Anders i receptionen. Birgit hade varit hem till sig för att fräscha till sig och skulle sedan gå tillbaka till serveringen. Det hade hunnit bli sen eftermiddag och det var nog dags att släppa ungdomarna fria för idag. Redan på håll såg Stig att Anders stod och höll om Elisabet inne på kontoret. Han log åt att de stod helt synligt för honom eller vem som helst som råkade passera. Stig hoppades att han och Birgit inte hade varit fullt lika oförsiktiga.

Ungdomarna hörde naturligtvis pinglan när Stig öppnade dörren och de hann se när han klev in. Elisabeth gled snabbt ur Anders famn och kom fram för att möta Stig.

- Hej Stig!
- Skönt att se att ni trivs på jobbet.

Elisabeth rodnade och innan hon hann svara klev Anders också fram från kontrosdelen

- Jo, nu känns allt bra.
- Jag tänkte ni kunde få kila nu. Lo och John blir snart också klara i serveringen och sedan kan ni i stort sett ta ledig. Det är bara en sak, jag blev aldrig klar vid badet och lämnade både soppåsen och plocken där. Ordna det, så är ni klara sedan. Okej?
- Tack Stig! Var står sakerna?
- Vid stigens början.

Anders och Elisabeth försvann snabbt bort mot stranden och när de kom fram fanns det fortfarande en del badande familjer och ett antal ungdomar på berget. De tittade runt och såg att det mesta tycktes vara i ordning på badet, även om soppåsen började bli full. Den skulle de få byta och ta med sig påvägen tillbaka. De gick över badberget och hittade plock och påse där Stig sagt att han lämnat dem. Anders tog påsen och de började gå. De pratade högt och tydligt så det inte skulle uppfattas som om de smög sig på de som eventuellt fanns i badgläntorna. Första gläntan var tom och ren, nästa var upptagen av ett par som var i vattnet när de tittade in där. Vid den tredje gläntan blev de tysta. Elisabeth som gått först hade tvärstannat så att Anders klev in i henne.

I gläntan satt Dr Elinsson på en filt, otvivelaktigt naken och hade bara en liten handduk över sitt skrev. Resten av henne, hennes bröst inräknade, var helt synliga och Anders kunde inte undgå att suga i sig allt han såg. Bredvid henne låg någon som troligen var Dr Köhler. Han låg på mage, också helt naken, och tycktes sova. Även om Anders ögon rörde sig över hela Dr Elinsson, var han ändå medveten om vart Elisabeth tittade. Från sin position hade de båda fri insyn mellan Henriks lätt särade ben och kunde inte undgå att se hans pung.

Precis som Elisabeth tittade på den nakna manen, tog Anders tillvara varje sekund och insöp allt han kunde se av dr Elinsson. Hennes kropp var väldigt fin för att vara en vuxen kvinnas och hade mestadels en underbar färg. Hennes nakna tuttar drog dock ohjälpligt till sig hans blick. De var helt avvikande med sin tydligt ljusröda nyans, som om de hade fått lite för mycket sol helt nyligen. Dessutom stod hennes bröstvårtor nästan rakt upp, mitt i hennes tydliga vårtgårdar. Som godis på små fat, hade de fångat Anders blick.


Elin satt och såg på Henriks nakna kropp. Han hade somnat, strax efter att de älskat men själv hade hon inte kunnat det. Hon borde vara trött, dödstrött men hennes innersta, både kropp och själ, gick på högvarv. Hon kände sig som den där lilla flickan igen, den som precis blivit utbjuden av klassens finaste kille och det bara pirrade i kropp och knopp. Han hade inte bara bjudit ut henne, han hade också visat sig vara precis så fin och omtänksam som hon bara hade drömt om. De hade älskat. Verkligen älskat och hon insåg att hon var just det, förälskad, kanske kär. Det hade inte bara varit skönt, det hade varit så mycket mer än bara fysisk njutning. Trots att sexet för stunden var över och trots att hon utan att behöva hjälpa till, faktiskt hade kommit med en man i sig, var hennes innersta fortfarande i uppror och vägrade henne den vila eller ro som hon ändå brukade känna efter ett klimax. Känslorna avtog inte, de rev i henne. En bubblande lust närmast krävde att hon kastade sig över den sovande mannen. Väckte honom, fick honom att se henne och ge henne, allt, en gång till. Elin var medveten om att hon inte riktigt var sig själv och att platsen definitivt inte var den mest skyddade. Hon hade aldrig trott att hon i verkligheten skulle kunna älska utomhus, i alla fall inte så nära andra att hon kunde höra dem. Ändå hade hon gjort just det. Och njutit av det. Och ville göra det igen.

Försiktigt räckte hon ut sin ena hand och rörde lätt vid den sovande kroppen framför sig. Henriks hud kändes varm men lite sträv under hennes känsliga fingertoppar. Försiktigt rörde hon fingrarna över mer och mer av hans nakna kropp. Kände, smekte och ville bara utforska allt mer. Fingrarna hamnade till sist vid hans ryggslut, gled ut över närmaste skina och blev aningens mer krävande när hon under stigande inre hetta, undersökte form och konsistens av hans stjärt.

Anders och Elisabeth stod kvar, tätt intill varandra och smygkikade på paret i badgläntan. De såg hur dr Elinsson lutat sig aningen mera framåt och fortfarande med ena handen under sin handduk, smekte med den andra över den nakna mannens kropp. De såg hur hennes fingrar fann och koncentrerade sig vid mannens nakna skinkor.  Fingrarna följde över varje synlig rundning men även ner mellan skinkorna, smekte området mellan anus och pung. När dr Elinssons fingrar slöt sig om pungen, snörvlade den sovande mannen till. Doktorn hann precis dra undan sin hand innan mannen vred sig över på sida och blev liggande halvt på rygg. Det var dr Köhler. Han låg nu vänd mot dem så att hela hans framsida syntes. Ingen kunde därför undgå att se hur hans stånd ryckigt rätade ut sig som av sig själv.

