Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/1, 2015 kl. 10:42, av Klara

Magiskt möte med Tomten och hans nissar

En underbart förbjuden och härlig händelse....om det nu verkligen har hänt...!

Detta hände för många, många år sedan, jag var strax över 20 år och jag pluggade i Uppsala och det var på i mitten av det glada 80-talet. Julen hos mamma och pappa på bondgården i Värmlandsskogarna var över. Det var dags att ta sig tillbaka till Uppsala för arbete i mellandagarna, ett måste för att ha en rolig vardag utanför studierna och festligheterna på Nationerna lockade stort. Julhelgen hade varit bra, min storasyster med man och två barn, min bror, mor och far, mormor och morfar och systerns svärföräldrar hade umgåtts i dagarna två, ätit gott, druckit gott och umgåtts med spel och framför teven som det ofta blir under julen.

 

Nu var det dags att åka hem igen och jag åkte därifrån tidigt på annandagen tänkte att det skulle vara skönt att slippa stressa i trafiken men också att komma hem i tid och packa upp i lugn och ro och bara njuta av att vara i sin välbekanta vardag igen, med framförallt det festande nationslivet och utbudet av massor av killar. Jag var uppväxt på en bondgård och gick i skolan i Värmland i ett litet samhälle så jag älskade den uppmärksamhet jag fick som student i en stor studentstad, där det vimlade av ungdomar. Sex blev det ibland, men jag hade fortfarande inte hittat någon som fick mig att bara tänka på bara honom och jag hade fortfarande förhoppningen om att träffa den rätta.

 

Min gamla Golf var fylld med mina julklappar, som mest innehöll behövligt husgeråd till lägenheten, men också lite kläder, smycken och dofter. Jag visste ju att det skulle bli några timmar bakom ratten och var ivrig i att komma iväg. Jag kramade om mina nära och kära och satte mig tillrätta bakom ratten. Fårskinnskappan hade jag lagt på passagerarsätet och väskan likaså. Jag svängde runt på gårdsplanen och vinkade glatt till dem alla som stod på trappen, stannade bortom synhåll och tog av mig strumpbyxorna, ville inte att det skulle vara för varmt när jag körde. Tryckte in kassettbandet som satt halvvägs ut genom bilstereon och ut strömmande ”I just called to say I love you” med Stevie Wonder och jag trallade glatt med och njöt av att äntligen vara ensam. De första 10 milen visste jag att det var bara skogar och lite och titta på, men jag gillade att köra och njöt av att lyssna på bra musik. Jag hade kört ca 45 minuter, trallade med i Limahls ” Never ending storrryyy” och var mitt ute i skogen, utan att jag sätt ett hus på hela tiden och inte mött en bil på hela resan. Precis där, mitt i en kurva lägger bilen bara av, helt utan minsta förvarning och utan att någon lampa lyste på instrumentpanelen. Jag försöker starta den igen men den är helt tyst inte ens ett klick. Jag kliver ur och fram för att öppna huven, för att titta om jag kunde se varför detta hände. Det var nästan en-meters snövallar där jag klev ut i kjol, blus och korta blåa PeterPan-stövlar och utan strumpbyxor och kappa. Jag öppnade huven på bilen och kollade oljan och de andra behållarna med vätskor, men allt var normalt, kände på kablar men allt satt som de skulle. Skakade på huvudet och tittade lite drömmande in i motorn och kände svettdropparna i pannan, trots den kalla vinterkylan, vad händer och varför………….dessutom känns det så underligt, jag känner mig så iakttagen, det måste vara några djur i skogen, eller bara inbillning.

 

Jag hinner bara tänka att jag måste ta mig till bilen där jag har kappa och strumpbyxor, men kan inte göra mig av med den där känslan av att jag är iakttagen. Jag vänder mig om och där står 6 små tomtenissar framför den täta skogen, de är inte mer än 1 meter höga och ser ut som små gubbar, med pipskägg och pigga ögon, med ett busigt leende på läpparna, de står där alldeles tysta och med en nyfiken blick riktad på mig. Jag känner deras blickar på mig och känner mig utlämnad men lättad, de kanske kan hjälpa mig med bilen. De kommer fram och ställer sig vid bilen och tittar precis som mig in i motorutrymmet, trots att de knappt ser över kanten, inte ett ord yttrar de, medan jag pladdrar på om att ”den bara stannade”, ”den brukar vara driftsäker”, ”jag förstår inte varför detta händer”……osv!

