Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/11, 2014 kl. 23:03, av marcem

Föreningen 9

Del 9 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Dagen efter, klockan två, satt vi alla i vardagsrummet hemma hos Sara och David. Jag gick ju nästan som barn i huset där nu eftersom jag var ihop med Sara, men det kändes annorlunda idag. Vi var alla tolv, alla föräldrar, alla ungdomar. De visste ännu inte vad vi hade sett, hur skulle de reagera? Vad hade de att säga till oss om vad vi hade gjort?
  Jag hade hela förmiddagen försökt kolla in mina föräldrar om man kunde se nånting på dem, om de var ångerfulla eller nåt efter sin partnerbyteorgie. Det jag kunde märka var att de hade en baksmälla efter alkoholen, men inget annat, och nu när det var eftermiddag var de som vanligt igen och de andra föräldrarna såg också vanliga ut.
 
Det var Stefan som började.
  – Igår kväll har vi pratat om hur bra ni är. Vi är stolta över er, särskilt för att ni är så fina mot varandra. Föreningen Sex, Vänskap och Kärlek, tänk om man hade fått vara med i en sån när man var i er ålder. Ni är också så omhändertagande och bra mot era syskon.
  – Men, fortsatte han, det är lite problematiskt med själva sex-delen. Särskilt med gruppsex...
  Agnes avbröt honom.
  – Är det mer problematiskt när ungdomar har gruppsex än när vuxna har det?
  – Va, njae, va, vad menar du?
  – Vuxna har ju barn och förhållanden, äktenskap som helst ska hålla ihop om inte barnen ska komma i kläm, eller hur?
 
Det blev tyst. Det utväxlades blickar.
  Så sa mamma:
  – Agnes, såg du oss igår, när vi...
  – Ja, vi såg er allihopa och vi undrar vad ni har att säga till ert försvar.
  – Åhh, herregud, sa Maria och gömde ansiktet i händerna. Det är mitt fel!
  – Nej, Maria, det är inte ditt fel, vi är lika ansvariga alltihopa, sa mamma.
  – Har ni gjort så här många gånger?
  – Nej, sa Johan, tvillingarnas pappa. Det har aldrig hänt förut, det blev lite... speciellt igår kväll.
  Vi ungdomar tittade på varandra. Det lät som om han var ärlig.
  – Är det säkert att ni aldrig gjort nåt sånt förut? frågade Sara.
  – Ja, sa alla föräldrar, nästan i kör.
 
– Jag önskar att jag aldrig hade sett er!
  Agnes var nära tårarna igen.
  – Ni kunde väl ha gjort det när vi inte kunde se! Nu är vi ju skitoroliga för att ni ska tycka att den eller den var bättre att ha sex med än den ni är gift med, och så blir det en massa förvecklingar och skilsmässor och skit!!
  Hon grät öppet nu.
 
Pappa kom fram och kramade Agnes. Han lyfte upp hennes haka, tittade henne i ögonen och sa:
  – Agnes, det som hände igår var en engångsgrej. Man kan aldrig veta vad som kan hända i framtiden, men så mycket kan jag säga är att jag vill vara med mamma, min Eva, alltid! Och även om det var häftigt igår så ändrar det ingenting.
  – Så är det, Agnes, sa mamma. Det ändrar ingenting!
  – Är det så för er också? frågade Minna.
  – Ja, hur skulle jag kunna vilja ha någon annan man än den här?, sa Rittva och pekade på Johan.
 
Och så kramade alla föräldrarna sina barn och betygade kärleken till varandra. Det var inte bara Agnes som hade tårar.
  När kramandet var över sa Rittva:
  – Men, får vuxna aldrig göra galna saker? Är det bara barn och ungdomar som får det? Är inte det lite orättvist? Jag är inte mer vuxen än att jag längtar efter galna saker ibland.
  Vi såg på varandra, jag tror inte nån av oss hade sett det från det hållet.
  – Jo... sa Sara dröjande, det borde ni ju få... men ni har faktiskt mycket ansvar.
  Maria nickade.
  – Du har rätt som vanligt, Sara, och Agnes också. Jag tror inte att det som hände igår kommer att hända igen, som Johan sa förut, det var lite speciellt.
  – Speciellt hur? undrade Sara.
  – Jo, svarade hennes mamma, vi pratade om er, och Eva och Tomas berättade det som ni berättat för dem om hur det började för er. Och sen berättade Rittva om upplevelser hon haft när hon var liten, det hade vi andra ingen aning om, och det var också syskonsex.
  – Hade du det, mamma? frågade Mika storögt.
  – Japp, sa Rittva. Med moster Emma och moster Elna.
  – Som vi?
  – Mja ungefär, tydligen.
 