- Oj... viskade Elisabeth. - Han är ju helt naken!
- Ja? Eller, menar du att han är rakad?

Anders såg hur Elisabeth noga undersökte dr Köhlers rakade kön med blicken men han såg även hur dr Elinsson tittade lika noga hon. Själv hade han svårt att slita blicken från dr Elinsson kropp och i synnerhet hennes uppåtpekande bröst. Han hade aldrig sett några som liknade dem, inte ens på bild. Han såg också hur dr Elinsson höll en hand under sin handduk och alltså borde ha den vid sitt skrev.

Dr Henrik lade sig plötsligt helt på rygg. Fortfarande sovandes drog han även upp ena benet lite. Hans ena hand hamnade under huvudet. Precis som Elisabeth, följde Anders nu hur dr Köhler la sin andra hand över roten av sin lem och pung. De följde hur tummen hans smög sig in mellan stånd och mage och hur den sovande handen därmed fick ett ordentligt tag om hela paketet. Resultatet blev att den nu styva kuken inte längre låg längs dr Köhlers mage utan hade rests och pekade snett upp i luften.

Anders kom på sig själv med att faktiskt stirra på doktorns kuk, precis som Elisabeth. Plötsligt skuldmedveten, flyttade han fort blicken och hamnade istället tillbaka på den kvinnliga doktorn. Han såg att hon också var fokuserad på det blottade ståndet och att hon satt än mer framåt lutad nu. Anders tyckte också att han kunde se att hennes hand börjat röra sig där under handduken, som fortfarande lyckades skyla hennes underliv. Hans blick växlade mellan de anade rörelserna av handen och hennes tydlig erigerade bröstvårtor. En snabb blick mot Elisabeth visade att hennes ögon fortfarande var fastlåsta vid det blottade ståndet. Dr Elinssons fria hand sträcktes sakta fram mot den sovande mannen. Handen stannade precis innan den nådde fram, bara centimetrar från mannens hand och stånd. Som om hon inte helt visste vad hon skulle göra nu, svävade den bara där. Anders andades knapp och väntade bara tyst vad som skulle hända. När dr Elinsson slutligen bestämde sig och försiktigt rörde längs undersidan av ståndet, stönade Elisabeth till så att John hoppade till. Han var övertygad om att Elisabeth måste ha hörts av paret i gläntan. Trots att inget hände, kunde han inte riktigt slappna av igen. Förtrollningen var bruten och han blev mycket medveten om att någon skulle kunna se dem här. Vem som helst skulle kunna komma längs stigen eller så skulle doktorerna kunna få syn på dem.

- Elisabeth, kom så går vi… Viskade Anders.
- Nej…
- Men någon kan komma!
- Vänta lite… Vill bara se vad som händer…
- Men..
- Schy!


* * * * *

- Hej mamma!
- Hej Lo.

"Lo"? Mamma brukade sällan använda hennes förnamn. "Gumman", "dotter min" eller något liknande var väl det vanliga... Om inte något var fel.

- Är han, John, också här?
- Visst! Vänta... JOHN!
- Nej! Jag tänkte inte så... Jag behöver prata med dig lite...

Innan Birgit hann fortsätta eller Lo svara, kom John i god fart från serveringsdelen. Han hade ett stort leende och en handduk i handen när han rundade hörnet. Han saktade in när han fick syn på Birgit men ändå fortsatte fram till Los sida.

- Hej, sa John.

Birgit nickade åt honom men fokuserade blicken på Lo.

- Ja, jag tänkte om ni var klara med det mesta?

John såg frågande på Lo innan han tveksamt svarade som om det var en kuggfråga till honom.

- Det är vi väl? Jag har nästan diskat upp allt. Bara några redskap kvar men allt annat är rent eller torkar...
- Bra... diska då färdigt det där sista så får jag tala med Lo under tiden...

John såg frågande mot Lo men fann ingen tydlig signal. Precis när han tänkte gå, ändrade han sig och gav Lo en snabb puss på kinden innan han skyndade iväg. Lo sa fortfarande inget men han kände det som om Birgit stirrade efter honom medan han gick tillbaka till köket.

Birgit hade den där minen och såg ut precis som hon brukade göra, när hon "visste" att Lo hade gjort något hon kanske inte borde. Lo mer än bara anade att mamma därför hade någon jobbig fråga eller två. Hon bestämde sig för att klara av dem snabbt.

- Mamma, vad är det?

Birgit tittade fortfarande i den riktning John hade försvunnit, trots att han var utom synhåll sedan länge. Hon flyttade sakta blicken tillbaka till sin dotter och tog ett djupt andetag.

- Min älskade dotter... du vet att du är allt jag har, eller hur? Jag vill bara att du är glad och har det bra, det förstår du?
- Ja mamma, jag älskar dig också, men det är inte det, eller hur?

Birgit såg snabbt bort dit där John hade försvunnit och sedan tillbaka mot Lo igen.

- Så det är slut mellan dig och Elisabeth nu? Är det så...?
- Slut? Ja kanske det... men...
- Och nu är det han, den här John, i stället?

Lo suckade tungt. Hon och mamma hade egentligen aldrig talat om killar och sådant. Hon hade heller aldrig tidigare nämnt Elisabeth som något annat än hennes kompis och Lo hade heller inte direkt försökt prata om det. Det hade liksom aldrig nämnts...

- Mamma!
- Men ni är, i hop, eller vad det kallas nu?

Lo hade inte tänkt så långt. Inte tänkt just den meningen. Hon var lyckligt med John och han ville ju vara med henne. De älskade varandra, och med varandra...