 

Plötsligt känner jag händer på båda mina lår som tar sig upp mot min fasta stjärt, jag blir helt överrumplad och får inte fram ett ord över mina läppar. De känner och klämmer på mig, överallt, mina bröst, mina ben, fortfarande utan ett ljud över deras läppar, kan inte låta bli att känna ett visst pirr mola i mitt underliv. Plötsligt tar de tag i mig fäller mig bakåt och bär mig liggandes på rygg in över snövallar och in i den djupa skogen. Trots att de är så små är jag för dem jättelätt, de har verkligen kraftiga armar och kroppar. Jag tittar bakåt och ser att bilen plötsligt är flyttad närmare kanten i kurvan där det är som mest utrymme och huven är stängd och det värsta av allt, det finns inga snöspår bakom oss. Jag känner mig orolig och märker att det inte spelar någon roll att jag fäktar med armar och slår på dem, de tar det med ro och fortsätter att bära mig en stund till, in bland alla granar och efter ett tag kommer vi fram till ett stort hus timrat upplyst hus. De kliver in och vi kommer in i ett stort gammaldags lantligt kök. De släpper ner mig på ett stort bord som står mitt i rummet och snabbt är en av nissarna framme med sina fingrar på insidan av mina lår. Två andra nissar tar snabbt av mig de få kläder jag har på mig och sedan tar de tag i varsitt av mina bröst, tre står fortfarande avvaktande och bara tittar Jag ligger där naken på bordet och känner händer över hela min kropp, precis överallt är de, en kysser mig, någon knådar mina bröst och snart känner jag en tunga på vardera bröstvårta, jag känner också en tunga som kryper uppför mina lår, som går vidare in i min skåra som känns ovanligt blöt fortsätter att slicka på min klitoris som blir hård som en pärla av beröringen och verkligen lapar in mina safter, som flödar ur min kropp. Jag förstår inte hur det går till men jag är fruktansvärt kåt, det bultar i hela mig, jag känner en otrolig spänning och åtrå.

 

Alla nissarna måste vara delaktiga nu, för jag känner någon som kysser sig upp över mina ben och någon som slickar min navel någon tunga som tar sig in i mitt sköte och någon som suger hårt på mina bröstvårtor. Det är oerhört eggande att ha händer och våta tungor överallt på kroppen. Jag kan inte säga något och ingen av nissarna säger heller något men snart backar han som kysser mig och jag ser att han tar av sig sina näbbstövlar, sina gröna byxor och sin röda tomterock och för första gången ser jag en nisse, en riktig tomtenisse, helt naken. Han är inte mer än en meter hög, har ett gult bockskägg på hakan och är oerhört muskulös, men smal, atletisk och med en hård, men liten kuk, står som ett spett på honom den ser ut som en 6-7 årings i storleken, är max 6 cm lång. Känner mig lite besviken när jag ser detta, men inser ju att jag ska få flera stycken så det kanske ordnar sig. Det bultar frenetiskt i hela min kropp och jag är definitivt redo att ta emot denna och flera med. Jag är så fruktansvärt kåt och inser när jag ser mig omkring att de klätt av sig alla sex och står och runkar sina små kukar och tittar med blanka ögon på mig och så känner jag deras händer överallt på min kropp igen. Jag kan inte skilja på dem, de ser likadana ut allihop men helt plötsligt stoppar en av dem sin lilla kuk i min mun och jag suger girigt, den smakar underbart härligt och sött, nästan som smaken av knäck faktiskt.

