Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/12, 2014 kl. 16:32, av Mlucky

Frun bjuder igen...

Del 2 av 3 i serien En het sommar

Petra kommer ovetandes till Magnus för att "hålla honom sällskap" när familjen är borta. Hon är ombedd av Magnus fru att gå dit...

Följande morgon vaknar både jag och Louise på ett strålande humör. Vädret är lika fint som det varit nu under en längre tid.
Louise ger mig en öm kyss och tackar för gårdagen, jag besvarar kyssen och ler. Vi går upp till köket och börjar stöka fram frukosten till hela familjen. Louise ska ta med sig barnen till gemensamma bekanta över dagen så att jag ska kunna fortsätta med vårt nya växthus.
Familjen rullar iväg i vår SUV och jag sliter på mig mina knälånga snickarbyxor och knallar ut till dagens projekt. Grunden är gjuten och jag börjar snickra på ramen som växthuset ska stå på.
Dagen flyter på och jag blir rätt svettig av kroppsarbetet i värmen. Efter en lunch i skuggan passar jag på att svalka mig poolen som faktiskt är öde idag. Jag ler åt mig själv när jag tänker att det är synd att ingen ser mig, jag börjar vara i ganska bra form nu igen efter nedgången runt jul och nyår som alltid kommer :-)
Jag har precis torkat mig och fått på mig snickarbyxorna igen när jag hör en röst bakom mig.
- Är poolen öppen idag?
Jag snurrar runt och där står Petra och ser glad ut.
- Hej! Jag fick ett mess av Louise, hon tyckte att jag skulle gå hit och hålla dig sällskap så att du inte skulle känna dig ensam. Det är lika bra, Stefan är lite trött idag.
- Vad snäll hon är, svara jag. Vad snäll du är som ställer upp!
- Jag ställer upp på det mesta! Svarar Petra. Jag ler stort och Petra ler okonstlat tillbaka.
- Jag håller på med det nya växthuset men du får härja fritt i poolen. Ropa om du behöver hjälp!

Sakta går jag därifrån, jag tänker i mitt stilla sinne att dagen kan bli intressant! Samtidigt kan jag inte låta bli att ta upp telefonen skicka ett sms till Louise.
”Hej, hej, går det bra för er?” Svaret kommer ganska snart,
”Det går bara bra för oss, hur går det själv?”
”Det går bra men är varmt”
”Hälsa Petra från mig ;-)”

Tankarna snurrar i mitt huvud, det verkar som om min älskade fru vill bjuda igen. Eller?
Jag går tillbaka till poolen.
- Vill du ha något att dricka?
- Ja tack, jag tar samma som du. Jag konstaterar att hon är rätt oemotståndlig när hon ler och är så där innerligt glad. Jag förstår Stefan! Jag går in och gör iordning lite limevatten med is.
- Varsågod!
- Tack, tack!
- Kom Stefan hem sent igår?
- Jag vet inte, jag sov hemma hos mamma och pappa. Han var lite disträ när jag kom över idag så jag tänkte att det var lika bra att gå hit så att han får reda ut vad det nu är han tänker på.
- Har han berättat om gårdagen?
- Nä, inte mer än att han sa att ni var ett gäng som gick upp till huset och surrade till framåt kvällen.
- Ok, och Louise tyckte att det var en bra idé att du skulle gå över till mig idag?
- Jo, egentligen var det lite konstigt. Vi hänger ju här en del ändå så jag hade väl hamnat här förr eller senare kan man tro. Förresten, ska du sitta där i snickarbyxor? Ska du inte bada?
- Klart jag ska bada! Jag ska bara hämta min badshorts. Jag går in i poolhuset och letar fram shortsen.
Louise har alltså skickat över Petra utan att hon egentligen förstår vad som är på gång. Jag får gå lugnt fram här, tänker jag.
Jag går ut till poolen med en flaska solskyddskräm i handen.
- Har du lust att hjälpa mig Petra?
- Självklart!
- Vi kan smörja in varandra, blinkar jag. Petra rodnar lite.
- Mmm
- Du först, börja med min rygg.
Petra tar flaskan och börjar omsorgsfullt smörja in min rygg. Spontant känns det som om hon smörjer lite längre än vad krämen räcker men jag ska inte klaga!
- Tar du bröstkorgen nu?