- Ja mamma, vi är nog ihop...

Hennes mamma tittade på henne och bet sig lite i läppen innan hon fortsatte.

- Du vet väl hur det fungerar också...
- Mamma, jag är inte tre!
- ...och tänker på att skydda dig? När ni har sex...

Lo blev tyst. Hennes mamma såg henne rakt i ögonen och Lo vek undan blicken. Hur visste mamma att de legat med varandra? Hade Elisabeth skvallrat? Hade Anders?

- Jag vill inte hindra dig om du är lycklig men jag vill att du tänker efter lite innan du bara rusar på. Har du det?
- Har vad då?
- Tänkt efter... Skyddat dig...

Lo blev tyst. Hon ville egentligen inget säga men mamma hade rätt. Hon hade... inte... det...

- Nej... mamma...

Lo kände hur mamma tog henne i sin famn och höll henne tryckt mot sitt bröst. Mamma lade en arm om henne och strök ömt över hennes hår med den andra. Lo visste inte riktigt vad hon skulle säga. Hon hade aldrig planerat att vara med någon kille, hon var ju med tjejer, med Elisabeth. Hon hade inte varit beredd!

- Så ni har haft sex... Hade han kondom? Drog sig ur? Någonting?

Lo skakade på huvudet. Hon hade egentligen vetat att hon kunde bli med barn... Men inte då! Då hade det ju varit så fint, så skönt... hela hon bara som ville fortsätta och efteråt hade hon inte velat tänka på det.

- Så det finns en risk? Vet du när du hade mens senast? Lo?

Hon kände att mamma höll henne lite ifrån sig och Lo höjde blicken. Mamma såg rakt på henne.

- När ska du ha din nästa mens?

Efter lite fundering var hon ganska säker och svarade tyst.

- Om någon dag eller två. Tror jag...
- Tror?
- Ja? Den kommer inte lika varje gång heller...

Mamma tog henne i sin famn igen och höll henne hårt mot sig.

- Vi får hoppas på det bästa då. Men jag vill att du tänker igenom det här. Vad vill du göra om den inte kommer och hur tänker du skydda dig om den kommer? Du måste tänka på så'nt nu. Jag kan bara råda dig...

Lo kände hur mamma plötsligt blev stel men släppte inte taget om henne.

- Färdig!

Lo vred lite på sitt huvud och såg att John stod någon meter eller två från dem. Hon sträckte ut sin hand mot honom och drog honom närmare sig samtidigt som mamma släppte greppet om henne. Lo vred sig direkt in i Johns famn och innan han hann värja sig. Hon höll hårt om honom och kysste honom, med tunga och allt. John var stel först men snart nog kände Lo hans armar om sin rygg och hur hans tunga åtminstone lite försiktigt besvarade hennes.

- Ja, ja... tänk på vad jag sa och var rädd om er.

Lo bröt kyssen men behöll John i sin famn.

- Anders och Elisabeth skulle städa vid sjön. När det är gjort, fick ni ta kvällen ledigt sa Stig.
- Tack mamma...

Lo såg hur mamma Birgit gick iväg mot serveringen. Precis innan hon försvann runt hörnet, tittade hon en sista gång mot dem, skickade iväg en slängkyss mot sin dotter och försvann. John och hon var nu ensamma i butiken och kunde gå. Sakta släppte hon taget om John men han släppte inte henne.

- Vad var det där om? Frågade han.
- Äh, bara mamma...
- Jo det såg jag, men vad ville hon?
- Inget. Egentligen ingenting... bara mamma...

Lo lirkade sig fri och släpade med sig John ut ur butiken. John tittade på henne och medan de gick mot sjön fick Lo ändå förklara lite mer.

- Du vet väl hur mammor är? De vet allt och vet alltid bäst. Hon ville veta om det var du och jag nu eller om det var Elisabeth.

John tittade på henne och såg fortfarande lite tveksam ut.

- Bara det?
- Ja? Vad skulle det annars vara?

John tittade framåt igen och de var snart framme vid badet. Fortfarande hand i hand gick de upp på badberget. När de kom högst upp stannade Lo och drog John till sig. Precis här hade de träffats första gången och precis här blev hon av med oskulden till honom. Bara någon eller några dagar eller så sedan. Så mycket hade hänt att hon inte längre kunde hålla ordning på tiden. Medan hon försökte gå igenom allt i sitt minne, kände hon hur John tog henne i sin famn och kysste henne. Det var en krävande kyss. Inte bara öm och vacker utan en kyss som ville så mycket mer. Hon besvarade den villigt och tryckte sig närmare och hårdare mot hans kropp. Hon hörde busvisslingrarna runt om kring samtidigt som hon kände hur något på John spände mot henne. Hon ignorerade åskådarna och koncentrerade sig i stället på hur hennes kropp omedelbart reagerade på den heta kyssen och Johns växande stånd.


John kände hur Lo verkligen pressade sig mot honom. Hon blev tydligen lika tänd vid minnet från den här platsen som han själv. Här hade han först funnit och sedan älskat med Lisa, innan Lisa mer eller mindre tvingade Lo och honom att också knulla. Det hade egentligen varit helt sinnessjukt men underbart och något som senare ledde till att det nu var de två. Minnet fick Johns lem att fyllas men trots att de var högst upp på badberget och fullt synliga för alla runt omkring, blev han inte generad utan fortsatte bara kyssa och krama Lo.

Till sist lugnade de ner sig och John tog munnen från Lo. Han pussade henne kort en sista gång och strök håret ur hennes ansikte. De såg båda på varandra. Lo log, nej sken med hela ansiktet. John ville inget hellre än att fortsätta kyssa henne och naturligtvis gå längre än så, men kanske inte här där alla tittade på. Han såg sig om kring och pussade henne kort ytterligare en gång.