 

Jag känner att någon av dem trycker ihop mina bröst och börjar bröstknulla mig, medan hans händer hela tiden leker med mina hårda bröstvårtor och så känner jag plötsligt hur någon tar mina vårtor i munnen och nafsar försiktigt på dem. Det är nästan så det går för mig när jag plötsligt känner hur en kuk börjar känna sig fram i min blöta skåra och snart tränger sig in i mig….den är liten men det känns underbart, hans ollon stimulerar precis min G-punkt och hans tumme glider runt och stimulerar min hårda pärla, eller om det är någon av de andra nissarna, har helt tappat uppfattningen. Det har varit tyst hela tiden, men nu börjar det höras ljud, det hörs riktigt hur våt jag är och att jag inte blir riktigt fylld, det verkligen smackar om mig. Nissarna börjar också höras, de stånkar och de pustar. Jag känner ett otroligt välbehag i hela kroppen, det börjar mola i hela kroppen och snart skakar i en våldsam orgasm och vaknar tillsans av mina egna vrål. Det tas ingen hänsyn till mig utan han fortsätter bara pumpa in och ut, in och ut ur mig. Jag bara flämtar och har visst slutat suga för någon trycker ner mitt huvud för att få mig att verkligen suga ordentligt. Någon annan trycker också in sin kuk i min mun. Jag känner en laddning av något och ett vrål från han som knullat mig och snart har någon annat tagit över skötet, först med handen för att känna om jag var tillräckligt våt och sedan direkt efteråt, tryckt in sin hårda grej och knullar som besatt. Jag stönar och flåsar, och känner en kladdig laddning på mina bröst och snart är den någon som kommer i min mun. Mmmm smakar helt underbart. Jag är så härligt avslappnat och avdomnad i kroppen, det känns som ett enda långt pirr och jag försöker febrilt få den lilla stjärten som pumpar i mig att komma längre in och så känner jag en ny laddning som trycks av inuti min fitta. Det smackar och klatschar så härligt och snart har jag sats nummer 5 i ansiktet. Som en tyst överenskommelse tar de tag i mig alla 6 samtidigt, de vänder på mig och drar ner mig till änden på bordet så jag ligger med stjärten i vädret och benen dinglande ner mot golvet och då känner jag någon stå nedanför och slicka min hårda pärla, och en hand som smörjer min stjärtskåra med något kladdigt och snart känner jag en nisse stå över mig först in i min spermafyllda fitta, tog ut kuken som nu glänser av mina fittsafter och två nissars sperma. Så reser han sig, särar på mina skinkor och tränger sakta, sakta in i min stjärt, Nissen stönar ljudligt. Det är helt nytt för mig, där har ingen kuk varit förut, men den är liten och det känns bara helt underbart, jag gnyr och juckar vilt med rumpan. Förbjudet och underbart, medan en härligt våt tunga nafsar och slickar på min klitoris. Ser de små nissarna stå och runka upp sina små kukar igen och är glad att de inte har så stora, för jag ser framför mig hur de kommer fortsätta ett tag till. Nissen stönade vilt medan hans kuk gled ut och in i röven och jag känner hur någon vilt slickar min sperma fyllda fitta.

 

Jag skriker rakt ut, gnyr, stönar och juckar med rumpan. Nissarna som står bredvid runkar sina kukar vilt.
- Arrrrgggggggggggg, vrålar det bakifrån när Nissens kuk fyllde mitt rövhål med het kladdig sperma.
- Ohhhhhhhhhhhhhhhh, guuuuuuuuuuuuuud, skriker jag när dagens andra orgasm väller över mig.
 

Jag ligger kvar med bultande hjärta och försöker återgå till normal andning, det är återigen knäpptyst och plötsligt slutar all aktivitet, nissarna står och tittar ner i golvet alldeles röda i ansiktet. Jag tittar upp och ser Tomten stå där i sin röda dräkt, han ser road ut och tittar på mig som om jag är dagens middag som ligger där på bordet. – How, how, säger han och slickar sig om munnen. Han är tvärtemot nissarna väldigt stor. Säkert strax över 2 meter och stor och rund. Han har len, röd, stor luva på huvudet och ett stort vitt skägg, som en skepparkrans från öra till öra, han har röda byxor som ser ut som sammet och en röd rock. Han ser road ut, ett leende gäckar på hans läppar och hans ögon glittrar av värme och nyfikenhet, kanske även av lite kåthet. Han ser varm och go ut och ser uppenbarligen nöjd ut med vad han ser framför sig.