Maria fortsatte:
  – Och sen berättade Eva och Johan om det de varit med om, och det har ni ju redan hört. Och sen var det jag...
  Hon tystnade och såg olycklig ut, mamma tog över.
  – Maria berättade fantastiskt fint om henne och hennes bror Henrik. Det var också en historia om sex mellan syskon i er ålder, och hon berättade så bra att vi blev ganska... upphetsade, allihopa tror jag.
  – Sen gick vi in, fortsatte Eva. Och innan dess hade ingen fått dricka nästan alls, men nu blev det lite mycket istället, och så började vi dansa, och så bara hände det.
 
– Ångrar ni er nu? frågade jag.
  De vuxna tittade på varandra.
  – Jag ångrar att det ledde till att ni blev ledsna och oroliga, sa pappa. Och det var ju för djävligt att ni skulle behöva se det. Men, det som hände, liksom i sig,... nej, jag vill faktiskt inte ångra det. Jag säger som Rittva, man måste få vara galen ibland, även som vuxen.
  – Jag känner som Tomas, sa Stefan.
  – Jag också, sa mamma.
  Rittva, Johan och Maria nickade bifall.
 
– Ok...sa Agnes dröjande. Alltså... vi har också funderat på det där med syskonsex efter att ni pratade med oss. Vi fattar att det är farligt i och med att det är olagligt och oaccepterat, och vi ska försöka att göra det så lite som möjligt. När jag lyssnar på vad ni säger, tänker jag att vi har ju också ansvar. För våra egna liv, och för era också, ni skulle ju också råka illa ut om det blev känt.
  – Så..., fortsatte Sara, skulle vi kunna vara överens om att man får vara lite galen, men man måste tänka på allt som kan hända och vara försiktig, och det gäller oss alla? Det är ju som Agnes säger, på sätt och vis är det samma som gäller för er som för oss, bara av lite olika anledningar.
  I det läget kände jag en enorm värme och stolthet över min syster och min flickvän. Föräldrarna tittade också på dem med beundran och värme.
  – Eeh... sa Agnes, varför tittar alla på oss?
  – Ni är underbara, sa mamma, med tårar i ögonen. Alla ni sex, ni är fantastiska!
  – Ni är rätt bra, ni också, sa jag och vände mig till föräldrarna.
 
Efter ett stort kramkalas gick var och en hem till sig, men vår gemensamma "policy" kom sen att heta Lex Agnes.
 
 
Nu har det gått över ett år sen den där fantastiska sommaren. Jag och Sara är minst lika ihop och kära som för ett år sen, och Mika och David verkar också ha det bra. Syskonsex, ganska lite, bara några få gånger för mig och Agnes. Hur det är med tvillingarna vet jag inte, Sara och David har nog nästan aldrig sex.
  Men gruppsex, och SVK? Jodå, det har hänt. Men den här sommaren var inte som den förra, flera av oss hade sommarjobb och det var inte den där totala friheten. Fast vi är fortfarande mycket tillsammans alla sex och det är sex, vänskap och kärlek, men kanske minst  andel sex.
  Ni kanske undrar om vi aldrig gjorde färdigt Mikas idé med sug- och slickcirkeln. Jodå, det gjorde vi, det var häftigt. Efter att föräldrarna kom och avbröt oss första gången undrade jag ofta om Mika skulle ha tagit min sats i munnen, jag var ju precis på väg när det här hände. Men jag kan nu avslöja att, ja, det hade hon gjort, och det gjorde hon nu när vi gjorde det igen. Varenda droppe. Glupskt.
  Om föräldrarna har varit "galna" igen vet jag inte, som tur är. Men jag tror knappast det, men osvuret är bäst.

 

En höstkväll, bara för en vecka sen, när mamma och pappa var borta på nånting, jag hade redan gått och lagt mig men inte släckt, kom Agnes in, satte sig på min sängkant.
  – Hej, sa jag och log mot min fina syster.
  Jag tycker att hon bara har blivit sötare och sötare, söt, smart och noga med rättvisa och jämställdhet, hon har blivit ganska politisk under det här året som gått..
  – Hej..., sa hon lite tvekande. Det är så här... att det finns en kille som jag tittar lite extra på, jag gillar nog honom ganska mycket. Det kanske inte blir något, men i vilket fall så har jag funderat och kommit fram till att jag kanske, jag är inte helt säker, men kanske kommer jag inte att ha sex med dig mer.
  – Och det är inte för att jag på något sätt tycker mindre om dig eller tycker att du är mindre attraktiv eller nåt, jag vet inte hur jag ska säga, men det kanske känns som...  som att jag växer ifrån det.
 