- Jag älskar dig, verkligen älskar dig, sa han.
- Jag...

John såg hur en stor tår bildades och trillade ut ur hennes ena öga. Lo log, stort, men ändå rullade det en tår. Snabbt fångade han den salta droppen med en puss på hennes kind. Lo log fortfarande, men ögonen hennes var blanka av fukt.

- Kom, sa han.

John gjorde sig fri och drog henne med sig ner för berget igen, tillbaka mot badet.

- Vart ska du? Undrade Lo. - Skulle vi inte städa?
- Det är ju rent. Lisa och Anders måste hålla på. Om vi skyndar oss, hinner vi till stugan, innan dom också kommer dit.
- Elaking!
- Jepp! Fast din…

Lo såg blicken i Johns ögon och sa inte mot. Tvärt om tog hon ett fastare tag i hans hand och de ökade takten. De behövde inte säga något mer. De visste båda vad de ville och skyndade sig mot tjejernas stuga, för en stund i ensamhet.

* * * * *

Elisabeth hade noga följt hur dr Elinsson, tillbörjan försiktigt, smekt det hon kom åt av dr Köhlers resta stånd. Handduken över hennes skrev hade glidit av henne i samma ögonblick som hon böjt sig än mera framåt och låtit sin tungspets röra vid ollonets undersida. Det var inte längre minsta tvivel om vad dr Elinssons andra hand gjorde. Elisabeth kunde se hur doktorn smekte sig själv medan hon lät tungan röra sig längs undersidan av den allt blötare lemmen.

I samma ögonblick som dr Köhler snörvlade till, tog dr Elinsson in hela hans ollon i sin mun. Det var inte längre en försiktig utan en mycket bestämd rörelse, som om hon skyndade sig innan han skulle hinna protestera. Elisabeth såg hur den sovande mannen ryckte till i kroppen. Såg hur benen hans spändes som om han försökte resa på överkroppen och handen som smekt mellan dr Elinssons lår, lämnade nu sin post. Det såg ut som hon nu använde den handen för att hålla honom kvar liggandes, utan att fört ett ögonblick behöva släppa hans ollon ur sin mun.

- Han vaknar!
- Mmm..

Elisabeth kände att Anders stod tätt bakom och försiktigt drog i henne.

- Dom kommer att se oss!

Anders hade säkert rätt men Elisabeth kunde inte slita sig. Scenen framför henne hade henne helt i sitt grepp. Hon kunde inte sluta titta. Det hon såg, och risken för upptäckt, gjorde henne kåt. Snabbt vred hon huvudet mot Anders, såg hans röda ansikte och pussade honom kort men vått.

- Lite till bara?

Hon väntade inte på svar utan vände sig snabbt tillbaka mot paret i gläntan. När hon böjde sig aningens mera framåt för att se bättre, kände hon hur hennes bak pressades mot Anders och hur han höll mot.

- Elin?
- Mm?
- Herre Gud! Vilket underbart sätt att vakna på!

Både Elisabeth och Anders såg hur handen som dr Köhlers haft om sitt skrev, försvann. Sekunder senare dök den istället upp på dr Elinssons rygg och började omedelbart smeka överallt där den kom åt. Dr Elinsson gav ifrån sig ett slags belåtet ljud och tog än mer av hans stånd i sin mun. Det såg ut som om hon försökte få in så mycket som möjligt i sin mun och när mer än två tredjedelar var avklarade, riste hon i kroppen och dr Köhler brummade.

- Gud vad skönt! Kom hit!

Handen på dr Elinssons rygg rörde sig bestämt bakåt mot hennes bak. Med ett resolut tag om hennes höft, drog han henne till sig. Villigt följde hon med, lyfte ena benet och gränslade mannen som låg på rygg. Fortfarande med hans stånd djupt i sin mun, sänkte hon underlivet mot hans ansikte. Dr Köhlers belåtna hummande försvann och sekunden senare började dr Elinsson röra sig över hans kropp. Lemmen i hennes mun gled in och ut i samma takt som hon rörde sitt sköte över hans ansikte. Ingen av de nakna läkarna var längre tyst. Bägge producerade konstant olika läten och ljud medan de rörde sig mot varandra.

Elisabeth tittade noga på hur dr Elinsson arbetade med både händer och mun om kuken. Såg hur dr Köhler stötte uppåt med sina höfter i samma takt som kvinnan på honom roterade med sitt underliv över hans ansikte. Elisabeth var ordentligt upphetsad. Kåt! Hon blev medveten om att hon andades tungt och flämtande med öppen mun och svalde. Rörelsen fick henne att röra sig mot kroppen bakom henne och hon kändedirekt hur Anders pressade sig tillbaka mot henne. Han var också kåt! Hon kände hur hård han var mot henne och hon rörde lika mycket sin bak mot honom som han nu rörde sitt stånd mot henne. Hon log stort när hon kände hur Anders hand kom runt henne och försökte nå hennes ena bröst. Elisabeth roterade sin stjärt i samma takt mot Anders stånd, som dr Elinsson rörde sig över dr Köhlers ansikte.

- Elin, försiktigt! Jag vill hålla ut lite till…

Elisabeth såg hur dr Elinsson, Elin?, lugnade ner rörelserna med mun och händer. Försiktigt lät hon centimeter för centimeter av det tydligt salivvåta ståndet glida fram ur sin mun. Hon rörde fortfarande sitt underliv i samma takt över dr Köhlers ansikte och höll hårt med bägge händer om roten av hans stånd. Försiktigt växlade hon mellan att pussa på ollontoppen och att försiktigt peta med tungspetsen i hålet på dess topp. Efter bara en kort stund började Elin ge små ljud ifrån sig. Hennes ögon slöts och svaga ”Åh” och ”Åh-å” varvades med att hennes rörelser över dr Köhlers blev mer stökiga och ryckiga.