Han öppnar munnen och ett bullrande skratt kommer ur den och sedan säger han: - Ja, ja jag förstår att ni haft fullt upp med andra bestyr inför jul och att det var dags för er att roa sig med lite annat, innan vi far hem till Nordpolen, men jag förväntar mig naturligtvis att ni är snälla, fastän det är långt kvar till nästa julafton och delar med er av denna läckerhet.

Snabbt blir rummet tomt på nissar och den enda som finns kvar, är den stora Tomten som med ett leende på läpparna, sakta, sakta närmar sig mig. Det känns som hans ögon äter mig med blicken, varenda del på min kropp synas och jag ser hans mun öppnas och hans tunga lite lätt fukta läpparna.

 

Han drar upp mig från bordet och tar mig i handen och drar mig vidare in i huset, som invändigt ser ut att vara tio gånger så stort som på utsidan. Han drar in mig i ett rum, som verkar vara hans sovrum, en stor säng står mitt på golvet och det enda som mer är i rummet är en stor spegelvägg som sitter över hela ena väggen. Jag ser mig själv stå helt naken framför den och framför en stor kropp i röda kläder, jag ser väldigt liten ut framför denna man. Det är svårt att säga ålder men han ser ut som en man i 60-70 års åldern, men hans blick över min kropp får mig att darra. Hans händer börjar smeka min kropp och jag känner något hårt tryckas mot min kropp, genom hans kläder. Den är definitivt inte lika liten som nissarnas, känns som minst 25 centimeter lång och dessutom en riktigt tjock kuk.

 

Han fortsätter att smeka min kropp, medan har tittar på oss i spegeln. Snabbt hoppar han ur sina kläder, utom luvan, precis som nissarna, tänker jag och så står vi båda nakna framför varandra och tittar på varandra. Så tar han ett steg framåt och lägger sina händer på mina små stjärthalvor, lyfter mig upp och trycker mig mot sin fläskiga mage, jag känner hur kåt jag blir av detta, hur härligt det är att känna hans stora, hårda, grova kuk mot mitt underliv. Oj oj oj, mitt underliv skriker över att bli fylld av detta stora, att få känna något stort pumpa djupt inuti mig. Så sjunker han ner framför mig och jag känner hans tunga mot min fitta samtidigt som jag känner hans stora händer på stjärten. Jag känner hur det rinner ur mig av mina egna safter och av nissarnas satser. – Mmmmm, säger jag. Tomtegubben vet hur man gör, han slickar mig så otroligt skönt och jag känner hur kåtvågorna går runt i min kropp. När det är som skönast så slutar han, reser sig tvärt och lägger sig på rygg mitt i den stora sängen och säger:

- Sug mig!

Jag tänker inte ens, jag bara ställer mig på alla fyra i sängen och tar hans kuk i min hand. Den är stor, det bara bultar i mitt underliv när jag tar i den…..Jag öppnar mina läppar och börjar slicka på hans ollon och pressar, verkligen pressar in den i min mun, medan tungan leker med det stora ollonet. Jag känner att det kommer några droppar ur ollonet och tycker att det smakar salt, väldigt salt som smaken av julskinka och anjovis blandat. Jag suger och slickar på kuken, på baksidan på den ner mot hans stora pung som hänger som en stor påse under kuken.