Jag hade också tänkt i de banorna, och det hade blivit väldigt sällan nu, men ändå kändes det lite ledsamt när hon sa så. Hon såg det.
  – Åh, Niklas, jag tycker så mycket om dig! Jag är så glad över att du var den förste, det kunde inte ha varit bättre. Och jag är inte färdig ännu med vad jag ska säga.
  – Men det är ok, Agnes, jag har också tänkt så. Det är bara som att... som att det är nånting i ens liv som försvinner, en epok eller nåt.
  – Jag känner så också! Och därför undrar jag... om du skulle vilja vara med mig ikväll, nu, kanske en sista gång?
  Hon böjde sig ner och kysste mig.
  – Vill du?
  Jag bara nickade
 
Jag drog ner henne i sängen, hon hamnade ovanpå mig, ungefär som när vi skojbrottades för en evighet sen. Hon drog undan täcket och la sig på mig igen, t-shirt och trosor, vita trosor, hennes sköte gned mot mig när vi kysstes och jag blev hård.
  Hon satte sig upp och fiskade fram min kuk, drog undan trosorna så att mitt skaft låg i hennes fittskåra medan hon böjde sig ner och vi kysstes igen, hungrigare nu, gned oss mot varandra, juckade, mitt stånd glödhett, hennes vulva våt.
  Kläderna försvann av, jag fortfarande på rygg. Hon hasade ner, tittade på mig, log mot mig och tog ett grepp om ståndet, om min pulserande kuk. Med ett leende som var både slugt och ömsint slickade hon ända ner från pungen upp till ollonets topp, vände, cirklade med tungan, vickade med den på baksidan av ollonet. Jag vred mig av lust, hon formade läpparna som ett O och ollonet försvann långsamt in i hennes sugande mun.
  Ut igen, tungan som en pensel, sög in den igen. Jag kunde inte ta mera, satte mig upp så att hon nästan trillade ur sängen, vräkte ner henne på rygg, så att hon först såg chockad ut men mina ögon var inte farliga, bara kåta. Hennes ben på min rygg och jag åt henne med läppar och tunga som om det var sista gången... och det var det...kanske.
 
Hon vred sig i mitt grepp men inte för att komma loss, bara av tung kåthet.
  – Ja..., slicka... sug min klitta... ja.... så... åååhhh....
  Hon kom i vågor, det kändes som hennes orgasm bara fortsatte. Så blev hon slapp, låg med slutna ögon.
 
Långsamt kysste, sög och slickade jag mig uppför hennes kropp, venusberget med den mörka hårtofsen, hennes höfter, magen upp mot naveln, magen ovanför naveln, hennes sidor, upp mot brösten. Jag stoppade ett ögonblick och tog in synen av hennes bröst, små, välformade, söta... var det sista gången?
  Sög in vårtorna, slickade, kramade, smekte med handflatorna och retade med fingrarna. Upp mot hennes hals, hon låg med huvudet åt sidan så att jag kunde kyssa bakom örat ner mot nacken, ett av de vackraste ställena på en flicka, antagligen på alla kvinnor.
  Utan ledning av någon hand gled jag in i henne, min kuk begravd i hennes sköte, hon trång, våt, mjuk. Hon slog armarna om min hals och kyssen började.
 
Jag i henne för kanske sista gången, vill dra ut på det så länge det går, vi har samma känsla, våra ögon möts, våra kön älskar med varandra, försiktigt, varje drag är viktigt, varje drag är som ett eget samlag. Jag stannar länge inne i henne för varje drag, ollonet sväller, hon kramar mig med sina kärleksmuskler. Långsamt drar jag mig ut igen, in, kan inte hålla nere tempot, vill hålla tillbaka, hålla kvar stunden, hålla kvar njutningen, men måste vidare, som i livet.
  Agnes trycker sin mun mot min i en enda lång sugande kyss, jag stödd på armbågarna för att avlasta,  nu släpper vi efter och tempot ökar för varje drag. Hon släpper mina läppar med sina, men ögonkontakten är intensiv, svindlande. Hon stönar med öppen mun och mina stön svarar hennes. Så kan vi inte längre hålla tillbaka, min kuk pumpar och pumpar ut sin säd, hennes klimax kramar stötvis ut det sista jag har, och jag blir liggande på henne.
 
En stund senare låg vi på sidan vända mot varandra, hon smekte min kind, jag kysste hennes smekande hand.
 
– Får jag ligga här hos dig i natt? viskade hon.
  – Men mamma och pappa?
  – I natt är vi galna.

 

SLUT!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

go4it666

Underbar och varm historia alla 9 delar

23/11, 2023 kl. 06:10

#2

snickaren

En fin historia

21/12, 2020 kl. 08:27

#1

vivalaloca

Fick mig att komma varje gång jag läste ;)

9/1, 2015 kl. 19:13