- Hon kommer snart… Viskade Elisabeth.

Tydligen var dr Elin inte ensam om det. Bakom sig kände Elisabeth hur Anders höll hårt i hennes höfter och rörde sitt byxklädda stånd mellan hennes skinkor. Framför sig såg hon hur dr Elin fortfarande höll med bägge händer om dr Köhlers kuk medan han nu stötte uppåt mot hennes mun. Elin vare sig sög eller slickade längre men varje gång han stötte uppåt, träffade det blanka ollonet hennes öppna mun. När dr Elin plötsligt började rista i hela kroppen och ett långt och närmast väsande ljud lämnade hennes strupe, spände dr Köhler sig i brygga under henne. Elisabeth både såg och hörde hur dr Elin Elinsson nådde klimax och hur dr Köhler bara sekunden senare även han kom. Anders pressade sig hårt mot Elisabeth stjärt och stötte häftigt mot henne medan de båda två såg hur Elins ansikte och mun, plötsligt dränktes av dr Köhlers safter.

- Satan vad skönt! Men sug snälla!

Dr Köhler var allt annat än tyst och både Anders och Elisabeth ryckte till vid hans vrål. När de sedan såg hur hans ena hand snabbt tog ett stadigt tag i Elins hår och tvingade ner hennes mun över sin lem, ryckte Elisabeth till igen. Synen av hur doktorns sprutande kuk tvingades in Elins mun fick henne att stöna till. Anders höga flämtanden och häftiga juckande mot hennes stjärt fick Elisabeth allt närmare att själv komma. Då mötte hon plötsligt ett par ögon. Framför henne i gläntan, stötte dr Köhler sin kuk i dr Elins mun, sprutade och kom mer än hon kunde ta mot. Under en stark hand som hårt tvingade henne djupt ner över den ryckande kuken, hade Elin vitt uppspärrade ögon. De ögonen stirrade nu rakt in i Elisabeths.

- Oh! Shit!

Elisabeth slets mellan att få komma och fly. När Anders också stelnade till och med ett ryck drog sig ifrån henne, reste Elisabeth sig helt upp. Efter en sista snabb blick mot paret i gläntan, vände hon sig om och både Anders och hon skyndade sig snabb därifrån. Inte förrän de var tillbaka vid badberget saktade de in och Anders såg på henne med något panikartat i blicken.

- Dom såg oss! Jag sa ju det!
- Nä, bara hon…

Elisabeth såg på Anders och sänkte snabbt blicken ner mot hans skrev. Han hade fortfarande en ordentlig bula innanför byxorna. Den ville hon ha! Men inte här.

- Strunta i dem. Kom så skyndar vi oss. Jag vill hem.
- Hem?
- Ja!

Anders protesterade inte mer utan följde bara med när Elisabeth mer eller mindre släpade honom över berget och i riktning mot campingen. I sista stund kom de ihåg att byta den nu fulla soppåsen och sedan skyndade de sig tillbaka. Elisabeth ville till stugan fortast möjligt.

* * * * *

Lo plockade fram nyckeln från gömstället bakom dörrfodret och låste upp till den stuga som hon delade med Elisabeth. Innan hon öppnade dörren helt, tittade hon på John och höll fram nyckeln.

- Det finns bara två nycklar. Stig har en i receptionen och Elisabeth och jag delar på den här.
- Så ni gömmer den där?
- Ja.
- Kanske inte så osynligt precis. Kan ni inte få varsin?
- Inte så lätt med så gamla lås säger Stig och han vill ha en nyckel i receptionen, till alla stugor, bara ut ifall att...

Lo öppnade dörren helt och nickade med huvudet.

- Skynda dig in.
- Bråttom? Undrade John med något förväntansfullt i rösten.

Lo svarade inte med ord utan puttade honom bara i önskad riktning innan hon följde. Inne stängde hon dörren bakom sig och hängde nyckeln på en krok intill. John stod mitt på golvet i den trånga stugan såg på Lo.

- Och nu?
- Nu vill jag bara mysa. Lägg på sängen, min säng.

Lo klev ur sina skor och kröp snabbt upp i sängen. Hon hann lägga sig på sida och räcka ut ena armen efter John innan han slutade följa henne med ögonen och istället följde efter upp i sängen till henne. De låg nu på sida, vända mot varandra. Los hand strök över hans ansikte medan hon lyckligt leende såg på honom. Han log tillbaka och smekte utanpå kläderna längs hela hennes sida. Lo ville egentligen bara vara nära. Se på honom, ta på honom och få känna hur han såg och tog på henne. Hans lätta fingrar längs hennes kropp, fick hennes bröstvårtor alldeles hårda och hon kände hur hon blev som varm i ansiktet. När hon generat sänkte sin blick, fick hon en försiktig puss i pannan. Hon kunde se hur det spände innanför Johns byxor och det fick henne allt varmare. Hon tog ett djupt andetag, smekte med sin hand över hans bröst och ner mot hans byxor. När hon lät fingrarna utforska konturen av hans stånd, svarade John med att låta sina fingrar följa formen av hennes ena bröst. Snart fann han en av hennes känsliga vårtor och mötte försiktigt hennes smekande fingrar med sitt underliv. Lo formade handen direkt över toppen av hans bula och kände hur hans lem sakta rörde sig under hennes hand. Mjukt rörde John underlivet mot henne medan han samtidigt smekte hennes bröst. Lo hörde hur han andades ljudligare och när hon höjde blicken, möte omedelbart hans mun hennes. Villigt lät hon kontakten bli till en försiktig men våt kyss, där deras tungor allt hetsigare sökte varann.