- Att du bara orkar bära den här säcken, flinade jag och tittar upp.
- Du kan väl hjälpa mig att bära den, frustar Tomten.
- Tok då, det orkar jag inte, vi får tömma den först, fnittrade jag och återgår till att bita och nafsa på pungen innan jag återvänder upp till ollonet och sväljer det, suger och runkar honom. Han frustar och jag hör hur han andas tungt samtidigt som han börjar knåda mina bröst. Jag känner verkligen att det är en kuk utöver det vanliga, mina små händer når knappt runt för att greppa om kuken ordentligt. Nu är jag så blöt och kåt av allt jag hittills varit med om att jag verkligen vill känna hans kuk inne i mig, inget mer förspel nu. Det är som han hör mig, för samtidigt säger han: - Sluta! Jag sätter mig upp och ser rakt in i spegeln och har där perfekt insyn in i min fitta, det glittrar därifrån av safter och jag ser den fläskiga gubbens kuk och tycker att den är mer enorm att se så, med lilla mig bredvid och kan inte låta bli att tänka hur ska detta gå, hur ska han lyckas få in denna i mig. Tomten ställer sig på knä emellan mina ben och knuffar ner mig på rygg. Jag fortsätter titta i spegeln och ser hur han tar sin kuk och trycker den mot min fitta och känner hur han drar kuken upp och ner i min våta springa och jag njuter verkligen av detta och att se allt i spegeln är helt underbart. Det känns nästan som om jag står bredvid och tittar och att den där späda varelsen under tomten inte är jag, allt känns så overkligt. Hur kom jag från bilen och hit, egentligen. Som om tomten kan läsa mina tankar, säger han: - Tänk inte på bilen du, den har mina nissar tagit hand om och den kommer att starta när det är dags för dig att bege dig hemåt!

Jag är alldeles varm i kroppen, det bara bultar och jag vill inget annat än att känna hans hårda kuk i mig. Jag känner mig helt berusad och när tomten äntligen trycker sin kuk mot fittan och när han tränger in i mig känns en så underbar känsla i hela kroppen, jag är alldeles varm både i hjärta, kroppen och framförallt i mitt våta dunkande underliv. Jag känner hur min kropp vidgar sig efter hans stora kuk och hur han sakta trycker in hela kuken i mig. Jag har en perfekt inblick i hans knullande och det är otroligt upphetsande att se den stora tjocka kuken glida in i mig och se hans stora stjärt guppa när han knullar mig. Jag ser hans fläskiga mage som gungar över mig och jag för upp mina händer till magen, smeker honom över den, njuter av att känna honom i mig och hör hur han pustar och stönar. Jag var kåt, men jag blir bara kåtare och kåtare. Det är så skönt att känna denna stora kuk glida in, ut, in och ut ur min fitta och att se det hela är helt berusande. Det gjorde inte ont när han trängde in men det kändes tydligt och det var verkligen skönt. Den som säger att det inte är skönt för en tjej att knulla män med riktigt stora kukar vet nog inte vad de missat. Varje gång han tryckte sig emot mig gick det heta vågor av kåthet igenom hela min kropp, fittan krampade nästan som jag fick orgasm varje gång hans stora kuk trängde sig in i mig. Vi hånglade och knullade långsamt, länge och kontrollerat, han lutade sig fram och kysste mig. Han fortsatte länge att pumpa in och ut ur mig och det var som vi var helt bedövade av det sköna, han fortsatte att trycka sig in och ut i mig. Jag berömde honom gång på gång över hur stor skön kuk han hade och hur bra han var på att massera min fitta och hur skönt det var att ha honom i mig. Jag känner honom pumpa tills allt svartnar för mig, jag blundar hårt, fittan drar ihop sig i kramp efter kramp när orgasmen kommer. Jag hade aldrig varit med om en sådan explosion i hela mitt liv. Fittan krampar så hårt att hans kuk inte hade en chans att hålla emot utlösningen. Han sprutar het sperma djupt inne i mig och stönar för varje gång kuken pumpar en ny sats in i min trånga fitta. Jag är helt slut och måste ha somnat till en kort stund eller helt enkelt tuppat av i ren njutning, men vaknar av att Tomten är i full gång med att slörpa i sig mina safter och slicka min nu väldigt våta fitta ren från nissarnas sperma och sin egen stora sats. Jag tittar sömndrucket in i spegelväggen. Han ser att jag vaknat till och tar tag i mig och lyfter mig upp över honom medan han själv lägger sig på rygg i sängen. Han sänker mig sakta och  jag rös av upphetsning när jag känner mina fittläppar spännas ut över det enorma kukhuvudet. 

- Åhh yes …jaaaaaaaa.., flåsar jag halvvägs nere.
- Skönt?
- Fan va grov, det spänner så skönt i min stackars fitta, grimaserade jag av vällust. Har aldrig varit med om något skönare.