Petra fnittrar till.
- Ok…
Jag lägger mig på rygg, Petra börjar smörja in min bröstkorg. Hon koncentrerar sig för att inte titta in i mina ögon, när hon väl gör det släpper jag inte ögonkontakten. Båda ler.
- Hej! Nu är det min tur att bli insmord!
Vi byter plats och Petra får lägga sig på solstolen. Jag tar lite kräm i handen och börjar masserande smörja hennes rygg, överdelen på hennes bikini är lite ivägen.
- Ska vi ta av den där? Vi vill ju inte kladda ner den…
- Självklart! Trots att Petra ligger på mage ser jag hur hon ler! Jag jobbar ner mot ryggslutet, hoppar över rumpan och fortsätter massera hennes baksida lår. Benen är solbrända, mjuka och lena. Jag inser att jag inte har en smula kvar av solkrämen i mina händer men just nu bryr jag mig inte… Mina händer smeker hela baksidan på låren, tummarna släpar lite ner mot insidan. Jag vet inte om det är medvetet eller inte men jag tycker att Petra rör lite på höften när mina händer närmar sig rumpan… Hennes söta bikinitrosa spänner snyggt över den. Jag låter mina händer glida under trosan, klämmer lite lätt om skinkorna.
- Jag tror du får ta framsidan nu, mumlar Petra från handduken.
När hon vänder sig om anar man konturerna mot hennes bikinitrosa, hon är inte oberörd av min behandling. Det är inte jag heller, jag står som ett spett i mina badshorts…
-  Jag tror vi får ta av de här, de kommer bara att vara ivägen.
Petra nickar och sväljer lite nervöst. Jag tror inte hon hade väntat sig det här när hon gick över… Vi tar av oss de sista plaggen och står nakna och upphetsande framför varandra.
- Är du nervös?
- Mmm, och ganska förvånad…
- Jag ska ta väl hand om dig! Få dig att känna dig trygg.
Petra kastar sig fram och kysser mig, våra läppar möts. Jag skjuter försiktigt fram tungan, Petra svarar och tungorna möts. I början är vi ganska försiktiga med varandra men ju mer lidelsen tar över desto hetare blir det! Det pirrar i hela kroppen, det känns fel och olämpligt. Jag är gift, hon är ung men… Inget kan stoppa oss nu.
- Magnus? Får jag ta dig i munnen? Stefan tycker att jag ska träna på det…
- Självklart! Träna så mycket du vill, jag kan coacha dig!
Petra lägger sig till rätta och tar min vibrerande och otåliga kuk i sin mun, hon slickar längs den och suger så gott hon kan.
- Kläm åt läpparna runt skaftet, sen lägger du på lite tunga runt toppen. Jobbar varierande med tunga och läppar.
Petra men hon går in för uppgiften. Hennes behandling börjar ge resultat, jag blir hårdare och hårdare.
- Petra, lägg dig över mig så att jag får smaka på dig samtidigt som du suger…
Hon lyder direkt, jag kysser hennes blygdläppar och smeker dem med tungan. Petra ryser till och slutar suga.
- Ähh guuud så skönt, lite svårt att koncentrera sig här, mumlar Petra.
Tankarna går nog runt i hennes huvud, jag är ju en del äldre än henne. Samtidigt märker jag hur hon njuter. Hon är plaskvåt och har svårt att inte ge en massa ljud ifrån sig.
Jag börjar massera hennes läppar med mina läppar, stoppar in tungan så långt jag kan, drar med tungan upp mot hennes klitoris. Petra mumlar för sig själv, sätter sig upp och rider på min tunga. Hela situationen är så vansinnigt upphetsande, det är ingen risk att jag slaknar direkt ;-) Petra börjar rotera sin höft allt ivrigare, jag känner att hon närmar sig. Jag smeker hennes lena lår och formar tungan till ett u runt hennes klitoris när hon rider allt ivrigare.
- Åhhh, guuuud, så skönt….
- Jag kommer Magnus!!!
Det ser ut som om det går en elektrisk stöt genom Petras unga kropp, hon kastar med huvudet.
- Jaa, jaaa, jaaaa
- Mmmm
- Underbart!!!
Petra sjunker ihop över mig, jag känner hur hennes hjärta slår när hon lägger sig till rätta över mitt bröst. Hon kysser mig ivrigt.
- Din tunga är extra god nu…
Petra lägger sig till rätta och min hårda kuk trycker mot hennes mage. Hon tittar mig i ögonen när hon sätter sig upp. Jag ryser till av njutning när hon sakta låter mig glida in. Det känns som en saga när jag får lägga mina händer på hennes solbrända kurviga höfter, hon är verkligen jättesöt! Petra stannar längst ner, med hela mig inne, hon suckar nöjt.
- Jag tror inte det var det här Louise menade när hon skickade över mig, men jag får väl ta det ändå ;-)
- Ärligt talat tror inte jag att hon tar illa upp!
Hon lutar sig lite framåt och kysser mig, jag lägger händerna över hennes rumpa och låter mig vila längst in. Så underbart skönt!!!
- Nu vill jag att du ställer dig framför mig Petra, jag vill ta dig ståendes bakifrån! Hon svarar direkt, ställer sig och tar stöd med händerna mot räcket som går runt poolområdet. Det är en sån njutning när Petra ställer sig framför mig och svankar. Min stenhårda kuk glider in utan några som helst problem. Hela kroppen pirrar och vibrerar när vi taktfast rör oss tillsammans. Intensiteten ökar och det smaskar om Petras skinkor varje gång vi möts, hon smeker sig själv ivrigt. Jag känner hur hon kniper så gott hon kan för att öka min njutning, det är rätt överflödigt nu. Jag försöker att röra mig lite runt för att sprida njutningen i henne. Jag är så kåt att jag inte tänker, jag bara matar på nu för att få närma mig. Petra är också nära.
- Åhh, så underbart. Du är så skön Magnus!!! Jag blir tokig. Petra frustar.
- Det är så skönt, så skönt. Du är så fin!!! Röstan stakar sig lite, jag är så upphetsad…
- Jag kan inte hålla mig längre Petra!
- Kom, kom!
 Känslan går som en stöt igenom kroppen, jag känner hur jag kommer i mål och tömmer min sats långt upp i henne. Sanslöst skönt, jag vill aldrig sluta spruta…
- Jag…
- Kommer…
- Så långt upp i dig…
- Så skönt, så fint.
Min kuk stannar inne i Petra samtidigt som jag hör hur hon närmar sig. Hon trycker sig ivrigt bakåt och smeker sin klitoris. Utan att tänka mig riktigt för tar jag tag i hennes höfter, men det blir lite för hårt…
- Jaaaa, lite smisk…
- Jaaa, mer Magnus…
Jag känner mig inte helt bekväm några smiskar ska hon allt få om hon ber om det :-)
Petra krampar runt min kuk, ja känner hur hon suger ur min sista droppar samtidigt som hon själv kommer.
- Nuuu
- Jag kommer Magnus
Hennes ben skakar, jag tar tag om hennes bröstkorg och låter henne vara nära när orgasmen sköljer genom hennes kropp.
- Ohhhh, igen, igen…
Min hand lägger lite tryck på hennes som smeker sin klitoris…
Petra skriker nästan nu.
- Herregud, vad händer???
- Jag…
- Ohhh, jag kommer.
- Så skönt!!!!