Lo förstod naturligtvis att John var tänd och det var hon också men mamma störde henne fortfarande. ”När hade du mens senast? Har du tänkt på...?” Hennes frågor hade gjort henne mer orolig än hon ville erkänna för sig själv. Hon hade inga skydd och John hade vare sig använt kondom eller dragit sig ur. Tvärt om! Längre in hade han knappast kunnat komma och hon, Lo hade velat det... Att han inte drog sig ur alltså. Minnena av John i henne var färska, vad han gjorde med henne och hur han både känts och sett ut när han kom... Lo rös till vid tanken. Rös av upphetsning. Hon ville det, ville känna honom, igen. Lo försökte övertyga sig själv att det inte spelade någon roll. Varför oroa sig? Just nu kunde det ju knappast spela någon roll vad hon gjorde. Antingen kommer mensen eller så var det redan försent. Glöm mamma!

John kände hur Lo plötslig flämtade till i hans mun och hur hon tog ett fastare tag om hans byxklädda stånd. Hon höll i honom hårt och masserade mer krävande. Hennes tungspets mot hans försvann och han kände hur hon istället tvingade den djupare in i hans mun, ända tills hon slog sina tänder mot hans in sin iver. Den plötsliga intensiteten hos henne sköt en varm våg genom Johns kropp och han gjorde vad han kunde för att besvara. John fick in sin hand under hennes kläder och smekte all hud han kunde nå. Smekte fram till och kramade om hennes bröst, drog lätt i bägge vårtor och kände henne stöna i hans mun i gensvar. Hennes mun vägrade lämna hans och hennes hand fortsatte sitt underbara masserande av hans instängda lem. John mötte hennes hands rörelser med sitt underliv men önskade att hon var innanför han kläder. Som om hon kunde läsa hans tankar, släppte Lo greppet men bara för att omedelbart ge sig på hans byxor. Så fort de var öppnade kom handen tillbaka men nu innanför hans kalsonger. Hon höll lika hårt som innan men drog mycke längre drag i med handen. Drog hetsig, ivrigt och snudd på smärtsamt.

John fortsatte möta hennes rörelse med sitt underliv men nu både för att det var skönt och för att det inte skulle göra alltför ont när Lo tog i. Oroväckande snabbt närmade han sig orgasm och när han knappt klarade av att hålla sig längre, vräkte han över Lo ifrån sig. Han fick ner henne på rygg och började slita i hennes kläder. Lo såg upp mot honom. Högröd i ansiktet och med vidöppna ögon, flämtade hon andfått och hjälpte till när han ivrig och lite klumpigt slet kläderna av henne. Så fort hon var naken på överkroppen, attackerade han hennes bröst med sin mun och gav sig på resten av hennes kläder. Lo lyfte lika villigt på underkroppen och var snart helt naken. Han lämnade blöta spår längs hennes bröst när han kysste och slickade sig ner för hennes kropp. Han kände hur varm och våt Lo var, långt innan hans tunga och mun nådde ner mellan hennes ben och ivrigt gav han sig i kast med allt han där kunde finna.

Lo andades stötigt. Hon slöt ögonen och fick ett fast grepp i Johns hår med bägge sina händer och styrde honom så, samtidigt som hon lyfte på och mötte honom med sitt underliv. John var hårdhänt med munnen. Nafsade och nöp med läpparna över allt. Han bet och drog med sina tänder i hennes mest känsliga delar. Där i mellan var det som om han ville få in hela munnen i henne, när han gång på gång tvingade sin tunga så djupt som bara möjligt i henne. Hans iver var underbar men snart var det mer fokus hon sökte. Lo drog i hans hår tills det blev hennes klitoris som fick all den uppmärksamhet hon önskade. Trots att han bara använde sin mun på henne nu och inte ens hade minsta lilla finger i henne, kände hon att hon snabbt var på väg. Hon hann knappt formulera tanken innan vågen rullade över henne. Hon skakade i kroppen och slet i Johns hår. Hon var vagt medveten om att John gnällde men för stunden helt fångad i sin egen starka upplevelse. När hon kunde tänka igen, drog hon honom upp och över sig. Lo såg dimmigt på honom.

- Kom nu! In i mig fort!

John hade inte kunnat missa att Lo kom. Förutom att hon halv kvävt honom mellan sina ben, hade hon även mer eller mindre dränkt honom. Fast det hade inte varit oangenämt, tvärt om. Det hade faktiskt nästan fått det att gå för honom också. När hon nu krävde att han skulle komma upp på och in i henne, var han ivrig att göra henne till viljes. Utan minsta styrhjälp, fann hans ollon rätt direkt och han sjönk omedelbart hela vägen in. Ända tills det tog stopp och Los ögon vidgades. Lo höll honom fortfarande hårt i håret och mötte honom med häftiga underlivsrörelser när han direkt satte upp ett högt tempo med djupa stötar. Efter bara några få tag, fick han inte längre se på henne utan tvingades ner mot hennes mun. Hårt kyssandes, arbetade de båda två, hetsigt, som om livet hängde på det

De såg att dörren var stäng när de närmade sig stugan och Elisabeth hann nästan få upp hoppet om att hon och Anders var först hit. När hon inte kunde finna nyckeln och dessutom kunde höra ljud inifrån, förstod hon att så inte var fallet. Med en desperat suck vände hon sig mot Anders och mötte hans blick.

- Lo är hemma!
- Ja?
- Ja? Hon är här! Hör du inte?

De stod nu båda två nära dörren och kunde höra de svaga ljuden inifrån. Elisabeth var irriterad och tittade fortfarande på Anders. Han såg mest nyfiken ut och när hon sänkte sin blick kunde hon se att han hade stånd. Antingen igen eller fortfarande. Synerna vid badet hade tänt dem bägge och Elisabeth hade skyndat sig hem, just för att få vara med honom. Ensam. Nu var Lo redan här och med John. Stora John... Tanken på vad de troligen gjorde fick Elisabeth både upphetsad än irriterad och försiktigt flyttade hon sig till sidan av dörren.