När kuken var inne till roten satt jag bara stilla ett tag för att njuta. Tomten grymtar högt och smeker brösten när jag började gunga lite fram och tillbaka över kuken. Hans blick var glansig av kåthet och han slickade sig om munnen när brösten guppari takt med mitt ridande. Hon känner att fittsaften rinner längs kuken och ner på pungen.

- Mmmm så skönt den spänner ut min fitta!  
Hon ser i spegeln hur hennes svullna fittläppar stramar hårt runt kukhuvudet, det ser ut som om hon ska klyvas på mitten av denna stora yxa som plöjer in och ut ur henne. Kukskaftet glänser av hennes safter. Tomten flinar belåtet och tar tag om höfterna och tryckte ner henne, Han njuter av hennes kramande fitta och smeker hennes fasta skinkor när hon sakta började höja och sänka sig igen, Tomtemor är inte så här trång och blöt och definitivt inte så här fast och fin i hullet, det var länge sedan har var så här kåt och ville knulla så här mycket. Att se tomtenissarna fylla henne med deras små kukar hade gjort honom vårdsamt upphetsad och han hade stått och sätt allt och bara blivit kåtare och kåtare, vilken härligt oskuldsfull och ljuvlig tjej detta var.

 

Jag frustade av njutning och började rida snabbare. Mina bröst guppade i takt med mina desperata knullrörelser. Jag ser i spegeln att min mun är vidöppen och ökar farten. Hennes fitta kramar kuken och hon är återigen inne i någon extas, en härligt bortdomnade känsla i hela kroppen, det är så skönt!. Hon grips av rena kåtraseriet, hon fräser och börjar rida som en furie. Det går som små elektriska stötar genom henne och plötsligt stelnar hon till och sätter sig tungt. 

- Nuuuuuuuuu……..jaaaaaaaaaa……….iiiiiiiiiiggeeeeeeeeeeennn, kom som en långt utdragen väsning djupt ner från hennes strupe. 

Väsningen övergick till ett djuriskt ylande när orgasmen klingade av. Tomten är alldeles röd i ansiktet efter att kämpat en nästan desperat kamp att hålla tillbaka satsen. Han ville dra ut på njutningen, vill vänta innan han gav henne nådestöten, detta kanske han inte skulle få uppleva någon mer gång. Han var ju ändå 387 år och hade lärt sig att känna sin kropp och ta vara på de ljuva stunderna i livet.

- Det går för mig snart, flåsar han
- Vänta lite, jag vill njuta av dig ett tag till.
- Du har en så skön trång fitta, jag klarar inte mera.

De satt helt stilla en bra stund medan de hetsar varandra med allt snuskigare kåtsnack. 
Efter några minuter började hon röra sig långsamt medan han juckar emot. Han tog ett rejält tag runt hennes skinkor och stirrade på brösten som guppade vilt när hon ökade tempot. 
Hon lutade sig fram mot honom och satte händerna på hans axlar. Hennes gungande bröst hamnade framför hans ansikte och han sög in en hård bröstvårta i munnen, nafsade och kysste knoppen ett tag innan han gav sig på den andra. Hon lyfter blicken och ser i spegeln hur han sakta glider in och ut ur henne. Jag njöt av hur att känna hur kåt hans grova kuk gjorde mig och hur han flåsade allt tyngre trots att det var hon som gjorde jobbet. Han hade ett krampartat grepp om höfterna och mötte henne med så hårda motjuck att de nästan lättade från sängen.

När han hittade hennes rövhål med ena pekfingret och juckade ut och in i takt med hennes ridande ökade hon tempot. Hon stönade i falsett i takt med ritten medan Tomtens grymtade blir allt grövre. 

- Åhhhh …….din fitta ….så jävla skön.
- Mmmmm……din kuk ………din feta kuk ……. din feta gubbkuk……..……
- Vill du ha min sås snart
- Jaaaaaaa…… spruta …….. i mig ……. nuuuuu ……….

