Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/1, 2015 kl. 10:43, av Baluns

Kroki

Ett minne från ett äventyr för ca 10 år sen som plötsligt dök upp i mitt huvud när jag träffade Linda på Akkurat.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

En riktig härlig Bubblan-skildring av moget sex. Inget krig, fallskärmshopp eller granater och annat pang-pang, som INTE hör hemma på Bubblans sida. TACK för det, Baluns!!

//Huldran.

3/9, 2021 kl. 12:46

#2

Mrs_Robinson

Väldigt bra skrivet Baluns, med fina detaljer.
Jasså... är det sant som du skriver om ananas? Intressant :)

4/1, 2015 kl. 13:08

#1

KåtErik

Fantstiskt att bli påmind om vad som hände mig första året på högskolan. Hyrde rum av en pensionerad änka,
Det visade sig att hon ledde en kurs i bl.a. kroki. En kväll erbjöd hon mig att ställa upp som modell mot gratis hyra.
Tackade ja då hon sa att det gällde en mindre grupp, tre äldre damer.

Inför första kvällen sa hon att hennes elever föredrog att jag hade stånd. Inte svårt då jag gjort slut med min flickvän.
Jag fantiserade om hur jag skulle komma åt att sätta på någon av damerna. Inget problem då en av damerna redan efter några minuter kom fram för att hjälpa mig med ståndet.
Jag blev snabbt sprutklar och brände av satsen rakt in i damens mun.

Tänk på att på den tiden klarade jag två, ibland tre sprut på samma stånd.

4/1, 2015 kl. 13:08