- Det är min stuga också!

Försiktigt pressade hon ner handtaget och kände att dörren var olåst. Efter en kort sista blick på Anders, öppnade hon långsamt dörren på glänt och kikade in. Direkt såg hon paret i sängen, Lo på rygg med uppdragna ben och John hetsigt juckande mellan dem. Det var inget lugnt eller stilla över den scenen, utan ett djuriskt och hetsigt knull. Elisabeth kände att Anders kom närmare henne och stående tätt bakom henne kikade även han in. Hon kände hans varma andetag mot sin kind men också bulan mot sin bak. Efter bara några sekunder kände hon hur Anders pressade sig hårdare mot henne och utan att egentligen tänka på det, rörde hon på stjärten tills att hans stånd hamnade skönt mellan hennes skinkor. De flämtade båda till och gned sig mot varandra medan de tillsammans tjuvkikade på paret i sängen. John blev still mellan Los ben och det hördes hur deras våta kyss bröts när han reste på över kroppen.

- Fortsätt!
- Lyft benen.

Utan att dra sig ur tog John tag under vardera knävecken och mer eller mindre lyfte Los underkropp från sängen. Lo stönade till där hon hängande i hans grepp, fick ta mot hans långa stötar ännu djupare.

- Du är så djupt!
- Vill du inte?
- Jo! Men försiktigt.. Åh!

Anders var ordentligt kåt. Att först se doktorerna i gläntan och nu också se hur Lo blev knullad så hon kved på sängen... Det var snudd på för mycket! Han ville bara få komma. Helst ville han slita kläderna av Elisabeth och snabbt pressa sig in. Men det måste ske snart, om inte det inte skulle gå för honom innan dess. Han rörde sig mer målmedvetet mot Elisabeths stjärt och flämtade i hennes öra.

- Jag vill...

Hon ryckte till under honom men sa inte ifrån. Snabbt fick han en arm om henne och lät handen ivrigt söka och smeka mellan hennes ben. När han kände hur hon flyttade ena benet åt sidan och gav honom mer plats, blev han än ivrigare och försökte med båda händer snabbt få hennes rumpa fri från kläder. Elisabeth protesterade fortfarande inte och när han lyckats få hennes skinkor nakna, fick han snabbt ner sin egna byxor och fram sitt stånd. Knäandes försökte han ivrigt hitta rätt. Han kände värme och väta men hur han än bökade, kom han inte riktigt rätt. Anders blev allt mer desperat och juckades sökte han mellan Elisabeths varma och hala lår. Han kände hur hon också rörde sig, med baken mot honom och kände hur hennes fingrar rörde sig mellan benen och ibland träffade mot spetsen av hans snopp.

- Elisabeth... jag...
- In, ordentligt...

När Elisabeth med ena handen som stöd på dörrkarmen och med den andra smekandes mellan sina egna ben, böjde sig mera framåt för att få Anders in i sig, hade de båda glömt bort dörren. I exakt samma ögonblick som Anders äntligen trodde sig ligga rätt och med ett stadigt tag om hennes höfter skulle tränga in, blåste dörren upp. Med en smäll slog den mot dörrstoppet och bägge paren hoppade till. Lo tjöt högt när John skrämt ryckte till och stötte sig alltför djupt in i henne. Lika högt skrek Elisabeth när Anders, av samma orsak som John, missade och i stället vårdslöst trängde in i hennes stjärt.

- Aj! Inte där!

Bägge paren såg på varandra, generade men ingen sa något. Elisabeths knipande om Anders och hans ryckande i kroppen, fick honom snart bortom all kontroll. Han kom, fast han inte ville. Med ett fast tag i Elisabeths, ryckte han gång på gång till med underkroppen mot hennes stjärt. Med blicken på Lo och John i sängen, kände Anders hur han sprutade i Elisabeth och kom allt djupare in för varje gång.

- Inte komma där, inte igen. Inte i min stjärt! Oh! Fan… oh… Anders….

Den synen fick även John att balansera på gränsen och Lo kände det. Hon växlade med blicken från John mellan sina ben och till vännerna i dörröppningen. Snabbt smekte hon över sin klitoris och knep med musklerna om lemmen djupt i sig. John svarade flämtandes på hennes rörelser.

- Jag kommer Lo...
- Jag vill det! Kom!

Vid dörren såg och hörde Elisabeth hur Lo tog mot John djupt i sig. Elisabeth visste att Lo inte hade skydd och det här inte var första gången som Lo lät John komma i henne! När John gnyendes stötte ryckigt, fick Lo ett saligt leende i blicken innan hennes fokus helt försvann. Även Lo började rista. Hon kom och så även Elisabeth. Med handen mellan sina ben och Anders djupt i sin uttänjda stjärt, kom hon med blicken fäst på sin forna flickvän. Hon kom fortfarande när Andres tvingade upp hennes överkropp nära sig och sin mun mot hennes. Anders kysste henne hårt och rörde sig igen men försiktigt i henne. När hennes orgasm var över, blev hon fullt medveten om var de befann sig och fick plötsligt en släng av panik. Stugan låg visserligen aningens avsides men inte längre bort än att hon kunde se folk på campingen. Kunde hon se dem kunde de se... Fort gjorde hon sig fri från Anders som såg både förvånad och lite orolig ut.

- Gjorde jag något fel?

Elisabeth tog tag i honom med ena handen och dörren med den andra. Hon puttade Anders före sig in i stugan och stängde dörren bakom sig. På ena sängen stod John fortfarande på knä och fortfarande med lemmen i Lo. De två och Anders såg på henne. Elisabeth mötte Anders blick och svarade.