Hon kände inte igen sig själv, hon hade aldrig njutit så mycket, aldrig låtit så mycket, aldrig kommit så mycket. Hon kände hur det drog ihop sig, hur det värkte i ryggen, hur skinkorna spändes, hur hela hon blev spänd som en fiolsträng. Han spände sig totalt i hela den stora kroppen när hans sats återigen pumpades rakt upp i hennes fitta. Hon kände hur hans feta kuk svällde till bristningsgränsen och sprutade som en fontän rakt upp i hennes fitta. Hon satte sig djup och njöt av att stråle efter stråle sprutade längst in i fittan. Han kände hur fittan mjölkade satsen ur hans pulserande kuk. Han brölade som en tjur och hon ylade hejdlöst när fittan kramade runt hans pumpande kuk som fyllde henne med kuksås. Mycket långsamt ebbade deras orgasmvågor ut. Hon satt tungt kvar på honom och kände att kuken slaknade och var på väg att krypa ut. 

Jag vaknar upp och tillsans av att jag sitter i min Golf och huttrar och det känns lite kylslaget i bilen. Kollar på klockan 22:35…Vaaa, jag som fortfarande har 3,5 timmes körning framför mig och en bil som inte går eller…jag vrider tändningsnyckeln och Golfen brummar igång meddetsamma. Funderar lite, vad är det som hänt egentligen, har det hänt…Hur kom jag hit och varför stannade bilen och vad tog 12 timmar av dagen vägen… tittade ner över min kropp, jag har en blus, en kjol och mina stövlar på mig men inga strumpbyxor. Kan inte låta bli att sticka in mina fingrar innanför kjolen och känner att jag inte har några trosor på mig och hur oerhört kladdigt det är och när jag drar ett finger i skåran känner jag hur oerhört ömt och svullet det är där nere, men inte ett fotspår syntes ut i skogen. Jag skakar på huvudet och tittar i snön när jag när backar bilen en bit för att komma i rätt riktning och det enda som syntes i snön är mina fotspår fram till motorhuven, men inga tillbaka…….!???

 

Jag är glad att jag fick den här upplevelsen och har ofta drömt om hans stora kuk som pumpar i mig när jag leker med mig själv och jag saknar såklart hans stora grova 25 centimeters kuk, naturligtvis har ingen man kunna mäta sig med honom på min bana genom livet, men en rödrosig snäll kille kom till världen den 26 september året efter och han har inte vållat sin mamma något annat än glädje och godhet genom åren! Men tanken slår mig ofta att tomtemor är lyckligt lottad hon, som fått uppleva detta ofta!


 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

hanshoyer

Bra rubrik! Magiskt möte! Det finns överraskande anledningar att fortsätta tro på tomten. Vilket paket!

26/9, 2020 kl. 09:38

#7

Alexa

Haha! Den här var både rolig och söt!

17/2, 2017 kl. 13:50

#6

Torbjörn

Ja, du Klara, du kan berätta med ett härligt och kåtgörande språk, Att bli tomteknullad måste ha varit skönt. Där fanns det kapacitet.
Torbjörn

5/5, 2016 kl. 12:56

#5

morsan

Om ett år är det jul igen och då hoppas jag att tomten kommer! Jättebra novell.

7/1, 2015 kl. 19:27

#4

Huldran

I Värmland har jag varit. Jag vet att det kan hända saker där i skogarna. Det gör det även i denna frejdiga novell. Nästan så Värmland igen...
Dock måste jag hålla med lp-siffror och mrs_Robinson beträffande stavning, tempus o likn. Skulle även vilja se betydligt kortare meningar. Men, som sagt den här var kul. 4p :)

5/1, 2015 kl. 19:35

#3

lp521813

"..nästan som smaken av knäck faktiskt.." :)
Rolig och med upphetsande sexscener. Man kan haka upp sig på detaljer i stavning och sådant, men novellen har en frejdighet kring sig som är väldigt tilltalande. 4p :)

4/1, 2015 kl. 18:11

#2

Mrs_Robinson

Väldigt härliga knull :)

Men...
Det växlar hejvilt mellan formerna "jag" och "hon" samt att det finns två olika tjejnamn nämnda. Det blir lite rörigt och störigt att läsa.

För övrigt en jätteskoj fantasy, tummen upp!

4/1, 2015 kl. 15:06

#1

LX

Tomte fanfiction, alltid kul! :)

4/1, 2015 kl. 14:11