Vi står kvar så här, jag kysser hennes nacke. Solen står fortfarande högt!
- Vi kanske ska hoppa i poolen och skölja av oss det här?
- Mmm, det är nog en bra idé
Vi dyker i och möts i en het kyss vattnet. Vi hjälps åt att skrubba av varandra i poolen.

- Stanna kvar en stund. Jag ska göra i ordning lite gott att dricka!
- Ok, jag har ingen brådska :-)
 
Med lätta steg går jag mot huset, Petra lägger sig till rätta på solstolen och klarar tydligen av att smörja sig själv nu… Vilken tur att jag fick hjälpa henne tidigare.

Framåt kvällen när familjen kommer hem är allt som vanligt på gården. Som om inget har hänt…

 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Mlucky

Tack för era omdömen!
Jo den var väl lite förutsägbar men jag bjuder på den ;p

1/5, 2020 kl. 12:42

#4

Huldran

Visserligen förutsägbar; typ "18-årig ung dam hjälper medelålders man att snickra...". Men jag gillar novellen i alla fall.
//Huldran.

30/4, 2020 kl. 23:25

#3

skogs mulle

Man blir så kåt av den här novellen.

20/11, 2015 kl. 06:22

#2

z28sse

fin novell

13/1, 2015 kl. 14:37

#1

roljoh

Varför har ingen kommenterat denna novell tidigare.
Den är så finstämd och så kåt.
Jag märker nu att jag sitter här med ett fullt ständ i handen.
Jag är helt upphettsad .... va skönt,
Vilken bra novell.

7/12, 2014 kl. 01:29