- Alla kunde ju se oss ju! Vi måste in innan någon gjorde det.

Hon såg på honom och såg att hans stånd inte hade gett med sig, eller inte helt. Det pekade mestadels rakt fram mot henne men ryckte lite upp och ner, som om snoppen inte visste åt vilket håll den skulle. Att hon tittade på den, tycktes få den att bestämma sig. Framför hennes ögon reste den sig igen, pulsslag för pulsslag och pekade snart snett uppåt som nyss

- Jag tänker ligga där men du får inte stoppa den där i mig igen. Inte innan den är ren...

Elisabeth knyckte med huvudet i riktning mot bordet där dunken med vatten och tvättfatet stod. Som ett skott var Anders på väg dit. Synligt besvärad men synnerligen motiverad, drog han av sig byxorna helt och började sanera sig med en av tvättlapparna. När han var klar var Elisabeth redan helt naken och nerkrupen under täcket i sin säng. John tog av sig sina sista kläder och gick snabbt de få stegen till henne. Att Lo och John fanns i den andra sängen, mindre än en meter bort, tycktes han helt ha glömt bort. Anders drog bara undan täcket och la sig med kroppen mot och ena benet snett över Elisabeth. Inom några få sekunder, kysstes och smektes de ivrigt.

Lo hade följ allt med blicken. Med John fortfarande i sin kropp, tittade hon nu på hur Anders ivrigt smekte Elisabeth mellan benen. Hon tyckte det såg lite klumpigt ut men Elisabeth tycktes inte ha något att invända. Tvärt om, hon drog upp sitt vänstra ben för att ge Anders bättre med plats. Nu med Elisabets varma ben mot sig, insåg Lo att Anders bara var en smula ovan. Han var nog oerfaren men uppenbarligen ivrig på att lära sig. Trots att de kysstes hetsigt, reagerade han ändå tydligt på minsta rörelse Elisabeth gjorde. En varm våg gick genom Los kropp när hon såg det. Anders var försiktig, snäll och alldeles utmärkt för Elisabeth. Lo vände istället blicken mot John och fann att han såg på henne med något varmt och mjukt i blicken. Lo räckte ut en hand och drog ner John över sig. Så fort han låg ner, började hon klumpigt försöka vrida dem om. Hon ville få honom under sig men inte ur sig. När han väl förstod och samarbetade, gick det lättare. Till sist låg John på rygg och Lo hade lyckats. Hon hade honom fortfarande i sig och nu under sin kontroll.

- Min tur. Ligg still.

En snabb blick åt sidan visade att Anders lagt sig tillrätta mellan Elisabeths ben och precis som Lo, stödde sig på raka armar. Lo följde hur Elisabeth styrde Anders uppåtsträvande stånd, nedåt och in i sig. När han försiktigt började röra sig i Elisabeth, tog Lo undermedvetet upp samma rytm över John. Helt kort mötte hon Elisabeths blick men de förlorade båda sig snart i sina egna njutningar. Snart la Lo sig ner helt över John. Han höll ömt om henne och smekte försiktigt över nåde rygg och skinkor. Det var knappt att hon reagerade på handen som smekte längs hennes arm och fann hennes hand. När Lo kom och kände hur även John gjorde det, knep hon hårt om handen i sin. Hon hörde Elisabeth stöna till och strax där efter även Anders frusta.

Långsamt blev allt lugnt och stilla. John pussade Lo lätt och fick ömma leenden tillbaka. Han smekte med handen över hennes rygg och ut längs hennes arm. Fann handen i hennes och följde den med blicken till paret i sängen bredvid. Där låg Anders på Lisa som smekte honom i håret med sin ena hand medan hon nafsade lätt i hans ansikte med sin mun. Lisa såg nöjd, nej lycklig ut och när Anders gled mer ner till hennes sida, höll hon honom tätt intill sig med sin arm. Den andra armen var fortfarande utsträck mot John och höll i Los hand. Lo låg kvar på honom, tungt men inte värre än att han ville och klarade det. Sakta kände John hur ögonen blev tunga och lika lycklig som Lisa sett ut, gled han in i sömnen, med Los underbara kropp så tätt intill sin det bara var möjligt.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Att vara 'faktiskt vacker', vill ingen kvinna höra. Det kan redan från början förstöra en gryende romans. Nu gick det bra ändå. Farbror doktorn hade tillräckligt med godsaker i korgen, precis som det skall vara.
Nyttigt att läsa för unga män, som endast tror att kvinnan skall tituleras med invektiv och att det bara är att 'sätta på'!! Uppvaktningen är fin. Resultatet också.

Det här tycker jag är den bästa delen i serien. Tempot är inte lika högt som tidigare, personerna syns på ett annat sätt. Slutet är lika naturligt som om det hände i verkligheten. Vi går till vår säng, ni går till er strax intill. Man gluttar på varandra, sedan släpper tvånget och skamkänslan. Bra, Deep! Men vänta med graviditeten. De är fortfarande alltför unga.

I början, de första längre styckena, där skulle meningarna må bra av att göras kortare. Takten i läsningen påverkas. Senare några felstavningar och ett avbrott innan tråden hittades igen. Men egentligen inget konstigt. Bra igen, Deep. 5p.

29/11, 2014 kl. 07:05

#1

Nils

Efter att ha läst alla seriens delar hittills så är det 10poäng för varje del.De olika delarna är helt underbara var för sej.Att sex smittar av sej är ju allmänt känt men att få ihop det så läsaren också blir kåt är få skribenter förunnat.Väntar nu på det ultimata slutet som är ett faktum förr eller senare. Min önskan är att alla paren som det har handlat om blir par & även någon blir gravid med glädje & kärlek & sexlusten är på topp.

16/11, 2014 kl. 16:48